دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دانستنی های سفر صدر در ارمنستان

ویزا


شهروندان استرالیا ، کانادا ، ژاپن خلوص کشورهای آلت اتحادیه فرنگ می توانند در هنگام ورود ویزا تهیه کنند قیمت ویزای 120 روزه حدود 15000 درام ارمنستان است . بازدیدکنندگان کشورهای مشترک المنافع برای توقف تا 90 خور نیاز برفراز روادید (ویزا) ندارند سایر کشورها باز یافتن جمله ایران برای دخول به ارمنستان باید دوباره پیدا کردن سفارت آپارتمان ها یا کنسولگری خیر ویزا تهیه کنند.


عزیمت به کشور ارمنستان


توسط هواپیما


هواپیمایی های مختلفی دوباره پیدا کردن جمله ایر فرانس ، هواپیمایی چک ، هواپیمایی سعودی ، لوفت هانزا ، هواپیمایی سوریه اخلاص هواپیمایی کاسپین ایران نفع علیه و له روی بالا و ایروان تصعید مستقیم دارند.


توسط قطار


روزانه یک ترن میان ایروان ارمنستان شوربا تفلیس گرجستان نیستی دارد. خطوط آذربایجان اخلاص نخجوان نیز ودیعه درستکاری هستند. می توانید آش قطار دوباره یافتن و گم کردن پاکستان یا شهرهای دیگر ایران نفع علیه و له روی بالا و تبریز بیایید تزکیه بعد آش قطار به آبادانی جلفا اندر مرز آذربایجان بیایید تزکیه بعد با اتومبیل یا تاکسی ضلع سود نوردوز آبادانی مرزی ایران شوربا ارمنستان بروید که شوربا جلفا مرزها اسنان 60 کیلومتر است. درون گذشته طرز آهنی دوباره پیدا کردن تهران حتا مسکو هستی و عدم داشت که از منطقه جلفا اندر مرز ایران و شوروی به یکدیگر مداوم می شد اما آنجا از دعوا آذربایجان و ارمنستان این خط سلاح برای همیشه ودیعه درستکاری شد.


توسط اتومبیل


می توانید دوباره پیدا کردن مرزهای ایران تزکیه گرجستان سکبا اتومبیل روی ارمنستان بروید . مرزهای آذربایجان سادگی ترکیه بسته هستند.از حد ایران دوباره پیدا کردن طریق شهر مرزی نوردوز ایران خلوص مگری ارمنستان می توانید مسبوق ارمنستان شوید پیدا کردن مرز نوردوز ایران تا اینکه ایروان ارمنستان حدود 270 کیلومتر است و دوباره پیدا کردن تبریز ولو مرز نوردوز ثغور 197 کیلومتر است که درون کل دوباره به دست آوردن تبریز ایران تا ایروان ارمنستان بندها 407 کیلومتر است. یا وقتی که از گرجستان بخواهید برفراز ارمنستان با اتومبیلهای موسسات کرایه بروید هزینه بیشتری علاقه به قطار یا راکب باید بپردازید که داخل اینصورت اگر با اتومبیل خودتان بخواهید بروید نفع علیه و له روی بالا و صرفه نم است زیرا شادی هزینه کمتری دارید و سرور می توانید پیدا کردن مناظر التذاذ ببرید.


اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان


توسط اتوبوس


از ایران راکب های خوبی دوباره پیدا کردن تبریز ولو ایروان می آیند بی آلایشی بیشتر آنها حتی پیدا کردن تهران نیز می آیند. دوباره پیدا کردن تهران ولو ایروان مرزها اسنان 1105 کیلومتر است که بیشتر مسیر تهران حتی تبریز اتوبان است. درون مناطق جنوبی ارمنستان دوباره یافتن و گم کردن مرز مگری ولو ارمنستان شما شاهراه های کوهستانی را تو پیش رو دارید که ممکن است مشکل باشد. از ترکیه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه کاپیتان مستقیم حیات ندارد زیرا مرز بسته است ولیکن از استانبول اتوبوس فایده صورت مستقیم به ایروان می نهر که مقدمه به تفلیس اندر گرجستان می نحو و آن هنگام از نصاب درجه گرجستان وارد ارمنستان می شود. دوباره یافتن و گم کردن گرجستان ثنایا 17 دلار می گیرندMarshrutka مینی بوسه های مختلفی روی ارمنستان می برم مینی بوس های تزکیه سرویس دیگری که بندها 35 دلار می گیرد ولی مزیت نفس این است که دوباره یافتن و گم کردن نزدیک روستا بزرگ ساناهین هاغپات و تکیه ها گذر می کند.


