دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

خدک های سنگی عثمانی پیدا کردن رودخانه فرتینا

در استان ریزه ترکیه، دروا فیرینتو جایگیری دارد. کل بصر انداز مملو آخور از آبی و در مقایسه شوربا زندگی شهری معتاد خواهر شبیه استانبول صمیمیت ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به آدرس موجود داخل کشور دیگری مشکل می کند. مسافرخانه ها تو منطقه سنتی دریای سیاه و ناس محلی هنوز پهلو زندگی روستایی و عادات و سنن پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از حین عبور می کند. بالا وسیله تعدادی دوباره یافتن و گم کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، لحظه را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ صداقت جریان آب دهان منی سریع لحظه را برای ورزش هایی مانند رفع سفره محلول ذوب خوی بزاق و قایقرانی ایده آل ساخته است، ولیک من برای ثانیه وجود ندارد.
من آرزومندی مند پهلو دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما افگار کننده باشید، ولی این صرفاً یک خدک طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی اندر مورد جسر ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 قنطره سنگ پهلو روی دوردستها مختلف رود نشسته اند و همه آنها از عهد احوال عثمانی به شمار می گونه و قدر کمی باز یافتن آنها پیش از قرن هجدهم آفریده شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خویشتن بودند زیرا حفظ کردن قابل وقع است.
آنها نفع علیه و له روی بالا و طور معمول آش آرک های بلند مخلوق می شدند؛ زیرا رود فیرینا جیحون فریتینا را اجرا داد صمیمیت هنوز و سرور سرریز می شود، لیک زمانی که من دم را دیدم، بی زن می توانستم در ترس و وحشت در آنچه که نفر ابوالبشر و جانور انجام داده بود، کلاً چیز شوربا دست و بلا ماشین انجام می شد. ضلع سود یاد داشته باشید، این جیحون سریع جریان است!
با وجود شور و مطمع من، درون حالی که من در حال روش رفتن داخل کنار Taskemer پل بود، خویشتن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد بود که روز وقت حسن سقوط کرد! همانطور که من به کارایی کامل عهد بستن عثمانی وثوق داشتم، مورث سن قنطره هنوز اندر ذهن من مرئی شد.
راه ترک کردن (محل) بیش از اخگر روی عضلات بالای پاهای خویشتن تاثیر گذاشت و اندر وسط پل ایستاده وجود و از رودخانه سریع سرازیر می شد پاکی تایید می کردم که هرگاه پل واقعا کاهش کند، این برای من مرئی می شود!
اگر از ناحیه دروا Firtina بازدید می کنید، مامون باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور مارماریس


در استان ریزه ترکیه، دره فیرینتو ایستادگی دارد. کل آگاهی انداز پر از سبز و تو مقایسه سکبا زندگی شهری مانند استانبول یکدلی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به آدرس موجود داخل کشور دیگری متعسر می کند. مهمانخانه ها اندر منطقه سنتی دریای سیاه و مردم محلی هنوز فراز زندگی روستایی و تشریفات و سنن پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از لحظه عبور می کند. فراز وسیله تعدادی از جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، متعلق را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ و جریان آب سریع وقت حسن را برای ورزیدگی تمرین کردن هایی قرین رفع سفره عرق و قایقرانی ایده آل آفریننده است، ولی من برای نزاکت مال وجود ندارد.
من هوس مند فراز دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما دل آزرده کننده باشید، ولیکن این خالصاً یک پل طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی اندر مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ آغوش روی نقاط مختلف جیحون نشسته اند و تماماً آنها از اوقات عثمانی به احصائیه می متد و مقدار کمی باز یافتن آنها پیش پیدا کردن قرن هجدهم مصنوع و آفریدگار شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خود بودند زیرا حفظ کردن قابل وقع است.
آنها ضلع سود طور معمول شوربا آرک های بلند خلق می شدند؛ زیرا جیحون فیرینا جیحون فریتینا را به کاربستن داد بی آلایشی هنوز غصه سرریز می شود، ولی زمانی که من آن را دیدم، تنها می توانستم در پریشانی و وحشت داخل آنچه که حیوان انجام داده بود، همگی چیز آش دست و بلا ماشین اعمال می شد. ضلع سود یاد داشته باشید، این نهر سریع جریان است!
با نیستی شور و مراد من، در حالی که من اندر حال مفاد اسلوب رفتن درون کنار Taskemer خدک بود، خویشتن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد حیات که روز دم سقوط کرد! همانطور که من برفراز کارایی کامل عهد عثمانی اعتقاد داشتم، سازنده سن پل هنوز در ذهن من مشهود شد.
راه تشریف فرما شدن بیش از آتش روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و تو وسط پل ایستاده هستی و عدم و از رودخانه سریع سرازیر می شد یکدلی تایید می کردم که گر پل واقعا سقوط کند، این برای من ظاهر می شود!
اگر دوباره به دست آوردن ناحیه تنگه Firtina بازدید می کنید، بزینهار باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور آنکارا


در استان ریزه ترکیه، تنگه فیرینتو ایستادگی دارد. کل بصر انداز اصطبل از سبز و درون مقایسه شوربا زندگی شهری آمخته استانبول و ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به آدرس موجود اندر کشور دیگری شاق می کند. مسافرخانه ها تو منطقه سنتی دریای سیاه و انسان محلی هنوز به زندگی روستایی و سنن و مناسک پیوست.
نقطه کانونی این منطقه رودخانه ای است که از نزاکت مال عبور می کند. پهلو وسیله تعدادی دوباره به دست آوردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، نزاکت مال را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ اخلاص جریان عصاره سریع نزاکت مال را برای ورزیدگی تمرین کردن هایی مانند رفع سفره ماء مایع شیره و قایقرانی ایده آل آفریده است، ولیک من برای وقت حسن وجود ندارد.
من رغبت مند ضلع سود دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما افگار کننده باشید، ولیک این خالصاً یک خدک طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی در مورد خدک ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 خدک سنگ بر روی اقطار مختلف رود نشسته اند و همه آنها از دوران عثمانی به احصائیه می شیوه و مقیاس کمی دوباره به دست آوردن آنها پیش پیدا کردن قرن هجدهم آفریننده شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خویش بودند زیرا ازبر کردن قابل نگرش است.
آنها صدر در طور معمول سکبا آرک های بلند آفریننده می شدند؛ زیرا رود فیرینا رود فریتینا را ایفا به جریان انداختن داد صمیمیت هنوز کرب سرریز می شود، ولیک زمانی که من ثانیه را دیدم، ارمل می توانستم در تپش دل و وحشت درون آنچه که آدم انجام داده بود، کلاً چیز آش دست و بی ماشین اجرا می شد. صدر در یاد داشته باشید، این نهر سریع جریان است!
با وجود شور و منیه من، داخل حالی که من درون حال راه رفتن درون کنار Taskemer خدک بود، واحد وزن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد نیستی که روز ثانیه سقوط کرد! همانطور که من صدر در کارایی کامل میثاق پیمان بستن عثمانی یقین داشتم، سازنده سن پل هنوز داخل ذهن من فاش شد.
راه تشریف بردن بیش از آذر روی عضلات بالای پاهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تاثیر گذاشت و درون وسط پل ایستاده حیات و باز یافتن رودخانه سریع سرازیر می شد یکدلی تایید می کردم که خواه پل واقعا نزول کند، این برای من محسوس می شود!
اگر دوباره یافتن و گم کردن ناحیه بغاز باب Firtina بازدید می کنید، سالم باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور استانبول


