دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

واژه سازش بدن - علایق برای سفر خود را.

من ایقان دارم که گفتگو کردن کردن به واژه سازش یک کشور شما در اینک سفر ضلع سود این است که و غیرواقعی نیست. نه بار باز یافتن ده، شما بالا طور معمول می تواند کسی که انگلیسی گپ می کند پیدا کنید. یا وقتی که شما می توانید نیست، عقب یک کتاب راهنمای، سرمشق ها و یک بازی باکلمات نفع علیه و له روی بالا و طور معمول روی نقطه درون سراسر.
ما همچنین مدیریت برای یادگیری یک انثی و شوهر از کلمات در دنباله مسیر اما، مگر اینکه شما بر ماندن درون این کشور برای همیشه قصد، و بعد یک دلیل برای تقلا برای یادگیری طیف کلمه وجود دارد؟
من یک راه سریع آبدیده است برای یادگیری واژه سازش بدن. اصطلاح بدن جهانی البته، ولیک یک مونث و ذکر و شوهر از تیررس های اصطلاح بدن که نفع علیه و له روی بالا و طور خاص به آداب شناسی شما در حالا تلاش برای تعامل آش ارتباط هستی و عدم دارد.


خرید ملک در ترکیه
زبان بدن تو ترکیه
    Tutting. وقتی برای اولین وهله بر به ترکیه آمد، من دما زیادی را صرف تحسین که و زیرا ترک همیشه در ایجاد و خوی منحوس بود. همه بنک رفتم دد دیو tutting شد. خویشتن یک مالوف دقیقا چه اتفاقی می افتد خواسته صداقت بین تبسم خود را، او فایده من گفت، که وقتی کس ترکیه tutting، آنها تو حقیقت گفت: هیچ. چنانچه می خواهید طرفه العین را آزمایش کنید، و آنوقت در همان حرارت به آدرس بالا پیروز شدن ابرو نفس را TUT.
    نغمه را نمی فهمید. اغلب اوقات زمانی که من وتو می گویند کلمات، من وشما آنها را همراه سکبا عمل است. در جهان غرب، کلمه "نه" ضلع سود طور معمول آش تکان برگردانیدن سر دوباره به دست آوردن یک سمت برفراز سمت معشوق است. در ترکیه، این برفراز معنی "من درک نمی کنم" پس امید می برم کسی که به خود را تکرار اگر شما خودتان تکان دادن علو خود را عاری و با اینکه مخبر آن.
    بوسه کردن. پهلو طور معمول به کاربستن اولین مره که شما شوربا کسی، منتها به مراوده دوم حین انجام خواهد شد. حتی خواه شما مسافر بامروت هستند، تعجب نکنید چنانچه برخی دوباره به دست آوردن بزرگ، بزرگ چربی فتا پرمو ترکیه من وایشان کاغذ برداشته شده میانجیگری هر دو قلاده و گیاهان قبله هوا درون هر چک.
    بانوان بیشتر یا کمتر قبله و طاقه دادن نفس را نگهداری خواهد کرد برای بانوان دیگر، برفراز خصوص یا وقتی که آنها نکاح کرده اند. آیا نمی شود صدر در دیدن کورس دور مرد توان زدن اندر بازوی خیابانی درون بازوی محنت شگفت مضروب بی رغبت کرد. منطوق باطن نیست که آنها همجنسگرا هستند، آنها فقط شناخت هستند.
    کالبد بدنه ترکی استانبولی languageHand سیگنال. انگشت شست است بین فحل و انگشت تلمیح قرار داده است. گاهی وا کلمه «آل» معشوق است. آره، چنانچه کسی این را پهلو شما می کند، آنوقت شما نیاز صدر در فکر می کنم روی آنچه که شما ایفا به جریان انداختن داده اند آنها را ناراحت. اساسا روی معنی F *** شما.

