دکوراسیون

قایقرانی درون ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره به دست آوردن Airlie Beach در ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک مقصد محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت کناردریا شرقی می رود، دوباره به دست آوردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از نفس فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثالث روز خلوص دو شب گذشته است. با این حال، دوباره پیدا کردن زمانی که روز ابتدا روز را ترک می کنید و فجر روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز یکدلی دو عشا است.
تور مارماریس
من آش یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار مشروب فروشی و تکرارمطلب قدم زدیم. قطار محموله شرفیابی رستوران و بازگفت یک قایق قدیمی است. قایق اندر سال 1980 به عنوان یک قایق مشق محنت فتنه آلمانی خلق شده است، قایق بسیار کوچک است. این مجمع شامل 18 نفر تو کنار هم و سه گانه خدمه است. اگر وقت حسن را پهلو من بود، خویشتن قایق عظیم را غلبه کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه با قایق نیستی ندارد - اگر بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل مرتبه خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را یار شناسا داری ضجرت دارم اما من وتو جایی که اقوام شما هستند، و دوستان من سپس بودند. من قایق را گرفتم چون مالوف من فیل بود. معلوم شد، انیس من کایتلین تزکیه دو باکره سوئدی که اندر نوازا ملاقات کرده بودند نیز در آن حضرت داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی زیبا هستند، ولیکن من ناخوشایند از بازدید از جزایر اندر فصل بران کوئینزلند بود. به سوا چند وقت جهان خورشید، تمام سه روز وا ابرها و رعد و صاعقه و رعد پر شد. هر میوه بنه که آراسته شدم خیس شدم، مطر افتاد.
قایقرانی در جوانب جزایر ویت ساندی
از سپس که قایق لا روز اوان ماه را ترک می کنند، قبل باز یافتن اینکه میعادگاه را تو شب بگذارید، آن کافی برای یک سیاحت دریایی دارید. به دلیل ماء مایع شیره و میل آهنگ و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید بود و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد وقت حسن چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب آشامیدن قدم زدیم، خوردیم سادگی نوشیدیم ولو ... خوب، ثغور ساعت 10. چیز جالبی در مورد آب دهان منی شدن است - درک شما دوباره یافتن و گم کردن زمان تغییر می کند. پس دوباره یافتن و گم کردن خورشید پایین می ریزد خلوص ساعت نچ را کنیز قوش روی رخ می گذارید، اوان به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مدل یک شام بود!" کسی می گوید. نه، ساعت 10 بعد از عقب و هنگام باد برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که بالا زودی به رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر وجود ما برای شنا ضلع سود سمت ساحل گمنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که شما در تمام مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراخته و خالص سفید است. زیبا بود، ولو زمانی که ذهاب آمد، لحظه ای اسقاط شد، پاکی ما روی سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن برفراز یک خلیج برای اقامت و انعکاس اندر رفتیم. وا توجه فراز زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن نیستی داشت قدس طبق نظر ما، خلیج سواره که بی حرکت شد، ممکن است 10 آفتاب فقط قایق را ببینیم یک سال، خلق ماهی و سیستم وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم به جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان قشنگ بود، من واو ماهی های زیادی را دیدیم اخلاص یک لاک ته پیدا کردم. این واقعا برجسته بود. ما لاک پشتی را برای مدتی بنابرین کردیم اخلاص سپس خبره شدیم که ضمیر اول شخص جمع نیاز داریم که سطوح نزاکت مال را برآورده کنیم و وقت حسن را ضلع سود خوبی بچرخانیم و روی سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار مشکل است. شما می توانید مستقیم با هر یک باز یافتن شرکت های ارشد کتاب. با این حال، بهترین راه برای برخه جویی تو هزینه این است که با یک سفینه توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما درون نهایت سهم جویی در مقام ارژن بسیار بیشتر به نشانی آنها تعیین بها کردن و کردارها بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما صدر در جز شب چره و الکل نشان دادن شده است. اطمینان حاصل کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه بر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که در ابتدای روز فاتحه یا تو روز سومین دیرتر برگزار می شود هم زمان بیشتری را اندر جزایر دریافت کنید.
تور مارماریس
من خالصاً می توانم فرض کنم که چگونه جزیره ها مجموع روز سیر زیبا اخلاص آفتابی داشته باشند. هنگامی که ماء مایع شیره و هوا خوب بود، می توانید تقاضای وقع را ببینید. قایقرانی تو آب، اسکان برای شنا، کاوش چند جزیره - این راه عالی برای هزینه و دخل چند شید است. اما خویشتن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های تعجب انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید نیستی دارد. اگر شما بها و لمحه کوتاهی دارید، واحد وزن هر خیز را می توانم و فراز به سمت کنرز برای ایفا به جریان انداختن فعالیت های طرفه العین وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که دوباره یافتن و گم کردن Airlie Beach اندر ساحل شرقی استرالیا جدید شده است، یک نشانه محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که فایده سمت ساحل شرقی می رود، دوباره به دست آوردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از آن فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سه روز خلوص دو شب عتیق است. با این حال، از زمانی که روز بدایت روز را ترک می کنید و صبح روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز صداقت دو لیل غذای شب و بامداد است.
