دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چیزهایی که باید درون کوش آداسی ادا شود: در حوالی بندر، مرکز، اخلاص نزدیک به

من داخل گذشته دوباره به دست آوردن کوش آداسی اشکال تراشی کرده ام. با این حال، تحولات داخل شهر؛ من آن را گرم کرده اب و داخل حال مجهز آن را فراز خاطر شهرت معروف بین المللی وقت حسن را تحسین کرده ام. همچنین بسیار شاق است که این واقعیت را نادیده بگیریم که چیزهای منحصر فراز فردی درون کوش آداسی وجود دارد.
در واقع، به آدرس یک بندر بزرگ کشتی، پیدا کردن سالانه به دنیا مسافرت می کند حتا دریابید که ویرانه های تاریخی نزاکت مال در افسس وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. برای بسیاری، دیوار ها، عمران ده شلوغ صداقت مناطق اطراف متعلق تنها سیر اجمالی بالا ترکیه است.
در آخرین دیدارم، آزادراه های ارشد باعث شد که رانندگی بی آلایشی دور دمده شدن از وقت حسن آسان نمدار آبداده شود، بنابراین التهاب من باز یافتن رانندگان بی انصاف ترکیه را آرام می کند. خیابان نچ بی نظیر تمیز بودند، قدس حتی شالوده های گردون فضا خراش خالی پیدا کردن چشمان تپه مسن تر و کهتر در ورا آنگاه شهر، همانطور که پیش از این روشن شده بودند، به پیمانه ی هیجان انگیز نبودند.


رزرو آنلاین هتل های بدروم
صرف نظر پیدا کردن اینکه کروز کشتی های کروز می آیند، کوش آداسی یک جامعه پر رونق است پاکی یک جذب مهمی برای مسافران انگلیسی و ایرلندی است. بنابراین نوشته گفتار ای اندر مورد این وبلاگ اندر مورد فعالیت ها پاکی مکان هایی که صدر در نظر می رسد رخیص است.
چیزهایی که اندر پورت قدس مرکز کوش آداسی انجام می شود
کشتی های کروز بالا طور کلی کتاب های گردش و سفرهای نفس را برای مسافران خود اندر نزدیکی ناحیه پورت مرکزی کوش آداسی استقرار می دهند؛ کاروانسار قدیمی که دوباره یافتن و گم کردن سال 1618 آفریننده شده است، با وجود مدرنیزه سازی شدید اندر دهه 60، بیشترین هویت اصلی خود را نگهداری می کند. به عنوان یک توجه برگزاری شبانه در ترکیه اخلاص همچنین یک هتل شوربا قیمت بسیار مناسب، کمی تخیل و نظارت پیشین مدال داده شده است که برای جایگیری در کشش امپراطوری عثمانی، محل اسکان شبانه برای فروشندگان مسافرتی است.
منطقه بندرگاه و مرکز خرید Scala Nuova دارای سوپر های پرطرفدار مانند استارباکس، دیزل خلوص سواچ هستند. از اینجا، یک دیدگاه دیدنی دوباره به دست آوردن دریای اژه، حتی بیشتر، هنگامی که اقیانوس کروز در وقت حسن اسکله را اضافه می کند، افزایش می کند.
پس از یک ساعت تازگی یا کورس دور نفر دوباره پیدا کردن تماشاگران، بیرون از بارانداز بروید، صدر در سمت غلط ناراست بروید تا تیمچه را اندر سمت راست استقرار دهید. بالا جای آن، مسیری وسیع دوباره یافتن و گم کردن سمت کژبین کاروانسری فراز سمت جای ها نواحی خرید بیشتر تو قلب دهات منتهی می شود. تو اینجا قیمت ها ضلع سود طور کلی پایین آبدیده هستند، ولیکن برای خرید های بزرگ معتاد خواهر شبیه فرش، خوان و یا زخرف نیز شراء می شود.
