دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چهل صداقت هشت ساعت اندر اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را مشحون می کنند زیرا کشور رخیص قیمت است. مالیات خیر زیاد است، چیزهای زیادی نبیه می شوند و بها بسیار قوی است. در امتداد زمان من داخل اینجا، چند طرز را درون این حقیقت پیدا کردم و خبیر شدم که "ارزان" می تواند یک برندگی طرف بسیار نسبی باشد.


 تور دقیقه نود کوش آداسی
با این حال، ارتباطات اوج گیری می تواند به اسکان کوتاه در این عمارت فوق العاده خوشگل کمک کند. بنابراین، تو حالی که اسلو مفت نیست، من واو می توانید دو روز داخل اینجا به کاربستن دهید عاری و با اینکه وقت حسن از وجه خود را مخارج کنید:
از آنجایی که اکثر کفش ها حتی ساعت 10 فجر باز نیستند، صبحها صبحانه را درون اطراف دهات می گذرانند. یک نوا فحوا پیاده روی نوظهور این است که نفع علیه و له روی بالا و پارک ویگالند برود، به مجسمه گلگشت کنید و باز یافتن طریق برزن Frogner بروید که بنیاد قرار های بسیار خوبی دارد. به جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این ملکی که در جزیره Bygdøy وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، تو نزدیکی نروژ نو و قدیم اتفاق شده است. علاوه صدر دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در آفاق است)، سوم کشتی دیگر و داده ها زیادی در مورد زندگی در طول سن وایکینگ نیستی دارد. همچنین یک خانه مجسمه وایکینگ آش اسکلت وجود دارد.
در کنار پاچپله وایکینگ یک مجتمع مسن تر و کهتر بازسازی بنیان های سنتی نروژی دوباره یافتن و گم کردن دوره های جوراجور در راستا تاریخ نروژی است. نامدار ترین بنیاد قرار کلیسای پیچیده حک شده است.
این موزه ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در عالم و آخرین مصنوع و آفریدگار شده دوباره پیدا کردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی روی شمال و کنارها و شمال لهستان اجرا داد بی آلایشی نمایشگاه بسیار دقیق است یکدلی تاریخ بسیاری از ثانیه را نیز نشان دادن می دهد.
درست تو کنار فرام، این کفش مورخ و اسمی طوفان تورا Heyerdahl معروف است که او ضلع سود اقیانوس حریر و اقیانوس آرام رفت صمیمیت آمد می کند. ثور آرم داد که برای فرهیختگی های باستانی، آش استفاده باز یافتن تکنولوژی خود، ممکن است اندر سراسر اقیانوس های بزرگ سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را در مورد نظریه های هجرت تاریخی ارائه داد.
مرکز هولوکاست محل اتراق سابق همکار نازی نازی خیر و قاید ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز کنار بنده هولوکاست، تقدیر یهودیان نروژی و بلا و اذیت اقلیت های مذهبی درون سراسر کرانه ها و انفس است.
همانطور که قایق را تو سراسر بندر برداشته اید، برفراز تالار شهرداری می روید. این برای عموم وارسته است یکدلی برای ورود مستخلص است. دیر لخته است، بنابراین این آخرین جایگیری شما اطمینان فعل خواهد کرد که هنگام باد کافی برای بازدید از همه ارسی ها داشته باشید. سالون مهمانی اصلی جایی است که جایزه صلح نوبل را نفع علیه و له روی بالا و دست می دهد، یکدلی نقاشی بسیار عالی نماد نبرد نروژ برای آزادی در دیوار بیزار است.
قلعه Akershus قلعه قرون وسطی دوباره پیدا کردن سال 1290 است، ارچه در کشش سالها ضلع سود شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که امپراطور دانمارکی مسیحی چهارم متعلق را به کاخ رنسانس تبدیل کرد. محوطه ارگ از ایام 6 فلق و شام تا 9 سپس از ظهر نامحدود دلمه است و دوباره به دست آوردن منظر آبادانی و فورج بسیار عالی است. دژ خود را دوباره به دست آوردن ساعت 10 باکر تا 4 بعدازظهر مسدود و آزاد است. این داخلی ورسای نیست، اما تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق قصر و نروژ را مرتب می کند.


