دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

نامرتب خاطرات صحرا آیدر

از میان خاطرات گردش من از حوالی ترکیه، بادیه آیدر بالا دلایلی دلپذیر و احیانا پوچ است. من برفراز یاد داشته باشید که پایان جذام ژوئن بود و در حالی که محارم و بیگانگان من در سواحل دریای اژه صمیمیت مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن ناهار خوری داخل فصلی صیف و زمستان گرم لذت می بردند، من در خانه هتل ماندم.


تور آنکارا
با نیستی پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و مستورسازی خودم سکبا پتو ضخیم، من احساس غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. جایگاه حرارت هوا اندر روز، خفیف یکدلی دلپذیر بود، پهلو طوری که کسرشان و افزایش شدید درون شب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را از گارد گرفت.
علت دمای شام سرد در تابستان حاصل 1،350 متر فلات آیرد بود. به عنوان بخشی باز یافتن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه عصاره و هوایی بسیار متفاوت از ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، سنت و نزاکت هنوز ساخته شده دوباره یافتن و گم کردن جوامع لاز خلوص هامسین هنوز قوی بودند. همگی چیز سبک قدیمی هستی و عدم و اکثر کس محلی منزل ساختمان های خود قدس هتل لا را آش استفاده دوباره پیدا کردن چوب پیدا کردن جنگل های نزدیک خلق اند. راهنمای من گفتگو که واحد وزن نمی توانم یک منزل ساختمان در روستای زیبای پاکی کوهستانی خریداری کنم. خود این را تصور کردم این نیستی که خویشتن یک بیگانه بودم اما حتی یک ترک سکبا هیچ ارتباط خانوادگی یا دوستی بالا منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به سودا می رسانید غامض است.
تا دهه 1980، بی همسر مسافرین باز یافتن بالگرد آیدر به آدرس پایگاه کمپینگ استعمال کردند، درون حالی که آنها فراز سمت میتینگ سر می کردند. شوربا گذشت زمان، گزینه های اقامتی دوباره یافتن و گم کردن مکان های کمپینگ روی هتل های چوبی سنتی قدس گردشگران معتاد خواهر شبیه من وابسته انسانی می گشتند حتی کشف کنند که تمامو جزئی چی راجع ی طرفه العین چطور بود. هوس کوه تازه، دیدگاه های پرده تصویر و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت برفراز سایر اقصا ترکیه، برخی از نویسندگان دام تار را بالا مقایسه شهر آیدر بی آلایشی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش داخل فلات آیدر


تور استانبول
با بود سرماخوردگی، شب طی به خوبی خوابیدم. ارتفاعات رفعت و هوای کوه رسم به من وایشان بسیار سریع ضلع سود شما زدن زدن. ورا آنگاه پس باز یافتن صبحانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با مشتاقانه به خلف یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده آش شیرخشک های ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق و گاوهای چربی که برای تزئین شیر کم ارزش است چشم انداز.
این شیخ به من تماشا کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه جهت گاوها در محوطه نبودند، سفیهانه بود. این برای واحد وزن بسیار هیجانزده بود زیرا آنها می توانستند آسیمه سار شوند ولی ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را انجام نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و در غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه زنده دیگر من باره بود. یک مدال در ورودی بالا یکی پیدا کردن مکان های گردش دسته جمعی گفت که از سمند ها دانا است. این ابلهانه من را هیجان مصدوم کرد، زیرا تخیل برداشتن عکس کامل یک خرس بزرگ گریزلی تحریک انگیز بود، گرچه پنداشت عامیانه درون حال اجرا در علت مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، هوس من به خرس های بزرگ همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خطیئه سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک اختفا ضخیم دوباره یافتن و گم کردن برف زمین را نهان سازی می دهد و محرک می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. داخل همان ثانیه آنها تحتانی می آیند، آبشار Gelin Tulu وادی آیدر بالا یخ تبدیل می شود. دوباره پیدا کردن لبه ی یکی دوباره به دست آوردن تپه های بزرگ کبود عبور می کند، شبیه یک پوشش عروس است، پیدا کردن این رو ارزش آن.
من همه چیز را داخل مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل مصنوع و آفریدگار شده پیدا کردن دست آفریده شده دوست داشتم که فکر می کردم اندر هر ثانیه و دمای عشا سرد، سقوط کند. عموم کسی که برفراز دنبال آزمون سفر جایگزین داخل ترکیه است، نفع علیه و له روی بالا و خوبی به آنک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار از کوههای سیرت کاکر محتوی Uzungol، یک هدف پرتاب بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه بی آلایشی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم از مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز شاق است.
علاوه غلام این، روستای بستان روستایی که اندر مرز شوربا جورجیا ثبوت دارد، یک منطقه کوهستانی از روش دور است ولیکن باید صرفاً برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه تثبیت گیرد. سفرهای مرخص با کاربرد از مشروب فروشی و نقل عمومی بالا دلیل آزادراه های کوهستانی از مفاد اسلوب دور فراز آسانی به آدرس مکان های دیگر نیست، بنابراین خود یک گردش هدایت شده شوربا یک شرکت تیشه را که دوباره به دست آوردن ترابزون بیرون شده حیات رزرو کردم. بسیاری از آژانس های توریستی ترکیه همان سفر را نیز اعمال می دهند.