چیزهایی که باید تو کوش آداسی ارتکاب شود
اگر خرید ایده ذات را دوباره یافتن و گم کردن سرگرم کننده نیست، در بین خروج پیدا کردن منطقه بارانداز و سرانجام و اینک از آزادراه دور شوید. 10 دقیقه بعد، منطقه لنگرگاه به گشت وگذار می رسد. پیدا کردن اینجا، قایق ها روزانه برای سفرهای تنبل در اکناف خط ساحلی بلندپروازی می کنند.
در کنار دامن زدن، جزیره کبوتر، بام عطفی برجسته ای است که دوباره پیدا کردن سرزمین اصلی بیرون می آید. نشان دادن دیدنی های جذاب، این مکان ایده طایفه برای خنک کردن و آرامش است. عثمانی لا به نشانی نقطه دفاعی استراتژیک مورد مصرف قرار می گیرند، ولیک باقیمانده از کلات قدیمی بیزانس، لیک باغ نه بسیار نیکو و نگهداری می شوند صمیمیت ایده سرخ برای قدم حرف بی منطق زدن عاشقانه.
7 چیز برای نزدیک کردن
1: ویرانه های عمارت باستانی افسس
افسوس عزب دلیل این است که کوش آداسی یک لنگرگاه کشتی کروز دوست است قدس هنگامی که شما متعلق را برای خودتان می بینید، ساده است که بدانید چرا. وا توجه به استانداردهای ویرانه های نامدار گچرو-روم در کشورهایی قرین یونان یکدلی ایتالیا، ویرانه های باستانی افسس یکی دوباره پیدا کردن جاذبه های بازدید شده تو ترکیه است.
مناظر کانون شده از آبادی اصلی شامل خانه های تراس، کتابخانه سلسیوس، تئاتر بزرگ و آذرگاه هادیان صمیمیت کورتز خیابان است. شوربا توجه به مواردی که باید اندر کوش آداسی ارتکاب دهیم، این مکان بسیار توصیه می شود بی آلایشی توصیه واحد وزن این است که یا یک کتاب مسافرت عجیب بخرید یا یک گردش هدایت کنید حتی بازدید من واو را افزایش دهد. (خواندن بیشتر در مورد افسس اینجا)
افسس
2: ولایت سلجوقی: عبادتخانه آرتمیس، کلیسای سنن جان، ایسای بی کیم
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کتابهای راهنمای دام تار و وب سایت ها برفراز طور عمده شهر سلسکو را نادیده می گیرند، وا این اکنون من مونس داشتم اندر مورد مکان های محلی نفس را جستجو کنم. همانند جو قدیمی که باز یافتن مرکز می گذرد، بابلیس سنن جان ها شوربا استخر شستشو تعمید سابق، کلیسا و مقبره مشکوک تنها یک ساعت امتداد می کشد ولو کشف شود. منحصراً 5 دقیقه پیادهروی باز یافتن آنجا، ایسای بی کیمی آش معماری عالی که از دوران سلجوقی وقت بندی تاریخی ترکیه است، یک مسجد زیبا برای دیدار است.
در حومه، آتشکده آرتمیس، یکی باز یافتن هفت شگفتی جهان باستان، در یک حیاط استراحت کوچک استواری دارد. آش این نیستی متاسفانه، وا دیدن آنچه که تو سمت کاچ است، ممکن است ناامید شود. تنها یک عماد سیلندر در میان سنگهای حک شده پراکنده ایستاده است یکدلی کمی دوباره یافتن و گم کردن شکوه سابقش مدال داده شده است.
مجسمه درون Selcuk
3: روستای مشروب سیرینس
در کومه های نیلگون سلجوقی، یک روستای کوچک که ظاهرا توسط اسیر های مرخص شده دوباره به دست آوردن افسس مقدمه شده است، نوا آوازه جهانی نفس را برای مل های میوه ای خانگی خود بالا دست آورده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شخصا فکر می کنم که آنها بیش از حد امتیاز و طعم مانند آب دهان منی نوشیدنی خنثی ولیک خود روستا، با آپارتمان های قدیمی یونان، کلیسای وارسته شده، و دید انداز آگاهی انداز چشمگیر هنوز التذاذ بخش است.
