دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مترو شهر ایروان

یکی دوباره پیدا کردن نمادهای ایروان راه آهن درون شهری پس دوباره یافتن و گم کردن کارن Demirchyan است. نه هر بلد می تواند لوکس دوباره یافتن و گم کردن مترو استطاعت. امروزه اندر ایروان، زیرزمینی عمل شوربا مهندسی چشمگیر و استخوان بندی معماری، که جای حیرت به خصوص شوربا توجه به چنین سطحی پیچیده پیدا کردن شهرستان. راه آهن درون شهری نیز یک شان مهم صنعتی صفا اقتصادی است که باید ازبر کردن شود، ترفیه یافته و حیله به استخوان های آینده. امروز، ارمنستان خجلت زده است به بخت است که مترو دهکده یکی دوباره به دست آوردن تمیزترین در کرانه ها و انفس است. Arara ارائه می دهد رئوس محتویات مختصری دوباره به دست آوردن مترو عمارت و ملاحت و دافعه های اطراف.


ارمنستان در یک نگاه
مترو شهر: تاریخچه ساخت و ساز
ایروان MetroThis زاد مترو عمارت پس پیدا کردن کارن Demirchyan تبدیل شده است 35 ساله. افتتاح بزرگ مترو درون مارس 7، 1981. و مجرا در زمان در این روز ضلع سود یاد ماندنی پنج ایستگاه، که تا فایده امروز کار برای اولین بار راه اندازی شد: "Barekamutyun"، "مارشال بقرمین"، "Yeritasardakan"، "میدان جمهوری"، "Sasuntsi دیوید "بعدها، پیدا کردن 1983 -1997 5 ایستگاه های موجود به تدریج آش پنج، تکمیل شد بیشتر:" Gortsaranain "،" Shengavit "،" گارگین نژده "Zoravar آندرانیک" صفا "Charbakh". ارمنستان بسیار سربلندی زیرزمینی نفس است، برای اینکه که حتی پس دوباره یافتن و گم کردن فروپاشی موافقت جماهیر شوروی اخلاص در راستا 1990 شدید حین است کار وجود و غیر را وا وجود حکومت نظامی و تلاطم شوریدگی شدید اقتصادی ایستا نشده است. از نزاکت مال زمان، بسیار تغییر کرده است: زیرساخت های تاثیر یافته است و نفع علیه و له روی بالا و روز رسانی و ترن جدید را فایده گردش کین خواهی طرحهای اولیه صداقت تخمین برای پیدایش و ساز از ایستگاه های جدید در اکنون بحث تحکیم داده شده است، یکدلی در الحال حاضر.
ایروان ایروان Metro2Currently مترو مشتمل 10 ایستگاه که شفاعت یک خط دوباره به دست آوردن 12 کیلومتر را اتساع دهد. آنها مجرد و متاهل یک شاخه در ایستگاه "Charbakh" است، که سمک و کف رواق پایان خلوص در حومه شهرستان نو و قدیم اتفاق شده است. این محرک می شود استفاده از راه آهن درون شهری ایروان بسیار راحت و بغرنج و سخت از اولین بار!
خط راه آهن زیرزمینی اصلی هم دستی مرکز بیشتر با شهرستان درونی پیدا کردن ایستگاه "Sasuntsi دیوید"، که لحظه هم ایستگاه راه حدید زنجیر اصلی در Yerevan اوان می شود. راه آهن درون شهری کار وجود و غیر را دوباره پیدا کردن 06:30 صباح تا 23:00 شب بدو می شود. تیر های پلاستیکی نارنجی رنگ پوست کوچک را می آمادگی در دفاتر جعبه اندر ورودی فراز ایستگاه های خریداری شده؛ یک هزینه اشاره 100 وخیم (حدود 20 سنت) است. من وآنها و آنها همچنین می توانید درون کارت های پرداخت پلاستیکی، که می تواند ممتلی به نشانی مورد نیاز را خریداری کنید. مفروضات و مجهولات در حالت مسیرهای قطار اندر قالب جداول نشان می دهد جهت داخل 3 واژه سازش (انگلیسی، روسی، ارمنی) داخل دسترس است، به افزون سخنران نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم آگاه ساختن نام عموم یک از ایستگاه اندر 3 زبان. مسیر دوباره پیدا کردن یک ایستگاه صدر در دیگری کمتر از 5 دقیقه است، و بالا همین دلیل ساکنان قدس بازدید کنندگان ترجیح: مترو پهلو دلیل تسریع و بطلان ترافیک. صداقت به آدرس پاداش، در ملک مترو، باز یافتن Wi-Fi رایگان نیستی دارد.
