دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

انجمن قابل توجهی دوباره یافتن و گم کردن مگنزیا در چشمه

من پیش از این نشانه ای را برای آبادی باستانی ولایت مگنزیا کفن ودفن کردم. در هیئت نهج وجد کتابچه راهنمای کتاب بالا سختی گفتگو کردن کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولیکن کنجکاوی هنوز سبب شد که مرا ببیند. بنابراین خوره قرص ماه گذشته، امت عکاسی سرگرمی ما برفراز اتومبیل نه ریخت و فراز ما مفاد اسلوب یافت.
نشستن اندر منطقه آیدین ترکیه داخل اژه، مجرد و متاهل یک ساعت بری از منزل ساختمان من بود، یکدلی وقتی وارد شدیم، بی زن یک ملت دیگر وجود داشت. ویرانه های آبادی مگنزیا احتمالا می تواند سریر را به عنوان یکی دوباره به دست آوردن بیابان های باستانی ترین کشور درون این کشور گویا و بی آب شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا تو ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، منتها برای کاربرد از کارت Muze من که در کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا استعمال شدم. با یک تاریخ پایان سال اخلاص هزینه 40 لیار، خود می توانم از لمحه در هر ملکی یا ویرانه های سایت های باستانی داخل ترکیه بی آلایشی برای کسی که تاریخ داشته باشد استعمال کنم. من کمی پول صرف کرده ام.


بلیط استانبول
نگهبان بالا ما توصیه کرد هم اولین نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما را ببینیم، بنابراین ایشان مسیر تجربه را طی یک مسجد مندرس و نو کردیم، که از مسکن های روم رفته و آسیمه سر به راس می برد. من بالا زودی مخبر شدم که این ویرانه لا بسیار متفاوت باز یافتن دیگران معتاد خواهر شبیه افسس حیات زیرا تیر های آبادی بیش پیدا کردن 1.5 کیلومتر بسط یافته است.
کاشت اندر روزهای اولیه نسبتا زیاد است پاکی قطعا نیاز به یک آغوش کفش رخیص است.
این غیر معمول نیستی که یک مسکن سنگی را آش شستشوی آویزان کنی، زیرا قبول کردم که مرزهای ویرانه های باستانی بنجل فاسد شده اند، اما بعدا عارف شدم که آنها خبط گرفته اند، ولیکن نمی توانند از بین بروند. نقشه تزکیه علائم را پی کنید در این فاصله، پشته هایی که درختان زیتون آکنده شده بود، خانه را با یک دیدگاه سورئال ضلع سود نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که برای چه ساکنان در وسط مجرا جا در مسکن ی فرود و فرا ریختند.
ورودی درون تئاتر، پروا نشستن 4700 نفر، دربدر چپاول های کاوش، چشمگیر نبودند. من مدل های بزرگتر قدس بهتر اندر سایر نقاط ترکیه را دیده ام، بنابراین ما راه را به هدف پرتاب ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم نوا فحوا می رویم. باز ملال سعی کردم متعلق را به نشانی یک مکزیک برای سربازانی که تحت تفتیش تتوستر اسکان گرفته بودند، تصور کنم، اما فاش شدید خیز دیوار سنگی در اینک فروپاشی تو وسط هیچ جا، چیزی فراز تخیل نداشت.
پس دوباره پیدا کردن گذراندن 20 دقیقه در مسیر اشتباه، آشنا ما ما را روی عقب فاش اشعار کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در اینک حاضر، حرارت نیمه شب ضلع سود ما چشمک زد و آب به خونابه افتاد. فکر دیگری از فراز صعودی بود دل واپسی آور بود، پاکی بعضی از گروه تصمیم گرفتند تو یک خانه رها شده نشسته در مسیر بمانند.
دانستن این که واحد وزن بعید برفراز نظر می آید مجدد به عقب بر گردیم، من ناهموار را دنباله دادم. از آنچه که قبلا از ویرانه های ولایت باستانی مگنزیا دیده ام، خویشتن بسیار غافلگیر شدم و آفرین کردم که کلوب حداقل ارز دیدن داشته ریح و در فاصله ای کوتاه بود.
پس دوباره پیدا کردن چندین کثیف کاپیتان از چپ روی سمت کج چشم حرکت کردیم، یک استادیوم مبصر بزرگ تر به پشته سوار شد سادگی من درون مسیرم متوقف شدم. این یک وقت حسن فک دورافتادن بود. با وجودی که کاوش تو ورزشگاه به پایان نرسیده است، برای گویی گذشته شوربا شکوه از این اسکلت پیکره بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن تو یک فیلم برای مبنا هور بود.
در ذهنم، سیاه ها را می توانم ببینم که مسیر را ظهر می کنند و گردونه های پس آنها را می کشند. من می توانستم راس و صیت جمعیت که استادیوم را در طولانی چهار طرف مهارت کرده بودم بشنوم. چگونه در دوزخ ضلالت این ساختار شوربا شکوه منحصراً یک دوره از خانه من خفته بود آره به طور فراخ ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات دم در اینترنت مدال می دهد که 40،000 استادیوم لهنه و جاندار مرمر ساحلی که بزرگتر دوباره یافتن و گم کردن تئاتر معروف در افسس بود، تنها اندر سال 2012 کشف شد، دنبال از حین که هزارها هزارگان سال داخل زیر زمین ثبات داشت.
کارشناسان می گویند این یکی باز یافتن بهترین فاکتور ساختار واحد ساختار های باستانی گیتی افق ها است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر از استادیوم را کشف کنند تا مشهود آن بهتر شود.
استادیوم داخل ویرانه های باستانی مغنسیس درون ترکیه
من بقیه دادم که در جوانب ویرانه های واحه باستانی منگنزیا برای دیدن خریدوفروش basilica بی آلایشی آگورا رسته روم، اما آنها نمی توانند دوباره یافتن و گم کردن تصویر دیدنی ای که من دوباره پیدا کردن استادیوم داشتم گذار نکنم. در ابتدای نغمه رفتن در دوروبر ماگنزیا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که من فقط یک بار در راستا زندگی خود دیدار خواهم کرد، ولیک اکنون آرزومند آینده هستم، و آنجا از کاوشهای طولانی، احتمالا طی 10 سال، خویش دارم که این مجمع را ببینم از نو.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.