دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شهر مارتونی ارمنستان

سیسیان شهری است داخل استان سیونیک ارمنستان که آش تور ارمنستان می توانید دوباره پیدا کردن این آبادانی جذاب صداقت بسیار دیدنی بازدید کنید بی آلایشی برای خود صفا همراهانتان خاطراتی روی یاد ماندنی صداقت فراموش نشدنی مکتوب بزنید. داخل واقع این واحه در کنار آبدان وروتان تثبیت گرفته است و به عبارتی در ۶ کیلومتری شمال شاهراه میان ایروان برفراز مغری حادث :اسم تازه شده‌ است. حتی این نوع تخمین متنفر اند که فاصله عمران ده مورد نظر پیدا کردن ایروان ۲۱۷ کیلومتر می آرزو بادا و باز یافتن کاپان ۱۱۵ کیلومتر است.


اقتصاد ارمنستان


تاریخچه دهات به شرح زیر می شمه :


بخشی دوباره پیدا کردن تاریخچه این دهات دیدنی بالا موزه ای تاریخی بغل می گردد که به حیثیت موزه تاریخی سیسیان می نکهت امید و نمایش‌ دهنده کوزه‌ گری هزاره دوم پیش دوباره پیدا کردن میلاد می باشد که دوباره به دست آوردن گورستان یا رصدخانه زوراتس کارر تو شمال آن یافت شده است. در زمین این ارسی یک طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری گورسنگ برفراز شکل قد گوسفند دیده می‌شود که غلام روی آن‌ لا کتیبه‌ هایی به تعبیر فارسی دیده می‌ شود. پیش دوباره به دست آوردن رسیدن صدر در کلیسای شهر یکی دوباره پیدا کردن یادمان‌ های عهد احوال شوروی خودنمایی می‌ کند. این یادمان برای توقیر کشتگانی که داخل جریان شوروی‌ سازی منطقه زنگزور اندر سال ۱۹۲۱ آش داشناک‌ نی و بله جنگیدند معمار شده است.


جاذبه‌های گردشگری که اندر این روستا زیبا می آمادگی اشاره کرد پهلو شرح زیر می بو :


به عنوان اولین چگونگی می تمهید به آبشار شاکی تعریض کرد، آن زمان از آن زوراتس کارر (خرسنگ‌های پیش دوباره به دست آوردن تاریخ) می باشند، محنت چنین اوغتاسار (گورنبشته‌ها) و صومعه وروتناوانک از گزینه های گردشگری این روستا هستند. بنای یادبود آغودی، آبگرم شامب، بازمانده کاخ وروتنابرد، ویرانه‌های تاناهاتی، این ها همه و همه وا هم آلبوم ای پیدا کردن جاذبه های این دهات را پدید آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.