دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

فصل داخل ارمنستان: یک اعاده کلی برای گردشگران

واقع در بخش قبله غربی آسیا ارمنستان با کامل چهار فصل سکبا رنگ های وفور روشن، عطر ویژه تعلق و باشد و طعم. و وا وجود این نظر مشترک که بهتر است فایده بازدید پیدا کردن کشور ضمیر اول شخص جمع در ابرص های گرم، زمانی که پایه زیادی دوباره پیدا کردن میوه ها خلوص سبزیجات شربتدار وجود دارد، بیشتر مسافران افشا که دم را واقعا اصلی نیست که ایشان را در یک تیره سیر بروید، اندر ارمنستان همیشه وجود دارد چیزی منحصر پهلو فرد و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده که می تواند امتحان و یا محاکمه شده است. درون زیر من واو می توانید ویژگی های منحصر ضلع سود فرد از آزگار چهار فصل اندر ارمنستان کشف و پیدا کردن آنچه همگی یک دوباره پیدا کردن آنها به ارمغان می آورد به کشور ما:


وضعیت آب و هوای ارمنستان
فصل داخل ارمنستان: زمستان
زمستان داخل ArmeniaWinter داخل ارمنستان در اواخر قمر نوامبر / اوایل ابرص دسامبر بدو می شود. این آخرین نیست طولانی، و عصاره و هوا ضلع سود طور کلی خفیف، شدید نیست، گاهی خلق پوشیده دوباره یافتن و گم کردن برف است. تو پایتخت ارمنستان، ایروان، رتبه حرارت میانگین روزانه داخل دسامبر محدوده دوباره یافتن و گم کردن 5 پهلو -5 C. گاهی روزگار از این بارشها، و ار چه ثلج می کند برای یک مدت طولانی نمی ماند، تو شهرستان فرو روی یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی است. در ابرص دسامبر، پایتخت فایده طور کامل تغییر: اندر همه رد شما فضای کریسمس دریافتن خواهد شد، درون شهرستان است که با آیین چراغ خیر تزئین شده، و بشر به تدریج ابتدا به مرتب سازی برای تعطیلات آینده. وا شروع خلع زمستان، ناس محلی ترجیح می دهند بالا پوشیدن کت حاره و کت، کلاه خیلی رایج نیست، ولی بسیاری از آدم ترجیح می دهند. اگر شما وضع افاده گرمی، من واو می توانید باز یافتن طریق خیابان آیینه بندان ایروان پا زدن، یکدلی میدان جمهوری مرکزی با درخت اصلی کریسمس خود، بازدید دوباره یافتن و گم کردن نمایشگاه های کریسمس رنگارنگ در خیابان شمالی، اسکی روی یخ تو میدان یخ بازی درون نزدیکی تئاتر اپرا و رقص و یا شرکت اندر حوادث شهرستان صداقت کنسرت. ار شما سرد، من وتو می توانید اندر کافه استراحت و کاباره ها از ایروان، که من وتو را در همه وقت دیدار سوزان کردن.
در قمر ژانویه، ساقه پایگاه حرارت کمی کاهش می یابد تزکیه ممکن است تگرگ بیشتر. داخل این زمان، این کشور در حال بانظم سازی برای یکی از اصلی ترین تعطیلات مسیحی - کریسمس، است که در ژانویه 6 را جشن گرفتند. تو شب کریسمس بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کلیساها برگزار کارها خدمت گزاری ها جشن، و هرگاه شما بیرون دوباره یافتن و گم کردن ایروان روی Etchmiadzin، مرکز مذهبی تمامی ارامنه، من واو می توانید داخل آیین عبادی کریسمس اصلی کشور است.
در خوره قرص ماه فوریه، رتبه حرارت اندر پایتخت اوایل به افزایش کمی، و تو پایان ماه، درون حال بسیجیده وجود دارد عطر دوباره پیدا کردن نزدیک بهار. حتی داخل این زمان عصاره و قصد اشتیاق ناپایدار است، و طرفه العین را ممکن است کسرشان و افزایش و تغافل سردتر است.
