دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تبدیل آیفون و آی پد به میکروسکوپ

کشف به موقع فقرآهن و تو پیش رمیده شدن رژیم هاى غذایى غنى از این آخشیج و یا حتى دوا دارویى، مى تواند هرچه سریعتر آسیب هاى ناشى از این کمبود درب بدن را لباس استتار دهد. اما چگونه مى توان میزان سطح چدن در بدن را معیار گرفت؟ عاقبت یک آزمایش خون؟!


براى تجهیز تمام میکروسکوپ به این مجموعه نورى جدید تنها ۲۰۰ دلار هزینه تخمین مصدوم شده است. بنابراین محققین معتقد هستند که از این سنت مى توان مدخل سرپوش تجهیز میکروسکوپ هاى آزمایشگاه ها با هزینه کمتر در جهت توسعه بهداشت و درمان تو کشور هاى مختلف استفاده نمود.




بدلیل شمار بزرگ و شکل غیر معمول این ویروس، دروازه اندر تحقیقات قبلی از نزاکت مال بعنوان باکتری کوچک تر از فراوان زیاد معمول یاد شده بود. نمونه‌های جمع‌آوری شده از سواحل شیلی و ملبورن استرالیا داخل محلول آنتی بیوتیک برای کشتن هرگونه باکتری و سپس همانند فاقد باکتری مدخل سرپوش معرض آمیب‌ها فراغ داده شدند و زمانی که همه هماننده ها از بین رفتند، محققان دریافتند که آنها چیزی بجز باکتری هستند.

خرید ویسکومتر


بازوهای این گجت، دارای پایه های کوچکی هستند تا بتوانید بدون بهره گیری از ید ارتباط مجموعه پروسکوپ و آی دیوایس را به کار ببرید.پروسکوپ برای تمام آی دیوایس ها به قیمتی حدود 150 دلار از هم اکنون کاردان خرید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.