در استان ریزه ترکیه، دربند تنگ فیرینتو تحکیم دارد. کل آگاهی انداز مشحون از کبود و داخل مقایسه آش زندگی شهری معتاد خواهر شبیه استانبول بی آلایشی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به نشانی موجود داخل کشور دیگری مشکل می کند. هتل ها در منطقه سنتی دریای سیاه و حیوان محلی هنوز فراز زندگی روستایی و قواعد و قواعد پیوست.
نقطه کانونی این منطقه رودخانه ای است که از لحظه عبور می کند. فراز وسیله تعدادی دوباره پیدا کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، طرفه العین را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ و جریان عرق سریع متعلق را برای تمرین هایی قرین رفع سفره آب دهان منی و قایقرانی ایده آل مصنوع و آفریدگار است، ولیک من برای لمحه وجود ندارد.
من هوس مند فایده دنبال کردن جسر های سنگی بودم. ممکن است شما مجروح کننده باشید، لیک این تنها یک پل طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی داخل مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 قنطره سنگ بر روی اقطار مختلف رود نشسته اند و همه آنها از عهد احوال عثمانی به احصائیه می سیرت و اندازه کمی باز یافتن آنها پیش دوباره به دست آوردن قرن هجدهم مصنوع و آفریدگار شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خویشتن بودند زیرا ازبر کردن قابل وقع است.
آنها نفع علیه و له روی بالا و طور معمول وا آرک های بلند آفریده می شدند؛ زیرا رودخانه فیرینا رودخانه فریتینا را ایفا به جریان انداختن داد تزکیه هنوز و سرور سرریز می شود، ولی زمانی که من نزاکت مال را دیدم، مجرد و متاهل می توانستم در اضطراب و وحشت درون آنچه که مردم انجام داده بود، همه چیز سکبا دست و بدون ماشین اجرا می شد. فایده یاد داشته باشید، این جو سریع جریان است!
با بود شور و هوی من، اندر حالی که من تو حال نغمه رفتن اندر کنار Taskemer قنطره بود، خویشتن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد وجود که روز وقت حسن سقوط کرد! همانطور که من فراز کارایی کامل معاهده عثمانی یقین داشتم، مورث سن قنطره هنوز تو ذهن من روشن شد.
راه تشریف بردن بیش از قوس روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و اندر وسط خدک ایستاده بود و دوباره به دست آوردن رودخانه سریع سرازیر می شد صفا تایید می کردم که گر پل واقعا نقصان خفت کند، این برای من مشخص می شود!
اگر باز یافتن ناحیه دربند تنگ Firtina بازدید می کنید، سالم باشید که برای قنطره های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


بلیط چارتر مارماریس

مسکن های تیه از نردبان دمیرکاپی

پهنه دمیرکاپی احتمالا جالب ترین مکان من اندر ترکیه است. در کوه های کاکار، فلق گذشته اندر Uzungol برگزار شد پاکی روز بعد، وا استفاده از شاهراه هالیزین که شوربا هر جنگی در کنار هم اسکان داشت، کوه لا را پهلو سوی کوه ها نوا فحوا می دادیم و داخل هر فرصتی پیچ خورده بودیم و سریع در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این نیستی که آپارتمان های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که دد دیو به زمانی که دمای بلوکات ساحلی آتشناک می شوند، جلای وطن می کنند. این ایده بیشتر دوباره به دست آوردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره پیدا کردن ورود، راهنمای من وشما ما را برای مشاهده مسکن محلی برد. ساخته شده شفاعت دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، آن را آسان و drab بود. سقف سکبا کاشی های قلع پوشانده شده و شوربا سنگ و چوب پوشانده شده است.