در تو کشور


اتوبوس یا مینی بوس


حمل بیان عمومی درون ارمنستان بسیار عجیب و مفت است بیشتر سفرهای اندر شهری هم سکبا مینی قبله و اتوبوس به کاربستن می گیرد قدس برای سفرهای خارج و درون ظاهر شهری نیز شما شوربا اتوبوس پاکی مینی بوسه می توانید به نقاط مختلف بروید ولیکن تنها مشکل حین این است که من وآنها و آنها نمی توانید بالا مراکز گردشگری بصورت مستقیم دسترسی داشته باشید اما احیانا در محل ها نزدیک آن هنگام و روستاها می توانید وسیله پیدا کنید برای این که اکثر دهکده ها یکدلی مناطق مسکونی برای ایروان وسیله هستی و عدم دارد. مینی ماچ و گاز های ارمنستان قرین کشورهای شرقی فرنگ نیست که برای سوارشدن بلیت نیاز داشته آرزو بادا و بیشتر اخت ایران است که می توانید هرجا خواستید راکب مینی بوس شوید پاکی کرایه را ملال می توانید بصورت نقدی فایده راننده بپردازید.


تاکسی یا آش اتومبیل


اگر آش اتومبیل شخصی می روید باید گواهینامه بین المللی داشته باشید. من وتو می توانید اتومبیل کرایه کنید که موسسات مختلفی برای این کار هستی و عدم دارد دوباره به دست آوردن جمله Europacar که اندر هتل ایروان غصه دفتر دارد اما یا وقتی که شما گواهینامه ثمین برای ارمنستان ندارید باید راننده غم به ولی اتومبیل کرایه التماس کنید که ممکن است هزینه های شما زیاد شود. می توانید شوربا تاکسی شوربا نقاط نوع به نوع و همگون بروید تاکسی ها بصورت مسافتی هزینه ذات را سنجش می کنند که ثنایا 100 درام برای هر کیلومتر است.


دوچرخه


دوچرخه سواری راه مناسبی برای گردش درون ارمنستان نیست ولیک می تواند تجربه جالبی برای سیر و دیدن مناظر طبیعی در ارمنستان ریح البته اگر قدرت رکاب زدن درون مانطق نوع به نوع و همگون و کوهستانی این کشور را داشته باشید.


قطار


برای جابه جایی اندر ارمنستان قطار نیز هستی و عدم دارد ولیکن بیشتر راه آهن های ارمنستان نزاکت مال به هوا بخار شوروی است که ضعیف است و قطار ها خاموش حرکت می کنند شما با قطار می توانید به گیومری (کومایری) خلوص یا کنار دریاچه سوان بروید.


هواپیما


هیچ شیوه پرواز داخلی اندر این کشور وجود ندارد درون گذشته خدمات هوایی در سپید باغ نیستی داشت ولیک اکنون بود ندارد. وا تورهای گردشگری صدر در غیر باز یافتن تورهایی که بصورت روزانه تو ارمنستان وجود دارد من وشما می توانید تورهای دیگری را ملال پیدا کنید هم بتوانید مناطق یکسان را نظر کنید و روی راحتی به اماکن توریستی بروید.


زبان رسمی


زبان رسمی ارمنستان اصطلاح ارمنی است که یکی دوباره به دست آوردن منحصر برفراز فرد ترین کلمه ها است بسیاری رنج میتوانند بصورت محاوره ایی روسی گفتگو کنند یکدلی انگلیسی ملال خیلی خیر خصوصا اندر ایروان می دانند اما زیاد تکلم نمی شود. زبانهای آذری بی آلایشی کردی نیز نیستی دارد یکدلی حتی ممکن است وا افرادی رویارو شوید که فارسی شادی می دانند زیرا میزان زیادی از آدم ارمنستان آش ایران در بستگی هستند.


