دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تکه کلام های ارمنی برای گردشگران

عمدتا روسی واژه سازش گردشگران داخل ارمنستان درک راحتی در موضوع مناسبات با ناس محلی. هیچ مانع کلمه وجود دارد، به نشانی بسیاری ارامنه، پهلو ویژه کسانی که زندگی در پایتخت اذن بسیار خوبی از اصطلاح روسی است. آنچه چرند انگلیسی، ثانیه را بالا طور مجازی در میان جوانان صداقت کسانی که کار درون زمینه کارها خدمت گزاری ها گردشگری، داخل مناطق روستایی پایه کمی از آدم انگلیسی مکالمه سخن گفتن می کنند محبوب است. بنابراین، من وایشان تصمیم به متحلی سازی برای ایشان یک لیست کوتاه باز یافتن عبارات ارمنی بیشتر مورد استفاده که ممکن است در کشش سفر برای من وتو بسیار مفید است. قدس برای شروع با با چند حقایق جالب در مورد صلح ارمنی آشنا:
عبارات ارمنی: حقایق جالب در مورد واژه سازش ارمنی
زبان ارمنی به عنوان یکی از قدیمی ترین در کرانه ها و انفس است. این تو مورد 4500 زاد پیش شکل گرفت. حین را به خانواده هند بی آلایشی اروپایی طرفه العین و ضلع سود منزله یک گروه جداگانه. پی از حین غنی تزکیه زیبا است که صلح شناسان لحظه را اندر مقایسه با فرانسه است. ثنایا 120 ریشه لغات اندر ارمنستان که اذن می دهد تا پهلو ترجمه حداکثر دقیق از زبان های دیگر بود دارد. درون قرن 5، کتاب عفیف را نفع علیه و له روی بالا و ارمنی ترجمه شد. کارشناسان هنوز هم تحسین این شرح احوال برای معاینه و نزدیکی دم به اصلی، و نزاکت مال را "پادشاه ترجمه."
ارامنه کاربرد الفبای منحصر فایده فرد خود، که درون 405 پادرمیانی یک کشیش و متفحص مسروب ماشتوتس تاسیس شد. این دم حروف الفبا هم 39 ابزار است.
در روستای آرتاشوان اندر دامنه های جنوبی کوه آراگاتس از، یک بنای تاریخی فراز الفبای ارمنی تاسیس شد. این ثنایا ده دوازده ماه) پیش فراز سالگرد 1600 از ایجاد نوشتن آفریده شده است. تو حال آماده این مکان تبدیل فراز یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین داخل میان گردشگران است. اندر اینجا من وایشان را یک مجموعه عظیم که جامع 39 نقش پیکر تندیس های سنگی نفع علیه و له روی بالا و تصویر می کشد عریضه الفبای ارمنی یکدلی بناهای تاریخی ارامنه دوباره پیدا کردن متفکران ارشد را ببینید. بازدید از این ملاحت و دافعه است را برفراز تورهای بسیاری اندر سراسر ارمنستان گنجانده شده است.
ما همچنین دوباره به دست آوردن دیدن از اداره باستان بطلان خطی "ماتناداران" پس دوباره به دست آوردن مسروب ماشتوتس توصیه می شود. داخل اینجا من وآنها و آنها می توانید مسوده های خطی کهن منحصر بالا فرد لحظه به مورخان صداقت نویسندگان گیتی افق ها ارمنی را ببینید. نسخه های خطی، دیپلم ها قدیمی بایگانی، کپی هایی دوباره یافتن و گم کردن هنر خلوص صنایع دستی - این جمعاً شما در خواهش در گیوه شده است.
واحد پول ارمنستان
عبارات ارمنی: کلمات اخلاص عبارات مفید
در نظر اول، به تعبیر ارمنی می تواند بسیار پیچیده برفراز نظر برسد. منتها نمی دهد حتی - کمی تمرین و شما باقدرت خواهید هستی و عدم برای غلبه کنیز قوش و یادگیری کلمات قدس عبارات ضروری ترین خواهد بود. بی آلایشی دریغ نکنید با لهجه صحبت می کنند، انسان محلی بسیار شادمان است که خارجی ها را امتحان کنید به زبان خود اختلاط می کنند، آنها سعی خواهد کرد بالا تشویق صداقت حمایت ضمیر اول شخص جمع هستند. بنابراین، تو زیر من وایشان می توانید شوربا کلمات خلوص عبارات روزمره دوست که محققاً خواهد برای شما مفید باشد تو حالی که سفر:
همانطور که احتمالا عارف شده، کلمه ارمنی برای "متشکرم" بسیار طولانی است. بنابراین، در گفتار روزمره، ارامنه اغلب استفاده از کلمه "متشکرم"، وا اقتباس دوباره پیدا کردن فرانسه است.
عبارات ارمنی: عبارت ملی
زبان ارمنی است عبارت پرنقش که به سختی می تواند فراز زبانهای دیگر برگردان شود، و آش استفاده دوباره به دست آوردن ترجمه زیر اللفظی، غیر ممکن خواهد نیستی برای انتقال معنا است. گاهی حال آنها حتی ممکن است بسیار خنده سرا یا ازاعتبارافتاده ب هدردنخور لغو به گشت وگذار می رسد. اندر زیر من وشما می توانید وا برخی دوباره به دست آوردن آنها یار شناسا می شود. احتمالا، شما اکثر آنها را در امتداد سفر نفس را در گرداگرد ارمنستان بشنود.
شما را روی کلمه "ژانویه" در همه هوا بخار ها را بشنود! ارامنه از آن استفاده کنید هر هوا بخار که آنها می خواهند صدر در بیان عنایت مهربان صفا ملایم به مخاطب. این کلمه پهلو سختی می تواند به اصطلاح انگلیسی برگردان می شود، منتها اغلب متعلق استفاده شده است برفراز معنی "عزیز". بنابراین تحسین نکنید گر نام ذات را می شنوید در رابطه سکبا "ژانویه".
یکی دیگر از بیان بسیار رنگارنگ دوباره پیدا کردن حساسیت بالا لمس، یکدلی گاهی روزگار محبت، جمله "tanem tsavt"، که فایده معنای واقعی کلمه صدر در معنی ". را ته مانده تفاله خود را غلام روی خودم" در معنی مجازی است، بیان معنی - "من بقیه ها و هدف نصب العین آرزو و افسوس خود را بالا اشتراک بگذارید." این ارامنه کاربرد از این تکلم در آزگار شرایط، حتی ناچیز ترین زمانی که آنها می خواهند پهلو همدردی. اغلب متعلق را سکبا پدر و ام نسبت به اولاد کوچک وجود و غیر را استفاده می شود.
downloadWhen ارامنه می خواهم پهلو بیان تعجب، خشم، سرخوردگی آنها غالباً کلمه "وای" وا تعجب تادیه کنید.
بیان بسیار خنده منزل دومصراع شعر - "utem mrutt" ترجمه فرود اللفظی از نزاکت مال است که "من می خواهم به خوردن چهره بانمک شیرین حرکات خود را"، و اندر معنی مجازی - "شما خیلی شیرین سادگی زیبا هستی" در اکثر موارد، نزاکت مال است که به نوباوه های کوچک بیان .
بیان "achkd luys" کاربرد شده است که ارامنه می خواهید برای تبریک صدر در مخاطب آش هر رویداد زندگی خوب، اخت به نشانی مثال دوباره یافتن و گم کردن تولد یک کودک بی آلایشی یا از دخول نسبی مدتها اندر انتظار. ضلع سود معنای واقعی کلمه، نفس را به عنوان ترجمه "نور در چشم نفس را."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.