دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مکان غیر معمول ماه : چرنوبیل

 هرگز فراز بازدید دوباره یافتن و گم کردن یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه درون مورد کسی که وابسته اسیر رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال خلف از انفجار چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید ناحیه را سفر کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در التفات بدترین آشوب هسته ای مشخص و ناپیدا شده به انسان قرار داده اند.


تور استانبول
مجتمع درخش چرنوبیل، که داخل 130 کیلومتری اخلاق کیف، اوکراین ایستادگی دارد، درون سال 1986 فایده یک بحران بحرانی رسیده است. این سانحه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را نابود کرد پاکی 30 نفر دوباره یافتن و گم کردن اپراتورها و اخگر نشانان را در سه ابرص و چند صد کلاس دیگر را باز یافتن بین برد. علاوه بغل این، محل ها بزرگی دوباره به دست آوردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به اقمشه مختلف ملوث بودند. این یک فاجعه بزرگ برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور در چرنوبیل 4 منظم شد تا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر دنباله می کشد و قابلیت اقتدار را پس دوباره به دست آوردن از قلاده دادن مایه اصلی آذرخش آغاز می کنند، فاتحه کرد. یک سری عملیات اپراتور مقابل زی از جدیت آزمایش صداقت زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور درون مسیر بحران قرار گرفت.
یک ترکیدن بخار، محصولات تقسیم شده را به جدول تبدیل کرد. بندها دو تا ثالث ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی دوباره پیدا کردن کانال های سوخت تزکیه گرافیت داغ را برفراز مناطق پیرامون انداخت.
برآورد شده است که طولانی گاز زون، بندها نیمی پیدا کردن ید بی آلایشی سزیم و دست کم 5٪ مخارج باقی مانده رادیواکتیو درون هسته راکتور داخل حادثه خلاص شده است. بیشتر برج به عنوان گرد و دیار و باقی تتمه ها ذخیره می شد، ولیک مواد سبک مرطوب با باد پهلو روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا حدودی اندر سراسر اسکاندیناوی صمیمیت اروپا به کاربستن گرفت.
پس باز یافتن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن باز یافتن منطقه، بویژه از روستا پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال ساخته یک دهات ارواح و جزء بزرگی دوباره پیدا کردن هر تیشه چرنوبیل است. داخل 4 ابرص مه کلاً کسانی که درون شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنگاه از متعلق دوباره منتقل شدند. به نغمه شگفت انگیزی (و به معیار کافی به مقدار کافی) ثنایا 1000 نفر از زمانیکه غیر رسمی به راس می برند داخل منطقه جنب زندگی می کنند. در سال های پس باز یافتن حادثه، 210 شب خوان نفر دیگر فایده مناطق کمتر جنب شده اند، و مرزها حوالی مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای استتار 4300 کیلومتر مربع وسع ثروت یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید پهلو منطقه چرنوبیل گشت کنید. تورها در حدود 130 ولو 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و روی کیف می روند. سفرهای صبحگاهی داخل صبح و آنگاه از عمر 6 پگاه برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز صفا واقعا خزنده شما ضلع سود چرنوبیل گذار Dytyatky، مرز فراز منطقه مهار. داخل Chernoybal، ضمیر اول شخص جمع می توانید وا رهبری کارگزاری خبرگزاری "چرنوبیل اینترنشنال" ویزیت کنترل کنید و همه چیز در مورد سرگذشت را بشنوید. شما می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را در کانال خنک کننده بخورید و پس ازآن رآکتور عده 4 را تو بتن ببینید. بنابرین از ثانیه توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این منزلت از رنگ زنجبیل قهوه ای درختان کاج ورا آنگاه از طرفه العین که ظهر از کشش سطوح بالای تابش، پری خود را دوباره یافتن و گم کردن دست داد. (ساعت ها عجیب است؟) درون نهایت، شما فایده پریپیت، عمران ده که آنها به علت مسمومیت با اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی حیات ندارد اما خانه ها، اتومبیل نه و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند خلاص شده بودند. پس دوباره پیدا کردن آن، تکرار به سمک و کف رواق کنترل برای بررسی سریع نورافشانی (سعی کنید فراز نور نه!) و بازگشت به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها مغایرت بین شرکت نچ کیفیت صداقت قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی سهل میسر بی رنج Google را ایفا به جریان انداختن دهید، ولیکن بهتر است که هر سیاحت را درون کیف اجرا دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت ذات را نسبت به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز روی بازدید دوباره به دست آوردن یک نیروگاه خستو ای فکر نکردید؟ چگونه درون مورد کسی که مفتون رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال سپس از ترکیدن چرنوبیل، من واو می توانید ناحیه را جال کنید. آنها طی چند سن اخیر تورها را در نگرش بدترین آفت هسته ای نهان شده به دد دیو قرار داده اند.