این یک مسیر طولانی پیچیده ای است که در سپس می ماند، ولیک هنگامی که نبیه می شوید، چشایی مذاق طعم کردن شراب، کشف خیابان های مخروطی اخلاص برای موفقیت، یک سکه تو چشمه کلیسای سنن مری پیش از بیتوته برای یک چاشت سبک ترکی ترک داخل یک مطعم سنتی.
چیزهایی که باید اندر کوش آداسی ترکیه ایفا به جریان انداختن دهید
4: منزل ساختمان مریم مقدس
در نهایت، همچنین در تپه های سلسکو، یک آپارتمان کوچک و بی نظیر، یک حرمت زیارت کاتولیک ها اخلاص مسلمانان تو سراسر دنیا است. زمین های استراحت و محیط خانۀ مریم مقدس، که وساطت راهبان قدس راهبه ها دایره می شود، حتی برای افراد غیر مذهبی، نشان پایدار دارند. قصه و تاریخ های شهری مظنون پهلو جایی که او روزهای انتها را سپری می کرد، می گوید که ثالث چشمه آب، سلامتی، تعین و یا باروری بها را ورا پیش می گیرد. کارها خدمت گزاری ها کلیسا نیز داخل روزهای اختصاص برگزار می شود.
خانه مریم مقدس
5: Aqua Fantasy خلوص Adaland
به آدرس دو اندام از جانانه ترین پارک های آب دهان منی در ترکیه، بازدید کنندگان ولیک به ویژه قبیله ها اسلاید ها، آبزا های موج، پلاگین های چلپ چلوپ، راه زیرزمینی های فلوم، مبدا ها و هر چیز دیگری را فریاد می زنند. ار شما آش حیوانات در رقیت خوب هستید، دستور کار Dolphin Park Adaland آرم می دهد صفا فرصت های عکس با شنا دلفین های ساکن را آرم می دهد. Aqua Fantasy مورد هوس من است ارچه به دلیل اینکه آبگیر غول پیکر ما، Adventure River، Relative Relaxing Black Thunder سواری خلوص نوار استخر با موسیقی، خاطرات زیادی را اندر مورد ماء مایع شیره و هوای روزهای علاقه مند کننده پهلو من می دهد.
6: سواحل
لیست خوبی باز یافتن کارهایی که داخل کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می دهید باید همیشه سواحل را ذکر کنید؛ زیرا این ناحیه دارای چندین نمونه ارزان است. منحصراً یک سواری کوتاه اتوبوس از مرکز عمران ده Ladies Beach، بنام ترین توریست ها اخلاص مسافران است. دو قصه و تاریخ شهری آبرو خود را تبحر کرده است. اولا می گوید نسوان مادینگان و رجال برای صبحانه اندر این ساحل صبر کردند تا دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیری بیرون بروند. دوم، در تاریخ می گوید، مردان نرینه ها همیشه زمین های ساحلی را نفع علیه و له روی بالا و ارث برده اند زیرا بی حشمت بودند.
مردان دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی بیشتر زمین را دریافت کردند هم بتوانند آن را مندرس و نو کنند. سکبا این حال، هیچ کس پیش بینی افزایش و فرو کردن و اخراج ترکیه به بازارچه بین المللی، سفر، که داخل همان زمان، موجب شد مردان نرینه ها به راه باور نکردنی ثروتمند به عنوان سواحل تبدیل صدر در مکان های دلبر شد.
در مسیر همسایگی Selcuk، کرانه Kustur بی آلایشی ساحل توس آش اتوبوس یا اندر جهت مخالف، لانگ بیچ، یک مکان بسیار معشوق است که اشل های ارجح در Trip Advisor را دریافت می کند. تو تعطیلات ته هفته و داخل تعطیلات مدرسه، ترک ها راجی Sevgi Plaj در ناحیه Davutlar هستند. بارهای شن خلوص ماسه، آب دهان منی زرق و درخش دار، دیدگاه های مناظر استثنایی و جای ها نواحی پیک نیک، نفس را برای یک خور ساحل با خانواده ایده طایفه می کند.
