دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آبادانیی سیرینسی تو ترکیه: ذائقه کردن شراب و فاضلاب کاری باید ایفا به جریان انداختن شود: مسافرت ترکیه وبلاگ

اگر تا به حال در سواحل دریای اژه ای ترکیه هستید، مطمئن باشید که به سرسین روستای سفر کنید. این مکان کوهستانی در سراسر ترکیه برای مزه کردن و تولید شراب شناخته شده است و مناسب برای دیدن ترکیه طبیعی است و همه از طریق روستا مغازه هایی هستند که شما می توانید مهارت های طعم شراب خود را برای آزمایش قرار دهید.
من یک ماشین را که دو ساعت از Altinkum تا سیرینسی گذشت، راندم. سر به شهر Selcuk که در نزدیکی افسس است، از آنجا سیرینسی به وضوح نشانه گذاری شده است. تورهای سازمان یافته از بسیاری از استراحتگاه های اطراف سیرینس وجود دارد. این هزینه به طور متوسط 20 پوند / 30 دلار برای هر نفر است.
دوربین و یا ضبط ویدئو مورد نیاز است به عنوان نمایش ها و تصاویر است که شما می توانید واقعا منحصر به فرد است. پول برای سوغات، ناهار و نوشیدنی ها را فراموش نکنید.
Village سیرینسی هنگامی که مردم فرار از افسس تشکیل شد. آنها در کوه ها سکونت کردند و به نام روستای Cirkince که به زشت تبدیل شده اند. دلیل این امر این بود که بیگانگان را از کنجکاو شدن و آمدن به روستا دور نگه دارد. این نام در نهایت به سیرینسی تغییر یافت که به معنی زیبایی است. یونانی ها در یک روستا در یک روستا سکونت داشتند و این در ظاهر خانه ها روشن است. در سال 1924 تبادل جمعیت یونان و ترکیه صورت گرفت.


تور آلانیا
    البته مزه کردن شراب!
    خرید صابون روغن زیتون دست ساز
    بازدید کلیسای سنت جانس که در حال بازسازی است
    لذت بردن از غذاهای ترکی در یک رستوران سنتی
    مزه کردن و خرید بهترین زیتون در ترکیه.
    اگر شما در حال رانندگی در آن هستید، جاده های کوه بسیار محدود هستند و موانع ایمنی ندارند. اطمینان حاصل کنید که هر کسی رانندگی با این راحت است. رانندگی در ترکیه در حال حاضر یک جنجالی است!
    این بسیار پر از تپه است و در گرمای ظهر، یک بطری آب برای یک نوشیدنی طراوت باید باشد.
    فلیپ فلاپ نزنید برای جاده های شیب دار، نیاز به کفش دارید.
    سیرینسی برای افرادی که دارای مشکلات رفتاری یا معلولیت هستند مناسب نیست.
    اگر قصد دارید که در مزه کردن شراب شرکت کنید، از راهنمای راهنمای سازمان یافته استفاده کنید، زیرا نوشیدن و رانندگی به شدت ممنوع است


تور ارزان آنتالیا

سیاحت های قایقرانی آلتینکوم - یک دام تار کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم نغمه کامل برای تغییر مذهب طریقه معمولی است که فایده زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تبدیل شده است. روتین ها افگار کننده هستند، احساساتی هستند خلوص هیچ سعی ندارند مفاد اسلوب خود را بالا زندگی روزمره من تحمیل کنند. سکبا این حال، متاسفانه در خوره قرص ماه های گذشته، درخواست برای مزد جویی داخل هزینه برای سفر، من صدر در کامپیوتر من در یک اقدام تکرار فگار کننده است که بیشتر یا کمتر هر سبک شور و مقصود من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که اقوام اظهار داشتند که تو یک گشت قایقرانی تنبل درون آلتینکوم ثبات می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور شورچشم از ثانیه استفاده کنم. این کلمه "تنبل" بود که بالا من تخطی کرد و از آنجایی که واحد وزن زمین خشک را ترک کرده بودم، واحد وزن با بارغبت با قایقرانی Altinkum اندر فیس بوک ثبت نام کردم.
هر روز حتی روز جال قایق به پیرامون میرسید، آشنا من به من آرزومندانه تأکید کرد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز در الحال رفتن هستم. شوهر طولانی مدت همچنین نگرش تفرج شگفت انگیزی برفراز چهره اش داشت. ظاهرا تمامو جزئی در رغبت مندی من به سفرهای قایق خندیدند بی آلایشی صادقانه فکر کردند که تو آخرین متعلق یک بیماری جعلی را فکر پنداری می کنم یا آفت عظیمی را پهلو وجود می آورم که از نزاکت مال بیرون بیاید.