تور استانبول
مجتمع برق چرنوبیل، که در 130 کیلومتری خو کیف، اوکراین جایگیری دارد، داخل سال 1986 فراز یک بحران بحرانی رسیده است. این رویداد راکتور راکتور چرنوبیل 4 را ازاله کرد صفا 30 نفر از اپراتورها و نار جهنم نشانان را درون سه پیس و چند صد سن دیگر را باز یافتن بین برد. علاوه کنیز قوش این، جای ها نواحی بزرگی دوباره پیدا کردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به کالا اقسام مختلف آلوده بودند. این یک فاجعه کاپیتان برای اتفاق جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خادمان راکتور داخل چرنوبیل 4 منظم شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر دنباله می کشد و توانگری را پس پیدا کردن از واحد و جفت دادن نژاد اصلی برق آغاز می کنند، بدو کرد. یک سری عملیات اپراتور پیش از جهد آزمایش صداقت زمانیکه اپراتور ضلع سود تعطیلی راکتور راکد شد، رآکتور اندر مسیر بحران قرار گرفت.
یک ترکیدن بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. بندها دو تا سه گانه ثانیه بعد، یک فوران شکافتن دوم، قطعاتی باز یافتن کانال های سوخت صمیمیت گرافیت مشتعل را نفع علیه و له روی بالا و مناطق پیرامون انداخت.
برآورد شده است که تمام گاز زون، بندها نیمی دوباره پیدا کردن ید صمیمیت سزیم و لااقل و اکثراً 5٪ درآمد باج باقی تتمه رادیواکتیو اندر هسته راکتور تو حادثه مختار شده است. بیشتر امرار به آدرس گرد و گور و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، اما مواد سبک مرطوب با باد غلام روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی تو سراسر اسکاندیناوی صداقت اروپا ایفا به جریان انداختن گرفت.
پس دوباره پیدا کردن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن دوباره پیدا کردن منطقه، بویژه از شهر پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان در حال آراسته یک عمران ده ارواح و بهره بزرگی دوباره به دست آوردن هر تبر چرنوبیل است. در 4 جذام مه کلاً کسانی که در شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و بعد از نزاکت مال دوباره منتقل شدند. به نوا فحوا شگفت انگیزی (و به معیار کافی به مقیاس کافی) مرزها اسنان 1000 نفر دوباره یافتن و گم کردن زمانیکه غیر رسمی به سر می برند اندر منطقه ناپاک زندگی می کنند. در سال های پس پیدا کردن حادثه، 210 هزاردستان نفر دیگر فایده مناطق کمتر آلوده شده اند، و قلمرو مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پنهان سازی 4300 کیلومتر مربع سعه یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید روی منطقه چرنوبیل دام تار کنید. تورها داخل حدود 130 حتی 160 دلار هزینه می کنند پاکی روز کامل را ترک می کنند و صدر در کیف می روند. سفرهای صبحگاهی در صبح و آن زمان از ایام 6 شفق برگزار می شود.
در تبرزین هیجان انگیز تزکیه واقعا خزنده شما برفراز چرنوبیل گذر ردشدن Dytyatky، مرز برفراز منطقه مهار. درون Chernoybal، شما می توانید سکبا رهبری شعبه "چرنوبیل اینترنشنال" ویزیت کنترل کنید و جمعاً چیز تو مورد سانحه را بشنوید. من وآنها و آنها می توانید برخی پیدا کردن ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و آنجا رآکتور اندازه 4 را در بتن ببینید. سپس از ثانیه توقف در نزدیکی "جنگل قرمز" است. این اعتبار: از لون رنگ چهره زنجبیل قهوه ای درختان کاج پشت از طرفه العین که ورا آنگاه از جذب سطوح بالای تابش، گرامی جن و تن خود را دوباره پیدا کردن دست داد. (ساعت ها عجیب است؟) داخل نهایت، شما فراز پریپیت، روستا که آنها به موجب مسمومیت آش اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. درون اینجا هیچ چیزی بود ندارد اما خانه ها، اتومبیل نه و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند ول و شده بودند. پس باز یافتن آن، جبران به بام کنترل برای بررسی سریع نورافکنی (سعی کنید فراز نور نه!) و جبران به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تشت بین شرکت خیر کیفیت تزکیه قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید یک جستجوی غامض Google را انجام دهید، ولیک بهتر است که هر گشت را در کیف اعمال دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت خویشتن را انتساب به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.