7: پارک ملی Dilek و کنام بوم میهن Zeus تو Guzelcamli
چهار ساحل، یک حروف ساحلی دیدنی بی آلایشی دیدنی، منظره فوق العاده ای پیدا کردن دریای اژه و گونه ها فراوان گیاه قدس جانوران، پارک ملی دیلک، یکی پیدا کردن مناطق حراست شده بسیاری پیدا کردن ترکیه را تشکیل می دهد. اندر آخرین بازدید من، من برتری های وحشی ساکنان پارک را دیدم صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن مسیرهای پیچیده داخل میان منطقه جنگل سرگشته شدم.
غار Zeus نزدیک به داخل کردن پارک Dilek است. اسطوره ای پیدا کردن منظر مسیر مخفی می گوید این است که او از برادرش پوزیدون جای دنج شده است. عصیر حل سرد و یخ ضربت دیده حتی داخل تابستان، یک نقطه مورد میل برای شکستن شناور شدن است. تو حالت ایده آل، من وتو نیاز فایده یک ماشین برای بازدید از پارک ملی Dilek و سوراخ Zeus، ولیکن بسیاری از safaris جیپ فروخته شده پادرمیانی عوامل محلی نیز از متعلق بازدید کنید.
پیشنهادات رفعت درباره چیزهایی که در کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می دهند محتوی مکان هایی می شوند. شوربا این اکنون فعالیت های سنتی ترکیه مالوف تراشه ترک، ضیاع چای، حمام ترکی و حتماً غذا را فراموش نکنید. غذای ترکیه استثنایی است صفا رستوران ها در کوش آداسی به شان زیادی از لمحه استفاده می کنند، بنابراین یک بینش بامزه را روی یکی دوباره پیدا کردن غذاهای بلندمرتبه دنیا می دهد.

انجمن قابل توجهی دوباره یافتن و گم کردن مگنزیا در چشمه

من پیش از این نشانه ای را برای آبادی باستانی ولایت مگنزیا کفن ودفن کردم. در هیئت نهج وجد کتابچه راهنمای کتاب بالا سختی گفتگو کردن کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولیکن کنجکاوی هنوز سبب شد که مرا ببیند. بنابراین خوره قرص ماه گذشته، امت عکاسی سرگرمی ما برفراز اتومبیل نه ریخت و فراز ما مفاد اسلوب یافت.
نشستن اندر منطقه آیدین ترکیه داخل اژه، مجرد و متاهل یک ساعت بری از منزل ساختمان من بود، یکدلی وقتی وارد شدیم، بی زن یک ملت دیگر وجود داشت. ویرانه های آبادی مگنزیا احتمالا می تواند سریر را به عنوان یکی دوباره به دست آوردن بیابان های باستانی ترین کشور درون این کشور گویا و بی آب شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا تو ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، منتها برای کاربرد از کارت Muze من که در کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا استعمال شدم. با یک تاریخ پایان سال اخلاص هزینه 40 لیار، خود می توانم از لمحه در هر ملکی یا ویرانه های سایت های باستانی داخل ترکیه بی آلایشی برای کسی که تاریخ داشته باشد استعمال کنم. من کمی پول صرف کرده ام.


بلیط استانبول
نگهبان بالا ما توصیه کرد هم اولین نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما را ببینیم، بنابراین ایشان مسیر تجربه را طی یک مسجد مندرس و نو کردیم، که از مسکن های روم رفته و آسیمه سر به راس می برد. من بالا زودی مخبر شدم که این ویرانه لا بسیار متفاوت باز یافتن دیگران معتاد خواهر شبیه افسس حیات زیرا تیر های آبادی بیش پیدا کردن 1.5 کیلومتر بسط یافته است.
کاشت اندر روزهای اولیه نسبتا زیاد است پاکی قطعا نیاز به یک آغوش کفش رخیص است.
این غیر معمول نیستی که یک مسکن سنگی را آش شستشوی آویزان کنی، زیرا قبول کردم که مرزهای ویرانه های باستانی بنجل فاسد شده اند، اما بعدا عارف شدم که آنها خبط گرفته اند، ولیکن نمی توانند از بین بروند. نقشه تزکیه علائم را پی کنید در این فاصله، پشته هایی که درختان زیتون آکنده شده بود، خانه را با یک دیدگاه سورئال ضلع سود نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که برای چه ساکنان در وسط مجرا جا در مسکن ی فرود و فرا ریختند.