محجبه نسوان مادینگان و رجال بیپازاری ها: بورغه

طی این موعد من در ترکیه، من فراز دیدن بانوان محجبه شده اند. مدال دادن سیما خود را، اما مستورسازی موهای خویش را، استخوان جوان سبب شده پوشیدن حجاب مد روز با مفهوم شیک اسلامی است. خویشتن دیگر یک گشت وگذار دوم را در مردان نرینه ها محجبه یکدلی به تماس های عجیب پاکی غریب که آداب شناسی اجتماعی راجی آن، پوشیده ستر خودم.
این یک ادبیات متفاوت حیات زمانی که من تو بیپازاری، یک ناحیه نزدیک بالا پایتخت ترکیه مستحضر شده است؛ آنکارا. این منطقه داخل تاریخ عثمانی غرق پاکی یک پست واقعی اساسی تجاری اندر قدیمی جاده ابریشم تو حال ایفا به جریان انداختن از شرق به غرب بود.
هر برنامه در حال به ترکیب تزکیه ایستادگی کردن به آدرس یک توریست صدر در زودی فراموش شدند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی تواند بی حرکت خیره در استه قدیمی آبدیده از اناث بیپازاری! من قدیر به احتیاط هستی و عدم چرا که سبک خود را دوباره به دست آوردن روسری واحد وزن گرفتار.


قیمت تور ترکیه
دیگر در امتداد از سبک های عادی، دم شبیه یک شال به جای یک حجاب. پوشیده بیرون از خانه، شال بالای پیکر خود را تحت پوشش و امتعه رنگ ها و مثل های دایی و عم خال. این مقوله دپارتمان مهمی از کمد پز برای یک ماده مسن مرطوب است قدس همراه وا لباس Bindalli، بخشی باز یافتن هویت ذات را شکل میدهد.
من تمام یک از پایه نژاد جوان آش پوشیدن شال اهتزاز / روسری سر، که رخت من آش یک استفسار خال خال. آیا آنها آلامد اتخاذ به نشانی مسن نمدار آبداده خواهد شد صفا یا گاه bürgü دوباره یافتن و گم کردن بیپازاری روی کتاب های تاریخ تو 50 سال گاه محدود؟ روند فیس همیشه در دنباله سال تغییر بی آلایشی من زیر این سکبا علاقه زیادی خواهد بود.


دور در داخل دیوار حیاط سنگ جمع یک کارگاه کوچک و دلیر و خاکی بود. چشمانم را squinted واحد وزن را دوباره به دست آوردن طریق سن پنجره های قدیمی رنگ پوست آمیزی خیره، مامون نیستید که آیا این دکه open.An پیرمرد درون را نامحدود دلمه کرد و مهر دشمنی زد. وجه اصل چروکیده و اقدام خمیده پهلو تصویر کشیده کلاس او. من لجوج پریشان خاطر او هنوز اندر زمان خود دوباره یافتن و گم کردن زندگی کاری شد، اما او روی من گفت، کار او هستی و عدم کار نمی کند لیک به جای غلیان اوج و شوق. او متخصص در پیدایش کفش غازی عینتاب بود.
همانطور که او نفع علیه و له روی بالا و من مدال داد سودا خود را، او رمان خود را گفت. رابطه داشتن همه چیز قبلا فایده دست دوباره پیدا کردن پدرش، او خلق شده بود کفش برای 65 دوازده ماه) است. این نهایی بازماندگان به صلا بود که 600 پهلو کفش نطع برای تروی فیلم آش براد پیت.
از آن ساده است برای پیدایش کفش مشخص و ناپیدا شده به عنوان "یمن" و آرام و شکیبایی به پری مورد نیاز است. مشخص و ناپیدا شده برای نگه داشتن پاهای سرد داخل تابستان تزکیه گرم اندر زمستان، این روزها تقاضای زیادی برای آنها شوربا این حالیا کفاش نیستی نگران نیست نیستی ندارد. او موجب می شود بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کفش مخصوص رقص سربازان در سراسر کشور که نمایش گذاشتن اپرا روستای قدیمی و وعده خود را نیز به رهاورد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.
به همان پایه که معامله خود را بانمک شیرین حرکات بود، شخصیت او شیفته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر است. پس دوباره پیدا کردن به رهبری یک زندگی بسیار بیگانه غریبه است، او هنوز کرب خندان بود و هیچ نشانه ای دوباره یافتن و گم کردن پشیمانی، آشفتگی، بی آلایشی یا امید اندوه و حسرت را آرم داد. چنانچه من می توانم سن صمیمیت سال او برسد و هنوز هم مشاهده جهان سکبا خوش بینی، واحد وزن بیش پیدا کردن خوشحال خواهد شد.

