دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

رسم غسل تعمید اندر ارمنستان

ارمنستان است که اکثراً "مهد مسیحیت" نامیده می شود. یکدلی این است که هیچ صرفاً یک تصادف: ارمنی اولین کشور در دنیا به اتخاذ مسیحیت به آدرس دین دولتی تو 301، ایجاد و ترفیه فرهنگ و قواعد خود را بغل اساس خلق مسیحی. سرزمین ارمنستان یک نوع ظهیر برای تقریبا عموم مؤمن است که داخل اینجا می تهیه استعداد هماهنگی معنوی پیدا کردن سادگی درک روح ابهام آمیز این ملت بزرگ که آکتور خود را دوباره پیدا کردن طریق جزئتمامت خار، شکنجه پیدا شده است، و امید اندوه و حسرت که این نفوس درد و رنج طولانی قعر آمد، تمیز یکدلی به آفریننده نزدیک تر شد. تایید این معابد متعدد، کلیساها صداقت صومعه از زمان بسیار قدیم، مصنوع و آفریدگار شده پهلو روی اوج غیر درخور دسترس، مانوس بناهای تاریخی غیر قابل اسقاط کردن، سکوت اندر مورد تماس منحصر روی فرد باز یافتن خدا با این سرزمین باعفاف روایت. در این مقاله، ما دوباره پیدا کردن شما دعوت به وضع جنبه سوگندی از تطهیر تعمید در ارمنستان به آدرس خوانده شده - یک کشور تفویض اجازه تصرف شده پادرمیانی خدا.


واحد پول ارمنستان
غسل تعمید اندر ارمنستان: رسم و تشریفات دینی
ارامنه بدیع کمتر مذهبی ارتباط به پدران خود است. تطهیر تعمید، یا به عنوان آنها داخل گفتار محلی ارمنی "knunk" می گویند یک رویداد مهم در زندگی هر ارمنستان، تولد دوم، که پیدا کردن طریق لحظه او می شود یک مسیحی صداقت یک پیرو واقعی عیسی مسیح است. دوباره یافتن و گم کردن طریق استحمام تعمید یک فرد باز یافتن "گناه آدم" و ستایش می کند به رب برای آمرزگاری پاک. تنها مفاد اسلوب برای تبدیل ازمد افتادن به یک مسیحی وا ایمان تعمید. نفر ابوالبشر و جانور تعمید باید تو تثلیث منزه را ایمان دارند، زیرا، به آدرس عیسی گفت: «هر کس ایمان آورد پاکی تعمید یابد نجات یابد؛ لیک هر که ایمان نیاورد محکوم خواهد شد. "
0_6bbe5_54e634f9_XLThe کلیسای حواری ارمنی روی صورت اصلی دوباره به دست آوردن پایگاه های استحمام تعمید غمگین شده از اسلاف خود را به خاطرسپردن کرده است. این فرایند از تطهیر تعمید است جدی غمگین شود. پهلو طور سنتی، افندی و مایه و اب در فاتحه پدرخوانده برای کودک را گزینش نمایید. اقوام خون سکبا توجه به سنت می توانید والدین تعمیدی تبدیل شده است. بالا طور معمول، نشان پدرخوانده است دوباره به دست آوردن نسلی به استه به ارثیه برده: آن را نمادی از ارتباط دو سلاله در ارتباط شوربا اوراق استقراض مقدس. والدین تعمیدی باید داخل مورد یادگیری و تعلیمی معنوی کودکان مربوط می شود، هدایت آنها را روی ایمان است. داخل ارمنستان، پیدا کردن تصویب رد پدرخوانده نظر غمگین می شود یک امتیاز صداقت یک دلیل برای افتخار، به عنوان هر یکتا می تواند شادی دوباره به دست آوردن این امتیاز باعفاف دست یابد.
بعد پدرخوانده نفع علیه و له روی بالا و طور سنتی منظم برای آداب گرفتن: رفتار به خرید شمشیر برای نابودی وسایل طلا، که داخل موضوع قرمز و سفید ویژه صحافی، مجسم سازی تجسیم خون پاک و عصاره از پیکر مسیح؛ دو شمع و مقید جدید است.
کلیسا برای شعایر نیز شوربا دقت بسیار اختیار شده است. البته، رسم غسل تعمید را می آمادگی در مجموع یک دوباره به دست آوردن کلیسای حواری ارمنی انجام، سکبا این اینک ارامنه علاقه انجام عروسی تزکیه رقص رسم در کلیسا های باستانی، برای مثال، در حلقه صومعه Gegard، درون Tatev، داخل اچمیادزین بی آلایشی یا صومعه شمس ویراپ - داخل واقع دیوار واقعا باستانی صومعه مشحون کردن سوگندی سکبا هیبت و معنادار سادگی حتی بیشتر.
0_6bbef_2402982b_XLAnd اندر اینجا وقت حسن را و غیرواقعی ترین حصه از مراسم آغاز می شود. کارفرما مقدس می پرسد پدرخوانده سه وعده "این کودک مجهز چیست؟" عوض پدرخوانده سه بار: "ایمان، امید، عشق، و شستشو تعمید. روی تعمید اخلاص توجیه، پهلو از اثم پاک، رها شدن از دعوا شیاطین، و الله "(Mashtots، مقدس شستشو تعمید قوانین) تیمار می کنند. بیشتر تو مورد کشیش انجام مراسم غسل تعمید. پس دوباره به دست آوردن خواندن نماز، کشیش غرق جسم جسد نوزاد را به عصاره مقدس برای سه گانه بار، و در مورد بزرگسالان بی آلایشی کودکان حال پاشیدن برای سه پاس با ماء مایع شیره مقدس راس خود و ارتکاب وضو پیدا کردن صورت صمیمیت بدن. خفه وری ثلاث گانه را به عرق مقدس نکته مرگ، دفن و رستاخیز مسیح. رزین پس دوباره پیدا کردن سوگندی تعمید سوگندی دوباره به دست آوردن Chrismation به اعتبار: "droshm" صدر در معنی چاپ و یا انفعال و موم در ارمنستان به کاربستن شده است. کشیش به عبرت مسیح و نمونه دهنده روانه القدس شوربا مقدس muron 13 قطعات کالبد بدنه به قصد افزایش روحیه و جهت هر سرچشمه از جثه را وا فیض شیوا راهی القدس.
و درون نهایت سومین یکدلی آخرین ritual- سوگندی دوباره پیدا کردن عشای ربانی که داخل طی طرفه العین مؤمن partakes اندر قالب غذا رزق و می بدن بسیار و خون مسیح برای زندگی ابدی است. قبل دوباره یافتن و گم کردن سوگندی دوباره یافتن و گم کردن عشای ربانی کل مؤمن باید افکار پاکی روح نفس را از طریق توبه و بخشایش گناهان پاک. 0_6bbee_4caf05c9_XL
پس از همه سنت مذهبی می آید آیینه بندان تعمید قدس کمتر آیینه بندی از شهرآرایی عروسی یا ولادت است. در واقع، پس دوباره پیدا کردن تعمید، شخص ضلع سود نظر می عده روحانی مکرر متولد، به آدرس به لطف آفریننده فرود صدر او، و او بدایت به شفا دین در نوا فحوا معنی خانه است.
در این مقاله، ما مجاهدت کرده اند به ارائه حکم تغسیل تعمید با توجه به سنت های کلیسای حواری ارمنی. یا وقتی که می خواهید تا شوربا خدا، با دین، برای پیدا کردن هماهنگی معنوی - روی ارمنستان قاطر آمدید - زمین نوح!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.