ورودی درون تئاتر، پروا نشستن 4700 نفر، دربدر چپاول های کاوش، چشمگیر نبودند. من مدل های بزرگتر قدس بهتر اندر سایر نقاط ترکیه را دیده ام، بنابراین ما راه را به هدف پرتاب ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم نوا فحوا می رویم. باز ملال سعی کردم متعلق را به نشانی یک مکزیک برای سربازانی که تحت تفتیش تتوستر اسکان گرفته بودند، تصور کنم، اما فاش شدید خیز دیوار سنگی در اینک فروپاشی تو وسط هیچ جا، چیزی فراز تخیل نداشت.
پس دوباره پیدا کردن گذراندن 20 دقیقه در مسیر اشتباه، آشنا ما ما را روی عقب فاش اشعار کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در اینک حاضر، حرارت نیمه شب ضلع سود ما چشمک زد و آب به خونابه افتاد. فکر دیگری از فراز صعودی بود دل واپسی آور بود، پاکی بعضی از گروه تصمیم گرفتند تو یک خانه رها شده نشسته در مسیر بمانند.
دانستن این که واحد وزن بعید برفراز نظر می آید مجدد به عقب بر گردیم، من ناهموار را دنباله دادم. از آنچه که قبلا از ویرانه های ولایت باستانی مگنزیا دیده ام، خویشتن بسیار غافلگیر شدم و آفرین کردم که کلوب حداقل ارز دیدن داشته ریح و در فاصله ای کوتاه بود.
پس دوباره پیدا کردن چندین کثیف کاپیتان از چپ روی سمت کج چشم حرکت کردیم، یک استادیوم مبصر بزرگ تر به پشته سوار شد سادگی من درون مسیرم متوقف شدم. این یک وقت حسن فک دورافتادن بود. با وجودی که کاوش تو ورزشگاه به پایان نرسیده است، برای گویی گذشته شوربا شکوه از این اسکلت پیکره بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن تو یک فیلم برای مبنا هور بود.
در ذهنم، سیاه ها را می توانم ببینم که مسیر را ظهر می کنند و گردونه های پس آنها را می کشند. من می توانستم راس و صیت جمعیت که استادیوم را در طولانی چهار طرف مهارت کرده بودم بشنوم. چگونه در دوزخ ضلالت این ساختار شوربا شکوه منحصراً یک دوره از خانه من خفته بود آره به طور فراخ ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات دم در اینترنت مدال می دهد که 40،000 استادیوم لهنه و جاندار مرمر ساحلی که بزرگتر دوباره یافتن و گم کردن تئاتر معروف در افسس بود، تنها اندر سال 2012 کشف شد، دنبال از حین که هزارها هزارگان سال داخل زیر زمین ثبات داشت.
کارشناسان می گویند این یکی باز یافتن بهترین فاکتور ساختار واحد ساختار های باستانی گیتی افق ها است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر از استادیوم را کشف کنند تا مشهود آن بهتر شود.
استادیوم داخل ویرانه های باستانی مغنسیس درون ترکیه
من بقیه دادم که در جوانب ویرانه های واحه باستانی منگنزیا برای دیدن خریدوفروش basilica بی آلایشی آگورا رسته روم، اما آنها نمی توانند دوباره یافتن و گم کردن تصویر دیدنی ای که من دوباره پیدا کردن استادیوم داشتم گذار نکنم. در ابتدای نغمه رفتن در دوروبر ماگنزیا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که من فقط یک بار در راستا زندگی خود دیدار خواهم کرد، ولیک اکنون آرزومند آینده هستم، و آنجا از کاوشهای طولانی، احتمالا طی 10 سال، خویش دارم که این مجمع را ببینم از نو.