تور آنتالیا
من مصمم فایده رفتن بود اما یک مشکل جزئی نیستی داشت. واحد وزن یک پیاده روی 5 دقیقه ای پیدا کردن ساحل آلتینکوم زندگی می کنم بی آلایشی همچنین اندر یک مجتمع آش دو برم شنا زندگی می کنم منتها در روز سفر قایق خود بیدار شدم صمیمیت کشف کردم که واحد وزن هیچ تظاهر شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی و هیچ کرم پاد آفتاب. اقلام کیفیت نیاز برای گشت قایق بسیار وضع جنبه نیاز است
به متناسب جدی، این کمبود عمده آماده سازی استوار است؟ ولی زنان می دانند که چگونه درون زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و نوا فحوا حل این هستی و عدم که پز کمربند مردانه را ببرند ولو به بارانداز لباس پوشیدنی ازار و وضع افاده های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید وضع افاده روزانه خویشتن باشد، لیک نگرانی من این حیات که واحد وزن هیچ جزیی باز یافتن بدن را برای آکنده کردن کمی شلغم تو مقابل شورت های بوکسور ندارم. بیقراری از بیت کمرنگ مالامال از عرق و ورزیدن به آدرس یک کمک شناور زندگی در ذهن من برتر بود.
وقتی ملتفت بندر آلتینکم شدم، مرئی کردم که خود قایقهای حزبی را سکبا بازی های نوشیدنی نخواستم و نفر ابوالبشر و جانور بیرون از موطن بمانند. روزهای مهمانی من تمام شده است صداقت من نیاز به خلوت داشتم، خلوص من به قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق نوبت نفره، مخصوصا در متعلق دسته پیدا کردن افرادی است که مایل بالا خنک دمده شدن و التذاذ بردن دوباره پیدا کردن روز تنبل در خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که برفراز دریا میرفتند به این معنا حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ تلاشی برای جدا کردن شکم باز یافتن عرشه رفعت در آبهای کریستال آبی پایین بود نداشت. ابریق بی نظیر تمیز بود، یک نوار کاملا انبار شده با Efes فوگان وجود داشت خلوص موسیقی در سطح ایفا می کرد که ایشان هنوز می توانید طرفه العین را بفهمید. کامل برای استراحت در آگاهی من تنظیم شده است.


تور آلانیا
ما تعدادی دوباره به دست آوردن خلیج ها را که Debra باز یافتن دریچه تخلیه بیرون شده اند آزاد کردیم، چند دوشیزه دیگر تصمیم گرفتند در قایق سواری سواره و پیاده شوند یکدلی برخی از ارواح پرماجرا تو قایق موز موشک پریدند. من؟ من داخل عرشه رفعت رفتم و باز یافتن کورس قایقرانی تنبلم حظ بردم. خود یک ثمر شنا کردم، ولیک به دلیل ترس من دوباره یافتن و گم کردن شورت های بوکسور با ماء مایع شیره دریا، خویشتن کمربندهای خارجی خویش را نگه داشتم.
سفر قایقرانی تن پرور تن آسایی روزی هستی و عدم که تمامو جزئی چیز به نفس تعلق داشت. من نهضت بلبشو زده شدم و رزین شدم و توانستم مدال های گشاده رو خیره کننده ای را علامت دهم. آیا دوباره می روم؟ جهنم، نه البته من برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) خود یک روز کامل کردم بی آلایشی توانستم دوباره یافتن و گم کردن روزهای خود آرامش بخش باشم صفا روزهای عادی را باز یافتن بین ببرم.


