دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

معلومات عمارت پریشان خاطر آپاران ارمنستان

آپاران که عبرت قبلی لحظه باش آپاران بوده است دهات کوچکی داخل استان آراکاستون واقع داخل کشور ارمنستان می باشد.گویا نام دهکده آپارن دوباره پیدا کردن واژه ارمنی  آپارانک روی معنای صرح سلطنتی ملول شده است.این عمران ده در بالا ۱۸۸۰ متری دوباره به دست آوردن سطح دریا تثبیت دارد و معیار جمعیت دم ۶۶۰۰ نفر غلام آورد شده است. فاصله عمران ده آپاران هم ایروان ثنایا ۵۰ کیلومتر می باشد.
داخل این عمران ده ارامنه و مسلماً تعداد بسیار کمی دوباره به دست آوردن قومیت کرد کرب زندگی می کنند.یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین کلیسا های ناحیه کوهستانی ارمنستان که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد داخل این عمارت واقع شده است.همچنین عمارت آپاران محل جنگ معروف کنیز قوش علیه جند ترکیه در ۲۱ می ۱۹۱۸ است، این اضطراب بر علیه جمهوری تازه رهایش یافته ارمنستان بشره گرفت.
واحد پول ارمنستان


اطلاعات شهر آپاران ارمنستان » شرایط عصاره و هوایی


متوسط دمای هوا داخل این عمران ده در شتا -۷درجه و در تابستان ۱۸ ساق سانتی گراد می باشد. این شهر دارای آب دهان منی و هوای نیمه خشک و بارد است و ارج بارش باران سالیانه لمحه ۴۵۰ تا  ۶۰۰میلیمتر است.همچنین این دهکده در خراج ۱۸۸۰ متری باز یافتن سطح دریا اسکان دارد.
شرایط فرهنگی- اجتماعی روستا آپاران
این عمارت علاوه غلام داشتن سه آموزشگاه عمومی دارای یک آموشگاه تخصصی نیز درزمینه موسیقی می باشد.
دوباره یافتن و گم کردن جمله صنلیع دستی این ناحیه می ____________تدارک به اسباب و بوم فرش رمز کرد؛ آپاران یکی دوباره یافتن و گم کردن مراکز مجازی تولید محصولات لبنی در ارمنستان می باشد. درون میان ناس ارمنستان آپارانی لا به عنوان مردم باحال شناخته شده اند.
جلب های توریستی عمران ده آپاران پهلو شرح زیر می باشد:
بنای یادبود جنگ آپاران که در سال ۱۹۷۸ گل کار شده است.
کلیسای صلیب پاکیزه که در قرن ۴ خلق شده است.
مقبره عمومی نزدیک بنای یاد نیستی آپاران می باشد.
پارک الفبای ارمنی مخیتار اذن زاویه .
باز یافتن این روارمنستان همه ساله تیشه آپاران را برگزار می کند.توریست ها از مناظر و اتوبان های زیبای این واحه لذت خواهند برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.