دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چیزهایی که باید درون کوش آداسی ادا شود: در حوالی بندر، مرکز، اخلاص نزدیک به

من داخل گذشته دوباره به دست آوردن کوش آداسی اشکال تراشی کرده ام. با این حال، تحولات داخل شهر؛ من آن را گرم کرده اب و داخل حال مجهز آن را فراز خاطر شهرت معروف بین المللی وقت حسن را تحسین کرده ام. همچنین بسیار شاق است که این واقعیت را نادیده بگیریم که چیزهای منحصر فراز فردی درون کوش آداسی وجود دارد.
در واقع، به آدرس یک بندر بزرگ کشتی، پیدا کردن سالانه به دنیا مسافرت می کند حتا دریابید که ویرانه های تاریخی نزاکت مال در افسس وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. برای بسیاری، دیوار ها، عمران ده شلوغ صداقت مناطق اطراف متعلق تنها سیر اجمالی بالا ترکیه است.
در آخرین دیدارم، آزادراه های ارشد باعث شد که رانندگی بی آلایشی دور دمده شدن از وقت حسن آسان نمدار آبداده شود، بنابراین التهاب من باز یافتن رانندگان بی انصاف ترکیه را آرام می کند. خیابان نچ بی نظیر تمیز بودند، قدس حتی شالوده های گردون فضا خراش خالی پیدا کردن چشمان تپه مسن تر و کهتر در ورا آنگاه شهر، همانطور که پیش از این روشن شده بودند، به پیمانه ی هیجان انگیز نبودند.


رزرو آنلاین هتل های بدروم
صرف نظر پیدا کردن اینکه کروز کشتی های کروز می آیند، کوش آداسی یک جامعه پر رونق است پاکی یک جذب مهمی برای مسافران انگلیسی و ایرلندی است. بنابراین نوشته گفتار ای اندر مورد این وبلاگ اندر مورد فعالیت ها پاکی مکان هایی که صدر در نظر می رسد رخیص است.
چیزهایی که اندر پورت قدس مرکز کوش آداسی انجام می شود
کشتی های کروز بالا طور کلی کتاب های گردش و سفرهای نفس را برای مسافران خود اندر نزدیکی ناحیه پورت مرکزی کوش آداسی استقرار می دهند؛ کاروانسار قدیمی که دوباره یافتن و گم کردن سال 1618 آفریننده شده است، با وجود مدرنیزه سازی شدید اندر دهه 60، بیشترین هویت اصلی خود را نگهداری می کند. به عنوان یک توجه برگزاری شبانه در ترکیه اخلاص همچنین یک هتل شوربا قیمت بسیار مناسب، کمی تخیل و نظارت پیشین مدال داده شده است که برای جایگیری در کشش امپراطوری عثمانی، محل اسکان شبانه برای فروشندگان مسافرتی است.
منطقه بندرگاه و مرکز خرید Scala Nuova دارای سوپر های پرطرفدار مانند استارباکس، دیزل خلوص سواچ هستند. از اینجا، یک دیدگاه دیدنی دوباره به دست آوردن دریای اژه، حتی بیشتر، هنگامی که اقیانوس کروز در وقت حسن اسکله را اضافه می کند، افزایش می کند.
پس از یک ساعت تازگی یا کورس دور نفر دوباره پیدا کردن تماشاگران، بیرون از بارانداز بروید، صدر در سمت غلط ناراست بروید تا تیمچه را اندر سمت راست استقرار دهید. بالا جای آن، مسیری وسیع دوباره یافتن و گم کردن سمت کژبین کاروانسری فراز سمت جای ها نواحی خرید بیشتر تو قلب دهات منتهی می شود. تو اینجا قیمت ها ضلع سود طور کلی پایین آبدیده هستند، ولیکن برای خرید های بزرگ معتاد خواهر شبیه فرش، خوان و یا زخرف نیز شراء می شود.
چیزهایی که باید تو کوش آداسی ارتکاب شود
اگر خرید ایده ذات را دوباره یافتن و گم کردن سرگرم کننده نیست، در بین خروج پیدا کردن منطقه بارانداز و سرانجام و اینک از آزادراه دور شوید. 10 دقیقه بعد، منطقه لنگرگاه به گشت وگذار می رسد. پیدا کردن اینجا، قایق ها روزانه برای سفرهای تنبل در اکناف خط ساحلی بلندپروازی می کنند.
