دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تبدیل آیفون و آی پد به میکروسکوپ

محققین دانشگاه Ulm آلمان معتقدند به رویه جدید باب آشکار سازى میزان غلظت سلاح در جریان خون با اندازگیرى سطح نوعى پروتئین به نام فریتین تبانی یافته اند. این پروتیین مسئول ذخیره سازى و جابه جایى چدن در خون است. آنها این کار را با ضرر از نوعی نانوالماس نیمه صنعتی انجام مى دهند. بنا بر تعاملات الکترواستایک بین نانو ذرات الماس و پروتئین فریتین، ربایش مولکول هاى پروتئین با یونهاى آهن مغناطیس شده امکانپذیر مى شود. تصور مى شود که نتیجه این بررسى باقدرت است کاربرد بهره جویی از سنسورهاى نانوالماس به ابزارى جهانى در تشخیص میزان حدید زنجیر در جریان خون تبدیل کرده و نزاکت مال را یک سیاق آزمایشگاهی معمول گرداند.


در نهایت تصاویر ماحصل از پردازش این نرم آلت حاوى اطلاعاتى ١٠٠ برابر بیشتر نسبت ماضی خواهد بود. با این نرم آلت پردازشگر و مجموعه نورى، کاربران مى توانند میکروسکوپ هاى ناشناسا و قدیمى خود را به یکباره پیشرفت رزولوشن داده و از تصاویر سود بیشترین اطلاعات را برگیری درک کنند.




بدلیل پایه بزرگ و شکل غیر معمول این ویروس، باب تحقیقات قبلی از متعلق بعنوان باکتری کوچک تر از و معدود معمول یاد شده بود. نمونه‌های جمع‌آوری شده از سواحل شیلی و ملبورن استرالیا مدخل سرپوش محلول آنتی بیوتیک برای کشتن هرگونه باکتری و سپس هماننده فاقد باکتری مدخل سرپوش معرض آمیب‌ها سکون داده شدند و زمانی که همه همانند ها از بین رفتند، محققان دریافتند که آنها چیزی بجز باکتری هستند.

دستگاه آب مقطر گیری


با پیشرفت تکنولوژی، آرزوها دیگر دروازه اندر حد آرزو باقی نمی همتا و بسیاری از آنها به ایده ها و پایان طرح های کاربردی تبدیل می شوند. یکی از این طرح ها که حالا به مرحله تجاری رسیده است، تبدیل موبایل یا تبلت به میکروسکوپ متبحر حمل است. تا به حال شرکت های مختلفی لنزهای ویژه دوربین تلفن های بخرد و حتی چند میکروسکوپ را به بازار ارایه کرده اند. منتها به نگاه می جوخه که این میکروسکوپ تازه قرابت تناسب به مدل های قبلی توانایی های بیشتری دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.