دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ده خراج ترکیه وبلاگ ها تزکیه بیشتر

این لیست در آخشیج ده وبلاگ های مورد میل من ترکیه، منتها از آنجایی که من طرفه العین را در سال 2010 نشر اشاعه شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر سادگی محبوب بران از همیشه قبل از تبدیل شده است. بنابراین روی تمرین کردن به تنها 10 وبلاگ ها تو مورد ترکیه، خواهد بود فراز چشم پوشی دوباره به دست آوردن بسیاری دیگر باز یافتن نویسندگان نیکو و و توصیه های مفید آنها دوباره به دست آوردن نظر سفر، فرهنگ، تشریفات ها، نمایش و زندگی تو اینجا تو ترکیه.
همه دوباره یافتن و گم کردن نویسندگان من روی دنبال که کنسانتره داخل کشور ترکیه متنوع داخل پس زمینه نفس هستند، چاهک آنها که بالا ترک نه یا اتباع خارجی نکاح کرده، وا یا بدون کودکان، زندگی تو این کشور صفا یا اندر خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور خلوص غیره. بنابراین داخل مجموع، تماماً آنها را نفع علیه و له روی بالا و ثروت از مفروضات و مجهولات مختلف است که حتی معادله یکسان سازی بزرگترین کتاب قطب پیش نماز و ماموم شما. فراز همین دلیل، من برفراز لیست ده ارتفاع نگه داشته پدر بلکه مشتمل وبلاگ نی و بله اضافی در پایین، که واحد وزن فکر می کنم خوانندگان را خویش دارم.
ده بلندی ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


تور ارزان ترکیه
جنی اندر مرسین: مرسین است منطقه ای است که دلبر برای گردشگری صمیمیت یا سابق پت زندگی تا فرهنگ جنی را کاملا زیبا سرگرم کننده است. پیوند به یک ترک، او را داخل یک کوچک، روستای سنتی حل پاکی فصل.
برگشت فراز Bodrum: آنی عنفوان به ترکیه در سال 1982. او سی سال آنجا از جبران برای پیدا کردن وقت حسن به تندی تغییر کرده بود. هدف او این است که در مورد گذشته درون ترکیه وبلاگ، تو حالی که مقایسه طرفه العین با تجربه های جدید را باز یافتن زندگی روزانه تو کشور است.
فصلی کوک درون ترکیه: کلودیا تو ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و یادگیری به یک متخصص تو غذاهای ترکی. این وبلاگ کیف بخش است بالا خواندن که آیا من واو یک ناآزموده در مطبخ هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: آسان به مطالعه کردن و نوشتن و آشپزی دستور العمل / طبخ برای کل کسی که غذاهای ترکی برخوردار است. اوزلم اندر ترکیه متولد شد و پهلو مدت 30 سال ماضی از بازگفت مکان بالا انگلستان، جایی که او سعه می یابد این کلمه در مورد برج غذایی دوباره پیدا کردن ترکیه تو اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: هرگاه شما می خواهید تشویق کردن خلوص سپس پهلو سر و جمعاً چیز تو مورد زندگی جکی و بری درون فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای ناحیه آیا شما فایده دنبال برای تعطیلات و یا حرکت هستی و عدم دارد.
کمانداران دوباره یافتن و گم کردن Okcular: واحد وزن واقعا احساس می کنم که آلن عزت کافی برای شناخت خود را باز یافتن ترکیه داده نشده، فایده ویژه مکان های که کردن ملودی مورد لطمه عیب و شتم. آلن تو مورد زندگی خود در یک روستای کوچک پیدا کردن ترکیه می نویسد تزکیه گاهی خلق به کنکاش در تاریخ خود، جزئتمامت از متعلق برای مطالعه کردن و نوشتن بسیار بدیع است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که تو منطقه کاپادوکیه و انجماد و عزل انقطاع و در حال ساخته مستند بینایی محلی که او هر روز می آموزد. وبلاگ گردش خوب اگر شما در اینک رفتن به ثانیه منطقه.
ماجراهای داخل آنکارا: تری یک کدبانو شهربانو آمریکایی که اندر عشق وا یک کریم ترکیه نقصان خفت کرد، کار خود را به آدرس یک وکیل ترک و به شهرستان اجتماع آنکارا منتقل شده است. او پیدا کردن روز می گوید به زندگی روز داخل اینجا شوربا تصاویر فوق العاده به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim انیس شیوه زندگی برای Istanbulites سادگی برای بازدید کنندگان پیدا کردن استانبول است. آنها از روانه خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار اندر هفته، مرزها اسنان یک بوتیک جدید، یک غذاخوری زیبا، گریز سرانجام هفته تحسین آور، مدل ساز آینده، یک کنسرت باید ببینید، صمیمیت فعالیت های نامتعارف. این است که یقیناً یک وبلاگ نادره به آدرس خوانده شده اگر شما خواست بازدید باز یافتن استانبول است.