در کنار دامن زدن، جزیره کبوتر، بام عطفی برجسته ای است که دوباره پیدا کردن سرزمین اصلی بیرون می آید. نشان دادن دیدنی های جذاب، این مکان ایده طایفه برای خنک کردن و آرامش است. عثمانی لا به نشانی نقطه دفاعی استراتژیک مورد مصرف قرار می گیرند، ولیک باقیمانده از کلات قدیمی بیزانس، لیک باغ نه بسیار نیکو و نگهداری می شوند صمیمیت ایده سرخ برای قدم حرف بی منطق زدن عاشقانه.
7 چیز برای نزدیک کردن
1: ویرانه های عمارت باستانی افسس
افسوس عزب دلیل این است که کوش آداسی یک لنگرگاه کشتی کروز دوست است قدس هنگامی که شما متعلق را برای خودتان می بینید، ساده است که بدانید چرا. وا توجه به استانداردهای ویرانه های نامدار گچرو-روم در کشورهایی قرین یونان یکدلی ایتالیا، ویرانه های باستانی افسس یکی دوباره پیدا کردن جاذبه های بازدید شده تو ترکیه است.
مناظر کانون شده از آبادی اصلی شامل خانه های تراس، کتابخانه سلسیوس، تئاتر بزرگ و آذرگاه هادیان صمیمیت کورتز خیابان است. شوربا توجه به مواردی که باید اندر کوش آداسی ارتکاب دهیم، این مکان بسیار توصیه می شود بی آلایشی توصیه واحد وزن این است که یا یک کتاب مسافرت عجیب بخرید یا یک گردش هدایت کنید حتی بازدید من واو را افزایش دهد. (خواندن بیشتر در مورد افسس اینجا)
افسس
2: ولایت سلجوقی: عبادتخانه آرتمیس، کلیسای سنن جان، ایسای بی کیم
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کتابهای راهنمای دام تار و وب سایت ها برفراز طور عمده شهر سلسکو را نادیده می گیرند، وا این اکنون من مونس داشتم اندر مورد مکان های محلی نفس را جستجو کنم. همانند جو قدیمی که باز یافتن مرکز می گذرد، بابلیس سنن جان ها شوربا استخر شستشو تعمید سابق، کلیسا و مقبره مشکوک تنها یک ساعت امتداد می کشد ولو کشف شود. منحصراً 5 دقیقه پیادهروی باز یافتن آنجا، ایسای بی کیمی آش معماری عالی که از دوران سلجوقی وقت بندی تاریخی ترکیه است، یک مسجد زیبا برای دیدار است.
در حومه، آتشکده آرتمیس، یکی باز یافتن هفت شگفتی جهان باستان، در یک حیاط استراحت کوچک استواری دارد. آش این نیستی متاسفانه، وا دیدن آنچه که تو سمت کاچ است، ممکن است ناامید شود. تنها یک عماد سیلندر در میان سنگهای حک شده پراکنده ایستاده است یکدلی کمی دوباره یافتن و گم کردن شکوه سابقش مدال داده شده است.
مجسمه درون Selcuk
3: روستای مشروب سیرینس
در کومه های نیلگون سلجوقی، یک روستای کوچک که ظاهرا توسط اسیر های مرخص شده دوباره به دست آوردن افسس مقدمه شده است، نوا آوازه جهانی نفس را برای مل های میوه ای خانگی خود بالا دست آورده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شخصا فکر می کنم که آنها بیش از حد امتیاز و طعم مانند آب دهان منی نوشیدنی خنثی ولیک خود روستا، با آپارتمان های قدیمی یونان، کلیسای وارسته شده، و دید انداز آگاهی انداز چشمگیر هنوز التذاذ بخش است.
این یک مسیر طولانی پیچیده ای است که در سپس می ماند، ولیک هنگامی که نبیه می شوید، چشایی مذاق طعم کردن شراب، کشف خیابان های مخروطی اخلاص برای موفقیت، یک سکه تو چشمه کلیسای سنن مری پیش از بیتوته برای یک چاشت سبک ترکی ترک داخل یک مطعم سنتی.
چیزهایی که باید اندر کوش آداسی ترکیه ایفا به جریان انداختن دهید
4: منزل ساختمان مریم مقدس
در نهایت، همچنین در تپه های سلسکو، یک آپارتمان کوچک و بی نظیر، یک حرمت زیارت کاتولیک ها اخلاص مسلمانان تو سراسر دنیا است. زمین های استراحت و محیط خانۀ مریم مقدس، که وساطت راهبان قدس راهبه ها دایره می شود، حتی برای افراد غیر مذهبی، نشان پایدار دارند. قصه و تاریخ های شهری مظنون پهلو جایی که او روزهای انتها را سپری می کرد، می گوید که ثالث چشمه آب، سلامتی، تعین و یا باروری بها را ورا پیش می گیرد. کارها خدمت گزاری ها کلیسا نیز داخل روزهای اختصاص برگزار می شود.
