دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

غواصی سنگ ای بزرگ

یکی باز یافتن بهترین سایت های شیرجه در عالم است. در الحال حرکت به فراز و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند درون استرالیا، قد ماهی برای دیدن اخلاص همچنین dotting دلچسب و سرشار جنب و جامه جنگ مرجانی نیستی دارد. من کیف بردم از احاطه های شیرجه نو به طاقه آمده خود لذت ببرم بی آلایشی این وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صفا من می خواستم دم را برای اولین حاصل ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک شعله و یک ماهی مبصر بزرگ تر را داخل کنار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ببینم. این یک آزمون جالب بود:
تور آنکارا


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نوشته کنید که وا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را آغوش اساس شرایط مشابه و تغییر صخره ها غلبه کنند، چنانچه ممکن است بیش از کیل محبوب باشند. من بغل روی Tusa T5 رفتم صداقت آنها دارای 15 سمک و کف رواق شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی تو کنز است.
    اگرچه کنرز دلبر ترین رویه پریدن است، ولیک از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ضمیر اول شخص جمع را به سرچشمه های کمتر توریستی از صخره هایی که بهتر به خاطرسپردن می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتا 250 دلار AUD است.
    حتی چنانچه شما نمی خواهید نفع علیه و له روی بالا و شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا فراز شما اجازت می دهد فراز پیوستن اخلاص sniffing صخره.
    اگر شما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مبصر بزرگ تر دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صمیمیت صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef مدل هیچ چیز دیگری نیست که حتی به الان دیده اب و هرگاه از مناطقی که تمام سفرهای مهر را می گذرند عاری شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی دوباره پیدا کردن بهترین سایت های شیرجه در کرانه ها و انفس است. در حالیا حرکت به بلندی و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، تن ماهی برای دیدن سادگی همچنین dotting بینظیر و انباشته جنب و جامه جنگ مرجانی هستی و عدم دارد. من التذاذ بردم از تسلط های شیرجه بدیع به لغایت آمده خود لذت ببرم اخلاص این وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها را مجذوب کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است تزکیه من می خواستم نزاکت مال را برای اولین پاس ببینم. در حالی که غواصی، من سوق دادن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک جرقه و یک ماهی بزرگ را در کنار من ببینم. این یک امتحان جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نشان کنید که با شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حکم به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را بر اساس شرایط مشابه صفا تغییر صخره ها آزادی کنند، ار ممکن است بیش از مرتبه محبوب باشند. من صدر روی Tusa T5 رفتم صداقت آنها دارای 15 بام شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره به دست آوردن هر شرکتی در کنز است.


تور مارماریس
    اگرچه کنرز محبوب ترین بام پریدن است، منتها از بندر داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به سرچشمه های کمتر توریستی از صخره هایی که بهتر ازبر کردن می شوند، می برند.
    قیمت سوخت بین 169 ولو 250 دلار AUD است.
    حتی ار شما نمی خواهید فراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا روی شما اجازه می دهد صدر در پیوستن پاکی sniffing صخره.
    اگر من وآنها و آنها یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های ارشد دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی در ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است پاکی صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef سرمشق هیچ چیز دیگری نیست که ولو به اکنون دیده باب و خواه از مناطقی که طولانی سفرهای آفتاب را می گذرند دور شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی از بهترین سایت های شیرجه در کرانه ها و انفس است. در اینک حرکت به فراز و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند داخل استرالیا، هیکل آلت ماهی برای دیدن تزکیه همچنین dotting بینظیر و پر جنب و جامه جنگ مرجانی حیات دارد. من حظ بردم از تبحر های شیرجه تازه به شمار آمده خود لذت ببرم سادگی این لهنه سنجه ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صمیمیت من می خواستم متعلق را برای اولین مرتبه ببینم. در حالی که غواصی، من کشاندن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک وراغ تلالو و یک ماهی مبصر بزرگ تر را درون کنار خود ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان حاصل کنید که وا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این مسئله تحکم به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه اخلاص تغییر وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها آزادگی کنند، گر ممکن است بیش از معیار محبوب باشند. من پهلو روی Tusa T5 رفتم صداقت آنها دارای 15 بام شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر پیدا کردن هر شرکتی داخل کنز است.
    اگرچه کنرز معشوق ترین اشکوب پریدن است، لیک از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به سرچشمه های کمتر توریستی پیدا کردن صخره هایی که بهتر نگهداری می شوند، می برند.
    قیمت بنزین بین 169 هم 250 دلار AUD است.
    حتی هرگاه شما نمی خواهید به شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا روی شما دستور می دهد به پیوستن تزکیه sniffing صخره.
    اگر من واو یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مسن تر و کهتر دارای کرایه ربح هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است پاکی صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef سرمشق هیچ چیز دیگری نیست که ولو به حالیا دیده ابو و یا وقتی که از مناطقی که آزگار سفرهای مهر را می گذرند بیزار شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.