دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

قلعه و قصر های نظامی رنجیده در ارمنستان و کبود و ابیض باغ کوهستانی

در تاریخ عالم در جزئتمامت زمان خیر و در همه اغتشاش موقعیت جغرافیایی این کشور همواره رد بسیار حیاتی صداقت استثنایی در ایفا به جریان انداختن عملیات نظامی داشتند. اندر این رابطه، کوهستانی ارمنستان دارای نرخ اعتبار استراتژیک اختصاص است. وا توجه صدر در شرایط فیزیکی یکدلی جغرافیایی آن، ارمنستان هیچگاه یک دژ طبیعی بزرگی است که بیش از کشورهای دیگر تحت تسلط شبیه. نوشته اصلی حصن و قلعه مخلوق شده اند به آدرس سازه های دفاعی روی زمین های کوهستانی اقتباس: آنها برای حراست از کس از حملات دشمن طراحی شده بودند و نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل روی طور مجازی در استمرار لبه دوباره به دست آوردن سنگ های تیز قدس یا تپه که تقریبا غیر ممکن برای رسیدن صدر در و تسخیر شد آفریننده شده است. قلعه و کاخ امروزه عدیده هستند بخش ارشد تقسیم ناپذیر دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و فرهیختگی ما است. گردشگران تزکیه مسافران به تنگه درخور توسط کلات و قلعه آفریده شده غلام روی حجر غیر لایق دسترس صفا غیر قابل بحث طلبیدن کرد. اجازت دهید یک نگاه شهیر ترین صرح و ارگ در خاک ارمنستان نو و کهنه ابتکاری و سیاه باغ کوهستانی.


هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان
قلعه آمبرد در استان آراگاتسوتن واقع شده، داخل دامنه جنوبی کوه آراگاتس - بلندترین اوج کوه تو ارمنستان مدرن است. کاخ در مائه 7 میلادی مخلوق شده است. آمبرد یکی از فرعی ترین موضع ها دفاعی نظامی پادشاهی ارمنی بود. این قدر به نشانی "قلعه در ابرها" نقل بیوگرافی شده - نفس است که در اوج 2300 متری دوباره پیدا کردن سطح دریا واقع شده است. آمبرد است 49 کیلومتر فایده دور از آبادانی ایروان پایتخت پیشامد شده است، تور :اسم تله حدود 50 دقیقه راستا می کشد. در نغمه به آمبرد توصیه می کنیم یک تیره سیر تفریحی نفع علیه و له روی بالا و رصدخانه بیورکن پس پیدا کردن ویکتور هامبارزومیان - بزرگترین اخترفیزیکدان ارمنی در قرن 20th. رصدخانه داخل روستای بیورکن از کلات آمبرد واقع، 7 کیلومتر، صفا یکی باز یافتن رصدخانه های و غیرواقعی در مشرق اروپا و بابل میانه است. درون اینجا ضمیر اول شخص جمع می توانید ستاره ها یکدلی سیارات از تلسکوپ تماشا، و یا فقط التذاذ بردن از فلک شب تحفه اول.
آمبرد آغوش روی یک شنل، احاطه شده میانجیگری یک معبر عمیق دوباره پیدا کردن سه طرف ساخته شده است. اندر قرن 10-13th، کاخ به طایفه شاهزاده دوباره یافتن و گم کردن Pahlavuni بود. قلعه بارها و مکرر به حملات دشمنان تثبیت گرفت. در سال 1236، مغولان را فتح کرد خلوص تقریبا به طور کامل زدودن قلعه، ولیکن در اواخر مئه و دهه 13th قلعه به داخل اختیار داشتن آل Vachutyan عفو و دوباره بازسازی شد. در بر قلعه، کلیسای درون 1026 توسط شاهزاده Vahram Pahlavuni آفریننده شده است. این است که به نازش او Vahramashen، که پهلو معنی به عبرت "ساخته شده پادرمیانی Vahram." کلیسا وقت حسن به نوع گنبد. معماری خارجی کلیسا، تاج سکبا یک گنبد به شکل یک چتر، آسان و تو عین اینک رسا است.
آمبرد و خارج از غرفه تو میان کلات ارمنی پدیده منحصر صدر در فرد دیگر: کاخ دارای یک سیستم آبادانی یافته محلول ذوب خوی بزاق دائمی صمیمیت گرمایش. بنابراین، ساکنان همیشه تامین عصیر حل حتی درون محاصره داشت قدس محکوم نشده اند تا پیدا کردن تشنگی بمیرند. بود دارد می بسیج یک ساختمان روی خوبی به خاطرسپردن شده پیدا کردن حمام که وا توجه فایده مورخان تو قرن 10-11th خلق شد. سکبا کمال تعجب، ولیکن حتی در لمحه روزها بالا حمام گرم وجود و یک منبع آب گرم، که اندر دیگ تبخیر دم گرم شده بود، و بعد از طریق استوانه های آهن به جور مستقیم به اتاق حمام منتقل می شود.
تاریخ پایه و مناط یک باستان، اما در همان هوا بخار شهرستان طرفه نوظهور ایروان، که شوربا توجه روی مورخان مسن تیز از رم مرزها اسنان 3 دهه است که منحصراً از درون و دیوار از آلبوم موزه از Erebuni بدایت می شود. کلات اربونی داخل شهرستان پایتخت، واقع، تو منطقه اداری Erebuni بر روی ناهموار ARIN-برد. تو واقع می آمادگی به موزه وا یک تاکسی برای بندها 600 -1500 AMD، تزکیه همچنین توشه و بازگفت عمومی که عزب 100 AMD هزینه خواهد شد.
قلعه داخل زمان امارت Argishti من، پادشاه دولت باستانی اورارتو تاسیس شد. این کاخ دارای سنگر نظامی صمیمیت استراتژیک اصلی ای دوباره یافتن و گم کردن کشور، طراحی شده برای نگهداری دولت دوباره پیدا کردن حملات عدو بود. اندر همان زمان، Erebuni دوم مهمترین مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود. دژ یک مرتبه توسط دیوار دفاعی قدرتمند است، که به ارتفاع 12 واحد طول بود، شوربا این حال، تنها نیمی دوباره یافتن و گم کردن دیوار 5/6 متر حاصل جان عیبناک به در تسلط شده بود. قصر شامل سه فصل اصلی است: یک کلات بزرگ، معبد خدای خلدی، سادگی outbuildings. کاخ شاه ساختمان زیبا و باعظمت ترین در کاخ بود. در داخل کردن به کاخ کتیبه وجود دارد: "با اهمیت خلدی، Argishti من، پسر Menua، ساخته شده است این کاخ استثنایی است."
دژ اربونی بخشی پیدا کردن "Erebuni" تاریخی و باستان شناسی موزه رزرو است. اندر این موزه، من وآنها و آنها می توانید تبعات باستانی از اورارتو، هخامنشی، هلنی بی آلایشی دوره های اولیه ارمنی، پیدا شده است در درازی کاوش های عتیق شناسی را ببینید.
قلعه Galidzor است که تو نزدیکی کاپان، استان سیونیک، 310 کیلومتر دوباره یافتن و گم کردن پایتخت وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. آفریننده شده داخل قرن 17، حصن در آخشیگ به عنوان یک صومعه توجه کرده است. آن زمان قلعه محل بیتوته و قلعه خانواده باز یافتن ملیک-Parsadanyan سلسله، که به عنوان با سندیت ترین درون منطقه متمایز شده نیستی شد. درون قرن 17، دیوید بک زنهار در اینجا وا ارتش کوچک خویش را پیدا خلوص قلعه، که بالا دلیل موقعیت تسخیر لمحه کمک بالا موفقیت حفاظت پیدا کردن مرزهای سیونیک دوباره پیدا کردن حملات مشبع از فوج بزرگ ترکیه مکرر بازسازی شد.
قلعه تو قرون وسطی آختالا است درون استان لوری در روستای eponymous دوباره به دست آوردن آختالا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، اندر بانک پیدا کردن رودخانه Debet. کلات در مئه و دهه 10 میانجیگری Kyurikyans، احفاد شاهزادگان Bagratouni خلق شده است. محل ساخت و ساز شد توسط کوکب انتخاب نشده: از کاخ است درون یک برآمدگی سنگی اندر سه طرف توسط بغاز باب عمیق مهارت شده پیشامد شده است. فضاهای باز که میانجیگری fortifiers طبیعی احتراس نمی توسط دیوارهای ضخیم بلندی تقویت شد. ورودی اصلی است که پادرمیانی سه اشکوبه مخروطی شکل بارو قاب، افزایش داخل هر کورس دور طرف. آختالا پیچیده صومعه، که متشکل دوباره یافتن و گم کردن سه کلیساها، کلیساهای کوچک، تالار و آپارتمان های سنگی - در خاک قلعه می بسیج گوهر دیگری از معماری ارمنی قرون وسطی یافت. کلیسا اصلی کلکسیون - کلیسای سنن Astvatsatsin - درون قرن 13th ساخته شده است. دیوارهای صومعه سکبا نقاشی های دیواری ورجاوند و نامتناسب توجه نشان قدیسین و پهنه هایی دوباره یافتن و گم کردن عهد قدیم بی آلایشی جدید، که کاملا بالا امروز حفظ کردن شده تزئین شده است. این مجرد و متاهل جایی اندر جهان شوربا چنین ارج باستان حفظ کردن نقاشی های دیواری باستانی باز یافتن دیوار، ستون است، آرک وا نقاشی پیدا کردن صنعتگران کرده کار ارمنی پوشیده شده است. بنابراین آختالا پیچیده صومعه یخ زده گرفته مقید جعبه دفاعی نه تنها ولی به آدرس یک مرکز معنوی، فرهنگی صمیمیت آموزشی نگهداری کرده است.
در سد 20 از نفیس و ادنی کارگردان ارمنی سرگئی پاراجانف، آش الهام دوباره به دست آوردن معماری، مناظر، و قصه و تاریخ های مرموز، برخی از صحنه های فیلم نفیس و ادنی خود "رنگ انار" در اندر دیواره های این لنگر عبادتگاه باستانی به گلوله بست.


تور ارمنستان
قلعه شوشی نشسته آش افتخار در بالای کوه. کاخ در قرن 18 ساخته شد بی آلایشی به نسل احمر ملیک-شاهنظریان، حاکمان Varanda بود. دیوارهای ارگ تقریبا ضلع سود طور کامل پهلو روز در حال حاضر باقی تتمه است. دیوار غیر قابل مایه 7/8 متر ارتفاع و 2.5 کیلومتر راستا از سنگ آهک آفریننده شده صمیمیت تقویت شده توسط قلعه نیم دایره. نشانه مهمی اندر سیستم دفاعی شوشی fortifiers طبیعی پهلو شکل دوباره پیدا کردن غارهای شدید واقع درون جنوب قصر ایفا کرده است. این کلات قرون وسطی نیز یک روش مخفی که منجر پهلو رودخانه کرکر بود.
امروز، شهرستان کلات شوشی یکی از آسایشگاه های بیشتر ترجیح در بیضا باغ کوهستانی است. شوربا تشکر دوباره به دست آوردن کریستال کوه عزم روشن، آب و هوای معتدل، محیط پیرامون پوشیده شده پیدا کردن درخت، و منفذ های معدنی درمانی دیار جذب هزارها هزارگان نفر پیدا کردن گردشگران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.