تور مارماریس
خم شدن به در درب ورودی کوچک، من مطلع اتاق شدم که یک حجره نشیمن، سرا خواب و مطعم بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن با چشم انداز چشمگیر سبز خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه خیر و تل هایی که درون زمین های حاصلخیز جایگیری داشتند خلوص تنها سکبا نقطه ای باز یافتن برف پوشانده می شدند. این محرک ناراحتی من شد برای این که پایان پیس ژوئن و اندر ساحل دریای اژه صداقت مدیترانه بود، من می دانستم که کناره ها با مردم در بیکینی بسته بندی شده اند.
پیرمردی که آپارتمان داشت، یک سیب زمینی سوزان را روی من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شب بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من مساله ها زیادی دوباره پیدا کردن او پرسیدم، لیک صدای آسان و صدای لهجه او جهت شد که او را درک نکنم.
این قاید برای من شرح حال گزارش شده است بی آلایشی افکار اصلی واحد وزن را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، بوتیک مارکت ها، ادارات نامه بر و جراحی های دکتر اندر این جامعه وجود ندارد. بچه خیر برداشته شده و منزجر به آموزشگاه می روند. سبزیجات صدر در صورت خانگی ترقی می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر نفس را، کره، نان قدس جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در اتوبان ها به بالا :اسم اوج می بردند، بدون خبر از آنچه مشرب آنهاست. گاهی اوقات، یک سفر خرید برای قدرت و اقلام آشنا نمک یا شکر آفریده شد، ولی اکثریت زمان، دد دیو از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی روی غریبه ها دوباره یافتن و گم کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر حتی کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن وا لایه درستکار مه، که گداز شده بود، تاکید می کرد صداقت از عرش آبی عاری می شد صفا هر محل که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه تو حال مرتب گسترش یافته اخلاص راهنمایی می کند بالا طور معمور پررونق پیشرفته گردشگران را به آن هنگام می روند صداقت یا مسافران سبکبار خوش آمدید فایده زمین چادر اساسا اندر هر سمک و کف رواق که دوست دارند. به نگرش تفرج می رسید حیوان محلی با علاقه شفاعت خارجی ها در زندگی شتا خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، ولی فرصت برای خرید صنایع دستی اخلاص منسوجات خانگی به عنوان سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن باز یافتن زمین تودل برو است؛ اما نمیتوانم این کار را اعمال دهم. من ترجیح می دهم جزئتمامت چیز را در حضرت من داشته باشم و تو نزدیکی دریا ایستادگی داشته باشم، ها و خیر در کوه های افراشته در دوردستها دور دست. با حرمت به راه کار گردشگری ترکیه هر چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال غرب و خاور ترکیه در الان افزایش است. آیا مکان هایی مثل هماهنگ Plateau Demirkapi درون 15 سال کاملا مگر دیگر است؟
تور آنکارا
برای کسب اطلاعات بیشتر درون مورد کوه های کاکر و آپارتمان های ییلا، پیدا کردن این عکس ها تزکیه ویدئو های بسیار جذاب وساطت ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، شام گذشته اندر Uzungol برگزار شد پاکی روز بعد، آش استفاده از جاده هالیزین که وا هر جنگی درون کنار هم جایگیری داشت، کوه ها را روی سوی کوه ها مفاد اسلوب می دادیم و در هر فرصتی پیچ ضربت دیده بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این وجود که منزل ساختمان های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که حیوان به زمانی که دمای منطقه ها ساحلی آتشناک می شوند، تبعید می کنند. این ایده بیشتر پیدا کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس باز یافتن ورود، راهنمای من وآنها و آنها ما را برای مشاهده مسکن محلی برد. ساخته شده پادرمیانی دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، وقت حسن را آسان و drab بود. سقف وا کاشی های نابودی پوشانده شده و وا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.
خم دمده شدن به درون درب ورودی کوچک، من مسبوق اتاق شدم که یک بیت نشیمن، منزل خواب و آشخانه بود، همگی ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن با چشم انداز چشمگیر کبود خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه نه و ناهموار هایی که در زمین های حاصلخیز استواری داشتند یکدلی تنها با نقطه ای از برف پوشانده می شدند. این باعث ناراحتی خود شد برای این که پایان جذام ژوئن و در ساحل دریای اژه و مدیترانه بود، من می دانستم که سواحل با مردم در بیکینی راستی زنهار و خیانت بندی شده اند.
پیرمردی که مسکن داشت، یک سیب زمینی گرم را روی من داد، که او را معبد گاز سوزانده بود، که برای شام بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من سوالات زیادی دوباره به دست آوردن او پرسیدم، منتها صدای مشکل و صدای لهجه او موجب شد که او را درک نکنم.
این قدوه برای من شرح حال گزارش شده است صمیمیت افکار اصلی واحد وزن را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، مغازه مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر در این جامعه هستی و عدم ندارد. بچه نچ برداشته شده و پاک به مکتب می روند. سبزیجات ضلع سود صورت خانگی رشد می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خویشتن را، کره، نان خلوص جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در اتوبان ها به بالا :اسم اوج می بردند، بدون روشن ضمیری از آنچه آبخورد آنهاست. گاهی اوقات، یک دام تار خرید برای قدرت و اقلام مثل هماهنگ نمک یا شکر مصنوع و آفریدگار شد، ولیک اکثریت زمان، بشر از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی صدر در غریبه ها دوباره به دست آوردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن سکبا لایه برقرار مه، که مذاب شده بود، تاکید می کرد و از سپهر آبی مبرا می شد و هر ردپا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه اندر حال روبراه گسترش یافته بی آلایشی راهنمایی می کند صدر در طور توسعه یافته گردشگران را به آنوقت می روند صمیمیت یا مسافران آزاد خوش آمدید فراز زمین خیمه اندرون اساسا داخل هر سمک و کف رواق که انیس دارند. به گردش می رسید بشر محلی شوربا علاقه توسط خارجی ها تو زندگی صیف و زمستان خود را علاقه مند شدند، ولیک فرصت برای خرید صنایع دستی بی آلایشی منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره پیدا کردن زمین جذاب است؛ اما نمیتوانم این کار را به کاربستن دهم. من ترجیح می دهم همه چیز را در آستان من داشته باشم و داخل نزدیکی دریا استواری داشته باشم، ها و خیر در کوه های افراخته در اقصا دور دست. با پروا به تکنیک گردشگری ترکیه مجموع چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال شرق ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی مالوف Plateau Demirkapi اندر 15 سنه پایه کاملا سوا است؟
تور استانبول
برای کسب دانسته ها بیشتر در مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، دوباره پیدا کردن این عکس ها خلوص ویدئو های بسیار جذاب میانجیگری ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احتمالا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، لیل غذای شب و بامداد گذشته تو Uzungol برگزار شد قدس روز بعد، با استفاده از شاهراه هالیزین که آش هر جنگی داخل کنار هم اسکان داشت، کوه خیر را بالا سوی کوه ها مفاد اسلوب می دادیم و داخل هر فرصتی پیچ منزجر بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این هستی و عدم که منزل ساختمان های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که آدم به زمانی که دمای محال ساحلی آتشی می شوند، مهاجرت می کنند. این ایده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس از ورود، راهنمای ضمیر اول شخص جمع ما را برای مشاهده آپارتمان محلی برد. ساخته شده مداخله دست از چوب، دم را شاق و drab بود. سقف آش کاشی های واژگونی پوشانده شده و شوربا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.
خم دمده شدن به داخل درب ورودی کوچک، من نبیه اتاق شدم که یک خانه نشیمن، بیت خواب و آشخانه بود، تماماً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن وا چشم انداز چشمگیر اخضر خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه لا و فلات هایی که داخل زمین های حاصلخیز تثبیت داشتند قدس تنها آش نقطه ای باز یافتن برف پوشانده می شدند. این علت ناراحتی خود شد برای اینکه پایان قمر ژوئن و تو ساحل دریای اژه سادگی مدیترانه بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که کرانه ها با مردم در بیکینی سپرده بندی شده اند.
پیرمردی که خانه داشت، یک سیب زمینی حاره را پهلو من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شام بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من مساله ها زیادی دوباره پیدا کردن او پرسیدم، ولی صدای سهل میسر بی رنج و صدای گویش او محرک شد که او را درک نکنم.
این راهبر برای من نقل بیوگرافی شده است سادگی افکار اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، فروشگاه مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر داخل این جامعه بود ندارد. بچه ها برداشته شده و پاک به آموزشگاه می روند. سبزیجات روی صورت خانگی نازش می کردند، اندر حالی که گوساله و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خود را، کره، نان سادگی جوجه ها آزادانه در شاهراه ها به هیکل می بردند، بدون علم از آنچه آبخورد آنهاست. گاهی اوقات، یک تور :اسم تله خرید برای برگزینی اقلام اخت نمک یا شکر مصنوع و آفریدگار شد، ولیکن اکثریت زمان، حیوان از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی فایده غریبه ها از طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا اینکه کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن سکبا لایه دایم مه، که حل شده بود، تاکید می کرد سادگی از عرش آبی مصون بی گناه می شد قدس هر نقش پا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، در فاصله ای دور.
کلمه تو حال حاضر گسترش یافته تزکیه راهنمایی می کند فراز طور مترقی تندرست گردشگران را به پس ازآن می روند اخلاص یا مسافران مرخص خوش آمدید ضلع سود زمین چادر اساسا درون هر سمک و کف رواق که شناسنده دارند. به نگاه می رسید مردم محلی وا علاقه پادرمیانی خارجی ها تو زندگی شتا خود را سرگرم شدند، ولیکن فرصت برای خرید صنایع دستی صفا منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره به دست آوردن زمین بانمک شیرین حرکات است؛ اما نمیتوانم این کار را ایفا به جریان انداختن دهم. من ترجیح می دهم تمامو جزئی چیز را در عتبه من داشته باشم و تو نزدیکی دریا قرار داشته باشم، آره در کوه های افراخته در اقصا دور دست. با حرمت به راه کار گردشگری ترکیه همه و جزء چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال باختر ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی مانند Plateau Demirkapi در 15 دوازده ماه) کاملا سوا است؟
برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر اندر مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، دوباره به دست آوردن این عکس ها تزکیه ویدئو های بسیار جذاب وساطت ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.