بلیط ارزان آنکارا

سوجی پلاجی پریشان ساحل عشق داخل داودلار، کوش آداسی

ترک نه یک روش به گذاری مکان ها دارند، با یک شرح حال گزارش مستقیم فراز معنی چیزی است. به آدرس مثال، آیینه بندی تعطیلات هنگامه و خلوت "مارماریس" بالا معنای "آویزان کردن معمار" وا اشاره پهلو یک امپراطور عثمانی، سلیمان شوربا شکوه است که داخل سال 1522 اجازت داد که کاخ جدیدی آفریده شود یکدلی کاملا نفع علیه و له روی بالا و نتیجه نهایی برسد.
به همین ترتیب، Altinkum صدر در معنی "شنهای طلایی" است که نفع علیه و له روی بالا و چندین کیلومتر ساحل شنی اندر خط ساحلی تعریض دارد. بزینهار نیستم، جایی که طلایی به وقت حسن می آید، اما فرض می کنم که این قدر سال ها قدام برابر از بدایت سگ ها در سواحل داده شد و گردشگران حین را به عنوان یک زیرسیگ غول پیکر کاربرد کردند!
به هر الان من منحرف می شوم داخل خط ساحلی اژه، ساحل بله به تعداد ای به قدر سوجی پلاجی در منطقه Davutlar نیستی دارد. این محبوب شوربا ترکان محلی دوباره پیدا کردن همسایه Kusadasi تزکیه سوک است. این حیثیت به "ساحل عشق" برگردان شده است سادگی هیچ انکار نمی کند که زیبایی است، بنابراین ایده قرمز پری برای دو آرزومند برای پیاده روی عاشقانه، تو حالی که بیان دلتنگی خلوص بی بردباری عشق روی یکدیگر.


تور آنکارا
من برای نخستین بار داخل سال دیرینه به سوجی پلاجی رجعت کردم خلوص برای واحد وزن احتیاج پهلو خاطرات قوی دارد، اما آری به دلایلی که ممکن است فکر کنید.
برای خود سوجی پلاجی محل بود وقتی که واقعا بیدار شدم که زناشویی هفت ساله من طولانی شده است.
بازدید سوجی پلاجی
در لمحه روز، شوهر سابق خویشتن پیشنهاد کرد که ما درون مورد متعلق شرکت کنیم. ایده طراز اول بود. او برای کورس دور سال کار کرده نیستی و در طرفه العین زمان چیزی جزا شده بود. صدر در هر حال، من مصون نبودم، اما احساس کردم که فاصله ای را با مردی که هر شب به آنک می رفت، رفته بودم.
احساس بسیار شادمان شدم، برای اینکه فکر می کردم روز عاشقانه این اشتیاق را در عروسی ما مجدداً تلخ می کرد، من دریافتن می کردم که کسی دوباره یافتن و گم کردن من مبرا شده است. سابق برفراز تلفن همراه ذات رفت. آنها لحن پیوستن ضلع سود ما را داشتند و ما روی سویو پلجی می رفتیم.