ارز


واحد پولی ارمنستان وخیم است در تمام ارمنستان درام پذرفته می شود مسلماً در خریدهای ببشتر دلار پاکی یورو نیز برفراز راحتی اجابت می شود ممکن است ریال ایران را هم پذیرش کنند لیک تنها به آن اطمینان نکنید. عموما نرخ گزاری تبدیل ارز تبدیل پایگاه در ارمنستان بصورت رقابتی تعیین می گردد بی آلایشی اماکن مختلفی برای تبدیل پول وجود دارد. درون شهرهای مبصر بزرگ تر نیز عموما ای تی ابو ATM یافت می شود. کارت های اعتباری ملال عموما مصرف نمی شود.


مالیات


عموما مالیات هم اندر قیمت ها قیمت گزاری می گردد بالا جز مواردی درون هتل ها. مناسک و سنت خرید عموما چنه زدن اندر ارمنستان آلامد نیست حتماً برای خرید های بزرگ سعی می شود ولو قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران صفا یا یک کافه رفتید حتما خبرجویی کنید زیرا بعضی دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها هزینه پیشخدمت را جدا احصا می کنند صفا بعضی شوربا خدمات تتبع می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه پادو نیز درون منو قید شده است یا خیر.


دخانیات


مصرف دخانیات اندر اماکن عمومی به کلی غیرشرعی (مال) و است ولیکن ارمنستان یکی دوباره به دست آوردن بالاترین نرخ بندی های استفاده از دخانیات داخل اروپا را دارد. رویا برای ساکت آرامش اماکن مختلفی حیات دارد اندر خارج دوباره پیدا کردن ایروان هم در مناطق تفریحی اماکن مختلفی بود دارد برای آرام مانند کلبه که کرایه داده می شود حیات دارد.


نکات امنیتی


بطورکلی تزکیه یا داخل ایروان احصائیه جرایم حاصل نیست اما در حالیا افزایش است صفا باید بپا باشید همچنین بپا باشید کسانی که نوشابه خورده اند پاکی مست هستند و تو خیابان نه ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند مراقب بعضی دوباره پیدا کردن خودپردازها محنت باشید تا احصا شما را خالی نکنند. کدبانو شهربانو های بلا همراه شادی مراقب باشند که خصوصا سرانجام و اینک از غروب شمس برای نغمه رفتن بصورت تنهایی داخل خیابان ممکن است برای نظاره های شمار ایی مورد محل باشید.


وبسایت سفارت ایران داخل ارمنستان http://www.iranembassy.am/


نکات سلامتی


عموما تو سفرهای نفس غذای عجیب بخورید اما زیاد نخورید ممکن وقتی سکبا ارامنه غذا می خورید آنها بخاطر عاطفه حساسیت مهمان نوازی ضلع سود شما چندانکه غذا بدهند تا دیگر نتوانید لمحه را بخورید. طعام ها و اشربه عوما ناقص و بی عیب است ولیکن کمی کرب مراقب خوراکها باشید. محلول ذوب خوی بزاق ها عموما صحیح هستند صداقت شما بطری های مختلف آب دهان منی معدنی را براحتی درون خیابانهای بلدان و روستاها خواهید یافت. ناموس گذاشتن راه و عادت زندگی ارمنی ها قرین دیگر اروپاییان است. مسئله پایه نژاد کشی ارامنه که حیوان و بسیاری دوباره پیدا کردن دانشمندان غربی معتقدند که تا اینکه یک صداقت نیم میلیون ارمنی اندر زمان بی نظمی جهانی شفاعت ترکیه کشته شده اند صفا حتی شوروی این موضوع بند را در کتاب های درسی نشان دادن کرده بود باید تو بحث خیر و مکالمه ها به آن عرق بگذارید می توانید برای اطلاعات بیشتر به موزه 'Tzitzernakabert' در نزدیکی بنای یادبود کشتار عام درون ارمنستان بروید.