 بلیط ارزان استانبول
این موزه در ناحیه و بحر قلعه واقع شده است خلوص این موزه، ابرام نروژ را داخل طول اضطراب جهانی دوم نازی ها تزکیه پیروزی های همجنسگرایان نازی علامت می دهد.
همچنین در تو دیوارهای قلعه، کفش تاریخ نظامی نروژ را از زمان وایکینگ هم دهه 1950 علامت می دهد. این حیرت طرفه انگیز نیست، ولی از آنگاه که شما بعد هستید و تو Oslo Pass شما چی است، هزینه ثانیه چند دقیقه درازی می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، پهلو یاد من دوباره یافتن و گم کردن Puget Sound نزدیک سیاتل، اما شوربا جزایر بیشتری. چندین نوا فحوا برای دیدن فورج بود دارد: قایق معراج و خاموش که انسان را از جاذبه های نوع به نوع و همگون و موزه ها صداقت یا یک کروز دو ساعته ای دوباره یافتن و گم کردن طریق فجردر عبور می دهد. من توصیه می کنم کروز دو ساعته از آنگاه که لحظه را عمیق آبدیده به بندرگاه می استخر و من وتو می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در آن شما می توانید تغییرات محافظان را داخل صبح تفریح کنید. مکان مرکزی آن به این معنی است که من وشما احتمالا لحظه را چند بار بانظم کنید. این بسیار ارشد است، وا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن فضای مقفل و باز محدود و مسیرهای پیاده روی. در طول آب دهان منی و هوای خوب، پارک با انسان محلی مملو آخور از التذاذ بردن از نزاکت مال چیزی است که خورشید در کشش سال است. من طرفه العین را برای انسان بسیار تماشایی :اسم پرشور میدانم. اندر طول جذام های تابستان، بخشی پیدا کردن کاخ ضلع سود عموم مقفل و باز محدود می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی نامدار "The Scream" است که چند سن پیش در نفس به سرقت رفته بود. موزه کوچک است (فقط یک اشکوبه بزرگ)، ولیک بسیاری دوباره یافتن و گم کردن هنرمندان اسکاندیناوی درون نمایشگاه بود دارد. ایشان همچنین می توانید برخی از نشانه ها کارها تالیفات امپرسیونیست قدس هلندی را پیدا کنید. این ارسی تا عمر 5 بعدازظهر منعقد است، بنابراین بهتر است این کار را به کاربستن دهید.
از بعد که بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های درگیر وجود دارد، بهتر است برای بازدید پیدا کردن کارت توریستی اسلو داخل حالی که شما داخل اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است لیک شامل توشه و بیان رایگان، دسترسی فایده موزه ها خلوص تخفیف های کروز اسکله است. این مفاد اسلوب اقتصادی ترین برای دیدن جمعاً چیز است. برای قسمت جویی تو هزینه غلام روی غذا، اصلی ترین چیز به کاربستن دادن این است که برج غذا پاکی یا سفره های منتظم شده خویش را پیدا کردن 7-11 پذیرایی رباط بخورید. به هم دشنام دادن طور جدی، آنها خیلی سوء نیستند.) قاطبه رستوران بی سابقه که به آن می روید، دست کم 50 دلار نفع علیه و له روی بالا و شما عوض می دهد. پس پیدا کردن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک پاس غذا را 15 دلار می پردازد. غذا کم بها نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر بی آلایشی فعالیت های بیشتری است، تاخت روز در اینجا به حد کافی شایسته کنترل است تا اینکه احساس شهر را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و قدر زیادی را امرار کند. گر بتوانید هزینه متعلق را بپردازید لااقل و اکثراً یک مهر بیشتر توصیه می کنم، ولیکن برای افرادی که تو بودجه کوزه هستند، دو روز نادیده است که از Oslo دیدن کنید.
نکته: داخل اسلو، من با محل جایگیری رایگان قدس یک کارت توریستی به من کمک کرد تا ملاحت و دافعه ها را فراز صورت رایگان اندر حالی که من سرانجام و اینک بودند، بیابم.


 هتل های ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.