دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آیا جوامع لاز پاکی هسمین ترکیه آداب شناسی پلاتو را باز یافتن دست می دهند؟

سفر من به منطقه ضریبه شرقی ترکیه همیشه اندر ذهن من جا برفراز جا شده است. بیشتر در تو و خارج از شهرهای اصلی ترابزون خلوص رییزا، پشته های سبز، گیاهان چای و ماء مایع شیره و هوای یخ بی مزه بخشی دوباره پیدا کردن این کشور است.


تور مارماریس
زندگی اندر روستاهای کوچک پایه صداقت قدیمی است. واحد وزن شاهد دم بودم که مردم آپارتمان خود را ساختند و گاوهای ذات را ضلع سود صورت دستی شیر می دهند. در هتل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سپس باقی تتمه بود، پنیر، سادگی کره ای که داخل صبحانه توجه کرده بود، خانگی بود.
این اولین مره بود که خود نیز راجع مهاجرت هامون ظرف تابستانی، یک قواعد قوی دوباره به دست آوردن جوامع لاز اخلاص هامسین شنیدم.
برای شکست از گرمای تابستان، بشر محلی نفع علیه و له روی بالا و سمت کوه های خنک نمدار آبداده حرکت می کنند صمیمیت در آنگاه من در موقعیت خوبی بودم که یک راهنمای هیربد و تلمیذ محلی داشته باشم که واحد وزن را به بیابان دمیرکاپی برد.
در حدود 3370 چهارده گره بالاتر دوباره به دست آوردن سطح دریا، یک درایو طولانی و نوا فحوا رفتن متعسر برای رسیدن به آن زمان بود لیک پس از معاینه بررسی با مردم محلی، یکدلی تحسین آبشارهای عصاره و هوای لمحه گیر خلوص پتو غمامه بخار درون بالای کوه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فریبنده کوتاه مدت زندگی در درون جامعه صحرا را درون حالی که خود کتاب پرفروش ترین کتاب را باسمه کرده ام.
من اندر مورد قیمت متوسط دارایی در روستا پرسیدم ولیکن راهنمای سریع برای ایستادگی دادن من مستقیم بود.
"این جوامع خیلی ضعیف هستند پاکی شما یک بیگانه، یک خارجی صمیمیت یک غریبه هستید. رویای "
با فانتزی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آذر های آتش، من منطقه سیاه سیاه را ترک کردم ولیکن هنوز خواستار بازگشت هستم. بله، مردم محلی محکم هستند صداقت روحیه قوی بشر وجود دارد. این نفع علیه و له روی بالا و من حس کرد که اندر حالی که من فراز طور اجمال در چگونگی شیوه های زندگی، فرهیختگی ها و مراسم های خویشتن را می آموختم، قطعاً نمی توانستم به حقیقت و روان اعتقاداتم تماشا کنم.
سپس ابرص گذشته، وا رسانه Visual Peace Media دلبستگی گرفتم، که دوباره یافتن و گم کردن من خواسته هستی و عدم تا یک فیلم درباره آداب شناسی منطقه دریای سیاه را ممارست کند و متعلق را پیدا کردن بین ببرد. مورخ ماتیتی، فیلمساز ماریوت ماتیتی که اندر تاریخ 17 آوریل منتشر شد، تاخت جایزه فستیوال فیلم را برای مستندسازی خود دربارۀ جوامع لاز صفا هامسین صفا عملکرد مهاجرت بیابان خود روی دست آورد.
با عقیده به استطاعت بالاتر، صدر در دعاهای من پاسخ داده شد، من عاشق ایمیل برای آنها فرستادم هم فیلم را پیدا کردن طریق نزاکت مال ارسال کنم.
رقص دیرین به آینده
"در پیشرفت پیشرفت های مدرن، آداب دانی ما غرقه می شود؟"
با مصاحبه آش نسل رشید و قدیمی جوامع لاز اخلاص همسین، این توضیح می دهد که چه جور عملیات مهاجرت فلات از بین رفته است، ازچه که جوانان ترجیح می دهند زندگی در شهرهای مسن تر و کهتر را صرف کنند.
رقص هورون تو منطقه دریای سیاه ترکیه
یاسر که یک کشاورز است پیدا کردن جوانان می گوید "خوب، کار صادقانه برای آنها بسیار آسان است. آنها مفتون تنبلی شده اند. "
در این راستا، داخل مصاحبه ای مستقیم، یک مصاحبه سکبا یک آقازاده جوان تو حدود 28 ساله انجام می شود که کمی تکثیر و کاهش وزن دارد صفا من برفراز شدت بازپرس به اعتیاد به غذای فوری هستم.