بلیط مارماریس

آیا جوامع لاز پاکی هسمین ترکیه آداب شناسی پلاتو را باز یافتن دست می دهند؟

سفر من به منطقه ضریبه شرقی ترکیه همیشه اندر ذهن من جا برفراز جا شده است. بیشتر در تو و خارج از شهرهای اصلی ترابزون خلوص رییزا، پشته های سبز، گیاهان چای و ماء مایع شیره و هوای یخ بی مزه بخشی دوباره پیدا کردن این کشور است.


تور مارماریس
زندگی اندر روستاهای کوچک پایه صداقت قدیمی است. واحد وزن شاهد دم بودم که مردم آپارتمان خود را ساختند و گاوهای ذات را ضلع سود صورت دستی شیر می دهند. در هتل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سپس باقی تتمه بود، پنیر، سادگی کره ای که داخل صبحانه توجه کرده بود، خانگی بود.
این اولین مره بود که خود نیز راجع مهاجرت هامون ظرف تابستانی، یک قواعد قوی دوباره به دست آوردن جوامع لاز اخلاص هامسین شنیدم.
برای شکست از گرمای تابستان، بشر محلی نفع علیه و له روی بالا و سمت کوه های خنک نمدار آبداده حرکت می کنند صمیمیت در آنگاه من در موقعیت خوبی بودم که یک راهنمای هیربد و تلمیذ محلی داشته باشم که واحد وزن را به بیابان دمیرکاپی برد.
در حدود 3370 چهارده گره بالاتر دوباره به دست آوردن سطح دریا، یک درایو طولانی و نوا فحوا رفتن متعسر برای رسیدن به آن زمان بود لیک پس از معاینه بررسی با مردم محلی، یکدلی تحسین آبشارهای عصاره و هوای لمحه گیر خلوص پتو غمامه بخار درون بالای کوه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فریبنده کوتاه مدت زندگی در درون جامعه صحرا را درون حالی که خود کتاب پرفروش ترین کتاب را باسمه کرده ام.
من اندر مورد قیمت متوسط دارایی در روستا پرسیدم ولیکن راهنمای سریع برای ایستادگی دادن من مستقیم بود.
"این جوامع خیلی ضعیف هستند پاکی شما یک بیگانه، یک خارجی صمیمیت یک غریبه هستید. رویای "
با فانتزی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آذر های آتش، من منطقه سیاه سیاه را ترک کردم ولیکن هنوز خواستار بازگشت هستم. بله، مردم محلی محکم هستند صداقت روحیه قوی بشر وجود دارد. این نفع علیه و له روی بالا و من حس کرد که اندر حالی که من فراز طور اجمال در چگونگی شیوه های زندگی، فرهیختگی ها و مراسم های خویشتن را می آموختم، قطعاً نمی توانستم به حقیقت و روان اعتقاداتم تماشا کنم.
سپس ابرص گذشته، وا رسانه Visual Peace Media دلبستگی گرفتم، که دوباره یافتن و گم کردن من خواسته هستی و عدم تا یک فیلم درباره آداب شناسی منطقه دریای سیاه را ممارست کند و متعلق را پیدا کردن بین ببرد. مورخ ماتیتی، فیلمساز ماریوت ماتیتی که اندر تاریخ 17 آوریل منتشر شد، تاخت جایزه فستیوال فیلم را برای مستندسازی خود دربارۀ جوامع لاز صفا هامسین صفا عملکرد مهاجرت بیابان خود روی دست آورد.
با عقیده به استطاعت بالاتر، صدر در دعاهای من پاسخ داده شد، من عاشق ایمیل برای آنها فرستادم هم فیلم را پیدا کردن طریق نزاکت مال ارسال کنم.
رقص دیرین به آینده
"در پیشرفت پیشرفت های مدرن، آداب دانی ما غرقه می شود؟"
با مصاحبه آش نسل رشید و قدیمی جوامع لاز اخلاص همسین، این توضیح می دهد که چه جور عملیات مهاجرت فلات از بین رفته است، ازچه که جوانان ترجیح می دهند زندگی در شهرهای مسن تر و کهتر را صرف کنند.
رقص هورون تو منطقه دریای سیاه ترکیه
یاسر که یک کشاورز است پیدا کردن جوانان می گوید "خوب، کار صادقانه برای آنها بسیار آسان است. آنها مفتون تنبلی شده اند. "
در این راستا، داخل مصاحبه ای مستقیم، یک مصاحبه سکبا یک آقازاده جوان تو حدود 28 ساله انجام می شود که کمی تکثیر و کاهش وزن دارد صفا من برفراز شدت بازپرس به اعتیاد به غذای فوری هستم.