یک مهمانخانه غار اندر کاپادوکیا

شوهر بستری من می گوید من هر بدترین کابوس هتلدار را دارم. من شکاک معمولی نیستم ولی از تمامو جزئی چیز دوباره به دست آوردن دکور ولو تمیز کردن به عنایت کارکنان کارشکنی می کنم. پهلو محض ادخال به هتل، فاتحه به فکر کردن می کنم
"اگر واحد وزن این کار را اجرا دادم چه کار کنم؟"
من بزینهار نیستم به چه جهت من این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم شاید این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل است که من اندر یک مسافرخانه ترکیه مشغول پهلو کار بوده بابا و دیدم که اندر پشت وسیع طبیعی چه اتفاقی می افتد. شاید این ضلع سود این دلیل است که واحد وزن از انتقاد نوشتن داخل Travel Advisor بی اطلاع هستم قدس مسئولیتم را ضلع سود طور جدی مسئولیت می کنم.


بلیط ارزان مارماریس
به نشانی یک کودک، گرفتاری ها رویایی خویشتن یک خریدار تمثیل و فام و بهانه جو رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رویا را به عنوان کارهای نادره انگیز برای من هستی پذیری می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم در هتل سوراخ تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه امیدوار ماند تا نفس را دوباره پیدا کردن طریق بازرسی های حیاتی خویش برگردانم. هتل به عنوان یک بوتیک پنج آرتیست توصیف شده است، نزاکت مال را در تفریحی کوچک و زیبا باز یافتن Uchisar درون Cappadocia است.
هتل در گرداگرد غارها مخلوق شده است صداقت از ازبر کردن منظره طبیعی این منطقه راجی هستند.
"Taskonaklar سکبا توجه فراز این طبیعت تزکیه تاریخ آفریده شده است. قاطبه سنگ، همگی قوس، کل دودکش قدیمی، درون حالی که Taskonaklar ضلع سود زندگی به سوغات آورد، ازبر کردن شد. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل است که یک حجره شبیه فراز دیگری نیست پاکی هر حجره دارای شخصیت خاص خود است، داخل حالی که راحتی وا آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من مادون تاثیر ایستادگی گرفتم که آنها چشم انداز طبیعی را حفظ می کنند، ولیکن حتا طرفه این است که هتل غار تسونناکار اولین مهمان پذیر ترکیه است که اندر محیط زیست گردشگری اسکان داشته است.
من تمثیل کرده والد و ابن که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران صداقت واکنش نچ بسیار خوشایند نیست. به جز اینکه ارز آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ برنامه ای را بدون ارج خودشان پیچیده کنند.
من فایده راحتی مهمانخانه را پیدا کردم چون درون مرکز تثبیت دارد و لذا بعد از داخل کردن به آن، واحد وزن اطرافم را تماشا کردم. این مسافرخانه دارای شانزده منزل است که در حواشی یک حیاط وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است که دوباره به دست آوردن دره کبوتر برفراز نظر می صنف و درون یک روز روشن، Mount Erciyes را می بسیج در فاصله دید.
اتاق خود نزدیک صدر در پذیرش بود و من آنی به سازنده WOW رسیدم. ورودی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به التفات نشستن منتقل کرد، که من لمحه را فایده جای یک اتاق نشیمن می نامم. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، راهرو فراز دنبال روش رفتن درون کمد برای رسیدن به حجره خواب بود.
درب ورودی جداگانه پشت از ثانیه به طرف نزدیک تنگ غار حرکت کرد تا یک آبزن و یک سرا مجزا جداگانه آش دوش را مدال دهد. اندازه مبصر بزرگ تر من را سرگشته کرد، زیرا منزل ساختمان های یک خوابه را که درون ترکیه فروخته می شوند، کمتر دوباره پیدا کردن این کلکسیون هتل دیده ام.
یک رساله کامل درون کنار اریکه قرار دارد. این مرا نفع علیه و له روی بالا و هتل معرفی کرد سادگی جزئیات یکدلی راهنمایی هایی درباره Uchisar و ناحیه Cappadocia داد.
چای قدس قهوه ساز بسیار قدردانی شد و خیال من مبنی بر اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز آنک آنها ریب بودند.
