دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

سفر به دهکده اسپیتاک ارمنستان

شهر اسپیتاک ارمنستان یک آبادانی بسیار زیبا اندر شمال استان لوری ارمنستان است که واقع اندر 96 کیلومتری شمال آبادانی ایروان است قدس در امتداد زلزله ویرانگر 1988 کاملا باز یافتن بین گذشتن و مکرر بازسازی شد. طبق سرشماری دوازده ماه) 2011 جمعیت این آبادی 12881 نفر می باشد.


این ولایت دارای دوش تاریخی می بو و پهلو همین دلیل داخل گذشته پشتوانه این آبادی حماملو بوده است و تو سال 1949 تغییر ارزش پیدا کرد به آبادی اسپیتاک که در تعبیر ارمنی به معنی سفید است که بالا دلیل آستانه سنگ آهک می باشد.


وضعیت آب و هوای ارمنستان


شهر اسپیتاک دارای یک منزل ساختمان فرهنگی ، 3 کتابخانه عمومی سادگی  چندین تالار سینما و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما می شمه .هم چنین یک موزه طایفه نگاری نیز دارد. میراث فرهنگی این عمران ده شامل یک سایت نوین شناسی از الف دوم قبل پیدا کردن میلاد و غصه چنین ویرانه های باستانی اندر تپه امیرالجیش مربوط روی هزاره اول قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد است و کرب چنین یک خدک روی نورنجه و جوی پامباک است که قدمت نفس به هزاره 19 بی پایه می شود.  هم چنین هر دوازده ماه) 15 ژوئیه به عنوان روز اسپیتاک جشن گرفته می شود.


فوتبال به نشانی محبوب ترین ورزش تو این ولایت شناخته شده است ، FC اسپیتاک به نمایندگی از واحه بین سنه پایه های 1990 صداقت 1998 درون مسابقات داخلی شرکت داشته است . آش این حال مثل هماهنگ سایر تیم های والیبال ارمنستان ، این دایره نیز صدر در دلیل مشکلات مالی منحل شد.


به طور کلی تکرار های محبوب آبادی اسپیتاک ارمنستان فوتبال ، کشتی ، بوکس یکدلی وزنه برداری می باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.