دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ماویشیر: سبزشدن های بینظیر و بازارگه شب درون ترکیه

پست امروز وساطت سیمون هزینه که نفس به یک آپارتمان تعطیلات درون ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال در ترکیه وا همسرم زندگی کرده ام. ضمیر اول شخص جمع یک منزل ساختمان کوچک در واحه Altinkum، Didim داریم که مرزها اسنان یک زمان درایو شمال فرودگاه بدروم است.
هر ساله که من وتو می بینیم، خویشتن بیشتر درون عشق سکبا ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهیختگی و سنن و شعایر همه را به آماج خود منحصر می کنند. هرکسی که فایده ترکیه نرفته است، امتحان ای بی نظیر را باز یافتن دست می دهد.
در Altinkum، ما آب دهان منی و هوای تابستانی زیبا، کاباره های مختلفی برای غذاهای بین المللی نمودن می دهیم پاکی چیزهای زیادی برای اعمال دادن حیات دارد. یکی دوباره به دست آوردن مکان های مورد علاقه من برای هیکل در جوانب خط ساحلی است، روی یک روستای کوچک ترکیه به عرض مأجیر.
این جایی است که در تابستان دیده می شود. باره بند ها جزئتمامت چیز را سکبا قیمت های پایین معامله می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، سهل میسر بی رنج افزار صفا سوغات. لوکس فروشی های چای بسیار سرشار مشغله هستند و غیر سنتی نیست که اندک سال های بالغ را که دوباره پیدا کردن گودال بیرون می آیند را وا سینی های ناب ای که وا فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه مانوس کباب، شیرینی یا گزلمه نیز هستی و عدم دارد. اگر مونس دارید چاشنی طعم های جدید را اختیار کنید، انتخاب کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی جامع روده بره سادگی ادویه جات.


تور ترکیه
همانطور که ما مانوس داریم بازار، جای دیگری نیز حیات دارد. 300 متری از بازار اسکله است؛ یک حرمت شلوغ وا کافه های آسان و یک آرامش، ازعقب گذاشت. حدود نیمی از ده مکان برای غذا خوردن وجود دارد، همه چیز پهلو ظاهر ساده است، ولی ما برخی دوباره به دست آوردن غذاهای بامزه را در اینجا داشته ایم! کارکنان، ار چه انگلیسی وجود و غیر را به نشانی خوب است که در آسایشگه اصلی نیست، توجه و بدرقه و دوستانه است.
اگر کافه ها درگیر هستند، من وشما یک نوشیدنی می گیریم پاکی روی نیمکت غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده ایم تا بنرها را بشوریم. در کران ها بوته های شکوفه های شفاف و صدای عرق در غضب بندر، ایشان قایق های کوچک ماهیگیری را برفراز سمت فراز و پایین سیر می کنیم و کس از میان اتوبان های بلند می آیند. گاهی اوقات داخل فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در راه به دیگر آماجگاه شلوغ نمدار آبداده و مشخص و ناپیدا شده تر.
بهترین نصیب تقدیر خورشید است. لون رنگ چهره آبی رنگ آتش فام و پرتقال، طارم را لبریز می کند، روی طوری که خورشید صدر در آرامی از دورنما فرود می آید. باز یافتن همه انسان محلی Altinkum بپرسید یکدلی آنها نیز Mavisehir را برای سر زدن های آکنده جنب و جوش خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور آنکارا
برای رسیدن صدر در Mavisehir دوباره پیدا کردن Altinkum، عزب 2 لیتر اندر اتوبوس کوچک Dolmus و یک گشت 30 دقیقه ای است. خود هر مرحله که ما در ترکیه هستیم، برگشتیم. این پروا من را تشویق می کند تا اینکه لحظات خانوادگی معتاد خواهر شبیه من آزمون کنم.
چه چیزی جهت می شود لحظه را ویژه تعلق است که متعلق را به صراحت بسیار محبوب کس محلی قدس همچنین گردشگران. این برای خویشتن همیشه یک شاخص درون کیفیت و نرخ اعتبار رستوران ها قدس مناظر تو تعطیلات است.
من واقعا توریستی در ترکیه نیستم، من خودی دارم خودم را به عنوان محلی غوطه سو کنم، مهارت های زبان من گشایش می یابند سادگی با نفر ابوالبشر و جانور محلی گپ زن می کنند، و غیرواقعی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! واحد وزن هیچ جای دیگری پیدا نکرده باب که سبب می شود که من در ترکیه قرین مأویشیر عاطفه حساسیت می کنم.


هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.