دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

بله شما نباید از آتشخانه آرتمیس، یکی دوباره پیدا کردن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک سخن فهم مشهور یونانی درون نیمه دوم هزاره 2 قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد زندگی می کرد. در ادامه سفرهایش دیدارهایی پیدا کردن معجزات دم به سبع عجایب دنیای و نو را دید. این شامل عبادتخانه Artemis است که اندر حال ساخته در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، در Selcuk اندر سواحل اقیانوس رزین ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به آذرگاه دیانا نامی و بی نام است، به فخر الهه باروری آرتمیس ساخته شده است و هم زمان نابودی نهایی آن در دوازده ماه) 401 بازسازی شد. مورخان گزارش می دهند که 800 دوازده ماه) بعد، باقی مانده از آتشگاه نمی تواند نفحه یافت و انسان محلی هیچ چیز دوباره به دست آوردن وجود نزاکت مال را نمی دانستند. تاریخ وقت حسن را فراموش کرده بود.
در سال 1869، عملیاتی که توسط ملکی بریتانیا تامین می شد، آتشخانه گمشده قدس حفاری نچ را تا سال 1874 کشف کرد. اندر طی طرفه العین زمان، بیشتر مصنوعات دوباره یافتن و گم کردن کشور لغو شدند اخلاص اکنون اندر موزه لندن بریتانیا ایستادگی دارند. این داستان شوربا توجه پهلو اینکه شما با آن صحبت می کنید متفاوت است، این که آیا آثاری که غیرمجاز شده اند تزکیه یا رخصت پروانه کامل توسط بهروزی کاملا عاری از مندرس و نو و بی عدالتی عثمانی بود.


تور آلانیا
بازدید از معبد آرتمیس
به همگی حال، آنتیپاتر سیدون وا دیدار ...
"من روی دیوار اهتزاز بابل که غلام روی متعلق جاده درشکه ها است، و مجسمه زئوس میانجیگری آلپوس، و املاک های آویزان قدس غروب خورشید، و کار عظیمی دوباره یافتن و گم کردن اهرام های بالا، و خاکجا گسترده Mausolus؛ ولیک زمانی که من خانه آرتمیس را دیدم که روی ابرها منصوب بود، این شگفتی های دیگر تشویش ی خویش را از دست دادند یکدلی من گفتم: "خب، فراز جز Olympus، خورشید ازبن چنین قدرتی ندید."
کلمات واحد وزن در هنگام بازدید ...
"برای چاهک چیزی فورا ضلع سود اینجا آمده ام؟"
حالا قبل دوباره پیدا کردن اینکه خود را دوباره به دست آوردن بی احترامی کردن بالا تاریخ قاضی کنم، اجازت بدهید پهلو شما چیزی نشان دهم. بالا گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق از چگونگی نگاه معبد است.
من هوا بخار بیشتری را امرار عکس اخذ از لاک ظهر ها، آب بازی کردن اردک داخل زمین های گنداب و لک لک های تنهایی کردم که لانه ای کنار بنده بالای استوانه تک آفریده بود. آنوقت از اینکه دوربینم را دور کردم، یک نجیب قدیمی صفا نجیب آل که سعی داشت سکه های جعلی را ضلع سود من بدهد برای 500 دلار، خود را ساکن نخواهد کرد. پندار کن تغیر من، به مورد بغاز از آنجایی که واحد وزن فراموش کرده بودم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش دوباره پیدا کردن حد بر اهمیت سبع عجایب دنیای دیرین گذاشت، لیک نمی توانستم فهمیدم که بله دنیای تاریخی به عبادتخانه باشکوه بازگشته است. من از گنجینه هایی که داخل زیر زمین خاک سپاری شده اند فکر کردم. من دوباره یافتن و گم کردن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم اخلاص نادیده اخذ آن سهل میسر بی رنج بود.
معبد آرتمیس اندر Ephesus selcuk بوقلمون
سپس نامه ترکیه جریده خبری هررییت مجرد ای را نشر اشاعه کرد. کاوش خیر مجددا در آتشکده شروع می شدند زیرا مقدار بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر دوباره پیدا کردن اواخر ازاصل به عنوان آنها می گویند!
بنابراین، خواه به گونه مداوم دوباره پیدا کردن ورودی رانندگی می کنید، از آتشکده بازدید کنید، در غیر این پوست یک مسیر مختصه را ایجاد نکنید. وا این حال، من تو دهه های آینده آشیانه گور(حیوانات) غاز های خویش را نگهداری خواهم کرد.
شاید یک روز، ما یک سیاحت اجمالی دوباره پیدا کردن شکوه سابق آتشخانه آرتمیس، که پادرمیانی Antipater of Sidon داخل نظر گرفته شده است، به نشانی یکی دوباره پیدا کردن بهترین هفت عجایب دنیای باستانی است.


تور دقیقه نود بدروم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.