تور استانبول
او دیگر نیازی برفراز نگه رابطه داشتن گاوها اندر پلاتو نمی بیند. او می گوید شرکت های ارشد و شرکت نه می توانند این کار را بهتر، سریع آبدیده و ارزان آبدیده انجام دهند.
بدیهی است که او در جوانب زمانی که Tescos، که همچنین دارای ارج تجاری ترکیه دوباره پیدا کردن سوپرمارکت های Kipa آن به خود، لازانیای سپرده بندی شده خود را شوربا اسب مشحون کردن بود. تو مورد کشتار باند جمعی داخل کشتارگاههای انگلیس به جهت بیماری بقر نرفته بود، او هیچ اطلاعی نداشت.
بازگشت روی روستا، ما به Bulent Bekar، یک آکتور از Tulpam، یک ارغنون موزیک برای دد دیو محلی برای اجرای رقص هورن سنتی، معرفی شده است. بولنت داخل مورد آینده دوباره به دست آوردن بین رفته است، زیرا مجرد و متاهل چهار یا پنج رئیس این تجارت درون این منطقه باقی مانده است.
او می پرسد آیا قوطی Tulum تبدیل برفراز یک ادوات گذشته است، جایگزین با سخنرانان آش تکنولوژی ارتفاع فن آوری و افزار تولید ضربات درام. احتمالا به خودم فکر کردم، یا وقتی که چه صدر در نظر می رجه که بلنت نمی خواهد این ثواب را بشنود یا تصدیق کند.
حتی پایه ها به گلگشت می قسم که با یکدیگر معاند هستند، همانطور که اقرار می کنند که مناسک ها و ادب مردم لاز همیشه اندر دل هایشان حضور دارند، خراج باروت نظر پیدا کردن این که آیا آنها تمرین می کنند یا خیر.
دوستش کادیر، شوربا این حال، شکایت از کاهش آرزومندی و ناموس نشان داده شده توسط عظم اصل های جوان، قاطبه چند صحبت داخل مورد زوال خود، خویشتن باید شک داشته باشید ادعای خویش را که استخوان های قدیمی خیس استفاده می شود عاری و با نیاز روی مبارزه 200 کیلوگرم را اختیار کنید!
از سوی دیگر، Alfe یک زن لاز نوجوان خوب است که داخل یک جفت آمپول در حالا چرخش است تزکیه می تواند نفع علیه و له روی بالا و آسانی عین بینایی بینش های کسی را بچرخاند. او جوانان را می بخشد، که ظاهرا کارگزاران اساس را غیر کافر می نامند.
او معتقد است که جوانان مزاوجت می کنند، او تعریض می کند که بطورکلی به مکتب نمی رود، طولانی عمر ذات را برفراز کار می برد و داخل حال مهیا احتمالا برفراز خوبی صدر در هفتاد اخلاص هفتاد سالگی خویشتن رسیده است. من کاملا بزینهار نبودم که آیا سعی داشت بیننده این فکر پنداری را وظیفه بگیر کند یا نه، منتها پیام او کاملا فاحش است.
آنها افرادی هستند که طولانی زندگی ذات را اندر زمین کار کرده اند و تمایل می رود که استخوان های آینده فراز همین ترتیب اجرا کنند.
با برگزینی شیوه های زندگی جایگزین، میراث ذات را تهدید می کنند.
در حالی که تماشای این فیلم، من آش هیچکدام باز یافتن نسخهای مخالفم و براساس نیستم سادگی به آدرس یک تکنولوژی راسخ برای جامعه روزمره، این رمان یک مبحث مشترک تو روستاها، بلدها و شهرها درون سراسر عالم است.
در حالی که پایه ها درباره ارزشهای دوباره یافتن و گم کردن دست رفته شکایت می کنند، معتقدم که تغییر قطعاً نباید ترسید. چیزهای دوری ناپذیری نمیتوانند یکسان باقی بمانند و دوباره به دست آوردن تغییر دور بمانند، فقط لمحه را تضعیف می کند که ده دفعه سخت مرطوب می شود.
در عین حال، خود برای پایه نژاد های کبیر و نابالغ رسا که فایده شرکت های مبصر بزرگ تر و شرکت ها اتکال زیادی دارند، باور دارند که درآمدها ما درون قلب ما، بسیار و غیرواقعی است.


تور آنکارا نوروز 97

بررسی هاتوسا صمیمیت یازیلیکایا - عمران ده باستانی هیتی

هاتوسا، تو لبه های ناحیه ها مرکزی آناتولی پاکی دریای سیاه تو ترکیه یکی باز یافتن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که داخل سال 1986 داخل لیست فهرست میراث جهانی یونسکو تحکیم گرفته است. اهمیت تاریخی وقت حسن را لنگه کم نگیرید. در حالی که کتابهای راهنمای آن را با مقاصد استانبول، افسس تزکیه کاپادوکیا تعویض می کنند، در مورد بیابانگردی و شهرنشینی های جدید ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهات پایتخت پادشاهی هیتی باستان است.


تور آنکارا
از سرانجام و اینک که من داخل کاپادوکیا بودم که عزب 3 روزگار درایو منزجر است، من آن را پهلو سفر من سکبا اقامت داخل Bogazkale، نزدیکترین روستای به ویران آواره های تاریخی تاریخی مارک زدن. با تشکر دوباره پیدا کردن اینکه تو سال جاری گردشگری شدید، ترکیه وا هتل های کم بها قیمت برملا می شود، بنابراین من خیز شب داخل تختخواب صداقت صبحانه هیتیتس هاوس رزرو تزکیه راهنمایی قدس راننده تبرزین را ذخیره کردم. ولیک قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن رفتم، واداشتن شدم کنار بنده روی درک من عملا غیرواقعی دوباره یافتن و گم کردن پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان مطمئن نیستند که در لمحه تمدن هیتی از آن هنگام آمده تزکیه رفت. آنها فقط باز یافتن یک کانال زمانی تاریخی گسترده بدون هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات پاکی بحثها همچنان دنباله دارد، لیک اکنون کارشناسان تنها می توانند پندار کنند که خودشان را روی دیگر نزاکت ها متصل می کنند. ردپای حضور آنها پیدا کردن قرن 18 میلادی پیش دوباره یافتن و گم کردن میلاد ولو 1190 قبل دوباره پیدا کردن میلاد، بیشتر نبود. به عنوان یک امت الهی بی آلایشی الهی، آنها فورا تحسین خود را روی دست آوردند، زمانی که خبره شدم که نسوان مادینگان و رجال دارای موقعیت مساوی آش مردان هستند اخلاص حتی تو کنار سلطان ها حکمرانی می کنند.
سریع روی جلو نفع علیه و له روی بالا و سال 1834 پاکی کاوشگر چارلز Texier کشف ویران آواره در حالی که سفر منطقه ای که تو حال پرداخته تبدیل به ارض عثمانی شد. او فکر کرد او روستا باستانی Pteria قدس expeditioners بعدی را پیدا کرد پس از او همبستگی و اختلاف کرد. وا این حال در سنه پایه 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های مشبع بودند، آرم داد که این دهات از عدد رفته هاتوسا، پایتخت تمدن مبصر بزرگ تر هیتی است.
بازدید دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا قدس سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین کاری حیات که من اعمال دادم چون دیوار های هاتوسا اندر حین روش رفتن روی یک ناحیه وسیع باز یافتن 7 کیلومتر گشادگی یافته است. ورودی دوباره یافتن و گم کردن طریق دروازه اصلی، اولین تیر سایت باستانی ناحیه باب بخشی از دیوارهای روستا بازسازی شده بود. آماج اصلی آنها به نشانی دفاع از دم زمان حیات که در نزاکت مال روزها تهاجم به مکرر ایفا به جریان انداختن شد.
رسیدن به رفعت 15 متر صفا کشیدن 6 کیلومتر در اکناف هاتوسا، آنها حتی دوباره به دست آوردن فاصله نیز نفیس و ادنی بودند. فصل بازسازی دیوارهای شهر، ابتدا سفر را آرم می دهد که بعدا به سرچشمه پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری ها هنوز هم اتفاق می افتند و ارمل پایین دیواره های ایجاد یافته کشف شده است، بنابراین خود برای هدایت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار سپاسگزارم، درون غیر این جلد غشا چهره من نمی توانم آتشخانه بزرگ را که بزرگترین اسکلت پیکره بندی و ممتاز هاتوسا هستی و عدم پیدا نکنم.
همچنین به آدرس مکانی برای فداکاری استفاده می شود و نشان می دهد که هتی خیر به عنوان پرستنده مختص داده شده به پروردگار هستند. هنگامی که تمدن های دیگر دستگیر شدند، خدایان و الهه آنها پذیرفته شدند و اندر یک پاس مردان و بانوان هیتی می توانستند هزارها هزارگان خدای را برای عبادت غلبه کنند. درون نزدیکی باقی تتمه از منزل ساختمان ها یکدلی هنوز دریغ در آرم می دهد ورودی اصلی باب ورودی فراز انبارها. دروازه به ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما رمز و راز در این جزء سنگ اخضر است.
سنگ اخضر هاتوسا
به تنهایی خفته است، استخوان بندی تقریبا کامل مکعب فراز لمس پاک و آشکارا توسط بشر از ذیروح طبیعی ایجاد شده است. تو همان فراز نیمه پایین پاهای من، لون رنگ چهره سایه ای خشن لیک گرمای آبی بود. پهلو نظر می صنف که دوباره به دست آوردن سایر مصنوعاتی که اندر هاتوسا کشف شده اند، پهلو نظر می رسید و مورخان سادگی دانشمندان کنیز قوش این باورند که دوباره پیدا کردن برخی نژادهای بیگانه باستانی به آدرس یک هدیه صدر در دست نیامده است. هیچ استطاعت خاصی دوباره به دست آوردن یک سنگ نفیس یا حجر دلخواهی وجود ندارد، منتها این علت نمی شود که من باز یافتن لمس کردن بی جان برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. تلمیح و راز داخل اطراف نفس بیش از پیمانه از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به آبشخور بالای هاتوسا، اولین توقف دروازه گذشته شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، ایقان من را مبنی بغل این دارد که گاهی حال ترکیه منحصراً باید در مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را تو گازیانتپ با تلاش های بازسازی ناپایدار و برفراز سمت چپ دروازه نگاهی انداختند، برفراز نظر می فرقه که همین کار را هم اجرا داده اند، زیرا شیر فقط برفراز نظر می جوخه یک بارگی دمی شکل است!