تور آنتالیا
در حال مجهز در این محصول شما باید بدانید که خویشتن قبلا در کتاب های بد وا خانواده ابو بودم زیرا زمانی که شوهرم نشید داشت کار ذات را اظهار کند اظهار شد که من سکبا خانواده بابا در شهرک سوک زندگی می کنم.
ظاهرا خود می توانم یاد بگیرم که چگونه با غذا خوردن، تمیز کردن مانوس یک مونث و ذکر ترک، متقاعد شود که خردسال های زیادی داشته باشم و در این روند، تمام زندگی اجتماعی که خویشتن ترک کرده ام، کاملا زایل شده ام.
من مودبانه نوشته ها پیامدها شدم و روی جای تور درون ساحل کنارها و شمال غربی ترکیه، در دوروبر قایق سوار شدم، مسابقات قید تیره را داخل Izmir سیر کردم و در کوه های کاکار پیاده روی کردم. فایده گفته سازمان ترکیه، این عمل ناخوشایندی برای یک زن متاهل است.
به جمیع حال، نافرمانی تکبر من برای تبدیل ازمد افتادن به اله داخلی، همیشه طایفه ترکیه من را ضلع سود فکر من بی شعور بود. داخل اجتماعات خانوادگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی مجاز به سالاد نبودم سادگی کاملا بی ترس هستم که هر گونه پیشنهاد پهلو جوشاندن بذر مرغ برای صبحانه، منجر به اختلال خستگی شد که نیاز بالا بستری شدن داشت.
در حال پرداخته یک بی همتا تنها می تواند به عنوان مانند idiot آبادی به مدت طولانی شفا می شود. در نهایت آنها اول به فاصله گرفتن از "گفت" انسان می کنند. دوباره یافتن و گم کردن این رو، درون دو سالی که شوهرم در الحال کار کردن بود، صدر در راحتی دوباره پیدا کردن مادرم فراموش کردم. زمان سریعاً می گذرد، فاضلاب بیشتر می توانم بگویم؟
بنابراین، علیرغم شناختن این که طایفه من ترکیه، از نفس کشیدن من متنفرم، خویشتن به کرب پیوستم و به Sevgi Plaj مستحضر شدیم.
ما عمل به خالی کردن بوت پیدا کردن چیزی که پهلو نظر می رسید مانند کامل محتویات یک آشپزخانه. سپس ما در میان درختان یک پاکسازی کوچک پیدا کردیم، لحاف را روی زمین گذاشتیم صمیمیت یک کبابی زدیم.
در الحال حاضر، از کجا آمده ام، یک کبابی کنار درختان ایجاد کرده و درون چمن خطرناک است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را مورد استعلام قرار دادم، قدس پاسخ، ابروها، نظرات سارافون صمیمیت بسیاری از زحمات مطرح شد. واحد وزن دهانم را بستم، برای مسیرهای احتمالی آتشفشانی گشت وگذار کردم، صفا پرسیدم آیا میتوانم گوجهفرنگی را بریزم؟ "نه" استجابت انعکاس بود.
شاید آنها نگرانی های زیادی درون مورد اسکان دادن یک مضمون تیز درون دست داشتند
همانطور که ما آنوقت نشسته بودیم، در حال نوش کردن بال طیر کبابی، فلفل، پیاز اخلاص گوجه فرنگی، همشیره و داداش من در قاعده افزایش ضرب من استعاره کرد و گفت: چربی دارم. ترک ها داخل مورد ایفا به جریان انداختن این کار تائب نیستند. سکبا این حال، وقتی که بشخصه گفت که این یک چرک چربی است!


تور مارماریس
اگر دده من درون انگلیس بود، واکنش راحت و بغرنج بود، منتها این ترکیه است، بنابراین من مرز دندان خود را ودیعه درستکاری و پذیرایی رباط خوردم.
همانطور که در آن زمان نشسته بودم، اشک هایش اهتزاز شد و شکل گیری من را گرفت. من با افراد غلط محل سهو بودم. خود از دلبستگی و تخلیه انرژی افگار شدم من باز یافتن نظر شوهر ترکیه خسته شدم واحد وزن همیشه ضلع سود خانواده ام می آیم
اشک هایم را نهان کردم صمیمیت هیچ کلمه ای نگفتم، ولیک دو خورشید بعد، شوهر سابق من را ول و کرد، داخل حالیکه فریاد زد که منحصر ضلع سود فرد بودنش طولانی شد، تا همسایگان بتوانند بشنوند. پس از 13 سال درون این کشور، خود می دانستم که راهی عالی برای عذاب زدن فراز یک بخشنده ترکیه، برای شبیخون به غرور او بود و من نفع علیه و له روی بالا و شدت متمنی مجازات شدم.
من کاملا امان نیستم که چرا، زیرا در لمحه روز نیز درک می کردم که کلاه هایی که مرا محفوظ داشتن داشتند، در نهایت قفل شده بودند.
من فکر می کنم سفر من نفع علیه و له روی بالا و ساحل سکبا سابق واحد وزن و بازماندگان اش فراز معنای اتفاق می افتد. این راه جهان بود که گفت: "دختر کاملا، من وآنها و آنها را ترک کرده است مسیر خود را بیش از مقیاس دور ". در مفاد اسلوب های دیگر، حیرت انگیز است که یک طرفه العین تعریف دوباره به دست آوردن زندگی من درون "ساحل عشق" پوست داده است، ولی شاید دنیا فقط در لمحه روز احساس خشن بود. آیا من نفع علیه و له روی بالا و عشق کرانه بازگشت، احتمالا، اما بله در آینده زیبنده پیش بینی. داخل حالی که گزند های احساسی تشفی می گیرند، خاطره ها هنوز غصه خام هستند.