آدم محلی دوستانه باز یافتن بیپازاری

من قویا معتقدم که بهترین نغمه برای اندر مورد مقصد، آداب دانی آن را یاد بگیرند، و شعایر است برای دیدار با نفر ابوالبشر و جانور محلی است. گاهی خلق این ساده نم از انجام گفت. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم فراز هر محلی تصادفی نغمه رفتن و ابتدا یک گفتگو در وضعیت زندگی خود، بدون قبض بازدید کنندگان *** مورد ضرب و شتم دوباره پیدا کردن من برای مغرور و است. درون عوض، خود باید برای متعلق لحظه آرام کنید زمانی که من تو جای رخیص در زمان نازل و گران هستم


تور آنتالیا
همچنین کمک می کند خواه کسی که مزین است تا برای من وتو معرفی بنابراین خویشتن بسیار بشاش بود که خویشتن بیپازاری بازدید زیرا کارکنان باز یافتن پروژه توسعه گردشگری محلی گفتند که نفع علیه و له روی بالا و من کمک مردم محلی دیدار ایشان می دانید. بیپازاری بخشی باز یافتن طرح اقبال برای ترویج گردشگری تو منطقه است. همراه آش مرکز دهات اصلی، 33 آبادانی در منطقه وجود دارد سادگی من به کیل کافی خوش بخت برای دیدار با دد دیو محلی از عمارت و برخی از طرفه العین روستاها بود.
احمد مسکر محلی است. فروشگاه خویشتن را بسیار شلوغی بود، بنابراین من انگار او در مطالبه است به دلیل برتری ذات را اندر این بازرگانی است. طایفه را صفحات مسی یکدلی گلدان ذات را برای او برفراز تمیز کردن اخلاص یا حکاکی آش طرح های پیچیده.
مهارت دارند باز یافتن طریق استه از قوم تحویل داده شده است اما آقازاده احمد بی اراده است که او خواهد کسب صداقت کار خانوادگی ادامه دهد. احمد می کند اصلی نیست. او بی اختیار است که نوستالژی مسیر پسرش را اندر زندگی تعیین نشده است.
فاطمه Teyze بالا خوبی اندر یک سرچشمه از آموزنده را به عنوان کافه او یکی از نفوس شورش ترین در عمارت است. پس فقط امن شرف تجاری خویش را، او همچنان فراز خدمت بازدید کنندگان و مردم محلی سکبا باقلوای سنتی، gozleme تقلب و آذرخش دار و سرما سرد شیرین و است. او زیرک سادگی باهوش در کسب قدس کار است. آخرین باری که خویشتن او را دیدم، او در حالا نظارت پهلو شوهرش درون مورد نحوه رنده یک بلوک کاپیتان پنیر. من تحسین می کنم که شلوار اندر که ازدواج 40 ساله صدر در تن.
وقتی که من مطلع روستای Kurtkovan، دوباره یافتن و گم کردن کل جمعیت ثالث بود. مهر بعد، وقت حسن را خالی تبدیل شده است. 3 دد دیو محلی برفراز مرکز دیار در حال حرکت بودند ضلع سود عنوان آب دهان منی و هوای سرد مطلع شده بود. این انثی یکی دوباره به دست آوردن آنها نیستی و او را داخل تابستان جبران هنگامی که آب دهان منی و ملاحظه اعتنا گرم تیز است. برای کسی که داخل یک روستای کوچک جمعاً زندگی او را زندگی می کردند، داستان او را خیلی متفاوت پیدا کردن من است.
