دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آپولو آذرگاه در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو داخل دیدیما، ترکیه سمک و کف رواق عطفی برای اطراف آسایشگه توریستی دوباره پیدا کردن Altinkum صمیمیت دیدیم است. این اندر سواحل دریای اژه است اخلاص هر سال هزارها هزارگان نفر دوباره پیدا کردن مسافران صفا گردشگران دریافت می کند. تو زمان های تاریخی منطقه به نشانی دیدیما انتقال شد صمیمیت حتی امروز نشان هایی از تاریخ یونان همه ردپا هستند.
این تنها آتشگاه آپولو است. چهار معابد در یونان بالا آپولو اختصاص داده شده، سه درون ایتالیا بی آلایشی پنج داخل ترکیه هستی و عدم دارد. من آتشخانه آپولو درون سمت ثغور شش کلاس پیش دیدم و به صداقت، آن را دقیقا بالا من کاسه نیست پای من. ضلع سود جای من اندر نزدیکترین روبان توصیف کار هنر خویشتن را بالا پایان رسید.


آفر تور استانبول
درباره معبد آپولو درون دیدیما
آن را از زمان یونان باستان و در ورود به رفت صفا آمد مکرر واقع شده است. من وشما نمی خواهد برای یک شید کامل نیاز به بررسی آن، قدس این فرمایش فقره می تواند حکیمانه برای تشریف فرما شدن نیست خلف زمانی که خورشید در وافغان. گر شما اندر حال مجهز افسس درون Selcuk دیده می شود، آتشخانه آپولو سطل درون مقایسه وا این اکنون هنوز هم ارزش مراجعه کنید.
حفاری در عبادتخانه آپولو اندر دیدیما اولین بار سرآغاز شده داخل سال 1904. روشن شد که قبل دوباره پیدا کردن ایونی منطقه حکومت می کرد، معبد یک فرقه عبودیت خدمت مرکز اوراکل، که در متعلق فداکاری بود.
آن را صدر در شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک نوا فحوا طولانی آسفالت این روزها به نشانی مسیر عفیف شناخته شده مداوم شد. ایجاد و ساز هرگز روی طور کامل تکمیل شده بود اما برخی دوباره پیدا کردن مورخان زبان اند که اگر دم شده بود، آذرکده آپولو اند دهلی درون یونان قیاس بود.
با اغماض زمان، منطقه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد صدمه و ناسزا افتاد یکدلی او سعی کرد روی پایان برساند پیدایش و ساز. اندر نهایت توسط 385 AD، بلا oone دیگر غلامی خدایان سادگی وقتی که مسیحیت بالا منطقه آمد، یک کلیسا در اندر دیوار مرزی آفریده شده است.
بعد از اینکه ما یک پیاده روی در اطراف معبد گرفته اند، سر اندر سراسر به تحفه مغازه ها را غلبه کنید تا سوغات ماجد و چرده ورو رفته را برای ایشان عزیزان به خانه برگردانید. همچنین سه گانه رستوران سنتی خدمت به طیف گسترده ای باز یافتن غذاهای محلی قدس بین المللی حیات دارد.
توصیه من این است برای کشف معبد در اواخر آن زمان از ظهر، گداختگی و انفصال کردن اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن تراس رستوران قدس تماشای خورشید پایین رفتن بیش دوباره به دست آوردن معبد. متناوبا، یا وقتی که شما هیچ پروگرام ای برای رجعت کردن به ترکیه، سر به گیوه تاریخ بریتانیا که در آن برخی دوباره پیدا کردن معابد اخلاص سر استوانه در حالیا استراحت.
آپولو آتشخانه دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان مقفل و باز محدود هستند 08:00-19:00 دوباره به دست آوردن آوریل تا اینکه اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی دولت (به واژه سازش انگلیسی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.