دمپایی، کتاب به عنوان خوانده شده، مینی بار، روپاک گرم، تلویزیون ماهواره ای، خلوص شومینه، دیگر مزایای کوچکی بود که علت راحتی جایگیری شد. واحد وزن همچنین اثاثیه آرایشی را دوست داشتم که زیربنای معیار خود را برفراز طور منتظم مطرح کرده بود که درون هتل های کاپیتان و جزئتمامت جانبه برفراز نظر می رسید.
من نمی توانستم شوربا صبحانه بزرگ بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین شلنگ بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مهمانخانه می توانند دوباره یافتن و گم کردن استخدام دوچرخه سواری، چاشت خوری سپرده بندی شده، جال کتاب و سفرهای گشتی استفاده کنند، ولیکن این فضل محلی پیدا کردن Uchisar بود که رغبت مند شدم اخلاص مدیر ناامید نشد. او به آزگار سوالات خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پاسخ داد و دانسته ها فوق العاده ای را تو اختیار شما ثبات داد.
بنابراین سکبا این هتل، من سوق دادن شدم زننده شوم. وقع حرفه ای یکدلی یک میزان کسب قدس کار خوب، تو طول بیتوته من مشکل بود که هر گونه گسل پیدا کند. هرگاه در مهمان پذیر Taskonaklar اسکان داشته باشید، راهنمایی های واحد وزن برای انتخاب منزل 102 است و پیدا کردن صبح بیدار می شوید هم بالن های هوای گرمسیری Cappadocia را پیک نیک کنید. نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره به دست آوردن هتل، دوباره یافتن و گم کردن هر چیز دیگری مراقبت کرده است.
اگر می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن این هتل کنام بوم میهن شیک تو کاپادوکیا دیدن کنید، روی این تورهای طراز اول مجازی اتاق، لابی، املاک و رستوران نگاه کنید.

جبران به دیدگاه پانورامیک اسنتپ

به گلگشت من، دیدگاه پانورامیکی اسنتپ، گوروم یک وب سایت عنکبوت مرغ ای است. اداره های گردشگری صدر در طور مترقی تندرست از ثانیه بازدید می کنند درون حالی که مشتریان را اندر سفرهای حوالی کاپادوکیا می گذرانند. این به عنوان یک توقف مطهره به معامله می رسد؛ عنایت برای نوشیدنی نچ و البته چشم انداز چشم انداز استثنایی است.
در میان شهرهای کوچکی دوباره یافتن و گم کردن اوچیسار قدس گوروم وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، آنچه که راهنماهای فراموش شده ذکر است، قریه ها یا بیشتر از فروشگاه های توریستی شایان رویت هستند که جمعاً سوغاتی های مانند را به بیع می رسانند، منتها فقط مفاد اسلوب های مختلفی را ضلع سود آنها نمودن می کنند.


بلیط بدروم
برای واقع بینانه بودن، بیشتر فروشندگان در نوا فحوا فروش خود استراحت هستند و تو سایر اقصا ترکیه نیز شراء سخت بران را آروین کرده ام.
هنگامی که آنها تاسیس کرده بودند من در بازار برای خرید چیزی نبودم، گپ به مباحث کلی راجع کاپادوکیا، ترکیه صفا دیدگاه تبدیل شد.
این سومین محصول من صدر در دیدگاه پانورامیک وجود و مجموعه ای باز یافتن سوغاتی لا برای معامله همیشه خود را غافلگیر می کند. من نزاکت مال را آشغال خالص می نامم، چیزی که در جعبه اندر نهایت بطورکلی برای دیدن روشنی روز مجدداً نیست. تمام چند که این مغازه ها برای دوازده ماه) های زیادی درون معرض بیم هستند، بشر باید این بی نظیر را خریداری کنند.
با نگاهی به آبادانی کوچک تزکیه عجیب صمیمیت غریب گوروم و تنگه کبوتر، اسنتپ دیدگاه یکی باز یافتن مکان های مورد آرزومندی من تو کاپادوکیا وا وجود محکم حب وحشتناک گردشگری آنها ترویج.
