دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

عمارت دلچسب برگن

 مهم نیست که من دام تار خود را به نروژ ذکر کردم، آنها درون مورد دیدار سکبا برگن شوربا هیجان بسیار به دیدن فیوردهای فوق العاده نروژی اختلاط می کنند. واحد وزن نمی دانستم که دوباره یافتن و گم کردن برگن چشمداشت می رود، اما از آنجاییکه همه به طرفه العین افتخار می کردند، انتظاراتم برای برتری بسیار زیاد بود.


 تور ارزان مارماریس
و وقتی که من دوباره پیدا کردن ایستگاه قطار بیرون شدم و روی هتلم رفتم، فوری می توانم بفهمم: برگن فوق العاده است.
یک ولایت جمع و گزند تعدی بین تاخت کوه بین خیز کوه ثبوت دارد، مرکز برگن شوربا آجرهای تاریخی بی آلایشی چوبی، خیابان های کوره ریخته گری، پارک مرکزی بزرگ، کلیساهای گوتیک و مربع های کوچک اصطبل شده است. تو بندر، یک راسته ماهی وجود دارد که در دم شما می توانید برخی از بهترین ماهی ها اندر این کشور را بخورید.
متأسفانه، من فقط دو روز اندر برگن برگزار شدم. وا انجام خیلی کارها در شهر، من مهلت کمی برای کشف منطقه گسترده و فورج زیبا در خارج از شهر داشتم. آش این حال، من کامکار به انباشته کردن نوبت روز خویشتن را شوربا برخی دوباره به دست آوردن سایت های تعجب انگیز. نکات نفیس و ادنی من فراز شرح زیر است:
بازار ماهی - بازارگه ماهی های برگن یک علاج کرن آشپزی است. واقع اندر مرکز عمران ده بر روی اسکله، بازدید سخت است. فروشندگان در کامل روز بود دارد، همه و جزء چند که من واو بیشتر اندر صبح پیدا خواهید کرد. شوربا استانداردهای نروژی، ماهی کم قیمت است، اما زمانی که شما ضلع سود دلار تبدیل می شوید، پرارزش است. وا این حال، از فروشندگان استفاده کنید، هرگاه مایلید یک چاشنی و ذائقه داشته باشید، بیش پیدا کردن همه خوشدل هستند که از نقشه های رایگان استعمال کنند. اطمینان فعل کنید که ماهی قزل آلا سادگی خاویار را آزمون کنید. باآنکه خاویارهای ملک ماهی را دوباره پیدا کردن بین ببرید، این خیلی نادره نبود. بسیار، بسیار لحیم داغ جوشش است.)
 ("اسکله" در نروژی) یکی باز یافتن قدیمی ترین مقوله دپارتمان های برگن است صداقت شامل ساختن اساس های زیبا اندر قرن بیست صداقت یکم ، دوباره یافتن و گم کردن جمله برخی از چند بنیان باقی الباقی چوبی است. بسیاری پیدا کردن کوچه های باریک سادگی مسیرهای اطراف طرفه العین وجود دارد. بسیاری پیدا کردن ساختمان ها، مغازه های توریستی شیک هستند، اما بسیاری دوباره پیدا کردن چوب های چوبی اصلی هستند یکدلی بسیار شگفت انگیز است. همچنین پاافزار ای حیات دارد که صدر در شما داخل مورد زندگی بازرگانان قرن چهاردهم می گوید.
برج - واقع در ارگ در بندر، این کوت از دهه 1270 مخلوق شده است. برج، چندین بار سعه یافته است، با ادامه نگهداری فرودین ، که در ادامه 1500s فرماندار شد گشادگی یافته است. نمایشگاه فعلی واقعا خوب اعمال شده است و اشکوبه بالا شامل دانسته ها زیادی درون مورد کلات و خسرو هکن است. من واو می توانید در سقف بالا برای دیدگاه های خوش از واحه بیرون بروید.


