دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ارمنستان: اسطوره مسیحیت

تور ارمنستان|ارمنستان در یک نگاه|آداب و رسوم ارمنستان|اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان|واحد پول ارمنستان|هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان|تاریخ ارمنیان و ارمنستان|اقتصاد ارمنستان|وضعیت آب و هوای ارمنستان} ">کشف یکی پیدا کردن قدیمی ترین پایتخت های جهان صبحانه در هتل. امروز من وآنها و آنها اکتشاف ما باز یافتن پایتخت پر جنب تزکیه جوش دوباره یافتن و گم کردن ارمنستان، ایروان، که داخل آن آداب دانی باستانی است که با سبک زندگی موخر و آداب بزرگ مخلوط بدو می شود. ما شروع تور پیاده روی من وشما را باز یافتن میدان جمهوری، در دوام به آبشار، یک فضای منعقد موزه هنر مدرن وا راه نردبام های عظیم، منجر به پارک پیروزی نشان دادن نادیده می گیرند استثنایی به کل درون مرکز شهر.


واحد پول ارمنستان


ناهار درون یک مهمانخانه محلی درون ایروان. بازدید دوباره یافتن و گم کردن موزه تاریخ ارمنستان. گردش برفراز بزرگترین کلیسای پان ارمنی - گریگور - در مراسم افتتاحیه این کلیسا توسط جناب ژان پل دوم باشگون بود. ادامه درون پارک یادمان نسلکشی ارامنه یادبود و ارسی برای قربانیان استخوان کشی است. شبانه درون ایروان.
مراحل:
ایروان یادمان نسلکشی ارامنه

سرمایه پاکیزه ارمنستان

بعد دوباره پیدا کردن صبحانه، بازدید از راستی زنهار و خیانت نسخه های خطی قدیمی درون ماتناداران، که محتوی اسناد تاریخی پیدا کردن سراسر اروپا و آسیا پیدا کردن قرن ها. عزیمت پهلو اچمیادزین، که مجرد و متاهل 20 کیلومتر دوباره به دست آوردن ایروان. آن را به نشانی مرکز ارمنی مشخص و ناپیدا شده - میلادی کلیسا و ضلع سود نظر می قسم یکی از اولین کلیساهای مسیحی در کرانه ها و انفس است. بازدید دوباره یافتن و گم کردن کلیسای ارشد وزارت انبار داری که میزبان نشانه ها کارها تالیفات اصلی کلیسای حواری ارمنی مثل هماهنگ نیزه مقدس، که در دنباله مصلوب دمده شدن خود عیسی رنجیده شده بود، در قطعه معروف نار آذرروز نوح پیدا شده پادرمیانی هاکوب پیدا کردن تدهین کاسه که در لحظه تدهین مهذب یک بار آفریننده شده است در 7 دانشپایه طول عمر است. ناهار تو یک گروه محلی است. بازدید باز یافتن کلیساهای سنت گایانه (630 م) که شاهکارهای واقعی دوباره یافتن و گم کردن معماری ارمنی هستند. بازگشت پهلو ایروان سکبا توقف اندر میان ویرانه های آتشخانه زوارتنوتس - مروارید دوباره پیدا کردن معماری قرن 7. شبانه تو ایروان.
مراحل:
لو ماتناداران زوارتنوتس ایروان باند بین المللی

"صومعه مزامیر"
مراجعه فایده آمبرد قلعه. آمبرد یک مجتمع ارگ است و پهلو معنی "یک کاخ در ابرها" - یک نام مناسب برای ارتفاع ثانیه در 2300 متر داده شده تو دامنه های کوه آراگاتس. ساختار دو آشکوب مجهز به یک طرز پله شوربا شکوه، صرح است که پادرمیانی دیوار آش برج تمایل محافظت می شود. کلیسا، اندر 1026 توسط معمار ساخته شده است، کمی پایین تپه دوباره به دست آوردن قلعه. گردش فراز صومعه دوباره پیدا کردن قرن 13th، به آدرس "صومعه مزامیر" شرح احوال شده است. با توجه به سنت، که نخستین کلیسا صومعه مصنوع و آفریدگار شد کشیش نگه مطالعه کردن و نوشتن مزامیر 40 خور طولانی صومعه صومعه دوباره پیدا کردن مزامیر نامیده می شد.

ناهار در منزل ساختمان محلی است. رانندگی فراز ایروان. شبانه داخل ایروان.
مراحل:
کوه آراگاتس آمبرد ایروان

روز 5: اسطوره صومعه صومعه خور ویراپ

تور پرسه و گذار صدر در خور-Virap عبادتگاه صوفیان رباط (قرن 4-17th). 45 کیلومتر از ایروان، خانگاه خور-Virap دارای قدیم پرونده بسیار غنی است، مذهبی صفا غیر مذهبی. این است که داخل دره آرارات در برابر آرارات کتاب پاکیزه واقع شده است، لنگر بازیگران نار آذرروز نوح بودند. اهمیت لمحه است که شوربا گریگور روشنگر، که مسیحیت بالا ارمنستان معرفی و اندر نظر محزون می شود صمیمیت اولین مرحله ارامنه کاتولیک متوالی می شود. در اینجا، شما همچنین می خواهد این مهلت را ضلع سود یک شمع فاحش از گودال مانند حضور پل دوم بود داخل حالی که او صومعه مهر ویراپ بازدید داشته باشند. ادامه تور فراز صومعه نوراوانک - یک مرکز ارشد فرهنگی تزکیه مذهبی از قرن 12th. نوراوانک ( «صومعة جدید») 122 کیلومتر دورتر باز یافتن ایروان و داخل یک موقعیت غیر شایسته دسترس داخل سراسر طبیعت خیره کننده نو و قدیم اتفاق شده است.

رانندگی نفع علیه و له روی بالا و شهرستان پایتخت است. یک شب تو هتل اندر ایروان.
مراحل:
ایروان صومعه هور و ماهتاب ویراپ کوه آرارات نوراوانک،

روز 6: گارنی - آتشگاه تنها بت پرست درون ارمنستان

عزیمت روی گارنی معبد. ارگ و بت پرست عبادتخانه گارنی یک بنای تاریخی زیبا دوباره یافتن و گم کردن دوره هلنی تزکیه یک حصه قابل التفات از معماری باستانی ارمنی است.

ناهار در آپارتمان های محلی در که در وقت حسن شما فرصت فراز تماشای طعام ملی ارمنی "بت" طبخ و تاسیس باربیکیو در آتشگاه گاز زیرزمینی به حیثیت داشته باشد. شمال مشرق گارنی اولی تنگه رود آزات، یک بنای تاریخی سکبا شکوه دوباره یافتن و گم کردن معماری ارمنی قرون وسطی وجود دارد - صومعه  محاط درون فهرست میراث جهانی یونسکو. گغارد دیگر لنگر عبادتگاه ارمنستان باستان وثوق نکردنی، هم حدی از کوه تراشیده شده است. ادامه تبر به بلندی کوهستانی دریاچه سوان - زمرد ارمنستان. این دومین دریاچه آلپی عصیر حل شیرین در کرانه ها و انفس و بزرگترین درون قفقاز است. گشت خلوص گذار داخل Sevan مانند جزیره وا صومعه (قرن 8-9th). بازگشت فراز ایروان. یک شب در هتل در ایروان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.