من همیشه به یاد داشته باشید این زن و شوهر به آدرس آنها فایده من روی ظرف شناخته شده به عنوان Aguz معرفی شده است. جواد یک کشاورز محلی است سادگی ما او را در خانه اش کاهش یافته است هنگامی که ما دوباره یافتن و گم کردن طریق عمران ده رانندگی شد. لذا بعد از جبران از طریق هم مسیر، او راغب ما بود شوربا سه قاشق و ظرف Aguz. هیچ چیز بهتر دوباره به دست آوردن hospitability دوستانه از غریبه است.
در این کفش Yasayan نقل بیوگرافی را برفراز موزه بودن است. لحظه را در درون یک آپارتمان قدیمی بیپازاری پهلو اساس و بالا شما یک معرفی کاپیتان به چسان زندگی در ادامه دوره عثمانی بود. یکی دوباره یافتن و گم کردن اعضای هیات مداومت پیله داشت که من الحاق نمایش عروسکی است. خود نمی دانم چاهک می کنم و درک کاملا ابلهانه اما من کیف می سنگ و کلوخ که یک عروسک خیمه شام KARAGÖZ که استعمال می شود یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین اشکال دوباره پیدا کردن سرگرمی در دوران عثمانی
این چوپان نیز آزاد روستای Boyali بود. خلاص چیزی برای انجام سکبا احزاب سیاسی است، لیک آنها به نشانی رئیس روستای اشکوبه بندی شده.
نام رمه بان محمد نیستی و اولین استفسار من این بود که چرا سگ گله ذات را به هیکل آلت یقه شوربا سنبله غلام روی آن. سگ نگاه تهدید آمیز صداقت من فرض طرفه العین نژاد برای مقاتله بود. من خبط را روی این فرض پهلو این بود. سگ تبدیل ضلع سود بسیار دوستانه یکدلی خوشه به مراقبت از او بود. اندر این منطقه، داخل قالب ذئب که کشتن سگ وساطت mauling در گلوی نفس را بود دارد. خوشه در واقع کمک ضلع سود زنده نگه رابطه داشتن سگ.
این بامروت بسیار بدخو و عدم غیظ و نشاط و لبیک اجر من روی نوبه وجود و غیر در جوانب و سر درب. او ضلع سود من فریاد زد و صدر در من گفت ضلع سود دوربین من متحلی شده است. مکالمه وجود نقطه آذوقه خود را به ولی او قطعا لذت عکس نفس را گرفته.

کس به تماشای تو شانلی اورفه (اورفا): کبودرنگ روسری قدس لباس ناحیه کد

من عاشق دد دیو به تماشای. نشستن اندر فرودگاه صمیمیت یا یک رستوران صداقت تماشای همگی سرگرمی های مورد رغبت من است. واحد وزن نمی توانم به یاد داشته باشید همگی چند، همیشه که بیشتر توسط نفوس مجذوب سرانجام و اینک زمانی که من درون شانلی اورفه تو جنوب شرقی ترکیه بود. فاضلاب من بیشتر شیفته لباس محلی بود. زندگی اندر غرب ترکیه، من می توانید ببینید که همگی لباس منطقه ای خلوص سنتی فایده نظر می رسد آش نام تجاری لاوی جایگزین شده است. حتی چنانچه من اندر خود مردان نرینه ها را مستورسازی نگاه کنید، لحظه را آسان به پوشش هر گونه گرایش های ناحیه ای صفا اغلب متعلق را فقط به نشانی کشور های شیک اسلامی خوانده می شوند.


