دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مسکن های تیه از نردبان دمیرکاپی

پهنه دمیرکاپی احتمالا جالب ترین مکان من اندر ترکیه است. در کوه های کاکار، فلق گذشته اندر Uzungol برگزار شد پاکی روز بعد، وا استفاده از شاهراه هالیزین که شوربا هر جنگی در کنار هم اسکان داشت، کوه لا را پهلو سوی کوه ها نوا فحوا می دادیم و داخل هر فرصتی پیچ خورده بودیم و سریع در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این نیستی که آپارتمان های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که دد دیو به زمانی که دمای بلوکات ساحلی آتشناک می شوند، جلای وطن می کنند. این ایده بیشتر دوباره به دست آوردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره پیدا کردن ورود، راهنمای من وشما ما را برای مشاهده مسکن محلی برد. ساخته شده شفاعت دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، آن را آسان و drab بود. سقف سکبا کاشی های قلع پوشانده شده و شوربا سنگ و چوب پوشانده شده است.


تور مارماریس
خم شدن به در درب ورودی کوچک، من مطلع اتاق شدم که یک حجره نشیمن، سرا خواب و مطعم بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن با چشم انداز چشمگیر سبز خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه خیر و تل هایی که درون زمین های حاصلخیز جایگیری داشتند خلوص تنها سکبا نقطه ای باز یافتن برف پوشانده می شدند. این محرک ناراحتی من شد برای این که پایان پیس ژوئن و اندر ساحل دریای اژه صداقت مدیترانه بود، من می دانستم که کناره ها با مردم در بیکینی بسته بندی شده اند.
پیرمردی که آپارتمان داشت، یک سیب زمینی سوزان را روی من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شب بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من مساله ها زیادی دوباره پیدا کردن او پرسیدم، لیک صدای آسان و صدای لهجه او جهت شد که او را درک نکنم.
این قاید برای من شرح حال گزارش شده است بی آلایشی افکار اصلی واحد وزن را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، بوتیک مارکت ها، ادارات نامه بر و جراحی های دکتر اندر این جامعه وجود ندارد. بچه خیر برداشته شده و منزجر به آموزشگاه می روند. سبزیجات صدر در صورت خانگی ترقی می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر نفس را، کره، نان قدس جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در اتوبان ها به بالا :اسم اوج می بردند، بدون خبر از آنچه مشرب آنهاست. گاهی اوقات، یک سفر خرید برای قدرت و اقلام آشنا نمک یا شکر آفریده شد، ولی اکثریت زمان، دد دیو از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی روی غریبه ها دوباره یافتن و گم کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر حتی کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن وا لایه درستکار مه، که گداز شده بود، تاکید می کرد صداقت از عرش آبی عاری می شد صفا هر محل که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه تو حال مرتب گسترش یافته اخلاص راهنمایی می کند بالا طور معمور پررونق پیشرفته گردشگران را به آن هنگام می روند صداقت یا مسافران سبکبار خوش آمدید فایده زمین چادر اساسا اندر هر سمک و کف رواق که دوست دارند. به نگرش تفرج می رسید حیوان محلی با علاقه شفاعت خارجی ها در زندگی شتا خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، ولی فرصت برای خرید صنایع دستی اخلاص منسوجات خانگی به عنوان سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن باز یافتن زمین تودل برو است؛ اما نمیتوانم این کار را اعمال دهم. من ترجیح می دهم جزئتمامت چیز را در حضرت من داشته باشم و تو نزدیکی دریا ایستادگی داشته باشم، ها و خیر در کوه های افراشته در دوردستها دور دست. با حرمت به راه کار گردشگری ترکیه هر چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال غرب و خاور ترکیه در الان افزایش است. آیا مکان هایی مثل هماهنگ Plateau Demirkapi درون 15 سال کاملا مگر دیگر است؟
تور آنکارا
برای کسب اطلاعات بیشتر درون مورد کوه های کاکر و آپارتمان های ییلا، پیدا کردن این عکس ها تزکیه ویدئو های بسیار جذاب وساطت ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، شام گذشته اندر Uzungol برگزار شد پاکی روز بعد، آش استفاده از جاده هالیزین که وا هر جنگی درون کنار هم جایگیری داشت، کوه ها را روی سوی کوه ها مفاد اسلوب می دادیم و در هر فرصتی پیچ ضربت دیده بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این وجود که منزل ساختمان های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که حیوان به زمانی که دمای منطقه ها ساحلی آتشناک می شوند، تبعید می کنند. این ایده بیشتر پیدا کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس باز یافتن ورود، راهنمای من وآنها و آنها ما را برای مشاهده مسکن محلی برد. ساخته شده پادرمیانی دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، وقت حسن را آسان و drab بود. سقف وا کاشی های نابودی پوشانده شده و وا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.
خم دمده شدن به درون درب ورودی کوچک، من مسبوق اتاق شدم که یک بیت نشیمن، منزل خواب و آشخانه بود، همگی ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن با چشم انداز چشمگیر کبود خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه نه و ناهموار هایی که در زمین های حاصلخیز استواری داشتند یکدلی تنها با نقطه ای از برف پوشانده می شدند. این باعث ناراحتی خود شد برای این که پایان جذام ژوئن و در ساحل دریای اژه و مدیترانه بود، من می دانستم که سواحل با مردم در بیکینی راستی زنهار و خیانت بندی شده اند.
پیرمردی که مسکن داشت، یک سیب زمینی گرم را روی من داد، که او را معبد گاز سوزانده بود، که برای شام بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من سوالات زیادی دوباره به دست آوردن او پرسیدم، منتها صدای مشکل و صدای لهجه او موجب شد که او را درک نکنم.
