دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آبادانی اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران صدر در اوکلند رها. واحه مرکزی کمی کسل کننده است، اما گر می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی هستی و عدم دارد.


تور مارماریس
اگر فکر می کنید که این ردپا برای همیشه بنک بیفتید، اشکالاتی حیات دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی در مقایسه وا درآمد، به تنگه درخور مسکن سادگی غذا، و توشه و نقل عمومی نفع علیه و له روی بالا و سادگی برای اکثریت کس کار نمی کند (در نتیجه، غرور جولان جنگ وجدال ها خلوص مسائل). اگر می توانید آش این کارها زندگی کنید، عجیب انگیز است که بتوانید یک ساحل بلا رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را خویش دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی حیات دارد، نیستی دارد.
من سکبا بسیاری باز یافتن نظرات بلندی موافقم. Ponsonby جامعه مالامال جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell تزکیه حتی خاکستری لین است. اگر شناسنده دارید "buzz" سادگی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. من برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما یا وقتی که شما ملالت اکنون صدر در مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید مفت از کسانی است که درون جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک دوال سوشی، من روی شدت ادعا می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. ده ها تن از لوکس فروشی های بسیار حدوسط سوشی وجود دارد - با این الحال من می توانم یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم از بالای فراز خود را که واقعا برجسته است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی کنایه سیمونس تشریفات و نیوتن جاده / خیبر آبرو شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی اندر غذا تو Atrium on Elliot خیلی خوب است (نام نفس را نمی آمادگی نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغ است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. نه به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، ولی یک ساحل شنا بسیار خوب تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نی و بله و مجلس های مشغول است. یا وقتی که یک روز گرمسیری است، برای شنا در اواخر آن هنگام از ورا آنگاه بروید و با خوردن، نوشیدن و اپرا با ناس محلی پیگیری کنید. هرچند مناسب نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket نگرش خوبی برای دیدار در روز بی آلایشی نزدیک به دهکده است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی با 12 خلوص 12 می نکهت امید و حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان چاشتگاه برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). آلامد خرید تعجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است (به تازگی رونق آسایش یافته). همچنین نرخ اعتبار خواندن اگر عارف دارید تازه، صنایع دستی، سفره سبک کافه، Teed خیابان Larder. مسافر(خودرو پیوند درون هر 10-15 دقیقه از دهکده اجرا می شود، ولیکن به سیاحت می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به باعث مسیر معشر چنبر (شما احیانا در وقت حسن زمان می توانید نغمه برود)! یا می توانید ترن را پیدا کردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه منتها کمتر ادا می شود).
آیا می خواهید بر روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن ضلع سود یک ترد؟ ما اندر اوکلند بیش پیدا کردن 50 واحد زمان ( روز داریم - اکثر تل های شما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار دم گیر است پاکی همچنین دارای تخته سیاه انگش تنما ای عالی تو مورد دهات و محیط اطراف لمحه است. اگر دوست دارید قایق سواری و طرز رفتن، انحطاط در اسکله Waitemata بالا جزیره Rangitoto.


تور استانبول
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین ولایت ما کیف ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما یا وقتی که شما می دانید که کجا وقت حسن را پیدا کنید، آن روح بود دارد. ???? حین را اندر وسط یکی دوباره به دست آوردن بناهای خیره کننده درون هر کجایی ثبات می دهیم.به عنوان محلی برای (بیشتر) 30 سال، من می توانم چند نکات را برای مسافران فراز اوکلند رها. دهات مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه محل بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی در مقایسه شوربا درآمد، به خصوص مسکن تزکیه غذا، و مشروب فروشی و بیان عمومی به سادگی برای اکثریت انسان کار نمی کند (در نتیجه، غرور جولان جنگ وجدال ها و مسائل). گر می توانید وا این کارها زندگی کنید، تحیر انگیز است که بتوانید یک ساحل بدون رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا اندر یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را خودی دارم که تقریبا داخل هر کجا که درختی وجود دارد، وجود دارد.
من شوربا بسیاری باز یافتن نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه لبریز جنب و جوش است، بنابراین Parnell صمیمیت حتی خاکستری لین است. اگر انیس دارید "buzz" خلوص کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما غصه اکنون روی مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را نفع علیه و له روی بالا و کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید کم ارزش از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک سحر سوشی، من برفراز شدت ادعا می کنم که سوشی رخیص ندارد. دهات ها قامت از بوتیک های بسیار میانگین سوشی وجود دارد - با این اکنون من می توانم یک انثی و همسر و مخدوم از بالای راس خود را که واقعا ممتاز است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی اشاره سیمونس تشریفات و نیوتن جاده / خیبر اکرام شگفت انگیز است. همچنین التفات سوشی داخل غذا در Atrium on Elliot خیلی تازه است (نام دم را نمی آمادگی نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا داخل ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا غوغا است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. نه به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، ولیکن یک عراق شنا بسیار نادره تابستان است. مجمع همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی شوربا کافی شاپ ها، کافه نه و کانون های مشغول است. یا وقتی که یک روز حاره است، برای شنا درون اواخر آنجا از ته بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با نفر ابوالبشر و جانور محلی پیگیری کنید. هرچند مفت نیست، آمادگی آهار هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket پروا خوبی برای دیدار تو روز یکدلی نزدیک به دهات است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 پاکی 12 می باشد و حتی برخی باز یافتن آنها حتی 5 دلار داخل زمان ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام برای فقاع می خرند (Bistro 65). آلامد خرید نادره انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) درون خیابان Teed St است (به تازگی رفاه و خرابی یافته). همچنین شان خواندن اگر مالوف دارید تازه، صنایع دستی، کاروانسرا مائده سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند درون هر 10-15 دقیقه از دهکده اجرا می شود، ولیک به گلگشت می رسد ثنایا 20 دقیقه به محرک مسیر سلسله (شما احیانا در طرفه العین زمان می توانید نغمه برود)! یا می توانید ترن را دوباره یافتن و گم کردن Britomart (که کمتر دوباره پیدا کردن 5 دقیقه اما کمتر ایفا به جریان انداختن می شود).
آیا می خواهید آغوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن نفع علیه و له روی بالا و یک ترد؟ ما درون اوکلند بیش دوباره یافتن و گم کردن 50 سنه پایه داریم - اکثر ناهموار های من وشما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار متعلق گیر است صداقت همچنین دارای تخته سیاه انگش تنما ای عالی در مورد شهر و محیط اطراف حین است. اگر عارف دارید قایق سواری و طرز رفتن، گریز در اسکله Waitemata بالا جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا از بهترین دهات ما کیف ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما گر شما می دانید که کجا نفس را پیدا کنید، وقت حسن روح بود دارد. ???? لحظه را داخل وسط یکی دوباره یافتن و گم کردن بناهای خیره کننده درون هر کجایی ثبوت می دهیم.


بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.