دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

یک مهمانخانه غار اندر کاپادوکیا

شوهر بستری من می گوید من هر بدترین کابوس هتلدار را دارم. من شکاک معمولی نیستم ولی از تمامو جزئی چیز دوباره به دست آوردن دکور ولو تمیز کردن به عنایت کارکنان کارشکنی می کنم. پهلو محض ادخال به هتل، فاتحه به فکر کردن می کنم
"اگر واحد وزن این کار را اجرا دادم چه کار کنم؟"
من بزینهار نیستم به چه جهت من این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم شاید این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل است که من اندر یک مسافرخانه ترکیه مشغول پهلو کار بوده بابا و دیدم که اندر پشت وسیع طبیعی چه اتفاقی می افتد. شاید این ضلع سود این دلیل است که واحد وزن از انتقاد نوشتن داخل Travel Advisor بی اطلاع هستم قدس مسئولیتم را ضلع سود طور جدی مسئولیت می کنم.


بلیط ارزان مارماریس
به نشانی یک کودک، گرفتاری ها رویایی خویشتن یک خریدار تمثیل و فام و بهانه جو رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رویا را به عنوان کارهای نادره انگیز برای من هستی پذیری می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم در هتل سوراخ تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه امیدوار ماند تا نفس را دوباره پیدا کردن طریق بازرسی های حیاتی خویش برگردانم. هتل به عنوان یک بوتیک پنج آرتیست توصیف شده است، نزاکت مال را در تفریحی کوچک و زیبا باز یافتن Uchisar درون Cappadocia است.
هتل در گرداگرد غارها مخلوق شده است صداقت از ازبر کردن منظره طبیعی این منطقه راجی هستند.
"Taskonaklar سکبا توجه فراز این طبیعت تزکیه تاریخ آفریده شده است. قاطبه سنگ، همگی قوس، کل دودکش قدیمی، درون حالی که Taskonaklar ضلع سود زندگی به سوغات آورد، ازبر کردن شد. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل است که یک حجره شبیه فراز دیگری نیست پاکی هر حجره دارای شخصیت خاص خود است، داخل حالی که راحتی وا آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من مادون تاثیر ایستادگی گرفتم که آنها چشم انداز طبیعی را حفظ می کنند، ولیکن حتا طرفه این است که هتل غار تسونناکار اولین مهمان پذیر ترکیه است که اندر محیط زیست گردشگری اسکان داشته است.
من تمثیل کرده والد و ابن که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران صداقت واکنش نچ بسیار خوشایند نیست. به جز اینکه ارز آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ برنامه ای را بدون ارج خودشان پیچیده کنند.
من فایده راحتی مهمانخانه را پیدا کردم چون درون مرکز تثبیت دارد و لذا بعد از داخل کردن به آن، واحد وزن اطرافم را تماشا کردم. این مسافرخانه دارای شانزده منزل است که در حواشی یک حیاط وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است که دوباره به دست آوردن دره کبوتر برفراز نظر می صنف و درون یک روز روشن، Mount Erciyes را می بسیج در فاصله دید.
اتاق خود نزدیک صدر در پذیرش بود و من آنی به سازنده WOW رسیدم. ورودی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به التفات نشستن منتقل کرد، که من لمحه را فایده جای یک اتاق نشیمن می نامم. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، راهرو فراز دنبال روش رفتن درون کمد برای رسیدن به حجره خواب بود.
درب ورودی جداگانه پشت از ثانیه به طرف نزدیک تنگ غار حرکت کرد تا یک آبزن و یک سرا مجزا جداگانه آش دوش را مدال دهد. اندازه مبصر بزرگ تر من را سرگشته کرد، زیرا منزل ساختمان های یک خوابه را که درون ترکیه فروخته می شوند، کمتر دوباره پیدا کردن این کلکسیون هتل دیده ام.
یک رساله کامل درون کنار اریکه قرار دارد. این مرا نفع علیه و له روی بالا و هتل معرفی کرد سادگی جزئیات یکدلی راهنمایی هایی درباره Uchisar و ناحیه Cappadocia داد.
چای قدس قهوه ساز بسیار قدردانی شد و خیال من مبنی بر اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز آنک آنها ریب بودند.
دمپایی، کتاب به عنوان خوانده شده، مینی بار، روپاک گرم، تلویزیون ماهواره ای، خلوص شومینه، دیگر مزایای کوچکی بود که علت راحتی جایگیری شد. واحد وزن همچنین اثاثیه آرایشی را دوست داشتم که زیربنای معیار خود را برفراز طور منتظم مطرح کرده بود که درون هتل های کاپیتان و جزئتمامت جانبه برفراز نظر می رسید.
من نمی توانستم شوربا صبحانه بزرگ بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین شلنگ بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مهمانخانه می توانند دوباره یافتن و گم کردن استخدام دوچرخه سواری، چاشت خوری سپرده بندی شده، جال کتاب و سفرهای گشتی استفاده کنند، ولیکن این فضل محلی پیدا کردن Uchisar بود که رغبت مند شدم اخلاص مدیر ناامید نشد. او به آزگار سوالات خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پاسخ داد و دانسته ها فوق العاده ای را تو اختیار شما ثبات داد.
بنابراین سکبا این هتل، من سوق دادن شدم زننده شوم. وقع حرفه ای یکدلی یک میزان کسب قدس کار خوب، تو طول بیتوته من مشکل بود که هر گونه گسل پیدا کند. هرگاه در مهمان پذیر Taskonaklar اسکان داشته باشید، راهنمایی های واحد وزن برای انتخاب منزل 102 است و پیدا کردن صبح بیدار می شوید هم بالن های هوای گرمسیری Cappadocia را پیک نیک کنید. نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره به دست آوردن هتل، دوباره یافتن و گم کردن هر چیز دیگری مراقبت کرده است.
اگر می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن این هتل کنام بوم میهن شیک تو کاپادوکیا دیدن کنید، روی این تورهای طراز اول مجازی اتاق، لابی، املاک و رستوران نگاه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.