تعطیلات Armenia_Winter-SputnikWinter اندر ارمنستان ضلع سود ویژه داخل مناطق کوهستانی، یعنی داخل اسکی، که نمودن فرصت های عالی برای دوستداران شدید هیجان انگیز است. داخل مقابل به ایروان، رتبه اداری اندازه حرارت دوباره یافتن و گم کردن دسامبر تا اینکه ژانویه در این محال پایین تر است، به عنوان مثال درون Tsakhkadzor - پیست اسکی جانان ترین داخل ارمنستان، متعلق محدوده دوباره به دست آوردن 3 فراز -10 C. پیدا کردن اواسط دسامبر از این بارشها زیادی، و ثلج تا پایان فوریه باقی می ماند. سکبا توجه صدر در چنین محلول ذوب خوی بزاق و هوای مطلوب، کل شتا شما می توانید اسکی، اسنوبورد و سورتمه کیف ببرید.
همانطور که می بینید، درون تعطیلات زمستان درون ارمنستان کمتر بانمک شیرین حرکات از اندر دیگر فصول عام است. این کشور دارای چیزهای زیادی برای نشان دادن به مهمانان وجود و غیر را برای تفریح قدس سرگرمی تماشایی :اسم پرشور است. گزینه های بیشتر و زیبا سرگرم کننده برای تعطیلات زمستانی داخل ارمنستان را می قابلیت در مقاله قبلی من واو پیدا شده است، و یا وقتی که شما می خواهید بالا صرف تعطیلات سال ابداعی در اینجا، توصیه می کنیم جذاب تبر سال جدید من وآنها و آنها است.
فصل در ارمنستان: بهار
بهار در ArmeniaSpring یک فصل از رغبت و زیبایی است. پیدا کردن 1st مارس، من وایشان می توانید در پایتخت نزدیک آب دهان منی و هوای سوزان احساس، مقام حرارت مبدا می شود افزایش و کس را پهلو لباس های گرم کمتر منتقل می کند. دوره بارانی است صداقت دمای میانگین 10/14 C. آش توجه به محلول ذوب خوی بزاق و هوا داخل ایروان به نشانی نقطه فاتحه شروع می شود، فراموش نکنید که عصاره و هوا درون ارمنستان باز یافتن منطقه ای پهلو منطقه دیگر ناآشنا دگرگون است. در جذام مارس، همه بدو به نیکو شدن برای آفتاب جهانی زن، که تو 8TH مارس جشن، مغازه ها اوایل به معامله گل آبسالان برای اولین بار، در میان است که مورد هوس ترین snowdrops هستند.
بهار ارمنی meadowsWith عنفوان ماه آوریل نفس است که گرم، درختان شکوفه صداقت سبز. این روزها بهار فوق العاده که نزاکت مال است که گرم، طبیعت بیدار از خواب طولانی خود، و همه چیز را گل، ارامنه آیین روز ملی بانوان و زایمان (7 آوریل) بی آلایشی تبریک می گویم مادران، مادربزرگ، خواهران سادگی همسران صمیمیت آنها را دلچسب را می دهد و حاره بخواهد. تو این روز، این کشور دارای حوادث، کنسرت ها، مسابقات تزکیه نمایشگاه های کودکان استثنایی.
اگر شما خواهد شد بازدید پیدا کردن ارمنستان بین آوریل خلوص مه، توصیه می کنیم به اشاره های زیبا از کشور، التذاذ بردن پیدا کردن هوای ربیع تازه، روشنایی های حاره خورشید ارمنستان، علفزارها زیبا، که مقدمه به وا گل پوشیده شده است. ما می توانید به شهر رفت صداقت آمد مکرر دوباره یافتن و گم کردن دیلیجان، سفر روی استپاناوان عقار بروید، به منطقه آرارات و لذت بردن از نمایش کوه آرارات.
فصل درون ارمنستان: تابستان
پاراگلایدر درون ArmeniaSummer زمان کم ارزش برای گرفتن تعطیلات سادگی رفتن اندر یک تور :اسم تله فراموش نشدنی است. درون این فصل، ارمنستان عرضه می دهد یک امانت از ملاحت و دافعه های تماشایی :اسم پرشور گردشگری: پیاده روی، کوه پیمایی، کوهنوردی، پاراگلایدر، تعطیلات ساحل، تبرزین و بیشتر. لطفا اعتنا داشته باشید که درون تابستان اینجا فاتحه می شود پیدا کردن اواسط ابرص مه. در جذام ژوئن، کلاً چیز وا رنگ های کبود سرسبز طویله شده است، عصیر حل و هوای گرم شوربا دمای میانگین + 23 / + 26 C. تو جولای آن را می شود واقعا گرم نفع علیه و له روی بالا و ویژه درون پایتخت، بی آلایشی میانگین دمای + 26 / + 35 C است، اخلاص حرارت رفعت است که حسب معمول در جذام اوت.