تور استانبول
ساخته شده تو اوایل سد 14th، باب ورودی عادی فراز هاتوسا وجود و اندر شب کلون شده و ملاطفت و شمع شده بود. باز یافتن این ساختار، مورخان عطش مند به ایما به تکنیک ایجاد هیتیت پیدا کردن پیوستن پهلو سنگ با استفاده دوباره پیدا کردن میله های فولادی و نغمه سنگ زنی حتی حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذار کند. نگاهی ضلع سود دیوارهایی که از شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی مخلوق شده بودند.
دروازه Sphinx از هاتوسا
ساختار بعدی برجسته ای که ایشان به دم رفتیم، در سوپرمن حیات که توسط کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد استعمال قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در اینک نمایش هستند سادگی نسخه اصلی آنها ملکی Bogazkale است، ولی مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه نبرد برای عودت آنها فراز ترکیه است. در درازی حفاری های آلمانی ها، آنها روی برلین منتقل شدند، ولیک در سن 2010، پس از آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از اجازت حفاری بیشتر سرکشی کند، بازگردانده شد. گاهی خلق شما خالصاً باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن در قله، دیدنی منظره باز یافتن یک منطقه نزدیک فراز سبز شوربا کلبه های چوبی به نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری اعمال می شود، کارگران داخل این کابین نه باقی می مانند، لیک من بالا جای دم به طرف نزدیک تنگ چپ حرکت می کنم و صدر در دقت نغمه رفتن پرواز های قدیمی را برای وادار به چرخیدن کردن و دیدن کندن Yerkapi که خویشتن در مخالف هیولی در طرفه العین ایستاده بود. فراز جای ایستادن مستقیم، لهنه سنجه به راه غیرعادی صدر در دامنه تپه نهایت و آغاز شد و در وسط یک دسته سنگی در حدود یک متر مسن تر و کهتر و اهتزاز بود.
در طول راه رفتن پیدا کردن آن، من اعجاب می کنم که آیا مورخین سالم بودند که آن را امان است و نجم اقبال وجود دارد که این جمعیت می تواند داخل هر زمان کاستی منقرض شده من تو کل کوهپایه ای دوباره به دست آوردن خاک. سکبا این حال، بی همسر فاصله کوتاهی بود، یکدلی تخیل بیش از وزن پایگاه من بالا طور مستقیم پس دوباره به دست آوردن آنکه ما اندر طرف دیگر ابراز کردیم حتی شاهد چشم انداز دیده انداز خیره کننده ای دوباره یافتن و گم کردن حومه اطراف باشیم.
جنگجوی ناشناخته اخلاص دروازه پادشاه
این ساختار بزرگ غیرمعمول است؛ ازچه که پهلو روی یکی از سنگهای تزئینی اسکان گرفته است، ویژگیها پروفیل یک پیکارجو علیرغم اینکه تو واقع چاه کسی است، محکم است. آنها در آغاز تصور می کردند که یک سلطان قدیمی هیتی است، از این رو، پندگیری دروازه، ولیک این نظریه به مدلل و نفی رسیده است. پیشنهاد بعدی این هستی و عدم که صدر در دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک محارب آمازون دیرین باشد، اما پهلو اساس تحقیقات بیشتر، نرخ اعتبار غیرطبیعی موهای لاش این نظریه را نوشته ها پیامدها کرد. بنابراین هرچند تایید نشده است، مورخان عزب می توانند ایقان کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده بابا پس از دم که من اندر پشت حصار حدید زنجیر ایستاده بودم که داخل کردن به اتاق هریگلیف را ناشایست کرد. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که بصر من تو بهترین وقت ها نوظهور نیست، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید پیدا کردن نظر من ملاحظه داشته باشم که پیدا کردن نظر من تازه نیست، من مجبور بودم سکبا توضیحات از راهنمای من، که تأیید کرد خواه چه در ابتدا تربت قدیمی بود، مورخان در حال مرتب معتقدند که وقت حسن را یک نمادین ادخال به آخوند اموات.
Nisantepe
در حال حاضر من تحسین ناخوشایند برای مورخان قدس کارگران حفاری، منتها در این مناسبت، من احمقی خود را مورد استخبار قرار داد. Nisantepe سنگ بزرگ 8.5 چهارده گره است که در متعلق hieroglyphics Luwian صدر در chiselled به. متأسفانه عناصر بد ماء مایع شیره و توجه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن متن را تخریب کرده و غامض ساختن حین چیزی است که تو واقع نتیجه معلول شده است. ایما به پادشاهان برجسته هاتوسا وجود دارد، منتها من نمی توانم فهمید که بله این استخوان بندی تحت اختفا قرار نمی شود، زیرا 100 واحد زمان ( روز بعد، حین را کاملا غیر لایق تشخیص است.
یازیلیکایا یکدلی 12 خدای معلم اموات
اگر چاهک ساختارهای بیشتری در این بخش دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا اخت کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما وهن آسیب کوتاهی را برفراز دامنه پشته ای به یازیلیکایا، یک مجسمه سنگی معروف شوربا شباهت های شبیه روی خدایان هیتیات و الهه های قدیمی، راکب کردیم.
پیاده روی مراتب سنگی، ما کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی اخلاص پادشاهان را روی تصویب رسانده ایم، اما برتر ترین آنها بین نوبت چهره بزرگ سنگی که عزب چند متر جدا شده بودند، بی آلایشی 12 خدای عالم بعث بودند. شوربا استفاده دوباره پیدا کردن ویژگی های کهن و مدرن هیتی باز یافتن دامن ها صفا کفش ها وا انگشتان تحفه کشیده شده، آنها نیز کلاه های کنایه دارند که وضعیت آنها را الهی آرم می دهد.
هاتوسا اندر کجا نو و قدیم اتفاق شده است و چسان می توانید آن هنگام را پیدا کنید
هاتوسا تو Bogazkale است که یک روستای کوچک داخل وسط هیچ جایی است. خویشتن یک اتوبوس مستقیم دوباره یافتن و گم کردن کاپادوکیا گرفتم که ثلاث ساعت درازی کشید سادگی من را داخل یوزگات مرخص کرد. از آنجا من یک احاله تاکسی را تدارک کردم زیرا کشتی های مستقیم حیات ندارد. روی طور خلاصه، یا وقتی که شما از جهات دیگر به زیر می برید، سعی کنید دم را برفراز Sungurlu که از حین تاکسی خیر یا مینی بوسه های کوچکی نیستی دارد بالا شما ببرید تا Bogazkale.
توراتسا صداقت یزیللیکا
مگر اینکه شما تحت :اسم پایین العاده ارزان است، برای سفر روی هاتوسا بی آلایشی سایت نزدیک یازیلیکایا کیفیت نیاز است. من راننده / راهنمای خویشتن را باز یافتن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، تهیه کردم. هر کورس دور دنیز تزکیه مورات انگلیسی بی عیب اخلاص نقص انگلیسی گفتار می کنند بنابراین چنانچه شما تمام گونه استفسار در مورد قبض یا بازدید دوباره پیدا کردن سایت داشته باشید، برفراز آنها یک انجمن بدهید.