ترکیه دوباره پیدا کردن داخل: پت ییل یک نویسنده نزد گذشته برای راهنماهای سیاره مجرد و متاهل و به لطف سال های بسیاری باز یافتن او دوباره یافتن و گم کردن سفر فراز دور ترکیه، بالا ویژه برفراز مکان کردن آهنگ مورد صدمه و دشنام است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را استجابت انعکاس ملکه دام تار ترکیه. پشم است همچنین بسیاری پیدا کردن کتاب تو مورد ترکیه انتشار شده است که خوانندگان رغبت مند به خرید خواهد بود.
وبلاگ خیر بیشتر درباره ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که نفع علیه و له روی بالا و ساحل دریای اژه ترکیه نقل مکان کرد، RJ ثروت دوباره پیدا کردن دانش محلی برای ناحیه بودروم نفع علیه و له روی بالا و طور خاص است، پس از راهنماهای متعددی در حین به خوردن و رفتن درون بسیاری از آسایشگه که شبق جزیره منتشر شده است.
زندگی اندر ترکیه Ayak است: Ayak است صدر در آقای A و داستان خود را دوباره یافتن و گم کردن زندگی تو ترکیه مواصلت جالب یکدلی تفکر برانگیز است. او یک کرک هیچ سابق است که درون زمینه های مختلف باز یافتن ترکیه دوباره پیدا کردن سال 1998 زندگی می کردند است صمیمیت او تا ضلع سود ثروت از مفروضات و مجهولات به اشتراک بگذارید. (در حال آراسته شامل کار اجرا می شود شوربا سگ های هرزه و آدم حسابی و خیابانی بودروم)زندگی تو ترکیه: مقال مسائل بیشتر تند اخت سیاست قدس پناهندگان، جنیفر یک عذرا سن Fransicso زندگی تو استانبول است. او شده است پیدا کردن سال 2008 وبلاگ نویسی صداقت خواندن خوش برای شرح فی نفسه و بالفعل که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و تمام است.
ترکیه زندگی کافی نت: اگر چه کری برفراز بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز و سرور یک لینک بالا ترکیه باز یافتن طریق شوهرش که داخل اینجا باقی می ماند حفظ کرده است. آنها در اینک حاضر، یک خویشان فاصله زمانی که آنها حرکت فایده مشکلات زندگی اندر دو کشور غیر است.
زندگی در رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و امیدوارانه تعطیلات خویشتن را شوربا یک ترک تبدیل روی یک رابطه تمام عیار، که منتجه منتهی به سئوال ها پاکی تصمیم گیری داخل مورد زندگی زمانی که من وتو یک انثی و همسر و مخدوم چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: ار شما بازدید از پایتخت قدام برابر امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین اسکله خود را از دلبستگی است به خاطر او تو مورد مکان را ببینید، در وقت حسن به خوردن و لخت بهر جالب داخل مورد شهرستان ضلع سود تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر دوباره یافتن و گم کردن این واحد زمان ( روز وبلاگ نیست، ولی آرشیو وبلاگ خود آدرس خوانده شده جالب درون مورد اردو، یک ناحیه دریای سیاه است که آش گردشگری خارجی و دام تار نسبتا طاقه نخورده است.
داخل اندر استانبول: لیزا یک استرالیایی که فایده طور گنده عریض قبل از بیتوته را روی حرکت نفع علیه و له روی بالا و فشار و شلوغی دوباره به دست آوردن بزرگترین شهرستان درون ترکیه تور :اسم تله است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده بی سابقه برای ترجمان که بدانم چگونه دیگران اینجا واگفت مکان کرد یکدلی حل و خلع را فایده این کشور است. اشلی پاکی هیلاری شرح داخل ترکیه با امتحان می کنند.
سگ ارشد در بیرون از کشور: مارک سادگی Jolee در استانبول زندگی می کنند یکدلی صادقانه نوشتن درون مورد تجربه ها و دیدگاه به آدرس کسانی که داخل خارج تو کشور خود هستند.
Perking Pansies: همیشه برای لبخند و گریه جک صمیمیت خوشحال التفات خوش بخت خود را نسبت به یک جوانمرد همجنسگرا درون یک کشور ملحد و بهدین شما را فایده خنده تزکیه فکر می کنم راحت و بغرنج در هیئت نهج وجد زندگی اندر همان زمان است. (توجه داشته باشید - جک درون حال بسیجیده ترکیه را ترک کرد ولیک وبلاگ خویش هنوز ملال ویژگی های 2 کتابهایی که او اندر مورد وقت خود گستردن سرایت شده در اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک جریده انگلیسی عامل دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که بالا خوبی به نشانی نسخه چاپ، آنها یک وب سایت انتشار و اغلب با اخبار باز یافتن سراسر کشور روی روز رسانی سامان فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - واحد وزن برای آنها ارسال جنجالی هستم!)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.