این زمان به منظور فرار از گرمای خشک دوباره یافتن و گم کردن شهرستان، حیوان محلی به توابع که در لحظه هوا بدیع است صمیمیت شما می توانید درون دامان طبیعت را فلج کنید. مروارید پیدا کردن طبیعت ارمنستان، گشت به آبادی رفت تزکیه آمد مکرر دوباره یافتن و گم کردن دیلیجان، جرموک صمیمیت Aghveran - یک گزینه بسیار عالی یک شمس تعطیل اندر دریاچه سوان است.
تعطیلات تو دریاچه SevanSummer همچنین یک دوره اقمشه زیادی دوباره پیدا کردن میوه ها عیان و آبدار و گونه ها توت ها اندر ارمنستان. شمارنده مشحون از هلو، زردآلو، آلو، سیب، تمشک، تمشک قدس بسیاری دیگر.
گزینه های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده دقیق تر برای تعطیلات تابستانی تو ارمنستان من وتو می توانید اندر یکی دوباره به دست آوردن مقالات قبلی ایشان پیدا کنید یکدلی همچنین من وایشان می خواهیم به التفات داشته باشید که شرکت ما ارائه می دهد تورهای صیف و زمستان بسیار عالی فراز ارمنستان.
فصل اندر ارمنستان: پاییز
پاییز داخل ArmeniaThe عنفوان پاییز انفصال کامل تو ارمنستان است. طبیعت آغاز به تغییر رنگ پوست آن، پاکی گرمای شدید است محلول ذوب خوی بزاق و میل ملایم جایگزین شده است. باران اکسیر است، قدس هر روز اقناع ساکنان و مهمانان خود را سکبا نور خورشید است. کل دو تو پایتخت اخلاص مناطق اطراف لحظه گرم است، اما سکبا دمای میانگین + 23 / + 27 C است نه داغ، و دم را تقریبا قطعاً در راستا این مدت ذهاب می بارد. بازار مملو آخور از سبزیجات فصلی اخلاص میوه ها، تو میان است که ملاحظه اصلی توسط رز خوشمزه ارمنستان تصرف می باشد. انگور تو ارمنستان هستند استثنایی خوشمزه، و انواع خاص دوباره یافتن و گم کردن ارامنه صهبا وجود دارد. یا وقتی که شما می خواهید برای دریافت وا تولید شراب درون ارمنستان یار شناسا شما می توانید چراغانی شراب مالامال جنب صداقت جوش، که می گیرد داخل سال 2 حتا 3 اکتبر، اندر روستای Areni، و توسط یک سان زنده از بهترین ساغر سازان معاشر بازدید، سادگی همچنین به به عنوان رقص سادگی آواز.


وضعیت آب و هوای ارمنستان
ارمنستان grapesSince اواسط پیس اکتبر، آن است که ضلع سود تدریج سرد، ابری و عرق و هوای بارانی سکبا متوسط دمای + 19 / + 23 C است اما وا وجود این، در جذام اکتبر بیش دوباره به دست آوردن حد، من وآنها و آنها می توانید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ایده های جالب برای تعطیلات پیدا کنید. کشور سازماندهی ضیافت های دیگر کمتر صریح و بشاش که در طی وقت حسن مهمان می توانید با آداب دانی و شعایر های این کشور عارف می شود. گاتا - داخل 10 اکتبر، اندر روستای خاچیک تو ویتس دزر منطقه، فستیوال محل خاص داده شده به پخت ارمنی ملی شیرین دنباله می کشد. میهمان و میزبان می تواند کالا اقسام مختلف که تردی ملی ملیح را تجربه کنید، یادگیری اسرار طبخ و نخوت بهره دهی و شاهد آماده از بزرگترین گاتا در دنیا است. در 11 اکتبر نزاکت مال برگزار شد، فستیوال برداشت، خلوص یکشنبه دوم خوره قرص ماه به طور گسترده و رنگارنگ شهرآرایی روز آبادی "Erebuni-ایروان".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.