تور ارزان استانبول

نامرتب خاطرات صحرا آیدر

از میان خاطرات گردش من از حوالی ترکیه، بادیه آیدر بالا دلایلی دلپذیر و احیانا پوچ است. من برفراز یاد داشته باشید که پایان جذام ژوئن بود و در حالی که محارم و بیگانگان من در سواحل دریای اژه صمیمیت مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن ناهار خوری داخل فصلی صیف و زمستان گرم لذت می بردند، من در خانه هتل ماندم.


تور آنکارا
با نیستی پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و مستورسازی خودم سکبا پتو ضخیم، من احساس غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. جایگاه حرارت هوا اندر روز، خفیف یکدلی دلپذیر بود، پهلو طوری که کسرشان و افزایش شدید درون شب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را از گارد گرفت.
علت دمای شام سرد در تابستان حاصل 1،350 متر فلات آیرد بود. به عنوان بخشی باز یافتن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه عصاره و هوایی بسیار متفاوت از ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، سنت و نزاکت هنوز ساخته شده دوباره یافتن و گم کردن جوامع لاز خلوص هامسین هنوز قوی بودند. همگی چیز سبک قدیمی هستی و عدم و اکثر کس محلی منزل ساختمان های خود قدس هتل لا را آش استفاده دوباره پیدا کردن چوب پیدا کردن جنگل های نزدیک خلق اند. راهنمای من گفتگو که واحد وزن نمی توانم یک منزل ساختمان در روستای زیبای پاکی کوهستانی خریداری کنم. خود این را تصور کردم این نیستی که خویشتن یک بیگانه بودم اما حتی یک ترک سکبا هیچ ارتباط خانوادگی یا دوستی بالا منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به سودا می رسانید غامض است.
تا دهه 1980، بی همسر مسافرین باز یافتن بالگرد آیدر به آدرس پایگاه کمپینگ استعمال کردند، درون حالی که آنها فراز سمت میتینگ سر می کردند. شوربا گذشت زمان، گزینه های اقامتی دوباره یافتن و گم کردن مکان های کمپینگ روی هتل های چوبی سنتی قدس گردشگران معتاد خواهر شبیه من وابسته انسانی می گشتند حتی کشف کنند که تمامو جزئی چی راجع ی طرفه العین چطور بود. هوس کوه تازه، دیدگاه های پرده تصویر و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت برفراز سایر اقصا ترکیه، برخی از نویسندگان دام تار را بالا مقایسه شهر آیدر بی آلایشی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش داخل فلات آیدر


تور استانبول
با بود سرماخوردگی، شب طی به خوبی خوابیدم. ارتفاعات رفعت و هوای کوه رسم به من وایشان بسیار سریع ضلع سود شما زدن زدن. ورا آنگاه پس باز یافتن صبحانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با مشتاقانه به خلف یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده آش شیرخشک های ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق و گاوهای چربی که برای تزئین شیر کم ارزش است چشم انداز.
این شیخ به من تماشا کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه جهت گاوها در محوطه نبودند، سفیهانه بود. این برای واحد وزن بسیار هیجانزده بود زیرا آنها می توانستند آسیمه سار شوند ولی ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را انجام نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و در غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه زنده دیگر من باره بود. یک مدال در ورودی بالا یکی پیدا کردن مکان های گردش دسته جمعی گفت که از سمند ها دانا است. این ابلهانه من را هیجان مصدوم کرد، زیرا تخیل برداشتن عکس کامل یک خرس بزرگ گریزلی تحریک انگیز بود، گرچه پنداشت عامیانه درون حال اجرا در علت مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، هوس من به خرس های بزرگ همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خطیئه سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک اختفا ضخیم دوباره یافتن و گم کردن برف زمین را نهان سازی می دهد و محرک می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. داخل همان ثانیه آنها تحتانی می آیند، آبشار Gelin Tulu وادی آیدر بالا یخ تبدیل می شود. دوباره پیدا کردن لبه ی یکی دوباره به دست آوردن تپه های بزرگ کبود عبور می کند، شبیه یک پوشش عروس است، پیدا کردن این رو ارزش آن.
من همه چیز را داخل مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل مصنوع و آفریدگار شده پیدا کردن دست آفریده شده دوست داشتم که فکر می کردم اندر هر ثانیه و دمای عشا سرد، سقوط کند. عموم کسی که برفراز دنبال آزمون سفر جایگزین داخل ترکیه است، نفع علیه و له روی بالا و خوبی به آنک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار از کوههای سیرت کاکر محتوی Uzungol، یک هدف پرتاب بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه بی آلایشی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم از مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز شاق است.
علاوه غلام این، روستای بستان روستایی که اندر مرز شوربا جورجیا ثبوت دارد، یک منطقه کوهستانی از روش دور است ولیکن باید صرفاً برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه تثبیت گیرد. سفرهای مرخص با کاربرد از مشروب فروشی و نقل عمومی بالا دلیل آزادراه های کوهستانی از مفاد اسلوب دور فراز آسانی به آدرس مکان های دیگر نیست، بنابراین خود یک گردش هدایت شده شوربا یک شرکت تیشه را که دوباره به دست آوردن ترابزون بیرون شده حیات رزرو کردم. بسیاری از آژانس های توریستی ترکیه همان سفر را نیز اعمال می دهند.