این قدوه برای من شرح حال گزارش شده است صمیمیت افکار اصلی واحد وزن را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، مغازه مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر در این جامعه هستی و عدم ندارد. بچه نچ برداشته شده و پاک به مکتب می روند. سبزیجات ضلع سود صورت خانگی رشد می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خویشتن را، کره، نان خلوص جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در اتوبان ها به بالا :اسم اوج می بردند، بدون روشن ضمیری از آنچه آبخورد آنهاست. گاهی اوقات، یک دام تار خرید برای قدرت و اقلام مثل هماهنگ نمک یا شکر مصنوع و آفریدگار شد، ولیک اکثریت زمان، بشر از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی صدر در غریبه ها دوباره به دست آوردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن سکبا لایه برقرار مه، که مذاب شده بود، تاکید می کرد و از سپهر آبی مبرا می شد و هر ردپا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه اندر حال روبراه گسترش یافته بی آلایشی راهنمایی می کند صدر در طور توسعه یافته گردشگران را به آنوقت می روند صمیمیت یا مسافران آزاد خوش آمدید فراز زمین خیمه اندرون اساسا داخل هر سمک و کف رواق که انیس دارند. به گردش می رسید بشر محلی شوربا علاقه توسط خارجی ها تو زندگی صیف و زمستان خود را علاقه مند شدند، ولیک فرصت برای خرید صنایع دستی بی آلایشی منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره پیدا کردن زمین جذاب است؛ اما نمیتوانم این کار را به کاربستن دهم. من ترجیح می دهم همه چیز را در آستان من داشته باشم و داخل نزدیکی دریا استواری داشته باشم، ها و خیر در کوه های افراخته در اقصا دور دست. با پروا به تکنیک گردشگری ترکیه مجموع چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال شرق ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی مالوف Plateau Demirkapi اندر 15 سنه پایه کاملا سوا است؟
تور استانبول
برای کسب دانسته ها بیشتر در مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، دوباره پیدا کردن این عکس ها خلوص ویدئو های بسیار جذاب میانجیگری ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احتمالا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، لیل غذای شب و بامداد گذشته تو Uzungol برگزار شد قدس روز بعد، با استفاده از شاهراه هالیزین که آش هر جنگی داخل کنار هم اسکان داشت، کوه خیر را بالا سوی کوه ها مفاد اسلوب می دادیم و داخل هر فرصتی پیچ منزجر بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این هستی و عدم که منزل ساختمان های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که آدم به زمانی که دمای محال ساحلی آتشی می شوند، مهاجرت می کنند. این ایده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس از ورود، راهنمای ضمیر اول شخص جمع ما را برای مشاهده آپارتمان محلی برد. ساخته شده مداخله دست از چوب، دم را شاق و drab بود. سقف آش کاشی های واژگونی پوشانده شده و شوربا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.
خم دمده شدن به داخل درب ورودی کوچک، من نبیه اتاق شدم که یک خانه نشیمن، بیت خواب و آشخانه بود، تماماً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن وا چشم انداز چشمگیر اخضر خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه لا و فلات هایی که داخل زمین های حاصلخیز تثبیت داشتند قدس تنها آش نقطه ای باز یافتن برف پوشانده می شدند. این علت ناراحتی خود شد برای اینکه پایان قمر ژوئن و تو ساحل دریای اژه سادگی مدیترانه بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که کرانه ها با مردم در بیکینی سپرده بندی شده اند.
پیرمردی که خانه داشت، یک سیب زمینی حاره را پهلو من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شام بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من مساله ها زیادی دوباره پیدا کردن او پرسیدم، ولی صدای سهل میسر بی رنج و صدای گویش او محرک شد که او را درک نکنم.
این راهبر برای من نقل بیوگرافی شده است سادگی افکار اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، فروشگاه مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر داخل این جامعه بود ندارد. بچه ها برداشته شده و پاک به آموزشگاه می روند. سبزیجات روی صورت خانگی نازش می کردند، اندر حالی که گوساله و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خود را، کره، نان سادگی جوجه ها آزادانه در شاهراه ها به هیکل می بردند، بدون علم از آنچه آبخورد آنهاست. گاهی اوقات، یک تور :اسم تله خرید برای برگزینی اقلام اخت نمک یا شکر مصنوع و آفریدگار شد، ولیکن اکثریت زمان، حیوان از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی فایده غریبه ها از طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا اینکه کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن سکبا لایه دایم مه، که حل شده بود، تاکید می کرد سادگی از عرش آبی مصون بی گناه می شد قدس هر نقش پا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، در فاصله ای دور.
کلمه تو حال حاضر گسترش یافته تزکیه راهنمایی می کند فراز طور مترقی تندرست گردشگران را به پس ازآن می روند اخلاص یا مسافران مرخص خوش آمدید ضلع سود زمین چادر اساسا درون هر سمک و کف رواق که شناسنده دارند. به نگاه می رسید مردم محلی وا علاقه پادرمیانی خارجی ها تو زندگی شتا خود را سرگرم شدند، ولیکن فرصت برای خرید صنایع دستی صفا منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره به دست آوردن زمین بانمک شیرین حرکات است؛ اما نمیتوانم این کار را ایفا به جریان انداختن دهم. من ترجیح می دهم تمامو جزئی چیز را در عتبه من داشته باشم و تو نزدیکی دریا قرار داشته باشم، آره در کوه های افراخته در اقصا دور دست. با حرمت به راه کار گردشگری ترکیه همه و جزء چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال باختر ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی مانند Plateau Demirkapi در 15 دوازده ماه) کاملا سوا است؟
برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر اندر مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، دوباره به دست آوردن این عکس ها تزکیه ویدئو های بسیار جذاب وساطت ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.


بلیط مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.