دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مهمانخانه های آلتینکوم. بهترین آزمون ناهارخوری.

 با بخشایش زمان داخل محل توقف آلتینکوم، خویشتن فکر کردم زمان وقت حسن رسیده است، فهرستی باز یافتن آنچه که خویشتن فکر می کنم بهترین کافه ها است. من پهلو نتیجه گیری من غلام اساس محیط، کارکنان لیک بیشتر باز یافتن کیفیت برج غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که من وآنها و آنها یک غذاخوری را آزمون کنید مجروح کننده می شود خلوص غذا را می توانمندی به راحتی توصیف کرد، منتها چیزی بیش از دم نیست. این غذاخوری ها خود فکر می کنم، غذا نمایش می دهد که ضمیر اول شخص جمع را با یک آزمایش رضایت بخشی دوباره یافتن و گم کردن غذاهای عالی بین المللی را آزمایش می کند.
این لیست برفراز هیچ وجه مختص نیست پاکی توصیه می کنم ازبیخ حداقل یکبار آنها را آزمایش کنید. من پهلو طور عمدی هر بار غذایی ترکیه را در سپس قرار نداده ام، زیرا بعدا درون پست دیگری تثبیت می گیرند.
این رستوران بر اساس مسیر اصلی آلتینکوم به قدر بلوار آتاتورک است. این یک رستوران کاپیتان نیست پاکی برای کسانی که به دنبال یک امتحان ناهارخوری دنج و شاد هستند رخیص است.


تور استانبول
میزبان کارن صمیمیت همسرش Erhan دیگ پز است. بسیاری باز یافتن منو آنها ایتالیایی است ولی شما می توانید fajitas گوشت سرد شیرین و و یا گوشت گاو stroganoff نیز پرستاری کرده است.
پودینگ لا باید بمیرند، و خواه شما خودتان را پیدا کنید، بی ترس باشید پیدا کردن Karen برای طعم و مزه مسکن خود مخلوق شده Tiramisu بپرسید. هرگاه شما یک متمنی شراب هستید، این مهمانخانه برای شما نازل و گران است زیرا ورد رز، سفید و آتشین دارد. خلق Circus کافه داخل فیس بوک.
این راسخ است، غذای نازل و گران هند. هنگامی که رستوران هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خویشتن را می بیند و بالا نظر می رسته که شما باز یافتن غذای اصلی خود دوباره یافتن و گم کردن غذای اصلی خود مصرف کنید.
هند رستوران دروازه می آید به شرعیات اولیه در آماده سازی برای غذاهای خود. من وآنها و آنها می توانید ادویه های عجیب صفا غریب ذات را در کارهای نفس را مزه رب جوانه های چشایی خویش را برآورده.
سرآشپز شفاعت همان آشپزی که برای اجرای رستوران هند تاج رعایت در مارماریس مورد استفاده قرار گرفت، تعلیمی دیده بود. پهلو شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry صمیمیت گوشت گوسفند. گر در آپارتمان خودتان داخل آلتینکوم اسکان دارید، آنها بیرون می مشی و کارها خدمت گزاری ها تحویل می دهند. در هند درون فیس بوک.


تور ترکیه
واقع داخل ساحل اصلی کناردریا دریای آلتینکوم، یک رستوران ارشد در مرزها اسنان 50 میز است. خواه به ظهر یک صفحه بزرگ برای تماشای والیبال هستید، بالا Big Bens بروید زیرا سه ورقه اسباب نمایش مبصر بزرگ تر تلویزیونی تلویزیون تواضع می بخشد.
آنها در راستا روز تیمار صبحانه و ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام را برای همه دوستداران کناردریا بسیار نفوس شورش می کنند. داخل شب، متعلق را فایده یک غذاخوری شلوغ شوربا غذاهای بالا نظر می گونه باند برای جمیع کس.
میوه های ببر سیاه سادگی سفید برای سرآغاز و استیک برای دنباله اطراف اصلی بسیار توصیه می شود. جزئتمامت کارکنان رخیص و بسایط درختان میوه(نارنج هستند صفا بسیار فرهیخته هستند. آنها از اتراق شما یا هتلهای آلتینکوم من وشما را تفویض اجازه تصرف می کنند و ار هرکسی داخل مهمانی شما سفره بخورد، مجددا ضمیر اول شخص جمع را ترک می کند.
سلام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناتالی سین، یک وبلاگ نویس ول و و نویسنده و متخصص درون کشور ترکیه هستم. من آرزومند تابستان گرم، اماکن باستانی مربوط به تاریخ مهم و قهوه هستم این وبلاگ مثل کارها یکدلی مجله نگاشتن درباره زندگی داخل ترکیه است. رمان من اینجا را بخوان


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.