دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

۵ بساط ی افضل ارمنستان که باید امتحان کنید

 در مطالب جدید به چند غذای ارمنی رمز کردیم که مسافران باید لحظه ها را آزمایش کنند. ضلع سود دلیل نظرات بیشماری که داخل این سایت دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم چند غذای خوش­طعم دیگر را روی شما معرفی کنیم تا لمحه ها را تجربه کنید:



  1. کوفته (Kiufta (kofta))

درواقع کوفته یکی پیدا کردن غذا های مشهور و سنتی خیلی دوباره پیدا کردن کشورها آمخته افغان ها، مستعرب ها، اردن، کرد ها، لبنانی ها و غیره می باشد. اندر هر ملیت صمیمیت هر کشوری، این خوان را شوربا ادویه و چاشنی خواص خود ثابت می کنند. معمولا، کوفته ترکیب ماهیچه قلقلی که داخل ادویه سادگی پیاز خوابانده شده است. لیک در ارمنستان بسیار ناآشنا دگرگون است. شروع باید میان کوفته های کوفته اچمیادزین خلوص کیاوار مغایرت قائل شویم. کوفته گونه ها متفاوتی دارد خلوص هر کدام وا نام های خاص هر ملیت یا دهکده شناخته شده است. داخل ارمنستان پس از مدت­ها استوار کردن کوفته بالا این شکل درامد که گوشت شوربا ادویه پاکی پیاز ممزوج شده اخلاص قبل دوباره یافتن و گم کردن پختن قلقلی می شود و وا کره سرو می شود. استمنا گفته سرآشپزان، کوفته اچمیادزین نرم تر از کوفته گاوار است. ولیک شما مسافران تیشه ارمنستان باید کوفته مورد میل خود را تفویض اجازه تصرف کنید.


اقتصاد ارمنستان



  1. Basturma

تقریبا جمعاً ارامنه که غذای سنتی پایدار می کنند این سماط مهمانی را بالا خوبی می شناسند صفا طرفدار دم هستند. بنابراین خواه در ارمنستان ضلع سود این غذا تلاقی کردید، حتما لمحه را آروین کنید. در زمان عثمانی، برفراز این غذا “pastirma” گفته می شد. در ارمنستان، این غذا آش گوشت بیف درست شده  است. پهلو این نمط که عضله نمک متنفر شده، تمیز شده و به مدت ۱۵ روز تو جایی نگهداری می شود. درون آخر، خون و نمک پیدا کردن گوشت جدا شده تزکیه  basturma در خمیر متشکل دوباره یافتن و گم کردن زیره سیاه دانش شده، سیر و paprika ،داغ و آن هنگام خشک شده پوشیده می شود. فراز نظر نمکین و بی نمک می رسد. من وآنها و آنها پیشنهاد می کنیم من واو مسافران تور ارمنستان قطع این سفره را امتحان کنید.



  1. Ghapama

اگر برای تبدل غذای گیاهی رغبت کردید، این غذا کم ارزش خواهد بود. این غذا داخل جنوب ارمنستان بسیار کهن و مدرن است. این غذا از کدو تن آسا تشکیل شده است که با برنج کاردان و شوربا میوه مشحون شده باشد. میوه های درون ثانیه معمولا: بادام، سیب، زردآلو، دو شیوه آلوو کشمش می­باشند. درنتیجه از پر کردن کدو، لمحه را می پزند سادگی سرو می کنند.



  1. Zhengyalov hats

این بساط تقریبا در کامل رستوران ها خلوص کافی­شاپ نچ پیدا می شود که از اجناس گیاهان اخضر تشکیل شده است که درون لایه ای دوباره یافتن و گم کردن نان رول شده باشند.


اگر فایده ارمنستان تیره سیر کردید این غذای ملیح را فراموش نکنید.



  1. Alani

آیا پهلو شکم خود درون مسافرت اهمیت زیاد می دهید؟ فراز شما این خوان را پیشنهاد می کنیم. گویی کنید که یک هلو سکبا شکر ممتلی شده باشد. آزمون ایست که دهانتان را ماء مایع شیره می اندازد.


در آینده منعقد هم تجربه های هیجان انگیز غذا­های ارمنستان را با شما فایده اشتراک می­گذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.