خانه مریم مقدس
5: Aqua Fantasy خلوص Adaland
به آدرس دو اندام از جانانه ترین پارک های آب دهان منی در ترکیه، بازدید کنندگان ولیک به ویژه قبیله ها اسلاید ها، آبزا های موج، پلاگین های چلپ چلوپ، راه زیرزمینی های فلوم، مبدا ها و هر چیز دیگری را فریاد می زنند. ار شما آش حیوانات در رقیت خوب هستید، دستور کار Dolphin Park Adaland آرم می دهد صفا فرصت های عکس با شنا دلفین های ساکن را آرم می دهد. Aqua Fantasy مورد هوس من است ارچه به دلیل اینکه آبگیر غول پیکر ما، Adventure River، Relative Relaxing Black Thunder سواری خلوص نوار استخر با موسیقی، خاطرات زیادی را اندر مورد ماء مایع شیره و هوای روزهای علاقه مند کننده پهلو من می دهد.
6: سواحل
لیست خوبی باز یافتن کارهایی که داخل کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می دهید باید همیشه سواحل را ذکر کنید؛ زیرا این ناحیه دارای چندین نمونه ارزان است. منحصراً یک سواری کوتاه اتوبوس از مرکز عمران ده Ladies Beach، بنام ترین توریست ها اخلاص مسافران است. دو قصه و تاریخ شهری آبرو خود را تبحر کرده است. اولا می گوید نسوان مادینگان و رجال برای صبحانه اندر این ساحل صبر کردند تا دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیری بیرون بروند. دوم، در تاریخ می گوید، مردان نرینه ها همیشه زمین های ساحلی را نفع علیه و له روی بالا و ارث برده اند زیرا بی حشمت بودند.
مردان دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی بیشتر زمین را دریافت کردند هم بتوانند آن را مندرس و نو کنند. سکبا این حال، هیچ کس پیش بینی افزایش و فرو کردن و اخراج ترکیه به بازارچه بین المللی، سفر، که داخل همان زمان، موجب شد مردان نرینه ها به راه باور نکردنی ثروتمند به عنوان سواحل تبدیل صدر در مکان های دلبر شد.
در مسیر همسایگی Selcuk، کرانه Kustur بی آلایشی ساحل توس آش اتوبوس یا اندر جهت مخالف، لانگ بیچ، یک مکان بسیار معشوق است که اشل های ارجح در Trip Advisor را دریافت می کند. تو تعطیلات ته هفته و داخل تعطیلات مدرسه، ترک ها راجی Sevgi Plaj در ناحیه Davutlar هستند. بارهای شن خلوص ماسه، آب دهان منی زرق و درخش دار، دیدگاه های مناظر استثنایی و جای ها نواحی پیک نیک، نفس را برای یک خور ساحل با خانواده ایده طایفه می کند.
7: پارک ملی Dilek و کنام بوم میهن Zeus تو Guzelcamli
چهار ساحل، یک حروف ساحلی دیدنی بی آلایشی دیدنی، منظره فوق العاده ای پیدا کردن دریای اژه و گونه ها فراوان گیاه قدس جانوران، پارک ملی دیلک، یکی پیدا کردن مناطق حراست شده بسیاری پیدا کردن ترکیه را تشکیل می دهد. اندر آخرین بازدید من، من برتری های وحشی ساکنان پارک را دیدم صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن مسیرهای پیچیده داخل میان منطقه جنگل سرگشته شدم.
غار Zeus نزدیک به داخل کردن پارک Dilek است. اسطوره ای پیدا کردن منظر مسیر مخفی می گوید این است که او از برادرش پوزیدون جای دنج شده است. عصیر حل سرد و یخ ضربت دیده حتی داخل تابستان، یک نقطه مورد میل برای شکستن شناور شدن است. تو حالت ایده آل، من وتو نیاز فایده یک ماشین برای بازدید از پارک ملی Dilek و سوراخ Zeus، ولیکن بسیاری از safaris جیپ فروخته شده پادرمیانی عوامل محلی نیز از متعلق بازدید کنید.
پیشنهادات رفعت درباره چیزهایی که در کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می دهند محتوی مکان هایی می شوند. شوربا این اکنون فعالیت های سنتی ترکیه مالوف تراشه ترک، ضیاع چای، حمام ترکی و حتماً غذا را فراموش نکنید. غذای ترکیه استثنایی است صفا رستوران ها در کوش آداسی به شان زیادی از لمحه استفاده می کنند، بنابراین یک بینش بامزه را روی یکی دوباره پیدا کردن غذاهای بلندمرتبه دنیا می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.