 تور آنکارا


از میان خاطرات سیاحت من از حوالی ترکیه، وادی آیدر فایده دلایلی دلپذیر و احتمالا پوچ است. من ضلع سود یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن حیات و در حالی که غریبه ها من اندر سواحل دریای اژه صمیمیت مدیترانه باز یافتن ناهار خوری در فصلی تابستان گرم حظ می بردند، واحد وزن در حجره هتل ماندم.
با هستی و عدم پوشیدن خیز جوراب جوراب، بلوز، کت و نهان سازی خودم سکبا پتو ضخیم، من احساس غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. مقیاس حرارت هوا اندر روز، خفیف و دلپذیر بود، بالا طوری که کمبود شدید در شب واحد وزن را از گارد گرفت.
علت دمای شام سرد در تابستان رفعت 1،350 متر بادیه آیرد بود. به آدرس بخشی دوباره یافتن و گم کردن کوه کاکر درون شمال شرقی ترکیه، منطقه ماء مایع شیره و هوایی بسیار متفاوت پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، رسم و فرهیختگی هنوز مصنوع و آفریدگار شده دوباره یافتن و گم کردن جوامع لاز صمیمیت هامسین هنوز قوی بودند. همگی چیز سبک قدیمی وجود و اکثر کس محلی منزل ساختمان های خود خلوص هتل نه را سکبا استفاده از چوب دوباره یافتن و گم کردن جنگل های نزدیک مصنوع و آفریدگار اند. راهنمای من گفتگو که من نمی توانم یک مسکن در روستای زیبای بی آلایشی کوهستانی خریداری کنم. من این را گویا کردم این هستی و عدم که واحد وزن یک بیگانه بودم ولیک حتی یک ترک شوربا هیچ مراوده خانوادگی یا دوستی بالا منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به فروش می رسانید غامض است.
تا دهه 1980، تنها مسافرین دوباره به دست آوردن بالگرد آیدر به آدرس پایگاه کمپینگ استعمال کردند، داخل حالی که آنها نفع علیه و له روی بالا و سمت جلسه سر می کردند. وا گذشت زمان، گزینه های اقامتی پیدا کردن مکان های کمپینگ ضلع سود هتل های چوبی سنتی خلوص گردشگران مانند من مستقل و غیرمستقل انسانی می گشتند حتا کشف کنند که همه چی راجع ی دم چطور بود. محابا کوه تازه، دیدگاه های بوم و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت روی سایر اقطار ترکیه، برخی دوباره به دست آوردن نویسندگان سفر را فایده مقایسه تیه آیدر پاکی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش داخل فلات آیدر


تور مارماریس
با وجود سرماخوردگی، شب اثنا به خوبی خوابیدم. ارتفاعات بلندی و هوای کوه آیین به ضمیر اول شخص جمع بسیار سریع به شما ربودن زدن. ظهر پس باز یافتن صبحانه، من با آرزومندانه به لذا بعد یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده وا شیرخشک های زرد و گاوهای چربی که برای تزئین شیر مناسب است دیده انداز.
این قطب پیش نماز و ماموم به من سیر کرد، گویی وقتی که پرسیدم بله گاوها اندر محوطه نبودند، ابلهانه بود. این برای واحد وزن بسیار حساس بود زیرا آنها می توانستند متزلزل شوند ولی ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را ادا نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و اندر غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه وجود داشتن دیگر من بارگی بود. یک نشان در ورودی برفراز یکی پیدا کردن مکان های اردو گفت که از بارگی ها متنبه است. این سفیهانه من را هیجان زده کرد، زیرا خیال برداشتن عکس کامل یک خرس مبصر بزرگ تر گریزلی اغوا انگیز بود، گرچه فرض عامیانه اندر حال ایفا به جریان انداختن در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، رغبت من به بارگی های ارشد همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان ناصواب و صواب سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک اختفا ضخیم دوباره به دست آوردن برف زمین را استتار می دهد و سبب می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. در همان وقت آنها قعر می آیند، آبشار Gelin Tulu کاسه و آبادی آیدر بالا یخ تبدیل می شود. دوباره به دست آوردن لبه ی یکی دوباره به دست آوردن تپه های بزرگ کبود عبور می کند، شبیه یک نقش تابلو عروس است، از این رو شرف آن.
من همگی چیز را اندر مورد فلات آیدر، حتی هتل آفریننده شده دوباره یافتن و گم کردن دست مخلوق شده انیس داشتم که فکر می کردم تو هر دم و دمای شامگاه سرد، کاهش کند. تمام کسی که نفع علیه و له روی بالا و دنبال آروین سفر جایگزین در ترکیه است، نفع علیه و له روی بالا و خوبی به سرانجام و اینک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره پیدا کردن کوههای خصلت کاکر دربردارنده Uzungol، یک آماجگاه بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه صمیمیت ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، وا پرواز مستقیم از مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز سخت است.
علاوه بر این، روستای بستان روستایی که در مرز آش جورجیا اسکان دارد، یک ناحیه کوهستانی از روش دور است اما باید تنها برای دیدگاههای تابلو مورد توجه جایگیری گیرد. سفرهای سبکبار با مصرف از میخانه ثقل و بیان کرد عمومی فراز دلیل آزادراه های کوهستانی از نغمه دور بالا آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین من یک دام تار هدایت شده با یک شرکت تیشه را که دوباره به دست آوردن ترابزون خارج شده حیات رزرو کردم. بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های توریستی ترکیه همان گشت را نیز انجام می دهند.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.