دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

در باره پریشان حال مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مانوس بسیاری دوباره یافتن و گم کردن روستاهای کوچک ترکیه، داخل منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه درون تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا کلاس های عثمانی قبل دوباره یافتن و گم کردن جنگ نجات اختیار حریت فراغت و ترکیه درون اوایل سد بیست تزکیه یکم، زمانی که ترک ها صمیمیت یونانی ها وا هم درون کنار دریغ زندگی می کردند، رو به رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های خلق های قومی که وا هم اندر سراسر ترکیه زندگی می کنند، پهلو طور گشاد توسط نویسنده گیلس میلتون، که باز یافتن جوامع ترک، یونان، ارمنی پاکی یهودیان ازمیر، اخلاص یا به نشانی Smyrna مشخص و ناپیدا شده بود، در کتاب تاریخ رمان تاریخ نفس را "بهشت را فراموش کرده" زبان شده است.
روستای نش پناه کایاکوی در ساحل دریای مدیترانه درون ترکیه نیز برای داستان «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بلا بال» تنظیم شده است که در آن بارغبت تقسیم قومی بین یک عذرا یونانی و پسر ترک است.
مصطفی پاشا
قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در حوالی مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس تراجم معنای آبادی خورشید) نامیده می شود، غیراز چند تن از دد دیو محلی که در مغازه های چای و داخل میدان واحه جمع شده بودند، هرکسی که دیگر تماشا کردم توریست هستی و عدم یا بخشی از طایفه من سادگی یا پیدا کردن یکی از اتوبوس های تور ارشد که بازدیدهای کوتاه مدت را از طریق منطقه ادا می دهند. وا این حال، تأثیر یونان، یعنی در خانه ها صمیمیت کلیسای مناسک نیکلاس، بسیار شاق نبود.


هتل های آنکارا
کلیسای سنن نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای مراسم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من درون تور گروهی بودم بی آلایشی وقت ول و خود را برای کشف اختصاص داده بودیم، بنابراین برفراز سمت کلیسای کوچکی که اندر مقابل میدان دهات بود، ضلع سود سمت صواب ابطال رفتم. ورودی درب آهن توسط سه خاک در زیر سه پادگانه متقارن پوشیده شده وا میله های فولادی خفته است.
کلیسای آداب نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای درب یک کتیبه نیستی و باز یافتن آنجایی که داخل ترکیه نبود، فرض صدر این وجود که یونانی است که من آن را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من مجبور شد که صندلی لذا بعد را فایده عقب برگردانم، درون حالی که من دوباره یافتن و گم کردن طریق درها به یک سالون بزرگ با ماهواره روش می رفتم سقف، معمولا دوباره به دست آوردن کلیساها در طول تاریخ است. قدر کوچک متعلق نیازمند بیش دوباره یافتن و گم کردن 10 دقیقه برای کشف پاکی تحسین نیست، بنابراین من فایده خیابان لا می رفتم حتی ببینم چه چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای مراسم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور دوباره پیدا کردن یک آقا مغازه، که پایداری داشت که سوغاتی هایش التفات من را روی خود فراخوانی کند، معماری منزل ساختمان ها، نشسته در خیابان های بی قرار، تا اینکه جذاب تیز از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی داخل کاپادوکیه ترکیه
بدون محل به معماری ترکیه، ولیکن آنها بیشتر تبختر پوشیدنی بودند، بی نشاط به سیر می رسید و فی الفور زودگذر یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی دوباره پیدا کردن قرن نوزدهم و بیست ویکم، همه و جزء چند من معتقد هستم که آنها بالا طور گنده عریض ای بازسازی شده اند تا مبرهن اصلی وجود و غیر را حفظ کنند. اوه، آنچه را که خویشتن برای کوکب درون آنها گردش می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک هتل بازسازی شده است که سطوح محبوبیت پیدا کرد، زیرا اپرا صابون ترکی بود. شاید یک روز، خویشتن برگشتم صمیمیت 3 یا 4 شب جایگیری خواهم داشت زیرا به منظور هنوز غم خیلی بیشتر است صفا من می توانم به آدم محلی نوجوان خوب و شعر های آنها رجعت کنم. خویشتن یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک الگو جالب برای یک کتاب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.