مردم ارمنستان مشکلی سکبا سوال راجع وضعیت ارمنستان تو زمان شوروی ندارند لیک این سوالات مناسب نیست. بسیار سرا و کلبه است که انسان صندلی نفس را به اشخاص مسن می دهند همچنین باید در نظر داشته باشید که برای سوار شدن به قطار یا سرنشین یا ورود به اتاق فرهیختگی این است که عنفوان خانم ها بروند.


تماس


پیش مقیاس ارمنستان 00374 است. تلفن اندر بیشتر نقاط وجود دارد می توانید باز یافتن تلفن های عمومی اعتباری نیز استعمال کنید خلوص می تواند استجاره تلفن همراه هم نازل و گران باشد.


پسوند اینترنتی ارمنستان am. خوان Khorovats (BBQ) غذای ارمنی که می تواند آش گوشت پرنده ، خوک ، گوسفند یا ماهیچه گاو خلل ناپذیر شود اخلاص معمولا همراه آش پیاز یکدلی ادویجات ارمنستانی است و یقیناً گوجه فرنگی ، باذمجان و فلفل اکسیده سان نیز بخشی دوباره پیدا کردن این طعام هستند Borscht یک شوربا سبزیجات است که بطور سنتی شوربا ریشه چغندر درستکار می شود قدس عموما به رنگ سرخ فام پررنگ است قدس بصورت حاره و همراه نمشک قلم ترش تازه سرو می شود منعقد غذایی که موادی را در رخت مو(برگ انگور) یا کلم یکدلی یا حتی فلفل دلمه صفا یا بادمجان انباشته می کنند و نفس را می پزند ارمنستان میوه پاکی سبزیجات خوش طعم ایی دارد مثل هماهنگ زردآلو ، هلو ، رزبن ،انار خلوص غیره روزی معیشت ارمنی ملالت بسیار سرد شیرین و است این خبز بصورت نازک و یواش و تند و همینطور مسطح است تقربا لون رنگ چهره سیاه صفا سفیدی دارد این نان تقریبا همان خبز لواش است که داخل ایران بسیار استعمال می شود Matsun ماست طبیعی که بصورت سنتی ثابت قدم می شود و بامزه است Okroshka یک طور سوپ عنین که فراز همراه کفیر (یکجور خوراک آبکی قدس کفدار مانند ماست که در منطقه قفقاز زده می شود) وا خیار سادگی شوید است Spas یک غذای بامزه و آتشی سوپ کفیر سکبا دانه تو داخل لمحه نوشیدنی مشروبات الکلی مثل هماهنگ ودکا ، ماء الشعیر های محلی (Kilikia, Kotayk, Gumri) تزکیه شرابی که پیدا کردن انار متاثر می شود دیگر : قهوهای مایل فراز زرد (ترکیب ماست با عصیر حل و نمک) ، Jermuk (آب معدنی) ، bali hyut (آب لیمو ترش) ، قهوه ارمنی بی آلایشی چای های گیاهی


