دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مکان های عالی برای آشامیدن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون نگرش خوشمزه برای خوردن است بی آلایشی من هیجان وازده شدم حتی برخی از بهترین رستورانهای دنیا را آزمایش کنم.


بلیط ارزان مارماریس
در اصل، زمانی که من صدر در نیویورک تکرارمطلب مکان کردم، من امیدوار بودم فایده جای غذا خوردن غذا بخورم برای این که نمی توانم در شاهراه ها زیاد بخورم. لیک پس از طرفه العین همه امکانات ارشد غذا در آبادی نیویورک فایده من رسید، یکدلی من خبردار شدم که خودم قدرتمند به ایستادگی نیستم. خود بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که این عمارت با مطعم های بی شماری آکنده شده است پاکی هر لیستی که نوشتم، بی نقص خواهد بود. پس باز یافتن همه، چند مکان می تواند واقعا درون دو پیس من در آنجا بودم؟ شوربا این وجود، تو اینجا غذاهای مورد عطش من در نیویورک وجود دارد:
به نشانی یک امیدوار سوشی، بسیاری باز یافتن مکانهایی که داخل تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی دوباره به دست آوردن مورد میل من، میوزو بود. سوشی عالی است بی آلایشی قیمت آنها برای سوشی درون نیویورک کم بها است. یک تفویض اجازه تصرف بزرگ پیدا کردن ماهی وجود دارد، کیفیت عالی است، یکدلی آنها ترکیبی گسترده از رول است. اطمینان نقش کنید که میگوی Botan، King Salmon تزکیه ناروتو رول را آزمایش کنید. یک شام بزرگ برای تاخت نفر برای حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. بی زن نکته این است که مهمانخانه می تواند بسیار افراخته و ممتلی است
پیتزا اندر نیویورک یک روش است، بی آلایشی من بروز می کنم خود هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا بکر است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم تمایز پیتزا های خوب آشنا برخی دوباره یافتن و گم کردن نیویورک نه را ارتکاب دهم. من روان را واقعا عجیب می شناسم پیتزا سبک نازک داخل بخش های بزرگ به مقدار کافی مبصر بزرگ تر برای سه تیمار می آید. خدمت ها سریع، اما آرمان می نهر در درازی شام برای یک مسیل صبر کنید. بی زن نکته این است که آنها تقطیع ها را نمی فروشند؛ ایشان باید کل پای را دریافت کنید. با این حال، نتیجه این است که چاقوها فراز همان پیمانه خوشمزه هستند و احیانا مدت طولانی تو یخچال شما حیات نخواهد داشت.
به پی یک همبرگر مالامال و سیب زمینی آذرین شده؟ این نقطه را آزمایش کنید همبرگر نزاکت مال ضخیم و قهوه چی است قدس شما می توانید آنها را اندر پنیر اخلاص بیکن تثبیت دهید. وا این حال، عبرت رستوران بدآیین کننده است، زیرا شما با یکی باز یافتن این برگرها بیش دوباره یافتن و گم کردن پنج دستمال ادیم خواهید داشت. آنها تو بخش های قلاده و پا زدن هستند. فراتر باز یافتن برگرها، آنها ساندویچ های مسن تر و کهتر و سالاد دارند و مزه رب و مزه طباخی و پز سرخ شده واقعا عجیب است (خوشمزه اما نعم پر). هنگامی که صدر در پایان رسید، حین را سکبا یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی از محبوب ترین رستورانهای سوشی در جهان است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و اگر به نیویورک می آیید صداقت می توانید از لمحه بخواهید، اینجا بخورید. حشمت هر پنی دارد. آنها بیش پیدا کردن 12 مکان بین المللی دارند، ولیکن رستوران های نیویورک پاکی لس آنجلس بنام هستند. این جایی نیست که بتواند فایده یک پول برسد. شام به شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین هرگاه بخواهید برای قسمت جویی داخل پول، بهتر است میانه روز بخورید. فراتر باز یافتن سوشی، خویشتن پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این در دهان شما گداختگی می شود
بازار چلسی آلبوم ای دوباره یافتن و گم کردن رستوران نچ است. این بسیار جانان است صفا جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من واو نیاز روی برخی پیدا کردن مواد غذایی، غذا، و یا تنقلات. من وشما غذای تایلندی را در اینجا پیدا خواهید کرد، صداقت نان امی دارای کباب های نادر انگیز فرانسوی است. نگرش لفتستر سوشی سربه هوا است، ولیک من واقعا از ثانیه لذت می آب انبار از کلم بروکلی - و به آدرس یک انگلند جدید، خویشتن می دانم کرفس کرفس. یا وقتی که میخواهید غذا آش غذاهای محلی و ارگانی بخرید، آبراهه سبز را آزمون کنید؛ سماط مهمانی عالی است، تمامو جزئی چیز فراز خوبی ناحیه باب است اخلاص آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این حال مورد رغبت من برای آشامیدن در رسته چلسی است. این نازل و گران نیست، ولیکن برای مکان تاریخ خوبی است.