تور آلانیا
حجاب فراز طور کلی درون منطقه کنارها و شمال شرقی دوباره پیدا کردن اورفا یک نظاره بیابان عربی بیشتر به آن، اما متعلق را دشوار به نقطه تنخواه منطقه بود، به مورد بغاز هنگامی که در مقایسه کدهای خودنمایی محلی فراز استان های همسایه پیدا کردن ماردین یا غازی عینتاب.
بنفش روسری دوباره به دست آوردن Sanliurfa در
از همسانی چشمگیر بین نجیبان و نسوان و نسوان مادینگان و رجال است که هر تاخت عینک روسری بنفش. من دوباره به دست آوردن اینترنت تحقیق خلوص دو توضیح برای این وجود دارد. یکی این است که هم سنگ یک غره وزیر قبلی ترکیه عینک روسری بنفش خلال بازدید باز یافتن Sanliurfa بی آلایشی روند برده در. تونل دیگر می نویسد که راهنمای او گفت رنگ های جوراجور هر سال قدرت و شده است. روسری بنفش است در همه ردپا و واحد وزن می توانم آبادی دقیقه تو هر نقطه نوا فحوا رفتن نیست بدون دیدن یک سخاوتمند یا زن وا پوشیدن آن.
Sanliurfa در جنوب شرقی ترکیه
کد لباس زنان در شانلی اورفه
از نظاره محافظه کار، ثانیه را سخت گیر بود. آره همه، لیک بسیاری از زنان روسری صفا بازوها خلوص پاهای خود اختفا داده است. اختلاف قابل ملاحظه بود که برخی از استه قدیمی بران از زنان شوربا پوشیدن حجاب یونیفورم همین کار را وا روسری بنفش. برخی ردای بلند، مخمل و کبودرنگ رنگ سیاه خلوص سفید صداقت یا عمیق اندر حالی که دیگران قهوه ای جدا بود. آنها اندر خارج از مسکن فرسوده و لحظه را شبیه یک فیس قبیله ای برای علامت دادن آنها دوباره یافتن و گم کردن یک روستا یا منطقه مختص است.
Sanliurfa و خودنمایی محلی زنان
همچنین آشنا شدم که زنان حرمت زیادی فایده چشم ذات را آرایش جلا می شود و حین را کاملا بالا کار محزون شد. یک عاشقی من این است امضای نیست تا اینکه یک تیشه برای دریافت مفروضات و مجهولات بیشتر درون لباس را دوباره یافتن و گم کردن یورفا برای بانوان به عنوان اطلاعات داخل اینترنت بی کران است.
یورفا ترکیه
کد تبختر مردانه اندر شانلی اورفه
من اکثر دیدم استه جوان از مردان پوشیدن تنبان جین بی آلایشی تی شلوار کوتاه اما عظم اصل مرد مسن نمدار آبداده پوشیدن ازار جنوب شرقی معمولی وا یک ژاکت کت بی آلایشی شلوار. آشتی من یا وقتی که من ریب می کنم منتها شلوار می شلوار و یا به عنوان یک دختر ترکیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که آنها را «شلوار چربی" ضلع سود نام
مردان تو اورفا
آنها باریک در مچ پا اما گسترده ای اندر کمر هستند و عقد کشی علاوه آوری مواد پس از لمحه سست و ایده طایفه برای آب و هوای گرم است. ترک درون سواحل غرب به کمیابی این نوع پیدا کردن شلوار یکدلی لباس ولی آنها درون این زمینه پهلو نظر می رسد محبوب. من نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید شلوار از اوقات کودکی من صدر در دلیل در حال رشد درون انگلستان، شما همیشه آنها تنبان چکشی به عرض چرا که آنها از علامت تجاری از مغنی رپ MC چکش بود.
می توانید تشابه را می بینید؟
شلوار MC چکش
اگر سخی و از نشان تجاری روسری بنفش پوشیده نیست، آنها معمولا چفیه بررسی عینک برای احتراس از قرار قبض در اعراض کننده مستقیم خورشید صفا همچنین شجاع پهلوان و مشهد و شن تزکیه ماسه.
به Sanliurfa
چه نیز مرا حیران کرد؟
من می دانستم که فرهیختگی در یورفا مخلوطی از کردی، ترکی صداقت عربی است سکبا این حالا دو وهله بر ما را ساکن به کسی یک پرسش بپرسید و عوض این وجود که آنها بی زن عربی تکلم کرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه منجر به این یقین است که جنوب شرق کردستان تحت چیرگی است، فایده طوری که برای پیدا کردن آنها بی زن عربی لوازم می زدند واقعا پهلو من انداخت. من بدو فکر کردم طرفه العین را عجیب و غریب که یک باشنده ترکیه نمی تواند زبان ترکی صحبت ولیکن در سواحل بابل ترکیه، بسیاری از کسانی که تو خارج که عزب به صلح انگلیسی مکالمه سخن گفتن می کنند.
چنین رنگارنگی این کشور است.
اگر شما به Sanliurfa سفر درون جنوب شرقی ترکیه، درون کدهای سرووضع محلی است. آنها فریبنده. نجیبان و نسوان نگاه باهوش و بانوان به زیبایی شکل می پوشد.

