دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تعیین سطح آهن خون با استفاده از سنسورهاى نانو الماس

محققین دانشگاه Ulm آلمان معتقدند به ادب جدید سر پشه دره آشکار سازى میزان غلظت سلاح در جریان خون با اندازگیرى سطح نوعى پروتئین به کنیه فریتین دست یافته اند. این پروتیین مسئول ذخیره سازى و جابه جایى آهن در خون است. آنها این کار را با بهره وری از نوعی نانوالماس نیمه صنعتی اجرا مى دهند. بنا بر تعاملات الکترواستایک بین نانو ذرات الماس و پروتئین فریتین، انجذاب مولکول هاى پروتئین با یونهاى چدن مغناطیس شده امکانپذیر مى شود. تصور مى شود که نتیجه این بررسى توانا است تمتع از سنسورهاى نانوالماس به ابزارى جهانى سر پشه دره تشخیص میزان آهن در جریان خون تبدیل کرده و طرفه العین را یک رسم آزمایشگاهی معمول گرداند.


در نهایت تصاویر عاقبت از پردازش این نرم آلت حاوى اطلاعاتى ١٠٠ برابر بیشتر نسبت گذشته خواهد بود. با این نرم ابزار پردازشگر و مجموعه نورى، کاربران مى توانند میکروسکوپ هاى غافل و قدیمى خود را به یکباره ارتقا رزولوشن داده و از تصاویر عاقبت بیشترین دانسته ها را استخراج کنند.




مقادیر زیاد پاندورا ویروس فاقد همانندی موفولوژیکی یا ژنومی با هنجار های شناخته شده ویروس هستند و این ویروس زیر آبی تاکنون باعث منتشر هیچگونه بیماری در گیتی روزگار نشده است. به عرض دانشمندان، این ویروس گونه سلولی اجدادی جدیدی محسوب می شود که دیگر بود نداشته و فرضیه هایی در خصوص ظن تعلق نزاکت مال به دیگر سیارات از کاملاً مریخ مطرح شده است. نتایج این کشف داخل مجله Science منتشر شده است.

کدورت سنج


شرکت تکنولوژی های بودلین، میکروسکوپ ویژه ای را ساخته که با تمام گجت های حمل اپل سازگار است. این میکروسکوپ دارای لهب های برازنده تنظیمی است که می توانید با بهره وری از آنها، لنز را دقیقا سرجای خودش روی آیپد (مینی یا فول سایز)، آیپاد تاچ یا آیفون (4 و 5) سوار کنید. این وسیله که پروسکوپ میکرو موبایل یا به اجمال پروسکوپ ProScope اعتبار دارد، اثر گذاشتن نفوذ کردن کاراشدن بزرگنمایی بین 20 برابر تا 80 برابر را داراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.