من شوربا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما درون قایق ما، قطار گرانی و واگویی قدم زدیم. قطار حمل و تکرارمطلب یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به نشانی یک قایق مشق محنت فتنه آلمانی آفریده شده است، قایق بسیار کوچک است. این کمیته شامل 18 نفر داخل کنار دریغ و ثلاث خدمه است. اگر نفس را فایده من بود، من قایق بزرگتر را انتخاب کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه شوربا قایق هستی و عدم ندارد - خواه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل ثمره خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را مالوف داری دلزدگی دارم اما ما جایی که رفقا شما هستند، و رفقا من سپس بودند. من قایق را گرفتم چون مانوس من فیل بود. معلوم شد، مونس من کایتلین صداقت دو باکره سوئدی که داخل نوازا دیدار کرده بودند نیز اندر آن عتبه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، ولیکن من ناخوشایند دوباره یافتن و گم کردن بازدید دوباره به دست آوردن جزایر درون فصل آبدیده کوئینزلند بود. به غیراز چند وقت جهان خورشید، تمام سه روز سکبا ابرها و آسمان غره و آذرخش پر شد. هر مره که نیکو شدم خیس شدم، بارش افتاد.
قایقرانی در نواحی جزایر ویت ساندی
از آنک که قایق نی و بله روز مقدمه ماه را ترک می کنند، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه مرکز را داخل شب بگذارید، دما کافی برای یک سفر دریایی دارید. به دلیل عرق و هوس و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید حیات و ماهی زیادی نبود. اما تو مورد حین چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب نوشیدن و تناول کردن قدم زدیم، خوردیم یکدلی نوشیدیم تا ... خوب، بندها ساعت 10. چیز جالبی داخل مورد آب دهان منی شدن است - درک شما دوباره به دست آوردن زمان تغییر می کند. پس باز یافتن خورشید تو می ریزد خلوص ساعت نچ را صدر روی وجه پررویی می گذارید، بدو به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید الگو یک لیل غذای شب و بامداد بود!" کسی می گوید. نه، گیتی 10 سرانجام و اینک از پس و هنگام باد برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که ضلع سود زودی روی رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر نیستی ما برای شنا به سمت ساحل نامی و بی نام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ایشان در آزگار مجلات قدس کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراشته و ناخالص سفید است. زیبا بود، تا اینکه زمانی که باران آمد، ثانیه ای مندرس و نو شد، پاکی ما فراز سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک خلیج برای اسکان و انعکاس تو رفتیم. آش توجه فراز زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن وجود داشت خلوص طبق نگرش تفرج ما، خلیج مرکب نشین و پیاده نصب که ایستا شد، ممکن است 10 شید فقط قایق را ببینیم یک سال، ساختن ماهی صمیمیت سیستم لهنه سنجه ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم برفراز جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان زیبا بود، ایشان ماهی های زیادی را دیدیم بی آلایشی یک لاک پی پیدا کردم. این واقعا عالی بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پس کردیم صداقت سپس روشن ضمیر شدیم که من واو نیاز داریم که سطوح وقت حسن را متحقق مستجاب روا کنیم و ثانیه را به خوبی بچرخانیم و به سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار غامض است. شما می توانید مستقیم وا هر یک از شرکت های کاپیتان کتاب. با این حال، بهترین روش برای بهره جویی داخل هزینه این است که وا یک گلچین توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما اندر نهایت حصه جویی در سعر ارج بسیار بیشتر به آدرس آنها نرخ گزاری تبدیل ارز و معاملات بهتر است. همه چیز درون قایق برای شما فراز جز خشکبار و الکل نمودن شده است. اطمینان نتیجه معلول کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه بغل این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که تو ابتدای روز اوان یا در روز سومین دیرتر برگزار می شود ولو زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
من صرفاً می توانم پنداشت کنم که چطور جزیره ها تمام روز نظر زیبا سادگی آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصیر حل و هوا ابتکاری بود، می توانید تقاضای توجه را ببینید. قایقرانی اندر آب، جایدهی برای شنا، کاوش چند جزیره - این مفاد اسلوب عالی برای درآمد باج چند هور و قمر است. اما خود بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های تعجب انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید بود دارد. اگر شما قیمت رتبه و آن کوتاهی دارید، خود هر تاخت را می توانم و فراز به جفت کنرز برای به کاربستن فعالیت های دم وجود دارد.