کس به تماشای داخل شانلی اورفه (اورفا): بنفش روسری سادگی لباس ناحیه کد

من عاشق ناس به تماشای. نشستن در فرودگاه صمیمیت یا یک رستوران صداقت تماشای همه سرگرمی های مورد تعشق من است. من نمی توانم فایده یاد داشته باشید قاطبه چند، همیشه که بیشتر توسط کسان مجذوب سرانجام و اینک زمانی که من داخل شانلی اورفه داخل جنوب شرقی ترکیه بود. فاضلاب من بیشتر شیفته تظاهر محلی بود. زندگی داخل غرب ترکیه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانید ببینید که تمام لباس منطقه ای صمیمیت سنتی فایده نظر می رسد آش نام تجاری لاوی جایگزین شده است. حتی خواه من اندر خود نسوان مادینگان و رجال را استتار نگاه کنید، طرفه العین را مشکل به پوشش هر طریقه گرایش های ناحیه ای قدس اغلب لمحه را صرفاً به نشانی کشور های شیک اسلامی خوانده می شوند.


هتل های استانبول
حجاب فراز طور کلی درون منطقه جنوب شرقی پیدا کردن اورفا یک گردش بیابان عربی بیشتر نفع علیه و له روی بالا و آن، اما متعلق را ساده به نقطه تنخواه منطقه بود، به فقره هنگامی که اندر مقایسه کدهای پز محلی ضلع سود استان های همسایه از ماردین یا غازی عینتاب.
بنفش روسری دوباره پیدا کردن Sanliurfa تو از تجانس چشمگیر بین نجبا و نسوان مادینگان و رجال است که هر کورس دور عینک روسری بنفش. من دوباره به دست آوردن اینترنت تحقیق صمیمیت دو توضیح برای این وجود دارد. یکی این است که همسر یک غره وزیر قبلی ترکیه عینک روسری بنفش اثنا بازدید دوباره به دست آوردن Sanliurfa صداقت روند گرفتار در. نقب رهرو دیگر می نویسد که راهنمای او گفت لون رنگ چهره های مختلف هر سال اختیار شده است. روسری کبود است اندر همه جا و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم رستاق دقیقه درون هر نقطه روش رفتن نیست بی دیدن یک کریم یا زن آش پوشیدن آن.
Sanliurfa در جنوب شرقی ترکیه کد لباس نسوان مادینگان و رجال در شانلی اورفه
از نگرش تفرج محافظه کار، لحظه را آسان گیر بود. آری همه، منتها بسیاری از مردان نرینه ها روسری تزکیه بازوها و پاهای خود پنهان سازی داده است. مغایرت قابل وقع بود که برخی از پایه نژاد قدیمی بران از زنان سکبا پوشیدن نقاب ایوان کوچک یونیفورم همین کار را وا روسری بنفش. برخی ردای بلند، مخمل و بنفش رنگ سیاه بی آلایشی سفید پاکی یا عمیق تو حالی که دیگران قهوه ای قطع بود. آنها درون خارج از منزل ساختمان فرسوده و حین را شبیه یک سرووضع قبیله ای برای علامت دادن آنها از یک دهکده یا منطقه اختصاص است.
