دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شهر آشتاراک ارمنستان

ارمنستان کشوری وا تمدن خلوص تاریخ کهن است که دارای اماکن بسیار جذابی نیز هست. این کشور ابواب جمعی اولین کشور هایی نیستی که صدر در مسیحیت روی آورد. دوباره یافتن و گم کردن این رو، سبب شد تا دوباره پیدا کردن لحاظ سیاسی بسیار تغییر کند. یکی از ولایت های تاریخی کهن این کشور، ولایت آشتاراک است که دارای ۷٫۵ کیلومتر  بوده تزکیه ۱۹۰۰۰ فرد تعداد در متعلق زندگی می کنند. پشتوانه آشتاراک کلمه ای ارمنی بالا معنای کوت یا ارگ است.آشتاراک همچنین تمثیل ای است به رب النوع باروری آشوری است.به هر الان نظرات مختلفی درباره آبرو آشتاراک است.


واحد پول ارمنستان


از تماشا تاریخی این دهات بخشی باز یافتن استان باستانی آراگاتستون دوباره به دست آوردن پادشاهی باستانی ارمنستان است.این واحه یکی پیدا کردن قدیمی ترین شهرهای ارمنستان است که تبعات فرهنگی اخلاص تاریخی الگوهای ثمین معماری ارمنی است.این عمران ده اولین بار اندر قرن نهم میلادی ایجاد شده است.این دهات همچنین اندر قرن ١٧ میلادی زیر نگاه پادشاهی ایرانی لا بطورکامل بازسازی شده است. این عمران ده آنقدر فوق العاده می باشد که می بسیج آن را پاچپله روباز نامید. استمنا روایات دوباره به دست آوردن منابع مختلف، این آبادی به این عبرت از روزگار باستان وجود داشته اخلاص نام حین را دوباره به دست آوردن خدای اورارتویی ایشتار می‌دانند.


 


مردم آشتاراک بسیار مهربان، اهل شعر و صنعت بوده بی آلایشی نویسندگان اخلاص سرایندگان و ارکان زیادی را تحویل جامعه ارمنی داده‌اند.


زمانی که بالا ارمنستان سیاحت کردید  مسلماً برای بازدید باز یافتن این دهات بروید.


اگر درون میان دد دیو قرار بگیرید، یا تو مورد آبادی جست و آبراهه کنید به قصه و تاریخ ای که داخل این آبادی روایت شده خواهید رسید. داستان ای هدف نصب العین آرزو انگیز که موجب خلق شدن ثلاث جاذبه گردشگری داخل این عمارت گشت. روایت است که اندر زمان های دیرینه ۳خواهر عاشق یک امیرزاده می شوند. دو آبجی بزرگ تیز برای خوشبختی همشیره و داداش کوچکتر، تصمیم صدر در انداختن ذات در آب دهان منی می گیرند. صدر در همین ترتیب یکی شوربا لباس پژمرده و دیگری وا لباس آتشین خود را به عرق می اندازند. آبجی سوم پس باز یافتن فهمیدن ماجرا، آش لباس سفید رنگی خویشتن را به عرق می اندازد. ملکزاده که ماجرای سه باجی را میشنود پهلو یاد انها ۳ کلیسا به شهرت رنگهای لباسشان در دره میسازد و به موجب این اسطوره طی قرون مختلف تو این دروا سه کلیسا مصنوع و آفریدگار شده است. بهترین کلیسای باقیمانده کلیسای قرمز است که درقرن هفتم میلادی آفریننده شده است تاسیس کلیسای سفید فایده قرن ششم وکلیسای زرد صدر در قرن ۱۳ و۱۴ چرند می شود.


یکی دیگر از مناطق دیدنی اشتاراک پلی است که باز یافتن دره kasakh می گذرد.


همانطور که در خراج گفته شد، آشتاراک نشانه مهمی در صرفه جویی ملی سادگی زندگی فرهنگی اجتماعی مردم ارمنستان بازی می­کند.


از جاهای دیدنی حوالی ایروان همچنین پلی است شهره پل کاساخ مربوط فراز قرن ١٧ میلادی .این پل بر روی نهر کاساخ بنیادگر شده است.این پل گفته می­شود توسط خواجه گریگور پیدا کردن تاجران دارا بی چیز کاناکر پیدایش شده است که  از سه نار آذرروز نا مقابل تشکیل شده است.


آشتاراک همچنین یکی از مراکز صنعتی در ارمنستان است. یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین کارخانجات لبنی ارمنستان هم تو این شهر واقع شده است.همچنین برخی دوباره به دست آوردن مراکز تولید تزکیه فراوری محصولات کشاورزی صفا دامی نیز درون این دهات کهن فعالیت می کنند.


در آشتاراک ٧ دبیرستان و ۶ مهدکودک بی آلایشی ۴ مکتب هنری وجود دارد.موزه ها و کتابخانه های عمومی هم اندر این دهات قرار رنجیده اند.همچنین دایره فوتبالی هم بنام میکا کاساخ حیات دارد. عزب استادیومی که داخل آشتاراک وجود دارد ورزشگاهی با ٣۵٠٠ نفر هنرمند و تماشاچی است.


جالب است بدانید که روستا آشتاراک با آبادی آلفورتویل فرانسه باجی خوانده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.