فانوس های کوچک و چشم های سوء آویزان علل های اندک را آویزان می کنند، دکان ها صفا نوشیدنی ها روی راحتی غذا و نوشیدنی ها را نگهداری می کنند قدس زمانی که مربیان مسن تر و کهتر بیرون می روند، نفس ای کاملا روحانی و متارکه جنگ آمیز می شود.
در یک ماه روشن، حتی می توانید Mount Erciyes را تو فاصله ببینید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانستم کامل روز آنگاه بنشینم و از دیدگاه مجروح نشوم.

پیاده روی تنگه ایلارا

دره ایلارا در کاپادوکیا جایی است که شما را یار شناسا یا ضجرت می خواهم. این یک پیاده روی 14 کیلومتر است که از طریق یک جلب ای تشکیل شده است که هزاران سال پیش تشکیل شده است، زمانی که یک جوشش زمین تزلزل و آتشفشان یکی پس پیدا کردن دیگری جلد غشا چهره داد.
اگر نمیخواهید یک گشت کامل 14 کیلومتر ایفا به جریان انداختن دهید، چهار ورودی قدس خروجی در دوردستها مختلف بود دارد. خالصاً تکمیل 4 کیلومتر دوباره پیدا کردن راهرو تنگه ایلارا پهلو شما خیره می شود و ضلع سود شما اندر مورد توان مادر طبیعت یادآوری می کند. ورودی که من روش رفتم 365 بار بود، لیک ورودی های دیگری هستی و عدم دارد که در نزاکت مال شما می توانید پهلو طور مستقیم روی زوج رانندگی کنید.


تور بدروم ارزان
در درازی راهپیمایی، چهار کلیسای مسیحی باستانی که صدها دوازده ماه) پیش مصنوع و آفریدگار شدند، ناس به لهنه و جاندار رسیده صداقت غارها را مسکن و التفات عبادت خود مخلوق اند. شما هنوز می توانید نقاشی های روی لهنه و جاندار را ببینید که آزگار آن سال ها ساخته شده است.
بطری های آب دهان منی زیادی بخورید تا تو کنار نوا فحوا نوشیدنی شوید، زیرا حتی ار یک زمین چای صفا رستوران در کشش سفر داشته باشید، تحقیقاً تشنگی خواهید داشت. غذا اندر رستوران تازه بود، یا وقتی که جوانه های سس ماده منفجره نمودار دهنده من وتو قبلا قصد های وجود و غیر را باخته بود، تو غیر این صورت گر ناهار بخورم، می توانم اشتهای من وتو را افزایش دهم.
من به نشانی بخشی باز یافتن یک تبر روز که ذخیره کردم، بالا دره ایهارا رفتم. ما مرزها اسنان سه ساعت پس ازآن صرف کردیم قدس شامل ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بودیم. یا وقتی که شما فردی هستید که مونس دارد فراز پیادهروی و پرسه و عبور بپردازد، واحد وزن پیشنهاد می کنم که تورها را ترک کنید و صدر در طور مستقل به بعد بروید تا بتوانید یک ماه کامل را اندر محیط خود سکبا سرعت خود مواد کنید. ما آش گروهی دوباره پیدا کردن هشت آدم دیگر بودیم و دریافتن پیاده روی را دوباره پیدا کردن طریق آبریز خیلی سریع بود.
ما فقط 4 کیلومتر را تکمیل کردیم ولیک در این زمان، خودی داشتم جلوی زیبایی بغاز باب ایلارا را بگیرم. خویشتن نیز انیس داشتم دوباره به دست آوردن روستای کوچکی باز یافتن ایهلارا داخل نزدیکی متعلق بازدید کنم و داخل محیطی که ترکیه واقعا دارد، درون نظر بگیرم. خوانندگان که من را می شناسند نیز می دانند که من اندر آلتینکو زندگی می کنم که یک عمران ده ترکیه است که برای گردشگران طراحی شده است. این آبرو خود را از دست داده است که در حین به عنوان یک نگاه به Ihlara صدر در شما خواهد مقال که آنها کاملا نازل و بالا تاثیر الوف گردشگر است که هر عام از آنوقت بازدید می کند.