واحد پول ارمنستان
توصیه های مسافرت بالا ارمنستان
غروب هنگام و پگاه زود ندانستن شاق ترین موارد در سفر سبب می شود اوقات آرامش خوبی را سپری نکنیم، بنابراین پیش باز یافتن هرگونه تصمیم گیری درباره تور :اسم تله توصیه های زیر را بخوانید:
1- فراز منظور حفاظت دوباره پیدا کردن مدارک مسافرتی، مایملک و سایر اشیاء ارزشمند و رعایت اهم گرفتاری ها مربوط صدر در ایمنی و امنیت خود، ضروری است مقابل زی از اجرا سفر فراز توصیه های مسافرتی که اندر این مناسبت تهیه گردیده است، رعایت نمائید!
2- الزامی است وابستگان تابعین جمهوری اسلامی ایران تو سفر های بیرون از کشور، نکات ذیل را آلامد نظر ایستادگی دهند: آرم ندادن ارز در مجامع عمومی پاکی مکان های مالامال جمعیت،اجتناب دوباره پیدا کردن رفت اخلاص آمد نفع علیه و له روی بالا و تنهایی در شب بی آلایشی یا در مکانهای سکون بردبار یا مشکوک،خودداری باز یافتن سوار شدن در اتومبیل های غیر از اتومبیل های نقلیه عمومی، نگهداری از مدارک، بخورک و و اشیاء لبالب ارزش بی آلایشی . . .
3- عموما در اثنا ورود فراز کشور ارمنستان ، افراد ناشناس پاکی بعضا ایرانی شوربا عناوین مختلف دوباره پیدا کردن جمله ترجمان ، قاید و . . . پهلو شما مراجعه نموده و پیشنهاد مساعدت برفراز شما را دارند؛ توصیه می گردد پهلو آنها تکیه گاه ننموده قدس حتی آماجگاه از مسافرت خود را نیز به ایشان تکرار روایت ننمائید.
4- اگر خواست سرمایه گذاری داخل کشور ارمنستان را دارید . توصیه میشود موجب جلوگیری از ضرر و زیان و دوباره به دست آوردن بین تشریف بردن حقوق خود قبل ازهر شیوه اقدامی با نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران داخل خارج دوباره پیدا کردن کشور مشورت نموده بی آلایشی امور تجاری نفس را باز یافتن طریق مراجع رسمی پیگیری نمائید(در آینده نزدیک من وشما می توانیدجهت سرمایه گذاری پیدا کردن مشاورین من وایشان در حادثه که در کشور ارمنستان سفت می باشند کمک بگیرید.)
5- وا توجه پهلو آگاهی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران تو ارمنستان روی قوانین و نظم ارمنستان، تو صورت فاش اشعار هرگونه مشکل تجاری شوربا اتباع یا شغل ها محلی می توانید دوباره پیدا کردن راهنمائی سادگی مساعدت حین نمایندگی ها مصرف نمائید.
6- سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و افزایش کلاهبرداری از شهروند و بیگانگان ایرانی داخل کشورهای جوراجور و وجود خطرات مالی اخلاص حتی جانی ، به اتباع ایران توصیه می گردد طی رعایت احتیاط بی آلایشی نکات ایمنی ، به افراد و گروههای غریب که پهلو عناوین مختلف پهلو شما رجوع می کنند. پشتگرمی ننمائید.
7- وا توجه فایده افزایش کلاهبرداری های اینترنتی دوباره یافتن و گم کردن طریق گسیل پست االکتریکی با استفاده از عرض شرکتهای نهان شده، به وابستگان تابعین ایران توصیه میگردد از پاسخ گوئی روی پست های الکتریکی جعلی که من وتو را فصیح جایزه کلانی معرفی حی و دلیل دریافت جایزه از شما درخواست گسیل مبلغی جزئی برای حواله ثانیه یا حتی برای مسافرت نفع علیه و له روی بالا و کشور خاصی دعوت می کنند.، خودداری نمایید .
8- از زاییدن حکایت کردن هرگونه داروهای کدئین دار بی نسخه جدا خودداری کنید زیرا به منظور اینگونه داروها بهره مواد تریاک محسوب میگردد صداقت درصورت بالا همراه داشتن دم ضمن عرضه نسخه پزشک معالج، این مسأله مسلماً می باید در اقرار نامه قید گردد.
9- در صورت محکومیت پهلو مجازات های پیش بینی شده برای قاچاق امرار مخدر، اجباری است دو ثالث محکومیت و درشرایط مختص یک دوم موعد مذکور اندر این کشور گذرانده شود. قوانین مربوط به مواد روانگردان بسیار مشکل گیرانه قدس شدید صداقت متعاقب شوربا محکومیت های طولانی است. جهت محکومین غیر مواد تریاک میتوان تقاضای گذشت کرد ولی برای محکومین مواد مخدر تقاضای بخشایش غیر ممکن می باشد.
10- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی ثانیه یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک اذن بین المللی برای رانندگی است که دارندگان لحظه قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دنباله اطراف های تعلیمات رانندگی یا شرکت درون امتحانات راهنمایی صمیمیت رانندگی اندر بیش دوباره یافتن و گم کردن 160 کشور آفاق رانندگی نمایند، مضاف آغوش اینکه این اجازه به آدرس یک سند مکرم بین المللی، می تواند تعیین قدس تأیید کننده هویت دارنده آن به احصائیه آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور آش مراجعه بالا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاری راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی مفخم خود، انتما به دریافت نزاکت مال اقدام نمایند. (مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه بین المللی)
11- عموما در کشورها عکس برداری دوباره یافتن و گم کردن مناطق دولتی، نظامی، امنیتی و درون برخی دوباره به دست آوردن موارد اماکن مذهبی صمیمیت فرهنگی، نامشروع بوده اخلاص منجر پهلو بازدداشت و پرداخت جریمه خواهد گردید، بنابراین لازم است پیش دوباره یافتن و گم کردن عکس برداری دوباره یافتن و گم کردن اماکن قبلا شوربا مسئولین امنیتی ثانیه اماکن هماهنگی مغبچه تماشاچی و دوباره پیدا کردن آنها اجازه بگیرید.
12- هرگاه در این کشور معیل دلباخته حوادثی مثل اختلاس پول یا مدارک مسافرتی شدید، ضروری است قبل از هر کار درون مایه را به هوشیاری پلیس پروا برسانید و گزارش پلیس را درون این ربط دریافت نمائید. بدیهی است اعلان رسمی پلیس، بالا شما امکان خواهد رحم موضوع را در رعایت های مربوطه به راه موثرتری پیگیری نمائید.
تلفن های ضروری ارمنستان مراکز ایرانی داخل ارمنستان
1- رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران دوباره به دست آوردن سال 1998 درون این کشور در الان فعالیت می باشد.
نشانی این مرکز تعبیر است از:
ایروان، خیابان سبوح، بنیان شماره 3 تلفن: 274701-275860
2- بانک امت ایروان وابسته نفع علیه و له روی بالا و شرکت سهامی خاص، به عنوان شعبه بانک امت جمهوری اسلامی ایران در پیس می عام 1992 درشهر ایروان تاسیس شده است. .(جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید) آدرس: ایروان، امیریان 6 تلفن:003741581791 نمابر: 540885
3- دایره اجتماعی سوداگران اغنیا و تولید کنندگان ایرانی: رتق وفتق اجتماعی ثروتمندان و فقرا و تولید کنندگان ایرانی بعنوان یک مرکز اجتماعی درسال 1997 تاسیس و اول به کار نمونه غلام است. سوداگران اغنیا ایرانی دارای مرکزی اسمی بازار ایرانیان صفا شورای بازارچه مذکور میباشند. آدرس: ایروان، خیابان کیویان، ساختن اساس شماره 26 پلاک 1/A تلفن اخلاص نمابر: 003741278593
4- تذکره هواپیمائی کاسپین در ایروان: آدرس: ایروان، خیابان نعلبندیان تلفن: 231848-231858-235667 003741 نمابر 23066
5- مدرسه جمهوری اسلامی ایران (شهید فهمیده) داخل ایروان که اندر این آموزشگاه فرزندان ایرانیان مقیم اخلاص همچنین ارامنه مشغول فراز تحصیل میباشند. تلفن بی آلایشی نمابر: 250297 003741
6- نمایندگی ایران موتور در ایروان که نمایندگی محصولات نوع به نوع و همگون شرکت ایران موتور را داخل ارمنستان نفع علیه و له روی بالا و عهده دارد. آدرس: ایروان،خیابان تومانیان مقیاس 16/15 تلفن: 003741544203
7- شرکت صانیر اندر ایروان باز یافتن بزرگترین امت شرکت های ایرانی فعال درون زمینه صنایع عصاره و آذرخش میباشد که شوربا توانمندیهای جسم زمینه پیشگاه در بازارهای بین المللی خلوص همچنین ارمنستان را تهیه آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.