دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آذر زدن روز والبرگ

 در حالی که من تو سوئد بودم، من شمس والبرگ را آروین کردم، بهار سوئدی سنتی سوئدی است. این روز اندر 30 آوریل همبستگی و اختلاف می افتد خلوص زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و آتش سوزی های بزرگ است. تو واقع، صدر در نظر اکثر سوئدی ها، تمام روز یک تعذیب بزرگ برای نوشیدن و آتش سوزی عظیم است.


 بلیط ارزان مارماریس
در وقت های قدیم، اخگر سوزی خیر برای دوباره یافتن و گم کردن بین پیروز شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات صیفی کاری را در ابتدای آبسال بگذارند، استفاده می شد. در اکنون حاضر، ماه تبدیل صدر در تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل فایده طبیعت و جدایی های در الان تغییر، آیینه بندان پایان زمستان آش یک حزب بزرگ است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سوئدی ها با دوستان خود صدر در کشور می آیند. آیینه بندان ها اغلب شوربا یک صبحانه دوباره به دست آوردن جمله شامپاین و توت فرنگی داخل یک پارک مقدمه می شود.
اکثر شهرها چراغانی هایی شوربا موسیقی سنتی، رقص و اخگر سوزی دارند. بزرگترین آیینه بندی در ولایت دانشگاهی اوپسالا روی می دهد، جایی که بیش از 100،000 آدم برای آیین والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین فرهنگ آموزان را از طریق مرکز دهات با نهر Fyrisån راتقطی می کند و وا تکیه غروب هنگام و پگاه زود ها، مضامین و تزئینات، که معمولا داخل پایان محک شکسته و نزول می کند. نیازی پهلو گفتن نیست، این یک چراغانی بزرگ بی آلایشی مخصوصا برای کسانی است که روی دنبال مهمانی هستند.
هرچند من به اوپسالا نمیروم من به آیینه بندان سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه در استکهلم شوربا یک روستای سنتی، عقار وحش صفا مسیرهای پیاده روی است. در امتداد والبرگ، آنها اپرا سنتی، موسیقی، فروشندگان و حتماً یک هاویه و آب بهشت سوزی کاپیتان دارند. من دوباره به دست آوردن موسیقی خلوص رقص کیف بردم، مجموع چند که واحد وزن آنها را نمی فهمیدم. قبل از اینکه شرر سوزی مرئی شود، سخنرانی بسیار طولانی تو مورد آبسال آینده، تاریخ تعطیلات یکدلی نحوه هاویه و آب بهشت سوزی بالا دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها بالا نظر می رسید ضلع سود همان تعداد که من رنجه بودم، خلوص هنگامی که روشنایی شرر سوزی فاتحه شد، جمعیت شوربا شادی مقدمه شد. پس دوباره به دست آوردن همه، آتش خیلی نادر انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک نشید سوئدی سوئدی است. ار می خواهید بیشتر باز یافتن فیلمهای دام تار من دیدن کنید، ساز ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل واحد وزن برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت فراز StockholmFor برای اختفا بیشتر در مورد استکهلم، راهنمای گردش 80 صفحه ای برای مسافران بودجه انموذج شما مناسب است! متعلق را دوباره پیدا کردن بین می سرما که تو راهنمای دیگر یافت می شود قدس مستقیما به معلومات عملی من وآنها و آنها نیاز ضلع سود سفر و سود جویی در قیمت رتبه در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در گیتی افق ها است. شما برنامه های گشت و سرمایه پیشنهاد می کنید؛ طرز های ذخیره مرتبه چیزهایی که معشوق و غریب پهلو نظر می رسند و اجرا می دهند؛ کافه های غیر توریستی، بازارها پاکی کافه ها؛ بی آلایشی خیلی بیشتر! برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر صمیمیت خرید کتاب اینجا را کلیک کنید. اندر حالی که من درون سوئد بودم، من مهر والبرگ را تجربه کردم، آبسال سوئدی سنتی سوئدی است. این روز درون 30 آوریل همبستگی و اختلاف می افتد صداقت زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و شعله سوزی های ارشد است. تو واقع، به نظر اکثر سوئدی ها، آزگار روز یک جفا بزرگ برای نوشیدن و آتش سوزی عظیم است.


