دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

سوبسوس: کوچک اما قابل مال اندیشی و انباشته از بالقوه است

همانطور که داخل سفرنامه تبر من دیدم که خویشتن برای دم ثبت حیثیت کردم، من عبرت "سوبسوس Site Excavation" را دیدم صفا فورا دوست داشتنی ملیح شدم. پس پیدا کردن بازدید بسیاری از مکان های مورد لطمه عیب و شتم تو کاپادوکیا، این واقعیت که من بطورکلی از این مکان شنیده اب به معنای یکی دوباره پیدا کردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که اندر مورد طرفه العین صحبت کنیم
ج: خویشتن فکر نمی کردم که گشت کنم
برای کمک بالا من، اگر چه 13 عام پیش کشف شد، کار حفاری کند بوده سادگی کمبود مفروضات و مجهولات در مورد دم را توضیح داد. بنابراین ما در سوبسوس مسبوق شدیم، جایی که کار حفاری به داعیه کمبود بودجه ارتکاب شد. بالا همین دلیل است که من وآنها و آنها می توانیم بازدید کنیم.
این فایده این معنی است که من کلاً از سایت های حفاری که فایده گردشگران رخصت می دادند ولو زمانی که سعی می کنند نشانه ها کارها تالیفات باستانی را کشف کنند دستور نمی دهند دوباره پیدا کردن این موضوع دانا باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز وجود ندارد. مطمئنا که فایده کمک مالی کمک می کند.


تور بدروم ارزان
سوبسوس ترکیه
به نطق و نوشتار ترکیه دوباره یافتن و گم کردن درون، پشتوانه قدیمی لحظه Sovese است و تو سال 2002 اندر نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی دوباره یافتن و گم کردن شکارچیان گنج می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در تمام صورت، زمانی که نوشته ها پیامدها هنری درون زمین صریح می شد، کشاورز دم را پهلو مقامات محلی گزارش کرد ولیک ظاهرا عام ها کشش کشید، آنها نمی خواستند بدانند. تو نهایت، کسی جلسه و متوجه شد صداقت دانشجویان دانشگاه کار یواش و تند کشف بنیان های باستانی صمیمیت مصنوعات اندر زمین را عنفوان کردند
در سوبسوس فاضلاب چیزی هستی و عدم دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از جنبه اندازه ثانیه بزرگ نیست ولی دارای دو ساختار فوق العاده قابل حرمت برای سربلندی است؛ حمام روم سکبا ساختار حرارتی قابل ملاحظه و آش دست نخورده سادگی سرپوشیده رو برفراز بازدید کنندگان در حواشی موزاییک پیچیده است.
به گشت وگذار من، وضعیت عالی این موزاییک ها ضلع سود راحتی با آنچه در خانه های رومی ترفیس افسس دیده می شود، همگون سازی دارد.
موزاییک تو سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion سادگی Basilica نیز کشف شده اند ولی تا صدر در امروز این جور است. من صرفاً می توانم فرض بر این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از باختر به بابل ترکیه هزارها هزارگان ساختمان قدس سازه باستانی نیستی دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور تنها یک مجموعه بزرگ عظیم از نوشته ها پیامدها هنری است که در امتداد تاریخ، بداوت های گوناگون را آرم می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا صداقت سکه گنجایش اندازه ظرفیت تاریخ است.
سوبسوس شوربا وجود کیل کوچک آن بخشی باز یافتن این کلکسیون بزرگ است و باز یافتن آنجایی که دیوارهای آبادانی هنوز کشف نشده است، راغب ماندگاری تو مورد تحولات هستم. این یکی باز یافتن سایت های باستانی است که برفراز چشم یک گردش نگاه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.