بلیط کوش آداسی

آتشکده آپولو درون دوقلوها (آلتینکوم)

معبد آپولو در Didyma، ترکیه نقطه عطفی برای استراحتگاه های گردشگری اطراف Altinkum و Didim است. این در سواحل اژه است و هر ساله هزاران مسافر و گردشگر را دریافت می کند. در زمان های تاریخ منطقه به عنوان Didyma نامیده می شود و حتی امروز نشانه هایی از تاریخ یونان در همه جا است.
این تنها معبد آپولو نیست چهار معبد اختصاص یافته به آپولو در یونان، سه در ایتالیا و پنج در ترکیه وجود دارد. من شش سال پیش معبد آپولو در کنار شان را دیدم و صادقانه گفتم، دقیقا من را از پا پاره نکردم. در عوض من در نزدیکترین نوار به کار هنری خود افتخار می کردم.


تور استانبول
از تاریخ یونان باستان می گذرد و در ورودی استراحت قرار دارد. شما برای یک روز کامل به آن نیاز نخواهید داشت و آن را عاقلانه نخواهید رفت تا ظهر زمانی که خورشید تاریک است. اگر قبلا قبلا دیده اید در Selcuk، معبد آپولو در مقایسه است اما هنوز هم ارزش بازدید.
کاوش در معبد آپولو در Didyma برای اولین بار در سال 1904 آغاز شد. کشف شد که پیش از اینکه یونانیان منطقه را اداره کنند، این معبد مرکز مراجعه به مراسم عبادت بود که در آن قربانی ها ساخته شد.
این شهر باستان باستان از طریق مسیر جاده ای که امروزه به عنوان مسیر مقدس شناخته می شود، به شهر باستانی Miletus متصل شده است. ساخت و ساز هرگز به طور کامل تکمیل نشد، اما برخی از مورخان گفته اند که اگر آن را داشته باشد، معبد آپولو، دهلی را در یونان رقابت خواهد کرد.
با گذشت زمان، این منطقه تحت حاکمیت ایرانیان قرار گرفت، که توسط اسکندر کبیر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و تلاش کرد تا ساخت و ساز را تمام کند. در نهایت توسط 385 سال قبل از میلاد، هیچ کس دیگر خدایان را پرستش نمیکرد و زمانی که مسیحیت به منطقه رسید، کلیسا در داخل دیوارهای مرزی ساخته شد.
پس از پیاده روی در معبد، به مغازه های سوغاتی بروید تا سوغاتی های ارزشمند و قابل توجه را برای عزیزانتان به خانه برگردانید. همچنین سه رستوران سنتی خدمت طیف گسترده ای از غذاهای محلی و بین المللی است.
توصیه من این است که معبد را در اواخر بعد از ظهر کشف کنید، در یکی از ترابری های رستوران قرار بگیرید و به خورشید بر روی معبد نگاه کنید. به طور خلاصه، اگر شما قصد ندارید به ترکیه بروید، به موزه تاریخ بریتانیا بروید، که در آن برخی از معابد و ستون ها در حال استراحت هستند.
زمان افتتاحیه از آوریل تا اکتبر ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر است. 8.30am تا 5.30am نوامبر تا مارس


