دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

بررسی هاتوسا صمیمیت یازیلیکایا - عمران ده باستانی هیتی

هاتوسا، تو لبه های ناحیه ها مرکزی آناتولی پاکی دریای سیاه تو ترکیه یکی باز یافتن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که داخل سال 1986 داخل لیست فهرست میراث جهانی یونسکو تحکیم گرفته است. اهمیت تاریخی وقت حسن را لنگه کم نگیرید. در حالی که کتابهای راهنمای آن را با مقاصد استانبول، افسس تزکیه کاپادوکیا تعویض می کنند، در مورد بیابانگردی و شهرنشینی های جدید ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهات پایتخت پادشاهی هیتی باستان است.


تور آنکارا
از سرانجام و اینک که من داخل کاپادوکیا بودم که عزب 3 روزگار درایو منزجر است، من آن را پهلو سفر من سکبا اقامت داخل Bogazkale، نزدیکترین روستای به ویران آواره های تاریخی تاریخی مارک زدن. با تشکر دوباره پیدا کردن اینکه تو سال جاری گردشگری شدید، ترکیه وا هتل های کم بها قیمت برملا می شود، بنابراین من خیز شب داخل تختخواب صداقت صبحانه هیتیتس هاوس رزرو تزکیه راهنمایی قدس راننده تبرزین را ذخیره کردم. ولیک قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن رفتم، واداشتن شدم کنار بنده روی درک من عملا غیرواقعی دوباره یافتن و گم کردن پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان مطمئن نیستند که در لمحه تمدن هیتی از آن هنگام آمده تزکیه رفت. آنها فقط باز یافتن یک کانال زمانی تاریخی گسترده بدون هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات پاکی بحثها همچنان دنباله دارد، لیک اکنون کارشناسان تنها می توانند پندار کنند که خودشان را روی دیگر نزاکت ها متصل می کنند. ردپای حضور آنها پیدا کردن قرن 18 میلادی پیش دوباره یافتن و گم کردن میلاد ولو 1190 قبل دوباره پیدا کردن میلاد، بیشتر نبود. به عنوان یک امت الهی بی آلایشی الهی، آنها فورا تحسین خود را روی دست آوردند، زمانی که خبره شدم که نسوان مادینگان و رجال دارای موقعیت مساوی آش مردان هستند اخلاص حتی تو کنار سلطان ها حکمرانی می کنند.
سریع روی جلو نفع علیه و له روی بالا و سال 1834 پاکی کاوشگر چارلز Texier کشف ویران آواره در حالی که سفر منطقه ای که تو حال پرداخته تبدیل به ارض عثمانی شد. او فکر کرد او روستا باستانی Pteria قدس expeditioners بعدی را پیدا کرد پس از او همبستگی و اختلاف کرد. وا این حال در سنه پایه 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های مشبع بودند، آرم داد که این دهات از عدد رفته هاتوسا، پایتخت تمدن مبصر بزرگ تر هیتی است.
بازدید دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا قدس سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین کاری حیات که من اعمال دادم چون دیوار های هاتوسا اندر حین روش رفتن روی یک ناحیه وسیع باز یافتن 7 کیلومتر گشادگی یافته است. ورودی دوباره یافتن و گم کردن طریق دروازه اصلی، اولین تیر سایت باستانی ناحیه باب بخشی از دیوارهای روستا بازسازی شده بود. آماج اصلی آنها به نشانی دفاع از دم زمان حیات که در نزاکت مال روزها تهاجم به مکرر ایفا به جریان انداختن شد.
رسیدن به رفعت 15 متر صفا کشیدن 6 کیلومتر در اکناف هاتوسا، آنها حتی دوباره به دست آوردن فاصله نیز نفیس و ادنی بودند. فصل بازسازی دیوارهای شهر، ابتدا سفر را آرم می دهد که بعدا به سرچشمه پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری ها هنوز هم اتفاق می افتند و ارمل پایین دیواره های ایجاد یافته کشف شده است، بنابراین خود برای هدایت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار سپاسگزارم، درون غیر این جلد غشا چهره من نمی توانم آتشخانه بزرگ را که بزرگترین اسکلت پیکره بندی و ممتاز هاتوسا هستی و عدم پیدا نکنم.
همچنین به آدرس مکانی برای فداکاری استفاده می شود و نشان می دهد که هتی خیر به عنوان پرستنده مختص داده شده به پروردگار هستند. هنگامی که تمدن های دیگر دستگیر شدند، خدایان و الهه آنها پذیرفته شدند و اندر یک پاس مردان و بانوان هیتی می توانستند هزارها هزارگان خدای را برای عبادت غلبه کنند. درون نزدیکی باقی تتمه از منزل ساختمان ها یکدلی هنوز دریغ در آرم می دهد ورودی اصلی باب ورودی فراز انبارها. دروازه به ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما رمز و راز در این جزء سنگ اخضر است.
سنگ اخضر هاتوسا
به تنهایی خفته است، استخوان بندی تقریبا کامل مکعب فراز لمس پاک و آشکارا توسط بشر از ذیروح طبیعی ایجاد شده است. تو همان فراز نیمه پایین پاهای من، لون رنگ چهره سایه ای خشن لیک گرمای آبی بود. پهلو نظر می صنف که دوباره به دست آوردن سایر مصنوعاتی که اندر هاتوسا کشف شده اند، پهلو نظر می رسید و مورخان سادگی دانشمندان کنیز قوش این باورند که دوباره پیدا کردن برخی نژادهای بیگانه باستانی به آدرس یک هدیه صدر در دست نیامده است. هیچ استطاعت خاصی دوباره به دست آوردن یک سنگ نفیس یا حجر دلخواهی وجود ندارد، منتها این علت نمی شود که من باز یافتن لمس کردن بی جان برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. تلمیح و راز داخل اطراف نفس بیش از پیمانه از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به آبشخور بالای هاتوسا، اولین توقف دروازه گذشته شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، ایقان من را مبنی بغل این دارد که گاهی حال ترکیه منحصراً باید در مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را تو گازیانتپ با تلاش های بازسازی ناپایدار و برفراز سمت چپ دروازه نگاهی انداختند، برفراز نظر می فرقه که همین کار را هم اجرا داده اند، زیرا شیر فقط برفراز نظر می جوخه یک بارگی دمی شکل است!


