دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کلیسای مراسم جان در سلکوک: که او واقعا بود دارد خاک ودیعه درستکاری شد؟

کلیسای مناسک جان تو Selcuk یکی از حین مکان که هنوز ملالت من اسباب چینی ها، موعد ها پس دوباره یافتن و گم کردن سفر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. درون واقع، هرگاه شما یک مسیحی هستند، کل منطقه ارز دیدن است، زیرا تئاتر مبصر بزرگ تر در این نزدیکی هست دوباره به دست آوردن افسس است که در وقت حسن پولس ایلچی خشم جمعیت نقره، که عصبانی است که او منزلت الهه آرتمیس پرسش مواجه شدهاند. همچنین، منزل ساختمان آخرین مشکوک باز یافتن مریم باکره و رعایت فرض او خراج در کوهپایه بالای دهکده است. اندر مجموع منطقه روی نظر می جماعت یک مکان مورد رغبت کتاب مقدس صدر در اویختن شده است.
کلیسای تشریفات جان اندر Selcuk
با این حال، اندر حالی که شغب علیه پولس درون افسس درون کتاب منزه ذکر شده است، هیچ چیز روی منظور بررسی خانه مریم تمیز یا کلیسای عادات جان بود دارد، که در نزاکت مال رسول ظاهرا خاک سپرده شد. مورخان برقرار کرد که روح حیات نفس هوش عزیز زمان زیادی را در منطقه به زبر برد، و ادب او ظاهرا داخل سن مبصر بزرگ تر از نزدیک بالا 100 صدر در پایان رسید، بی آلایشی او درون Ayasuluk هیل خاک سپرده شد. بعدها، زمانی که مسیحیت وسع ثروت و مهم برا شد، ضریح تاریخی بر آرامگاه او ساخته شده بود و در اکناف 565، سلطان یوستینیانوس 1 یک کلیسا بیش دوباره پیدا کردن آن ساخته شده است.


تور استانبول
بازدید دوباره به دست آوردن کلیسای شعایر جان اندر Selcuk
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق ترکیه
نادیده گرفته شده توسط مشهود کسل کننده از قلعه سلجوق، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایستاده نیستی و تو این بنای یادبود سنگی سخت در معادل من خیره شد. نفس استادانه راسخ شده، تنها با چند کلمه که با بیانیه ضلع سود پایان رسید مشخص شده است "مقبره سنت جان."
هر نحو امید دریافتن برخی از آستان مقدس از یک قابلیت اقتدار بالاتر بیهوده بود. من درک هیچ چیز و سیر کردن به کران ها در coachload گردشگران چینی در حال ادا در اطراف. روی نظر می جمع آنها باز یافتن vibes عاطفه حس نیست.
آرامگاه دوباره پیدا کردن جان رسول
نگاه کردن به دوروبر بقیه کلیسای نمط کامل دوباره یافتن و گم کردن آجر صداقت سنگ آفریده شده است، من تلاش برای پنداشت ساختارهای نفیس و ادنی در شکوه قدام برابر خود را. داخل حالی که برخی بلوکها هنوز استراحت برای کارهای محبوس بارو شد، دیگران فقط فایده نظر می رسد یک ساختن اساس سنگ کوچک دوباره یافتن و گم کردن اهمیت بی آلایشی یا معجونی از استوانه های باستانی است.
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق
سپس خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان وازده شدم. عبور از سیلو های قدیمی، من فراز این ناحیه تعمید، که در ثانیه استخر داخل وسط اتاق معلوم برای دیدن وجود آمد و ضلع سود سمت، یارو کوچک بود، بدیهی است دوباره به دست آوردن اهمیت نالایق توجهی. خواه چه بسیار اندر مورد نقاشی های دیواری و مرتبه آسمانه صحبت کردیم نیستی ندارد دیگر، من فراز راحتی گویی تعمید دیرین بود که رخ گرفت درون اینجا.
قصر سلطنتی
در دوام به دنبال طرز تعیین شده، یک نمایش خیره کننده را بالا سمت راست دوباره به دست آوردن مسجد عیسی بیگ پایین تپه مبرهن شد. آنجا من بالا خروج رسیده و وثوق نکردنی سیاحت من ارمل یک ساعت گرفته شده حیات که واحد وزن فکر کردم نفس دیگر نیاز.
با این حال، من ولو به حال فقط سطح را لامسه کرد و درک هیچ لبیب تر. آرم های طولانی ساختارهای تاریخی آویزان کرده بود داخل منطقه، ولیکن آنها جزئیات فاقد صمیمیت بسیار شبیه سفر من پهلو مسجد عیسی بیگ، من آرمان داشتم همراه شوربا یک راهنمای رفته حیات و یا یک کتاب مفصل تر خریداری شده است.
به طوری است که مراسم جان واقعا هستی و عدم دارد خاک امانت شد؟
سنت جانز کلیسای ترکیه
با نگرش به اهمیت این آرامگاه، صفا عدم اعتیاد نفع علیه و له روی بالا و مواد زن در گرداگرد آن، من خبرجویی که آیا کلیسای سنن جان داخل Selcuk واقعی اعتنا دفن دوباره پیدا کردن تنها یکی پیدا کردن رسولان فراز شهادت است. از آنک که واحد وزن مسیحی هستم، من صدر در سختی به شک زیاد فراز ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به هرکدام درگاه الهی خواه برخی از وجود دارد ولیکن برای چنین یک شخص واقعی اساسی در کتاب مقدس، آرامگاه و منطقه برفراز نظر می رسید بی ربط، مانند طرفه العین می تواند جمیع کسی دروغ گفتن نیستی دارد بوده است.
این وارسی کتاب مقدس تو مورد رسوم جان سادگی در متعلق زمان او در دریغا به راس برد، می گوید
    طرفه العین طولانی است باز یافتن یک اجتماع جمعیت مسیحی در لمحه منطقه ضلع سود پرستش در گور جان بود دارد، اما کلیسای یک آن از شکوه و ابهت روز دوم اندر سال 1967 لذت می سوز و حر پرنیان حجر وقتی پاپ قنطره ششم طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و یک سفر پرداخت می شود و، به نشانی یک کتیبه ترکی خلوص لاتین سوابق، آفرین در نقطه عفیف است.
این واقعا بازتاب به سوال من قاطبه چند که به چه دلیل این خاک محل فرعی زیارت نمی مانند خانه مریم مقدس اندر تپه است. همه چیز را تو اینترنت و داخل کتاب راهنمای من بسیار گفت: آره برای قطعی، که مراسم جان وجود دارد هنوز هیچ کدام ارائه شده ثبوت ثابت و یا تایید، غلام خلاف دیگر پرستاران اخت پیتر که محل دفن او پادرمیانی پاپ قنطره ششم درون سال 1968 تایید شد روی خاک امانت شد.
نزدیکترین اثبات این که واحد وزن می توانم پیدا تو این وب سایت ایمان کاتولیک ایما شده است. میگویند..
    و نو شناسان قبر تشریفات جان در داخل کلیسای ویران در کنار بنده داشت، اما لمحه خالی است قدس هیچ کس نمی داند چه از بدن او شد.
و بیانیه ای که اندر خود، در حال ساخته یکی دیگر از خواهش جذاب، باز یافتن آنچه نفع علیه و له روی بالا و استخوان سنن جان همبستگی و اختلاف افتاده باعث؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.