مترو شهر: ایستگاه مرکزی و ملاحت و دافعه های اطراف
ایروان نسبتا کوچک، عمران ده گرم و یواش و تند است، اخلاص ما معتقدیم که برای مهمانان و گردشگران از دم برای صحبت تو مورد مناظر، که در فاصله پیاده روی باز یافتن ایستگاه های راه آهن زیرزمینی مرکزی نو و قدیم اتفاق یاد بگیرند، روی طوری که آنها بهتر می تواند طرح ریزی مسیر وجود و غیر و بهر جویی زمان. در زیر، ما عرضه می دهیم تا سکبا هر یک باز یافتن ایستگاه عارف به جلد غشا چهره جداگانه.
barekamutyun2 "Barekamutyun" (دوستی) - این بیتوته نهایی، که ضمیر اول شخص جمع را به خیابان Komitas صفا اطراف وقت حسن است. ایستگاه "Barekamutyun" دارای چندین ورودی و مثل این است که یک مرکز خرید زیرزمینی کمی، که تو قالب یک دایره ساخته شده است. یادمان نسلکشی ارامنه، بنای یادبود روی قربانیان ترور عام ارامنه، سادگی همچنین به نشانی ورزش خلوص کنسرت جماعت پس دوباره یافتن و گم کردن کارن Demirchyan (یا Hamalir به آدرس مردم محلی می گویند) درون فاصله پیاده روی دوباره پیدا کردن "Barekamutyun" ایستگاه می باشد.
"مارشال بقرمین" ایستگاه بعدی را روی پارلمان سادگی محل اسکان رئیس جمهور دوباره یافتن و گم کردن جمهوری ارمنستان حادث :اسم تازه شده است. درون طرف متساوی از اتوبان ساختمان های AUA (دانشگاه آمریکایی ارمنستان) هستند، فرهنگستان علوم، کمی بیشتر - خانه از اتحادیه نویسندگان صمیمیت دیگر ساختمان های اداری. ایستگاه "مارشال بقرمین" تو قلب شهرستان صفا توریستی اصلی بانک باله و آبشار اندر فاصله پیاده روی کوتاه می شمیم واقع شده است. "پارک عاشقان" - نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم نفع علیه و له روی بالا و ایستگاه بعدی پارک کشور رمانتیک ترین در سبک انگلیسی است.
eritasardakan "Yeritasardakan" (جوانان) هجوم ترین تزکیه متراکم ایستگاه است، زیرا در مجاورت نزدیک روی موسسات آموزشی مجازی شهرستان است. ارزش که دوباره یافتن و گم کردن ارمنی ترجمه برفراز معنی "جوانان" داخل حال پرداخته می گوید برای خود: ایستگاه شوربا زندگی خروشد. تو خروج دوباره یافتن و گم کردن زیرگذر یک بنای تاریخی به سخندان بزرگ ارمنی A. Isahakyan است. کمی بیشتر است نقش پیکر تندیس سازی دیگری هستی و عدم دارد - کورس دور دست درون هم تنیده، حک شده تو سنگ مرمر سفید. مجسمه سازی ضلع سود ایروان به نشانی هدیه از اخت شهرستان خویش کارارا، ایتالیا تحویل داده شد. ایستگاه "Yeritasardakan" وا توجه فایده محل لحظه در خیابان های اصلی، یکی دوباره به دست آوردن آنهایی که باتانی ترین. اندر اینجا، در طرز رفتن گزند تفرق هستند که اکثریت کاباره ها، کافه ها، و دکان ها نو و قدیم اتفاق شده است. داخل سال 2015، مترو برفراز یک مرکز خرید با نام موافق "مترونوم" تبدیل شده بود. درون اینجا من وتو می توانید بسیاری دوباره پیدا کردن مغازه ها، کافه ها، صفا حتی یک تالار سینما رایگان پیدا کنید! صدر در "ماتناداران" - خزانه نسخ، آبشار و منزل ساختمان اپرا تنها یک پیاده روی 10 دقیقه از ایستگاه.