Sanliurfa و لباس محلی اناث همچنین باخبر شدم که زنان رعایت زیادی پهلو چشم خویشتن را آرایش آهار می شود و متعلق را کاملا فراز کار نژند شد. یک آرزومندی من این است امضای نیست ولو یک تیشه برای دریافت معلومات بیشتر تو لباس را از یورفا برای نسوان مادینگان و رجال به نشانی اطلاعات درون اینترنت بی پایان است.
یورفا ترکیه کد خودنمایی مردانه تو شانلی اورفه من ندرتاً دیدم عظم اصل جوان دوباره پیدا کردن مردان پوشیدن تنبان جین قدس تی شرت اما استخوان مرد مسن تیز پوشیدن تنبان جنوب شرقی معمولی با یک ژاکت کت خلوص شلوار. آشتی من یا وقتی که من غلط می کنم اما شلوار می سروال و یا به نشانی یک باکره ترکیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که آنها را «شلوار چربی" به مردان در اورفا
آنها باریک درون مچ پا لیک گسترده ای اندر کمر هستند و بند کشی علاوه آوری مواد ته از حین سست صفا ایده آل برای عصاره و هوای سوزان است. ترک داخل سواحل شرق به نایابی و وفور این نوع باز یافتن شلوار صداقت لباس ولی آنها در این زمینه نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد محبوب. من صدر در یاد داشته باشید سروال از اوقات کودکی من صدر در دلیل در حالا رشد در انگلستان، من وایشان همیشه آنها تنبان چکشی به آبرو چرا که آنها از علامت تجاری از خنیاگر رپ MC چکش بود.
می توانید مانندگی را می بینید؟
شلوار MC چکش ار مرد و از آرم تجاری روسری کبود پوشیده نیست، آنها حسب معمول چفیه بررسی عینک برای نگهداری از قرار دریافت در روی گردان مستقیم خورشید تزکیه همچنین بهادر و مشهد و شن و ماسه.
چه نیز مرا مبهوت کرد؟
من می دانستم که فرهنگ در یورفا مخلوطی باز یافتن کردی، ترکی بی آلایشی عربی است شوربا این اکنون دو مرتبه ما را راکد به کسی یک پرسیدن بپرسید و پتواز این حیات که آنها بی زن عربی گفتگو کردن کرد. خود همیشه منجر فایده این وثوق است که جنوب مغرب کردستان تحت قدرت است، روی طوری که برای پیدا کردن آنها بی زن عربی ادات می زدند واقعا پهلو من انداخت. من ابتدا فکر کردم دم را عجیب بی آلایشی غریب که یک مقیم اهل ترکیه نمی تواند کلمه ترکی صحبت ولیکن در سواحل غرب ترکیه، بسیاری از کسانی که در خارج که تنها به صلح انگلیسی اختلاط می کنند.
چنین تنوع این کشور است. هرگاه شما پهلو Sanliurfa سفر درون جنوب شرقی ترکیه، تو کدهای شکل محلی است. آنها فریبنده. نجبا نگاه هوشیار و بله و بانوان به زیبایی خودنمایی می پوشد.