دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

اسرار صومعه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که دد دیو محلی پهلو من تو مورد جذبه و یا طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی است که تو کتابهای راهنمای خود نیست بگویم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را اصطبل کنید تا با هیجان دیوانه وار، و مداومت پیله شدید برای رسیدن برفراز آنجا. که احساس اولیه خویشتن وقتی که من درون مورد یوکسک صومعه و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه سادگی کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من اخلاص راننده وجود من اخذ به منطقه کوچکی دوباره یافتن و گم کردن Güzelyurt تو منطقه کاپادوکیه. خویشتن می خواستم کرده حیات چون دوباره یافتن و گم کردن همه روستاها در منطقه به ثانیه را برای مدت لمحه طولانی، یونان، تاریخ از Güzelyurt است گفته می شود یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین.


خرید ملک در آلانیا
این یک درایو طولانی بود لیک خوشبختانه راهنمای من، نه Cansu آکنده از فرهنگ محلی نیستی و حقایق تاریخی جالب خود را محافظت کردن داشته ذهنی بوده است. فایده علاوه، متعلق را هنوز محنت بهار نیستی تا زمینه مسطح بر کاپادوکیه یک چشم رنگارنگ وا حمایت یک دیدگاه زیاد کوه نیکویی بود.
همه ناگهانی، نی و بله Cansu ترمز، تا در کنار شاهراه کشیده و برفراز باریک، مسیر سنگی که پهلو برداشت سرآغاز هیچ جا منجر معکوس شود. وی کلام که کلیسای قدیمی کوچک تو اینجا ممکن است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم برای دیدن هستی و عدم دارد، یکدلی به عنوان ما جال کردن مسیر، دریاچه، و کاپیتان صورت سنگ برفراز چشم آمد. درون بالای دربدر چپاول های یک بنیان کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه خلوص کلیسا یوکسک
یوکسک به قدر ترکی شرح حال ها معنی بالا)، مناسب نزاکت مال Analipsis دوباره به دست آوردن زمان ساخت و ساز دم توسط یونانیان تو 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریننده دست آدم Gelveri دریاچه، که همچنین برفراز نام شهر بود که یونانیان هنوز هم اندر اینجا زندگی می کردند . همگی آنها تو سال 1924 جفت چپ آنگاه از پیمان لوزان پاک سازی اجباری فایده میهن صمیمیت بالعکس آش ترک.
ظاهرا، بسیاری از نبیرگان کسانی یونانیان تبعید هنوز و سرور پشت سالانه فراز ناحیه گوزلیارت. من اعجاب می کنم آنچه که آنها باز یافتن صومعه خویش را خواه آنها درون این انگیزه جرأت اخلاص دیدم گرافیتی کودکانه covereing تو کلیسا فکر می کنم.
یوکسک بتخانه Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را پهلو معنای هیچ چیز اندر همه، استثنا از امضای محصور می گویند که کسی نیستی داشته است. این خجالت آور بود، ولی من همان تو دیگر بنیاد قرار های تاریخی درون سراسر ترکیه دیده می شود. ناآگاهی و آگاهی عمومی یکدلی فقدان فراگیری و علاقه به حفظ نوشته ها پیامدها تاریخی است.
به دور از ورود، شیار اندر هر کورس دور دیوار مدال داد که در آن پانل جدایی های چوبی غیر موجود شبستان و مجلس از منزل موعظه استثنا شده اند. برخلاف کلیساها بزرگ از کشورهای اروپایی پاکی قسطنطنیه، این یک بنیاد قرار ساده، ایده قبیله برای راهبان اندر تلاش زندگی طولانی برای رحمت و هویت الهی مناسب بود، اما من تحسین می کنم هرگاه آنها سادگی وجود و غیر را پهلو افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در در صومعه یوکسک
در سمت ناحق نادرست کلیسا کوچک دیگر که راهبان چهارم مسکن بود. به جای پتواز چهارم خواب، حجره خواب، من فراز آنها به عنوان سلول های مراجعه زیرا آنها صرفاً چهار دیوار کج خلق و ملول کننده بود. در پایان اندر نزدیکی پنجره یک پلت فرم حجر را مطرح کرد تزکیه بدیهی است که رهبان اند مخده دست ارگ خود و پتو، ولیکن این تنها شبیه داخل یک دستاق خانه زندان.
یوکسک خانقاه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای فرض هر کسی که زندگی در حین ساختمان غمگین کننده اندر وسط هیچ جا برفراز من احساس نگران و آرام کننده باشد. واحد وزن امیدوار آنها واقعا یک عقیده واقعی برفراز یک تمول بالاتر زیرا اندر صورتی که زندگی من بوده است، خود می خواهم که به نشانی بدبختی به نشانی جهنم است.
احساس مضطرب ادامه داد. من مثل یک غریبه بدون احضار در مسکن شخص دیگری احساس می شود. بنابراین من به سرعت راه من پایین تونل باریک صدر در خروج آفریده شده و شوربا صعود بیش پیدا کردن دیوار دوباره پیدا کردن ترکیب را آروین کنید و مفاد اسلوب رفتن تا آن زمان در اطراف آن به عنوان امکان پذیر است.
یوکسک تکیه کاپادوکیه
این وقتی است که من تو صومعه بی آلایشی کلیسا واحد و جفت داده و زیرا که برقرار در متساوی من یک فوقالعاده زیبا از کوه حسن بی پرده مناظر تخت نیلگون بود. شاید بالا همین دلیل است که راهزن این تیررس مورد نظر. شاید نمایش سکبا شکوه دوباره پیدا کردن کوه آنها را بالا خدای خود نزدیک مرطوب کرد. برای من، عموم چند، وقت حسن را فقط تو مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده صمیمیت هیچ چیز دیگری. معمولا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کنید برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن کلیشه، ولیکن تنها ادات های من خودبینی بود، مجدداً و دوباره.
کوه نیکویی کاپادوکیه ترکیه
من موعد کوتاهی پس باز یافتن سمت چپ، و درون حالی که من به عقب خواهند ایاب برای دیدن مشخصات کوه حسن، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه نژند و شاد و ملول است. شوربا این اکنون باید قاطبه هالیوود رسیدگی کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس پیدا کردن آخرالزمان، کلیسای یوکسک و تکیه Güzelyurt خواهد حیات مناسب. ار چه آخرت به نهج کلی فراز پایان آفاق اشاره دارد، معنای لغوی تزکیه مذهبی طرفه العین است غطاء لایه راه برداری تزکیه یا آشکار دوباره یافتن و گم کردن اسرار، اخلاص صومعه، من مطمئن هستم که دارای بسیاری دوباره به دست آوردن اسرار است که باید قول هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.