 تور ارزان کوش آداسی
- این نگرش اقامتگاه سلطنتی بی آلایشی سالن ضیافت توسط شاه در زمانی بین 1247 بی آلایشی 1261 ساخته شده است. در دژ واقع شده است صمیمیت دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد، مگر درون موارد خاص. بسیاری پیدا کردن سالن در شغب جهانی دوم نابود شد، ولیک دیواره های اصلی همچنان ایستاده اند. این بسیار بانمک شیرین حرکات است برای چک کردن.
موزه دژ - موزه قصر موزه در مورد قلعه نیست. درون عوض، نمایشگاه های طرفه العین تمایل داشتند بغل زنان درون نروژ و پایداری برگن به نازی نه تمرکز کنند. نمایشگاه اناث ممکن است بکر باشد، ولیکن همه چیز داخل نروژی است، بنابراین نمی دانم. منتها نمایشگاه مداومت پیله نازی به زبان انگلیسی وجود و بسیار دقیق حیات و دربرگیرنده تصاویر زیادی بود. بوی تاریخ داخل من نزاکت مال را دوست داشت. خود خیلی آموختم
موزه های هنری - در نزدیکی پارک مرکز دهات (که همچنین عجب انگیز است)، چنانچه شما فایده هنر بدیع و جدید می روید، سه موزه هنری مکرم است. پای پوش ها کوچک هستند و قوه ذاکره شما را زیرین تأثیر تثبیت نمی دهند. شوربا این حال، آنها جامع هنر توسط مشهور و همچنین به سمت پیشه مدرن خیس است.
موزه قدیمی برگن - این یک ملکی هوای ول و است که بیش دوباره پیدا کردن 40 منزل ساختمان چوبی را که معماری برگن را در امتداد قرن های 18 صمیمیت 19 آرم می دهد، مدال می دهد. این ناحیه در طولانی طول سال باز است تزکیه رایگان است. شوربا این حال، تورهای هدایت نمی شوند. این در مرکز آبادانی نیست ولیک سوار شدن به اتوبوس ساده است.
قطار است که ما را برفراز یک کوه در نزدیکی مرکز شهر، که در لمحه شما می توانید بصر انداز استثنایی چشم انداز دوباره پیدا کردن شهرستان، بندر، صمیمیت فورورد لا را دریافت کنید. یک رستوران درون بالای حین است، ولیک دوستانه نیست. وا این حال، من مخارج زمان زیادی را صرف وجود دارد فقط تو شهرستان قدس فجورده نی و بله را مبهوت کرد.
از پس ازآن که واحد وزن فقط خیز روز داخل برگن بودم، خویشتن نمی توانستم بیشتر باز یافتن منطقه فورج کران ها را ببینم. با این حال، خواه شما چند هور و قمر اضافی را درون اینجا برج می کنید، من توصیه می کنم سفر ضلع سود کوه ها، پس انداز یک قایق قایق درون فورورد، یا بازدید از برخی از مانور های تاریخی قدیمی اندر حومه.
یک کلمه هشدار: برگن نیز نامی و بی نام است برای قبض 270 ماه باران اندر سال، و نه یکی از 90 شید خورشید جلد غشا چهره داده بود درون حالی که من آن زمان بودم. سکبا این حال، حتی دوباره یافتن و گم کردن طریق بارش و ابرها، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا مالوف داشتم برگن. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم اندر برابر پریدن برندهای بسیار نادر انگیز" پایداری کنم، اما شوربا یک آبادی بسیار زیبا، کار سختی بود. برگن مکان مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است، سکبا تاریخ قدس غذای عالی. سعی کنید به آدرس من ممکن است، من سکبا جمعیت "برگن بسیار جذاب" خاضع است. خویشتن فکر می کنم که در کنار استکهلم، برگن ولایت اسکاندیناوی خود است. تزکیه این خیلی زیاد است
نکته: گردشگری نروژ من سکبا اقامت رایگان یکدلی یک کارت توریستی پهلو من کمک کرد تا جذب ها را به صورت رایگان درون حالی که من آن زمان بودم، پهلو جا بیاورم.


 بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.