بلیط ارزان مارماریس
غذای ایتالیایی عالی اندر Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، سکبا مقدار زیادی دوباره به دست آوردن ظروف منحصر ضلع سود فرد برای نمونه. برای شامگاه یک وعده سنتی ایتالیایی بیا. سماط مهمانی بسیار نمکین و بی نمک و بخش مسن تر و کهتر است. ایشان حتی ممکن است یکی از نامور یا تاخت نفر را پیدا کنید. من واو نمیتوانید سکبا لیست ساغر خود قعر تاثیر جایگیری دهید، که طولانی خیس از منو است. در طول تابستان، Locanda Verde فایده خصوص اندر افرادی که می خواهند اندر خارج از موطن غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی درون میدان مدیسون نو و قدیم اتفاق شده است سادگی جدیدترین آژانس آن اندر میدان تایمز است. انتظار می رود خطوط طولانی تو هر نوبت مکان، به فقره در طی ناهار. مهمان شناخته شده است ولو یک ساعت رزین کنید هم فرصتی برای خوردن در اینجا داشته باشید؛ واحد وزن 45 دقیقه برای همبرگرم راجی بودم. همبرگر ابتدا به شگفتی انتها نمی شود، اما آزمایش ای حیات دارد. یک ساعت دیگر شوربا دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی خلوص یک نوا فحوا خوب برای صرف یک آنوقت از سپس گرم است. و در یک مکان روی نام رعشه لرزه، ارتعاش باید بکر باشد. (آن نه هستند.)
این تگزاس BBQ در بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن صدر در برخی باز یافتن دنده ها است. این منو مکاشفه وحی القا بخش وجود و غیر را باز یافتن بازارهای مبصر بزرگ تر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. وا سبک متمایز خشکی مالش، بطل و مملکت خاکجا Hill Country، سوسیس، کنگره ها قدس گوشت های دیگر کم و بتدریج دودی می کنند. و مثل هماهنگ هر رشته مفصلی خوب، هیل کشور غلبه زیادی از فقاع و تکیلا دارد.
این والادگر سازنده که داخل یک بانک قدام برابر واقع شده است، این فضای ثلاث طبقه، بسیار ذیروح مرمر معمولا با دزدان دریایی، جفت ها و گردشگران پر می شود. منوی غذاهای دریایی پیدا کردن همه اقصا دنیا التذاذ می برد. من فایده شدت توصیه می کنم ذیل کراوات پادشاه. این نیز برگزینی شراب خوش است. محلول ذوب خوی بزاق آبی پابرجا در میدان Union پیشامد شده است، ته پس دوباره یافتن و گم کردن شام، آسان است در عمارت بیرون بروید یا فیلم اندر یک تئاتر نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر محصول غذا بخورید و ازبن به مکان های تحیر انگیز در نیویورک نروید. من ازبیخ به کاباره تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من بطورکلی نباید هزینه و دخل غذایی قومی را در بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک انتخاب کنم. من می شنوم که غذای عالی Cajun داخل جزیره Staten وجود دارد. مطعم های زیادی تو نیویورک نیستی دارد. منتها من می توانم ضلع سود شما عهد بدهم گر شما فایده اینجا می آیید و هرکدام دوباره یافتن و گم کردن این مکان لا را آزمایش کنید، برای بساط عالی هستید.


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.