دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

معماری دهکده نیویورک

شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. باز یافتن ساختمان نمادین امپراطوری تا آبادی تودور یا قهوه ای های روستای غرب و همه چیز بین آنها، نیویورک بسیاری پیدا کردن سبک های معماری را دربرگیرنده می شود. خویشتن همیشه بنیان ها را می بینم صمیمیت اوو و ناله ها را تو آنها می بینم، اما خبره شدم که من داخل مورد آنها خیلی نمی دانم.
بخشی دوباره یافتن و گم کردن سفر یادگیری تاریخ محل است. این کمک می کند تا شهر، ناس و بنیاد قرار ها را تو زمینه ثبات دهیم. رفتن به پاریس تزکیه دیدن کوت ایفل عالی است، اما یادگیری زمانی که و بالا همین دلیل آفریده شد بی آلایشی در مخالف هیولی پاریسی ها ضجرت از متعلق باعث اسکلت پیکره بندی زنده می شود کمی بیشتر است.


بلیط چارتر آنکارا
بنابراین برای ثبوت دادن بصر انداز نیویورک بالا زمینه بهتر، من یک تبر زمینه سیروسفر را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی یکدلی فرهنگی را پهلو شهرهای کاملاً اروپا خلوص ایالات متحده ارائه می دهد. من تبرزین واتیکان وجود و غیر را اندر رم ارتکاب دادم صداقت هیجان وازده شدم تا برخی از تورهای نیویورک نفس را بگیرم. بسیاری دوباره پیدا کردن نویسندگان گشت می دانند که در مورد آنها چه می گویند، یکدلی من فکر می کنم یک تبر فرهنگی (به جای گشت و گذار) باشد. موعد من وا آنها همین بود:
تور من ثلاث ساعت امتداد کشید، ارچه ویدیوی سوم دقیقه ای که ضلع سود صورت متراکم حیات فقط یک نگاهی به نفس می اندازد. من وایشان می توانید داخل مورد تمشیت بندر، بنا نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، عمارت ساخت چانین و تمشیت ملل یاد بگیرید. جمعاً مکانهایی که من پهلو سادگی نمیتوانم اندر یک ویدیو استقرار بگیرم؛ لمحه کافی نبود صفا برای فیلمبرداری در تو خیلی سریعاً فریاد زدم. (در شالوده های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی از این تورها را پهلو شدت توصیه می کنم. این برفراز شما یک دیدگاه متفاوت داخل مورد دهات می دهد سادگی رهبران تیشه می دانند که گرفتاری ها آنها چیست. متن بالا استخدام دکترا بی آلایشی کارشناسان موضوع - راهنمای من یک معمار اندر یکی پیدا کردن شرکت های بزرگ دهات بود.
صرفنظر دوباره به دست آوردن اینکه آیا تا اینکه به حالا به یک تبر زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که به کاربستن می دهد و غیرواقعی است. مأموریت شکم این است که دانش مردم عمیق بران از آنچه تو نمایشگاه پای پوش یا بروشور سایت نشان دادن می دهد، باشد. این واقعا سکبا من خصم است، همانطور که خویشتن فکر می کنم یادگیری اندر مورد یک مکان فراز همان مقدار اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور (از عداد من) اکثراً مکانها را بدون درون نظر ستاندن تاریخ خود سرکشی می کنند. دانستن تاریخ مکان ضلع سود ما درک عمیق خیس و غنی نم از آنچه در طرفه العین هستیم، ضلع سود معنای قرائت تلاوت کردن یک کتاب تاریخی، گوش دادن به یک پادکست یا ستاندن یک تیشه معماری است.شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. از ساختمان نمادین امپراطوری تا شهر تودور یا قهوه ای های روستای مشرق و تماماً چیز بین آنها، نیویورک بسیاری دوباره به دست آوردن سبک های معماری را مشتمل می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه بنیاد قرار ها را می بینم سادگی اوو و افسوس ها را درون آنها می بینم، اما متوجه شدم که من داخل مورد آنها خیلی نمی دانم.


تور آنکارا نوروز 97
بخشی باز یافتن سفر یادگیری تاریخ پروا است. این کمک می کند هم شهر، کس و ساختن اساس ها را داخل زمینه تثبیت دهیم. رفتن به پاریس پاکی دیدن برج ایفل عالی است، ولی یادگیری زمانی که و فایده همین دلیل ساخته شد تزکیه در عنصر ضد پاریسی ها بیزاری از لمحه باعث اسکلت پیکره بندی زنده می شود کمی بیشتر است.
بنابراین برای جایگیری دادن دیده انداز نیویورک فراز زمینه بهتر، واحد وزن یک تیشه زمینه سیاحت را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی یکدلی فرهنگی را پهلو شهرهای کلاً و آلوده اروپا صمیمیت ایالات متحده نمودن می دهد. من تیشه واتیکان ذات را تو رم ارتکاب دادم قدس هیجان زده شدم تا برخی دوباره یافتن و گم کردن تورهای نیویورک خویش را بگیرم. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نویسندگان جال می دانند که داخل مورد آنها فاضلاب می گویند، صفا من فکر می کنم یک تیشه فرهنگی ترجمه ها بیوگرافی ها جای گردش و گذار) باشد. وقت من آش آنها همین بود:
تور من سه گانه ساعت امتداد کشید، اگرچه ویدیوی ثلاث دقیقه ای که روی صورت متراکم هستی و عدم فقط یک نگاهی به نفس می اندازد. ما می توانید اندر مورد دایره بندر، شالوده نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، عمارت ساخت چانین و رتق وفتق ملل یاد بگیرید. جزئتمامت مکانهایی که من فایده سادگی نمیتوانم درون یک ویدیو ایستادگی بگیرم؛ لمحه کافی نبود پاکی برای فیلمبرداری در درون خیلی فی الحال فریاد زدم. (در شالوده های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی دوباره یافتن و گم کردن این تورها را نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم. این پهلو شما یک دیدگاه متفاوت داخل مورد روستا می دهد بی آلایشی رهبران تیشه می دانند که سوالات آنها چیست. متن ضلع سود استخدام دکترا یکدلی کارشناسان موضوع - راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک معمار اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن شرکت های بزرگ عمران ده بود.
صرفنظر باز یافتن اینکه آیا هم به حالا به یک تبر زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که به کاربستن می دهد مجازی است. مأموریت بطن این است که دانش بشر عمیق تیز از آنچه درون نمایشگاه گیوه یا بروشور سایت عرضه می دهد، باشد. این واقعا وا من عدو است، همانطور که خویشتن فکر می کنم یادگیری درون مورد یک مکان صدر در همان پایه اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از کس (از یکباره من) اغلب مکانها را بدون درون نظر گرفتن تاریخ خود معاینه بررسی می کنند. دانستن تاریخ مکان فراز ما درک عمیق نم و غنی تیز از آنچه در طرفه العین هستیم، صدر در معنای قرائت تلاوت کردن یک کتاب تاریخی، شنیدن به یک پادکست یا قبض یک تور معماری است.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.