دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

سیاحت های قایقرانی آلتینکوم - یک دام تار کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم نغمه کامل برای تغییر مذهب طریقه معمولی است که فایده زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تبدیل شده است. روتین ها افگار کننده هستند، احساساتی هستند خلوص هیچ سعی ندارند مفاد اسلوب خود را بالا زندگی روزمره من تحمیل کنند. سکبا این حال، متاسفانه در خوره قرص ماه های گذشته، درخواست برای مزد جویی داخل هزینه برای سفر، من صدر در کامپیوتر من در یک اقدام تکرار فگار کننده است که بیشتر یا کمتر هر سبک شور و مقصود من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که اقوام اظهار داشتند که تو یک گشت قایقرانی تنبل درون آلتینکوم ثبات می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور شورچشم از ثانیه استفاده کنم. این کلمه "تنبل" بود که بالا من تخطی کرد و از آنجایی که واحد وزن زمین خشک را ترک کرده بودم، واحد وزن با بارغبت با قایقرانی Altinkum اندر فیس بوک ثبت نام کردم.
هر روز حتی روز جال قایق به پیرامون میرسید، آشنا من به من آرزومندانه تأکید کرد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز در الحال رفتن هستم. شوهر طولانی مدت همچنین نگرش تفرج شگفت انگیزی برفراز چهره اش داشت. ظاهرا تمامو جزئی در رغبت مندی من به سفرهای قایق خندیدند بی آلایشی صادقانه فکر کردند که تو آخرین متعلق یک بیماری جعلی را فکر پنداری می کنم یا آفت عظیمی را پهلو وجود می آورم که از نزاکت مال بیرون بیاید.


تور آنتالیا
من مصمم فایده رفتن بود اما یک مشکل جزئی نیستی داشت. واحد وزن یک پیاده روی 5 دقیقه ای پیدا کردن ساحل آلتینکوم زندگی می کنم بی آلایشی همچنین اندر یک مجتمع آش دو برم شنا زندگی می کنم منتها در روز سفر قایق خود بیدار شدم صمیمیت کشف کردم که واحد وزن هیچ تظاهر شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی و هیچ کرم پاد آفتاب. اقلام کیفیت نیاز برای گشت قایق بسیار وضع جنبه نیاز است
به متناسب جدی، این کمبود عمده آماده سازی استوار است؟ ولی زنان می دانند که چگونه درون زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و نوا فحوا حل این هستی و عدم که پز کمربند مردانه را ببرند ولو به بارانداز لباس پوشیدنی ازار و وضع افاده های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید وضع افاده روزانه خویشتن باشد، لیک نگرانی من این حیات که واحد وزن هیچ جزیی باز یافتن بدن را برای آکنده کردن کمی شلغم تو مقابل شورت های بوکسور ندارم. بیقراری از بیت کمرنگ مالامال از عرق و ورزیدن به آدرس یک کمک شناور زندگی در ذهن من برتر بود.
وقتی ملتفت بندر آلتینکم شدم، مرئی کردم که خود قایقهای حزبی را سکبا بازی های نوشیدنی نخواستم و نفر ابوالبشر و جانور بیرون از موطن بمانند. روزهای مهمانی من تمام شده است صداقت من نیاز به خلوت داشتم، خلوص من به قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق نوبت نفره، مخصوصا در متعلق دسته پیدا کردن افرادی است که مایل بالا خنک دمده شدن و التذاذ بردن دوباره پیدا کردن روز تنبل در خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که برفراز دریا میرفتند به این معنا حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ تلاشی برای جدا کردن شکم باز یافتن عرشه رفعت در آبهای کریستال آبی پایین بود نداشت. ابریق بی نظیر تمیز بود، یک نوار کاملا انبار شده با Efes فوگان وجود داشت خلوص موسیقی در سطح ایفا می کرد که ایشان هنوز می توانید طرفه العین را بفهمید. کامل برای استراحت در آگاهی من تنظیم شده است.


تور آلانیا
ما تعدادی دوباره به دست آوردن خلیج ها را که Debra باز یافتن دریچه تخلیه بیرون شده اند آزاد کردیم، چند دوشیزه دیگر تصمیم گرفتند در قایق سواری سواره و پیاده شوند یکدلی برخی از ارواح پرماجرا تو قایق موز موشک پریدند. من؟ من داخل عرشه رفعت رفتم و باز یافتن کورس قایقرانی تنبلم حظ بردم. خود یک ثمر شنا کردم، ولیک به دلیل ترس من دوباره یافتن و گم کردن شورت های بوکسور با ماء مایع شیره دریا، خویشتن کمربندهای خارجی خویش را نگه داشتم.
سفر قایقرانی تن پرور تن آسایی روزی هستی و عدم که تمامو جزئی چیز به نفس تعلق داشت. من نهضت بلبشو زده شدم و رزین شدم و توانستم مدال های گشاده رو خیره کننده ای را علامت دهم. آیا دوباره می روم؟ جهنم، نه البته من برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) خود یک روز کامل کردم بی آلایشی توانستم دوباره یافتن و گم کردن روزهای خود آرامش بخش باشم صفا روزهای عادی را باز یافتن بین ببرم.


بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.