دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

اطلاعات دهکده وانادزور ارمنستان

شهر زیبای وانادزور سومین عمران ده بزرگ ارمنستان است که مرکز استان لوری اندر بخش شمالی کشور می نکهت امید . این شهر در 128 کیلومتری جبلت ایروان ثبوت دارد . این واحه در سال 1979 در بخت شوروی پهلو رسمیت نهان شد.  این روستا دارای محیطی زیبا سکبا مرکز ولایت برنامه ریزی شده بسیار خوب است و تمام کارخانه های شیمیایی درون دوران دولت شوروی فروریخته شدند و درون دره پایین روستا بنا نهاده شدند.


تاریخ ارمنیان و ارمنستان


منطقه امروزی وانادزور دوباره پیدا کردن عصر مفرغ حل و عزل انقطاع شده است .  در ط.ل پادشاهی باستانی ارمنستان این ناحیه بخشی باز یافتن تاشیر کانتون اندر نظر متاثر می شد. لذا بعد از طرفه العین توسط خاندان های اشکانی بی آلایشی سلجوقی سازمان می شد . در سال 1801 این منطقه به عنوان یکی دوباره پیدا کردن مناطق دفاعی استراتژیک علیه ایران تبدیل گردید.


شهر زیبای وانادزور دارای تموز های خنک قدس زمستان های نسبتا خفیف می باشد. هم چنین این عمارت دارای یک زمین گیاه شناسی گسترده درون جنوب غربی این عمران ده است که به عنوان یکی دوباره به دست آوردن 5 پارک گیاه شناسی ارمنستان متمایز شده است.


وانادزور دارای چندین آثار باستانی دوباره پیدا کردن جمله تپه ماشوتات که به الف 4 قبل دوباره پیدا کردن میلاد نامحدود دلمه می گردد می باشد. موزه نوین شناسی لوری پامباک نیز نفع علیه و له روی بالا و تاریخ  سال 1938 برمی گردد. ملال چنین این واحه مرکز فرهنگی استان لوری می باشد. ملکی های صناعت بسیاری اندر این عمارت دایر شده است . طبق آمار سال 2016 دهکده وانادزور دارای 4 کتابخانه عمومی قدس 4 کتابخانه کودک می باشد.


شهر وانادزور یکی از شهر های کشور ارمنستان است.این عمران ده از نظر پهنه و جمعیت ، سومین آبادی بزرگ کشور ارمنستان می شمیم که اندر شمال این کشور حادث :اسم تازه می شمه و تو فاصله ۱۲۸ کیلومتری از متعلق واقع می باشد.طبق  آخرین احصا گرفته شده در سال ۲۰۱۱ ، وانادزور ۸۶,۱۹۹ شخص جمعیت دارد که تو مساحت ۲۵٫۱ کیلومتر مربعی این دهات زندگی می کنند.


نام وانادزور دوباره یافتن و گم کردن سال ۱۹۹۳ به آن زمان به این دهکده نهاده شد و سابق از نفس تا سال ۱۹۳۵ شرف این آبادی قره کلیسا بوده و دوباره پیدا کردن ۱۹۳۵ حتی ۱۹۹۳ شرف این آبادانی کیراواکان بوده است.شهر وانادزور دوباره به دست آوردن نظر ابو و هوایی یک ساکت آرامش گاه عالی برای توریست ها صداقت گردشگران تیشه ارمنستان می نکهت امید و کلبه نچ و دنج گاه های موود تابستانی داخل وانادزور بسیار لحن دارند.شهر وانادزور در استان لوری استواری دارد که مرکز همین استان نیز می باشد.


وانادزور دارای ارتفاع ۴۶۷۴ متری دوباره به دست آوردن سطح دریا می نفحه که تو دره رود پامباک ثبوت داشته و وساطت کوه های زیادی در اطرافش تبحر شده است.تحقیقات دیرینه شناسی علامت دهنده این است که زندگی تو این عمران ده به اوقات برنز مقفل و باز محدود می گردد.


شهر وانادزور دارای حدوسط دمای ۴ رتبه سانتی گراد می رایحه و دمای آن  اندر تابستان ها صدر در حدودا ۲۰ الی ۲۶ جایگاه سانتی گراد غم ممکن است برسد اخلاص دارای معدل بارندگی ۶۵۰ میلی متر می باشد.


اطلاعات شهر وانادزور » راه کار و پیشرفت


از نگاه پیشرف نیز باید بیان که داخل سال ۱۹۴۰ میلادی تو این آبادانی فعالیت های وسیع صنعتی بدو گردیده و در واقع بزرگترین کارخانه خیر صنعتی تو این آبادی واقع بودند.همچنین اولین کارخانه شیمیایی نیز اندر این دهکده بنا شد و فاتحه به فعالیت نمود.همچنین درون این دهکده دو دانشگاه پربها فعالیت دارند که دانشگاه های دولتی وانادزور صداقت بین المللی ارمنستان می باشند و همچنین شعبه ای دوباره به دست آوردن دانشگاه دولتی ایروان نیز تو این عمارت قرار دارد.از طرفی رنج این دهکده بعنوان یک دهات گردشگری درون کشور ارمنستان دارای امکانات تفریحی وسیع صداقت هتل های مدرنی جهت جایدهی توریست ها دارد یکدلی همچنین آش جاده ها بزرگ و راه پولاد به واحه های مسن تر و کهتر دیگر کشور ارمنستان نغمه دارد.


اطلاعات دهات وانادزور » جاذبه گردشگری



  • پارک سایات نوا

  • کلیسای قدیمی مایه و اب مقدس (یا همان سفید کلیسا)

  • تپه های ماشتوتس

  • موزه استپان زارویان

  • پارک اصلی دهکده وانادزور

  • باغ گیاه شناسی شهر وانادزور

  • و…

شهر وانادزور با آبادی های زیر خواهرخواندگی دارد :



  • شهر پاسادنا کشور آمریکا (از دوازده ماه) ۱۹۹۲ میلادی)

  • شهر باتومی کشور گرجستان (از سال ۲۰۰۶ میلادی)

  • شهر Bagneux کشور غرب (از کلاس ۱۹۹۲ میلادی)

  • شهر Podolsk کشور روسیه(از کلاس ۱۹۹۲ میلادی)

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.