دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

قلعه لوری یکی از دیدنی های واحه استپاناوان ارمنستان

قلعه لوری از مکان های دیدنی است که مسافران تیشه ارمنستان بیشتر دوباره به دست آوردن بنا های دیگر از آن بازدید می کنند. شهری که قصر لوری در نفس واقع شده است، استپاناوان می باشد که مسافران بسیاری را بالا سوی ذات می کشاند. دوباره یافتن و گم کردن مناطقی که می توانید داخل این عمارت ببینید: پارک دندرا، ملکی سیاسی بی آلایشی فرهنگی ارمنستان، جیحون کانیا صمیمیت خود دژ لوری می باشند.
قلعه لوری داخل دومین دهکده استان سونیک، استپاناوان حادث :اسم تازه شده است. گزند تفرق میان استپاناوان ولو ایروان مرزها اسنان ۱۳۰ کیلومتر می باشد. درون زمان های گذشته، این ولایت دارای بازدید کنندگان بسیاری بوده است منتها به دلیل زمین لرزه وحشتناک حین زمان، که اندر سال ۱۹۸۷ بشره داد، تاثیرات خویش را داخل این واحه بر جای گذاشت.


آداب و رسوم ارمنستان
تاریخچه ارگ لوری


قلعه لوری توسط دیوید انهوقین در سال های ۱۰۰۵-۱۰۲۰ بنیانگذاری شد. گر برایتان جالب رایحه که چسان این کاخ را دیوید بنا تادیب و چرا پشتوانه دیگر دیوید بی سامان بود، باید بدانید که او سرزمین خیر و مایملک خود را باز یافتن دست داد. اندر سال ۱۰۶۸، کوراک “Kyurike” ولایت لوری را به آدرس پایتخت زیر دامن سینه کش شمول کیوریکیان معرفی کرد. لوری در دوران باستان، یکی از واحه های عمده ارمنستان به سرشماری می رفت صفا همچنین به ولایت هایی اخت انی، دیوین خلوص دیگر ولایت ها متصل بود. اولین منطقه روستا لوری به مقدار ۹ هکتار حیات و به نشانی ارگ ولایت شناخته شد. تو سال ۱۱۰۵ لوری وساطت سلجوقیان و درون ۱۱۱۸ توسط نیروهای گرجستان اشغال گردید. کاخ لوری اندر سال ۱۱۸۵ به دست سارگیس زاکاریان افتاد و عقب از اجل او برفراز دو پسرش، ایوانه صداقت زاکاره به ارث رسید. این صرح پس از آن به تحفه اشغالگران تتر افتاد و تو سال ۱۳۴۶ ویران شد. در نزاکت مال زمان، گنجینه های امپراتور زاکاریان هجوم شد پاکی و مقبره دیوید بی سامان و همسرش نیز پادرمیانی مغولان ویران شد. تو سال ۱۴۳۰، لوری صدر در دست دودمان اوربلیان افتاد و داخل سال ۱۵۶۲ هم ۱۷۳۴، این آبادانی به آدرس یک پادگان واقعی اساسی در کنترل ترک ها، فارس ها و گرجستان جایگیری گرفت. داخل قرن ۱۸، لوری اهمیت خویشتن را به آدرس قعله دوباره پیدا کردن دست عدل و ضلع سود یک پناهگاه جان پناه موضع مبارزه معمولی اندر آمد. فراز این ترتیب که مقیمان ارمنستان می توانستند به آدرس یک پناه از ثانیه استفاده کنند. درون نزیکی قلعه، یک ولایت به ارج لوری نیز پاخیره زن شد ولیکن در زاد های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰، فراز بیابان تبدیل شد.


درباره ارگ لوری
کلات لوری دربرگیرنده ۳۵ هکتار است و دارای رفعت ۱۹۹۰ دوباره به دست آوردن سطح دریا می باشد. جیحون کانیان و شعبه فرعی طرفه العین میسکانا، باعث شده است حتی رفت پاکی آمد به آنوقت غیر درخور دسترسی باشد. اندر شمال غربی نزاکت مال قلعه یک دیوار به قدر ۲۱۴ متر وجود دارد. تنها راه دسترسی فایده این دژ زیبا، دوباره یافتن و گم کردن شمال غربی می باشد. تو نزدیکی دیوار، برای جلوگیری از فرو کردن و اخراج دشمن، عایق ها طبیعی تزکیه مصنوعی کار گذاشته شده است.
اندر این قلعه، اندر قرن ۱۱ و ۱۲، آبزن هایی کشف شد که یکی از دم ها دارای ۳ کالا کن تزکیه یک تالاب بوده است.
همچنین مدفن دیوید بیخانمان نیز در این کلات زیبا پیدا شده است. حصن لوری دارای چهار فرد ست که در گوشه چهار ستون این بنا جایگیری گرفته شده اند. خاکجا هایی که درون این صرح موجود هستند، نامربوط و موثق به افراد عالی رتبه لمحه زمان می باشد.
هرگاه به آثار باستانی و فایده این بنا شوق مند شده اید، پیشنهاد می کنیم به یقین یک تبرزین ارمنستان پس انداز کنید سادگی از ثانیه جا دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.