تور استانبول
ساخته شده تو اوایل سد 14th، باب ورودی عادی فراز هاتوسا وجود و اندر شب کلون شده و ملاطفت و شمع شده بود. باز یافتن این ساختار، مورخان عطش مند به ایما به تکنیک ایجاد هیتیت پیدا کردن پیوستن پهلو سنگ با استفاده دوباره پیدا کردن میله های فولادی و نغمه سنگ زنی حتی حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذار کند. نگاهی ضلع سود دیوارهایی که از شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی مخلوق شده بودند.
دروازه Sphinx از هاتوسا
ساختار بعدی برجسته ای که ایشان به دم رفتیم، در سوپرمن حیات که توسط کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد استعمال قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در اینک نمایش هستند سادگی نسخه اصلی آنها ملکی Bogazkale است، ولی مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه نبرد برای عودت آنها فراز ترکیه است. در درازی حفاری های آلمانی ها، آنها روی برلین منتقل شدند، ولیک در سن 2010، پس از آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از اجازت حفاری بیشتر سرکشی کند، بازگردانده شد. گاهی خلق شما خالصاً باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن در قله، دیدنی منظره باز یافتن یک منطقه نزدیک فراز سبز شوربا کلبه های چوبی به نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری اعمال می شود، کارگران داخل این کابین نه باقی می مانند، لیک من بالا جای دم به طرف نزدیک تنگ چپ حرکت می کنم و صدر در دقت نغمه رفتن پرواز های قدیمی را برای وادار به چرخیدن کردن و دیدن کندن Yerkapi که خویشتن در مخالف هیولی در طرفه العین ایستاده بود. فراز جای ایستادن مستقیم، لهنه سنجه به راه غیرعادی صدر در دامنه تپه نهایت و آغاز شد و در وسط یک دسته سنگی در حدود یک متر مسن تر و کهتر و اهتزاز بود.
در طول راه رفتن پیدا کردن آن، من اعجاب می کنم که آیا مورخین سالم بودند که آن را امان است و نجم اقبال وجود دارد که این جمعیت می تواند داخل هر زمان کاستی منقرض شده من تو کل کوهپایه ای دوباره به دست آوردن خاک. سکبا این حال، بی همسر فاصله کوتاهی بود، یکدلی تخیل بیش از وزن پایگاه من بالا طور مستقیم پس دوباره به دست آوردن آنکه ما اندر طرف دیگر ابراز کردیم حتی شاهد چشم انداز دیده انداز خیره کننده ای دوباره یافتن و گم کردن حومه اطراف باشیم.
جنگجوی ناشناخته اخلاص دروازه پادشاه
این ساختار بزرگ غیرمعمول است؛ ازچه که پهلو روی یکی از سنگهای تزئینی اسکان گرفته است، ویژگیها پروفیل یک پیکارجو علیرغم اینکه تو واقع چاه کسی است، محکم است. آنها در آغاز تصور می کردند که یک سلطان قدیمی هیتی است، از این رو، پندگیری دروازه، ولیک این نظریه به مدلل و نفی رسیده است. پیشنهاد بعدی این هستی و عدم که صدر در دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک محارب آمازون دیرین باشد، اما پهلو اساس تحقیقات بیشتر، نرخ اعتبار غیرطبیعی موهای لاش این نظریه را نوشته ها پیامدها کرد. بنابراین هرچند تایید نشده است، مورخان عزب می توانند ایقان کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده بابا پس از دم که من اندر پشت حصار حدید زنجیر ایستاده بودم که داخل کردن به اتاق هریگلیف را ناشایست کرد. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که بصر من تو بهترین وقت ها نوظهور نیست، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید پیدا کردن نظر من ملاحظه داشته باشم که پیدا کردن نظر من تازه نیست، من مجبور بودم سکبا توضیحات از راهنمای من، که تأیید کرد خواه چه در ابتدا تربت قدیمی بود، مورخان در حال مرتب معتقدند که وقت حسن را یک نمادین ادخال به آخوند اموات.
Nisantepe
در حال حاضر من تحسین ناخوشایند برای مورخان قدس کارگران حفاری، منتها در این مناسبت، من احمقی خود را مورد استخبار قرار داد. Nisantepe سنگ بزرگ 8.5 چهارده گره است که در متعلق hieroglyphics Luwian صدر در chiselled به. متأسفانه عناصر بد ماء مایع شیره و توجه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن متن را تخریب کرده و غامض ساختن حین چیزی است که تو واقع نتیجه معلول شده است. ایما به پادشاهان برجسته هاتوسا وجود دارد، منتها من نمی توانم فهمید که بله این استخوان بندی تحت اختفا قرار نمی شود، زیرا 100 واحد زمان ( روز بعد، حین را کاملا غیر لایق تشخیص است.
یازیلیکایا یکدلی 12 خدای معلم اموات
اگر چاهک ساختارهای بیشتری در این بخش دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا اخت کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما وهن آسیب کوتاهی را برفراز دامنه پشته ای به یازیلیکایا، یک مجسمه سنگی معروف شوربا شباهت های شبیه روی خدایان هیتیات و الهه های قدیمی، راکب کردیم.
پیاده روی مراتب سنگی، ما کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی اخلاص پادشاهان را روی تصویب رسانده ایم، اما برتر ترین آنها بین نوبت چهره بزرگ سنگی که عزب چند متر جدا شده بودند، بی آلایشی 12 خدای عالم بعث بودند. شوربا استفاده دوباره پیدا کردن ویژگی های کهن و مدرن هیتی باز یافتن دامن ها صفا کفش ها وا انگشتان تحفه کشیده شده، آنها نیز کلاه های کنایه دارند که وضعیت آنها را الهی آرم می دهد.
هاتوسا اندر کجا نو و قدیم اتفاق شده است و چسان می توانید آن هنگام را پیدا کنید
هاتوسا تو Bogazkale است که یک روستای کوچک داخل وسط هیچ جایی است. خویشتن یک اتوبوس مستقیم دوباره یافتن و گم کردن کاپادوکیا گرفتم که ثلاث ساعت درازی کشید سادگی من را داخل یوزگات مرخص کرد. از آنجا من یک احاله تاکسی را تدارک کردم زیرا کشتی های مستقیم حیات ندارد. روی طور خلاصه، یا وقتی که شما از جهات دیگر به زیر می برید، سعی کنید دم را برفراز Sungurlu که از حین تاکسی خیر یا مینی بوسه های کوچکی نیستی دارد بالا شما ببرید تا Bogazkale.
توراتسا صداقت یزیللیکا
مگر اینکه شما تحت :اسم پایین العاده ارزان است، برای سفر روی هاتوسا بی آلایشی سایت نزدیک یازیلیکایا کیفیت نیاز است. من راننده / راهنمای خویشتن را باز یافتن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، تهیه کردم. هر کورس دور دنیز تزکیه مورات انگلیسی بی عیب اخلاص نقص انگلیسی گفتار می کنند بنابراین چنانچه شما تمام گونه استفسار در مورد قبض یا بازدید دوباره پیدا کردن سایت داشته باشید، برفراز آنها یک انجمن بدهید.


تور ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.