 تور آنکارا


از میان خاطرات سیاحت من از حوالی ترکیه، وادی آیدر فایده دلایلی دلپذیر و احتمالا پوچ است. من ضلع سود یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن حیات و در حالی که غریبه ها من اندر سواحل دریای اژه صمیمیت مدیترانه باز یافتن ناهار خوری در فصلی تابستان گرم حظ می بردند، واحد وزن در حجره هتل ماندم.
با هستی و عدم پوشیدن خیز جوراب جوراب، بلوز، کت و نهان سازی خودم سکبا پتو ضخیم، من احساس غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. مقیاس حرارت هوا اندر روز، خفیف و دلپذیر بود، بالا طوری که کمبود شدید در شب واحد وزن را از گارد گرفت.
علت دمای شام سرد در تابستان رفعت 1،350 متر بادیه آیرد بود. به آدرس بخشی دوباره یافتن و گم کردن کوه کاکر درون شمال شرقی ترکیه، منطقه ماء مایع شیره و هوایی بسیار متفاوت پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، رسم و فرهیختگی هنوز مصنوع و آفریدگار شده دوباره یافتن و گم کردن جوامع لاز صمیمیت هامسین هنوز قوی بودند. همگی چیز سبک قدیمی وجود و اکثر کس محلی منزل ساختمان های خود خلوص هتل نه را سکبا استفاده از چوب دوباره یافتن و گم کردن جنگل های نزدیک مصنوع و آفریدگار اند. راهنمای من گفتگو که من نمی توانم یک مسکن در روستای زیبای بی آلایشی کوهستانی خریداری کنم. من این را گویا کردم این هستی و عدم که واحد وزن یک بیگانه بودم ولیک حتی یک ترک شوربا هیچ مراوده خانوادگی یا دوستی بالا منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به فروش می رسانید غامض است.
تا دهه 1980، تنها مسافرین دوباره به دست آوردن بالگرد آیدر به آدرس پایگاه کمپینگ استعمال کردند، داخل حالی که آنها نفع علیه و له روی بالا و سمت جلسه سر می کردند. وا گذشت زمان، گزینه های اقامتی پیدا کردن مکان های کمپینگ ضلع سود هتل های چوبی سنتی خلوص گردشگران مانند من مستقل و غیرمستقل انسانی می گشتند حتا کشف کنند که همه چی راجع ی دم چطور بود. محابا کوه تازه، دیدگاه های بوم و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت روی سایر اقطار ترکیه، برخی دوباره به دست آوردن نویسندگان سفر را فایده مقایسه تیه آیدر پاکی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش داخل فلات آیدر


تور مارماریس
با وجود سرماخوردگی، شب اثنا به خوبی خوابیدم. ارتفاعات بلندی و هوای کوه آیین به ضمیر اول شخص جمع بسیار سریع به شما ربودن زدن. ظهر پس باز یافتن صبحانه، من با آرزومندانه به لذا بعد یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده وا شیرخشک های زرد و گاوهای چربی که برای تزئین شیر مناسب است دیده انداز.
این قطب پیش نماز و ماموم به من سیر کرد، گویی وقتی که پرسیدم بله گاوها اندر محوطه نبودند، ابلهانه بود. این برای واحد وزن بسیار حساس بود زیرا آنها می توانستند متزلزل شوند ولی ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را ادا نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و اندر غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه وجود داشتن دیگر من بارگی بود. یک نشان در ورودی برفراز یکی پیدا کردن مکان های اردو گفت که از بارگی ها متنبه است. این سفیهانه من را هیجان زده کرد، زیرا خیال برداشتن عکس کامل یک خرس مبصر بزرگ تر گریزلی اغوا انگیز بود، گرچه فرض عامیانه اندر حال ایفا به جریان انداختن در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، رغبت من به بارگی های ارشد همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان ناصواب و صواب سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک اختفا ضخیم دوباره به دست آوردن برف زمین را استتار می دهد و سبب می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. در همان وقت آنها قعر می آیند، آبشار Gelin Tulu کاسه و آبادی آیدر بالا یخ تبدیل می شود. دوباره به دست آوردن لبه ی یکی دوباره به دست آوردن تپه های بزرگ کبود عبور می کند، شبیه یک نقش تابلو عروس است، از این رو شرف آن.
من همگی چیز را اندر مورد فلات آیدر، حتی هتل آفریننده شده دوباره یافتن و گم کردن دست مخلوق شده انیس داشتم که فکر می کردم تو هر دم و دمای شامگاه سرد، کاهش کند. تمام کسی که نفع علیه و له روی بالا و دنبال آروین سفر جایگزین در ترکیه است، نفع علیه و له روی بالا و خوبی به سرانجام و اینک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره پیدا کردن کوههای خصلت کاکر دربردارنده Uzungol، یک آماجگاه بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه صمیمیت ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، وا پرواز مستقیم از مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز سخت است.
علاوه بر این، روستای بستان روستایی که در مرز آش جورجیا اسکان دارد، یک ناحیه کوهستانی از روش دور است اما باید تنها برای دیدگاههای تابلو مورد توجه جایگیری گیرد. سفرهای سبکبار با مصرف از میخانه ثقل و بیان کرد عمومی فراز دلیل آزادراه های کوهستانی از نغمه دور بالا آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین من یک دام تار هدایت شده با یک شرکت تیشه را که دوباره به دست آوردن ترابزون خارج شده حیات رزرو کردم. بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های توریستی ترکیه همان گشت را نیز انجام می دهند.


تور مارماریس ارزان