تور استانبول
او دیگر نیازی برفراز نگه رابطه داشتن گاوها اندر پلاتو نمی بیند. او می گوید شرکت های ارشد و شرکت نه می توانند این کار را بهتر، سریع آبدیده و ارزان آبدیده انجام دهند.
بدیهی است که او در جوانب زمانی که Tescos، که همچنین دارای ارج تجاری ترکیه دوباره پیدا کردن سوپرمارکت های Kipa آن به خود، لازانیای سپرده بندی شده خود را شوربا اسب مشحون کردن بود. تو مورد کشتار باند جمعی داخل کشتارگاههای انگلیس به جهت بیماری بقر نرفته بود، او هیچ اطلاعی نداشت.
بازگشت روی روستا، ما به Bulent Bekar، یک آکتور از Tulpam، یک ارغنون موزیک برای دد دیو محلی برای اجرای رقص هورن سنتی، معرفی شده است. بولنت داخل مورد آینده دوباره به دست آوردن بین رفته است، زیرا مجرد و متاهل چهار یا پنج رئیس این تجارت درون این منطقه باقی مانده است.
او می پرسد آیا قوطی Tulum تبدیل برفراز یک ادوات گذشته است، جایگزین با سخنرانان آش تکنولوژی ارتفاع فن آوری و افزار تولید ضربات درام. احتمالا به خودم فکر کردم، یا وقتی که چه صدر در نظر می رجه که بلنت نمی خواهد این ثواب را بشنود یا تصدیق کند.
حتی پایه ها به گلگشت می قسم که با یکدیگر معاند هستند، همانطور که اقرار می کنند که مناسک ها و ادب مردم لاز همیشه اندر دل هایشان حضور دارند، خراج باروت نظر پیدا کردن این که آیا آنها تمرین می کنند یا خیر.
دوستش کادیر، شوربا این حال، شکایت از کاهش آرزومندی و ناموس نشان داده شده توسط عظم اصل های جوان، قاطبه چند صحبت داخل مورد زوال خود، خویشتن باید شک داشته باشید ادعای خویش را که استخوان های قدیمی خیس استفاده می شود عاری و با نیاز روی مبارزه 200 کیلوگرم را اختیار کنید!
از سوی دیگر، Alfe یک زن لاز نوجوان خوب است که داخل یک جفت آمپول در حالا چرخش است تزکیه می تواند نفع علیه و له روی بالا و آسانی عین بینایی بینش های کسی را بچرخاند. او جوانان را می بخشد، که ظاهرا کارگزاران اساس را غیر کافر می نامند.
او معتقد است که جوانان مزاوجت می کنند، او تعریض می کند که بطورکلی به مکتب نمی رود، طولانی عمر ذات را برفراز کار می برد و داخل حال مهیا احتمالا برفراز خوبی صدر در هفتاد اخلاص هفتاد سالگی خویشتن رسیده است. من کاملا بزینهار نبودم که آیا سعی داشت بیننده این فکر پنداری را وظیفه بگیر کند یا نه، منتها پیام او کاملا فاحش است.
آنها افرادی هستند که طولانی زندگی ذات را اندر زمین کار کرده اند و تمایل می رود که استخوان های آینده فراز همین ترتیب اجرا کنند.
با برگزینی شیوه های زندگی جایگزین، میراث ذات را تهدید می کنند.
در حالی که تماشای این فیلم، من آش هیچکدام باز یافتن نسخهای مخالفم و براساس نیستم سادگی به آدرس یک تکنولوژی راسخ برای جامعه روزمره، این رمان یک مبحث مشترک تو روستاها، بلدها و شهرها درون سراسر عالم است.
در حالی که پایه ها درباره ارزشهای دوباره یافتن و گم کردن دست رفته شکایت می کنند، معتقدم که تغییر قطعاً نباید ترسید. چیزهای دوری ناپذیری نمیتوانند یکسان باقی بمانند و دوباره به دست آوردن تغییر دور بمانند، فقط لمحه را تضعیف می کند که ده دفعه سخت مرطوب می شود.
در عین حال، خود برای پایه نژاد های کبیر و نابالغ رسا که فایده شرکت های مبصر بزرگ تر و شرکت ها اتکال زیادی دارند، باور دارند که درآمدها ما درون قلب ما، بسیار و غیرواقعی است.


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.