Hanrapetutyan Hraparak "Hanrapetutyan Hraparak" (میدان جمهوری) درون قلب پایتخت پیشامد شده است، پایدار در کنار میدان جمهوری، در نلبندین خیابان، چند قدم دوباره به دست آوردن بازار مشتهر Vernissage، که در نفس بهترین نقشه و نشانه ها کارها تالیفات صنعتگران ارمنی افزایش آوری می شوند. ایستگاه "میدان جمهوری" تا برفراز ایده های جالب پروا معماری شوربا طاق و مخزن های مختلف. در ادخال به مترو مصنوع و آفریدگار شده است یک آب جای زیبا، که جت تازه کردن هوا اندر تابستان و لحظه را یک نگاه چراغانی به خویشتن بدهید! داخل میدان جمهوری هستند پاچپله تاریخ دوباره یافتن و گم کردن ارمنستان، گالری ملی ارمنستان، چشمه ندا محبوب، اخلاص البته، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بوتیک، کافه ها، مهمانخانه ها و حادث :اسم تازه شده است. در ارض میدان جمهوری است، دوباره پیدا کردن Wi-Fi رایگان وجود دارد.
zoravar آندرانیک "Zoravar آندرانیک" ایستگاه صدر تیگران متس خیابان وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. آنگاه به ایستگاه یک بار تو سینما مبصر بزرگ تر "روسیه"، که سطح ها جوانب در کشش سال 1990 به بازارچه تبدیل شده بود. در سال 2016 بخشی از خریدوفروش را برفراز یک مرکز خرید سادگی سرگرمی مدرن به پندگیری "روسیه بازار" بازسازی شد، در ورودی است که در سمت راست دوباره یافتن و گم کردن زیر زمین است. درون خیابان مقابل دوباره به دست آوردن ایستگاه است کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر پیشامد شده است. کلیسای جامع باز یافتن سنگ مرمر سفید یک نموده خوب دوباره یافتن و گم کردن معماری طرفه نوظهور ارمنی است، قوی نقشه یک طیر سفید اندر سراسر شهرستان. در مقابل کلیسای جامع، است کودکان پارک تفریحی "لوناپارک" پاکی یک بنای تاریخی نفع علیه و له روی بالا و رهبر مسن تر و کهتر ارمنی نظامی آندرانیک Zoravar، که به مباهات ایستگاه نامگذاری شد بود دارد.


اقتصاد ارمنستان
"Sasuntsi دیوید" ایستگاه به مباهات قهرمان حماسی ارمنی نفع علیه و له روی بالا و نام. یک مرد بزرگ سال خوش تیپ غلام روی یک قید تیره که نمود بود حادثه روح آزاده بشر ارمنی - - ایجاد مجسمه ساز ارمنی شهره Yervand Kochar داخل مقابل ایستگاه راه حدید زنجیر این رد تاریخی مبصر بزرگ تر به Sasuntsi دیوید است. ایستگاه مرکزی ایروان طور مستقیم در رفعت ایستگاه مترو حادث :اسم تازه شده است. پیوندها راه حدید زنجیر تنها شوربا گرجستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.