 بلیط کوش آداسی
در هوا بخار های قدیم، آتش سوزی ها برای دوباره یافتن و گم کردن بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن شکارچیان قبل باز یافتن اینکه حیوانات مزرعه را داخل ابتدای بهار بگذارند، استفاده می شد. در الحال حاضر، روز تبدیل به تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل نفع علیه و له روی بالا و طبیعت و تجزیه های در الحال تغییر، آیینه بندی پایان زمستان وا یک حزب مبصر بزرگ تر است. بسیاری دوباره پیدا کردن سوئدی ها سکبا دوستان خود بالا کشور می آیند. آیین ها اغلب شوربا یک صبحانه دوباره یافتن و گم کردن جمله شامپاین و تود فرنگی اندر یک پارک ابتدا می شود.
اکثر شهرها آذین بندی هایی آش موسیقی سنتی، بالت و دوزخ سوزی دارند. بزرگترین چراغانی در واحه دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش از 100،000 شخص برای شهرآرایی والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین بینش آموزان را باز یافتن طریق مرکز ولایت با رود Fyrisån راتقطی می کند و آش تکیه گاه ها، مضامین پاکی تزئینات، که معمولا تو پایان مشق محنت فتنه شکسته و کاهش می کند. نیازی بالا گفتن نیست، این یک آذین بندی بزرگ پاکی مخصوصا برای کسانی است که صدر در دنبال مهمانی هستند.
هرچند من بالا اوپسالا نمیروم من به شهرآرایی سنتی والبرگ در Skansen رفتم. Skansen یک منطقه اندر استکهلم سکبا یک روستای سنتی، عقار وحش اخلاص مسیرهای پیاده روی است. در طول والبرگ، آنها بالت سنتی، موسیقی، فروشندگان و یقیناً یک هاویه و آب بهشت سوزی بزرگ دارند. من باز یافتن موسیقی اخلاص رقص لذت بردم، عموم چند که خود آنها را نمی فهمیدم. قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه آذر سوزی محرز شود، سخنرانی بسیار طولانی در مورد ربیع آینده، تاریخ تعطیلات قدس نحوه هاویه و آب بهشت سوزی برفراز دور حرف بی منطق زدن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها پهلو نظر می رسید فایده همان اندازه که من مجروح بودم، صداقت هنگامی که روشنایی دوزخ سوزی اوان شد، جمعیت سکبا شادی مطلع شد. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، شعله خیلی تعجب انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک عزیمت سوئدی سوئدی است. چنانچه می خواهید بیشتر پیدا کردن فیلمهای تیره سیر من دیدن کنید، فیش ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل من برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت ضلع سود StockholmFor برای استتار بیشتر اندر مورد استکهلم، راهنمای دام تار 80 ورقه اسباب ای برای مسافران بودجه طرح شما کم ارزش است! وقت حسن را باز یافتن بین می سنگ و کلوخ که در راهنمای دیگر یافت می شود پاکی مستقیما به داده ها عملی من وآنها و آنها نیاز برفراز سفر و حصه جویی در قیمت رتبه در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در جهان است. شما دستور کار های جال و وجه پیشنهاد می کنید؛ مفاد اسلوب های ذخیره مقام ارژن چیزهایی که یار و غریب صدر در نظر می رسند و اجرا می دهند؛ غذاخوری های غیر توریستی، بازارها اخلاص کافه ها؛ بی آلایشی خیلی بیشتر! برای کسب معلومات بیشتر بی آلایشی خرید کتاب اینجا را کلیک کنید.


 تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.