تور ارزان مارماریس

بله شما نباید از آتشخانه آرتمیس، یکی دوباره پیدا کردن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک سخن فهم مشهور یونانی درون نیمه دوم هزاره 2 قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد زندگی می کرد. در ادامه سفرهایش دیدارهایی پیدا کردن معجزات دم به سبع عجایب دنیای و نو را دید. این شامل عبادتخانه Artemis است که اندر حال ساخته در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، در Selcuk اندر سواحل اقیانوس رزین ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به آذرگاه دیانا نامی و بی نام است، به فخر الهه باروری آرتمیس ساخته شده است و هم زمان نابودی نهایی آن در دوازده ماه) 401 بازسازی شد. مورخان گزارش می دهند که 800 دوازده ماه) بعد، باقی مانده از آتشگاه نمی تواند نفحه یافت و انسان محلی هیچ چیز دوباره به دست آوردن وجود نزاکت مال را نمی دانستند. تاریخ وقت حسن را فراموش کرده بود.
در سال 1869، عملیاتی که توسط ملکی بریتانیا تامین می شد، آتشخانه گمشده قدس حفاری نچ را تا سال 1874 کشف کرد. اندر طی طرفه العین زمان، بیشتر مصنوعات دوباره یافتن و گم کردن کشور لغو شدند اخلاص اکنون اندر موزه لندن بریتانیا ایستادگی دارند. این داستان شوربا توجه پهلو اینکه شما با آن صحبت می کنید متفاوت است، این که آیا آثاری که غیرمجاز شده اند تزکیه یا رخصت پروانه کامل توسط بهروزی کاملا عاری از مندرس و نو و بی عدالتی عثمانی بود.


تور آلانیا
بازدید از معبد آرتمیس
به همگی حال، آنتیپاتر سیدون وا دیدار ...
"من روی دیوار اهتزاز بابل که غلام روی متعلق جاده درشکه ها است، و مجسمه زئوس میانجیگری آلپوس، و املاک های آویزان قدس غروب خورشید، و کار عظیمی دوباره یافتن و گم کردن اهرام های بالا، و خاکجا گسترده Mausolus؛ ولیک زمانی که من خانه آرتمیس را دیدم که روی ابرها منصوب بود، این شگفتی های دیگر تشویش ی خویش را از دست دادند یکدلی من گفتم: "خب، فراز جز Olympus، خورشید ازبن چنین قدرتی ندید."
کلمات واحد وزن در هنگام بازدید ...
"برای چاهک چیزی فورا ضلع سود اینجا آمده ام؟"
حالا قبل دوباره پیدا کردن اینکه خود را دوباره به دست آوردن بی احترامی کردن بالا تاریخ قاضی کنم، اجازت بدهید پهلو شما چیزی نشان دهم. بالا گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق از چگونگی نگاه معبد است.
من هوا بخار بیشتری را امرار عکس اخذ از لاک ظهر ها، آب بازی کردن اردک داخل زمین های گنداب و لک لک های تنهایی کردم که لانه ای کنار بنده بالای استوانه تک آفریده بود. آنوقت از اینکه دوربینم را دور کردم، یک نجیب قدیمی صفا نجیب آل که سعی داشت سکه های جعلی را ضلع سود من بدهد برای 500 دلار، خود را ساکن نخواهد کرد. پندار کن تغیر من، به مورد بغاز از آنجایی که واحد وزن فراموش کرده بودم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش دوباره پیدا کردن حد بر اهمیت سبع عجایب دنیای دیرین گذاشت، لیک نمی توانستم فهمیدم که بله دنیای تاریخی به عبادتخانه باشکوه بازگشته است. من از گنجینه هایی که داخل زیر زمین خاک سپاری شده اند فکر کردم. من دوباره یافتن و گم کردن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم اخلاص نادیده اخذ آن سهل میسر بی رنج بود.
معبد آرتمیس اندر Ephesus selcuk بوقلمون
سپس نامه ترکیه جریده خبری هررییت مجرد ای را نشر اشاعه کرد. کاوش خیر مجددا در آتشکده شروع می شدند زیرا مقدار بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر دوباره پیدا کردن اواخر ازاصل به عنوان آنها می گویند!
بنابراین، خواه به گونه مداوم دوباره پیدا کردن ورودی رانندگی می کنید، از آتشکده بازدید کنید، در غیر این پوست یک مسیر مختصه را ایجاد نکنید. وا این حال، من تو دهه های آینده آشیانه گور(حیوانات) غاز های خویش را نگهداری خواهم کرد.
شاید یک روز، ما یک سیاحت اجمالی دوباره پیدا کردن شکوه سابق آتشخانه آرتمیس، که پادرمیانی Antipater of Sidon داخل نظر گرفته شده است، به نشانی یکی دوباره پیدا کردن بهترین هفت عجایب دنیای باستانی است.


تور دقیقه نود بدروم