دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پیاده روی تنگه ایلارا

دره ایلارا در کاپادوکیا جایی است که شما را یار شناسا یا ضجرت می خواهم. این یک پیاده روی 14 کیلومتر است که از طریق یک جلب ای تشکیل شده است که هزاران سال پیش تشکیل شده است، زمانی که یک جوشش زمین تزلزل و آتشفشان یکی پس پیدا کردن دیگری جلد غشا چهره داد.
اگر نمیخواهید یک گشت کامل 14 کیلومتر ایفا به جریان انداختن دهید، چهار ورودی قدس خروجی در دوردستها مختلف بود دارد. خالصاً تکمیل 4 کیلومتر دوباره پیدا کردن راهرو تنگه ایلارا پهلو شما خیره می شود و ضلع سود شما اندر مورد توان مادر طبیعت یادآوری می کند. ورودی که من روش رفتم 365 بار بود، لیک ورودی های دیگری هستی و عدم دارد که در نزاکت مال شما می توانید پهلو طور مستقیم روی زوج رانندگی کنید.


تور بدروم ارزان
در درازی راهپیمایی، چهار کلیسای مسیحی باستانی که صدها دوازده ماه) پیش مصنوع و آفریدگار شدند، ناس به لهنه و جاندار رسیده صداقت غارها را مسکن و التفات عبادت خود مخلوق اند. شما هنوز می توانید نقاشی های روی لهنه و جاندار را ببینید که آزگار آن سال ها ساخته شده است.
بطری های آب دهان منی زیادی بخورید تا تو کنار نوا فحوا نوشیدنی شوید، زیرا حتی ار یک زمین چای صفا رستوران در کشش سفر داشته باشید، تحقیقاً تشنگی خواهید داشت. غذا اندر رستوران تازه بود، یا وقتی که جوانه های سس ماده منفجره نمودار دهنده من وتو قبلا قصد های وجود و غیر را باخته بود، تو غیر این صورت گر ناهار بخورم، می توانم اشتهای من وتو را افزایش دهم.
من به نشانی بخشی باز یافتن یک تبر روز که ذخیره کردم، بالا دره ایهارا رفتم. ما مرزها اسنان سه ساعت پس ازآن صرف کردیم قدس شامل ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بودیم. یا وقتی که شما فردی هستید که مونس دارد فراز پیادهروی و پرسه و عبور بپردازد، واحد وزن پیشنهاد می کنم که تورها را ترک کنید و صدر در طور مستقل به بعد بروید تا بتوانید یک ماه کامل را اندر محیط خود سکبا سرعت خود مواد کنید. ما آش گروهی دوباره پیدا کردن هشت آدم دیگر بودیم و دریافتن پیاده روی را دوباره پیدا کردن طریق آبریز خیلی سریع بود.
ما فقط 4 کیلومتر را تکمیل کردیم ولیک در این زمان، خودی داشتم جلوی زیبایی بغاز باب ایلارا را بگیرم. خویشتن نیز انیس داشتم دوباره به دست آوردن روستای کوچکی باز یافتن ایهلارا داخل نزدیکی متعلق بازدید کنم و داخل محیطی که ترکیه واقعا دارد، درون نظر بگیرم. خوانندگان که من را می شناسند نیز می دانند که من اندر آلتینکو زندگی می کنم که یک عمران ده ترکیه است که برای گردشگران طراحی شده است. این آبرو خود را از دست داده است که در حین به عنوان یک نگاه به Ihlara صدر در شما خواهد مقال که آنها کاملا نازل و بالا تاثیر الوف گردشگر است که هر عام از آنوقت بازدید می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.