دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دودوک ارمنستان

عروسی، مجمع ها ترحیم، خواست های ملی قدس رقص: برای سد ها، موسیقی ملی وسایل موسیقی "دودوک" آزگار رویدادهای مهم در زندگی آدم ارمنی معاشر است. و اندر حال تهیه آن را غیر ممکن است تصور موسیقی ارمنی عاری و با تلفن های موبایل نرم، تغزلی، گاهی غمگین پاکی روح دوباره یافتن و گم کردن این اسباب منحصر به فرد. احیانا هیچ آلات دیگری تا اینکه می توانید شوربا دقت صداقت عمیقا اقرار روح انسان ارمنی: آن را مدال دهنده ندا کوه ها، گریه پاکی خنده graybeards کودکان. در این مقاله، من وآنها و آنها می خواهم نفع علیه و له روی بالا و شما معرفی به معلومات مفید تزکیه جالب داخل مورد دودوک ارمنی است.
دودوک ارمنی: تاریخ بالاجمال و شرح
دودوک به عنوان یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین آلات موسیقی در آفاق است. تو این دوره از زمان می بسیج آن را اندر کشورهای متنوع قفقازی ملاقات کرد، سکبا این حال، اعتقاد پهلو این است که دودوک است منشاء صرفا ارمنی است. غلام اساس برخی مطالعات عمیق، دودوک اندر زمان فرمانروایی ارمنستان پادشاه تیگران دوم کاپیتان (95-55 GG. قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد. E.) عیان شد. داخل مورخ ارمنی مئه و دهه پنجم Movses Khorenacy این ارگ "tsiranapoh" (نام اصلی دودوک) در رد خود، که دوباره به دست آوردن قدیمی ترین اشاره نوشته شده این ارغنون است.
5001203The قدر اصلی "tsiranapoh" به نشانی "یک لوله آفریننده شده دوباره به دست آوردن درخت زردآلو" شرح حال گزارش شده است. این عرض توسط طالع ندارم: دودوک دقیقا دوباره پیدا کردن چوب زردآلو مصنوع و آفریدگار شده است. تو کشورهای دیگر، دودوک است دوباره به دست آوردن مواد دیگر (درخت آلو، دار گردو) ضلع سود همین دلیل صدای خویشتن را خیلی متفاوت از صدای یک ارمنی است مخلوق شده است. ابزار مصنوع و آفریدگار شده از درخت زردآلو دارای یک صدای نرم نرمک و منحصر فراز فرد.


اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان
دودوک ذات یک لوله بلند 28، 33 یکدلی یا 40 سانتی متر است سادگی دارای 7 یا 8 مصب سر های حافظه، و یکی درون پشت برای کلیک انقوزه شست. صدای نفس نرم است، مخملی، باز یافتن لحاظ لیریک، گاهی دوران بسیار غمگین خلوص احساسی است. احیانا هیچ کس ارگ حتی زیرکانه می تواند بیان روح ناس ارمنی. صفا یک آهنگساز ارمنی متمایز شده ساکت آرامش Khachaturyan یک بار اعلام کرد که مجرد و متاهل صدای دودوک می توانید او را صدر در گریه.
دودوک ارمنی: نوازندگان مشهور
یکی پیدا کردن نوازندگان نامور ترین دودوک داخل ارمنستان دوباره به دست آوردن Jivan گاسپاریان است. سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و فعالیت خود شانس به بغل موسیقی دودوک، که آش کاهش شوربا شدت گسترده شد، قدس حتی نغمه بین المللی و صدر در رسمیت شناختن ضلع سود دست آورد.
gasparanJivan گاسپاریان مقدمه به برافراشتن کوک کردن این ارگ در عام شش. اولین شیخ او نامی و بی نام بازیکن دودوک مارکار مارکاریان اندر سراسر ایروان متمایز شده بود. قریحه از آقازاده کوچک بلافاصله متنبه شد و پسر به مسکو پهلو بازی درون تئاتر بولشوی (1947) طلبیدن شد. عقب از لحظه از Jivan در گروه ملی سازهای طایفه که در حین او درون سراسر ائتلاف جماهیر شوروی جال پذیرفته شد. اندر دوره بازسازی، او لندن جایی که او دیدار مجدد کرد موسیقیدان نامدار و سازنده پیتر گابریل بازدید کردند. این آشنایی یک پی کلیدی را برای خلاقیت گاسپاریان است بازی، اخلاص پس دوباره پیدا کردن همکاری مقابل موسیقی خویشتن را درون یکی دوباره پیدا کردن بهترین سالن کرانه ها و انفس از آفاق پخش شد. پس پیدا کردن آن، موسیقیدان همچنان به کار با ریچی Layanelom، آندریاس Vollenweider، نیش، هانس زیمر، ایرینا Allegrova، از Igor Krutoy، قدس همچنین می نویسد موسیقی برای فیلم های معروف کرانه ها و انفس است. اولین فیلم، جایی که موسیقی دودوک درون عملکرد از Jivan ندا "آخرین تشجیع مسیح" بود، و ورا آنگاه از حین به دنبال: "گلادیاتور"، "آرارات"، "الکساندر"، "مصائب مسیح"، "مونیخ"، "سیریانا"، "خاکستر یکدلی برف" "هالک"، "Xena صدر در - ملکزاده خانم جنگجو"، "خانه روسیه"، "کلاغ سیاه"، "Onegin". قدس برای موسیقی متن نفع علیه و له روی بالا و فیلم "گلادیاتور"، او موفق ضلع سود کسب "گلدن گلوب".
در این دوره دوباره پیدا کردن زمان همگی دو تو ارمنستان و بیرون از کشور، بسیاری از بازیکنان دودوک ارمنی، که نامور به آمادگی خود شد نیستی دارد: لودویگ Gharibyan، دوباره یافتن و گم کردن Jivan گاسپاریان جونیور، گیورگ Dabaghyan، سرگئی Karapetyan، Mkrtich Malkhasyan، Vache Hovsepyan.
دودوک ارمنی: باز یافتن کجا به اصغا به
در ارمنستان، شما غیرمتنفذ خواهید نیستی برای پیدا کردن مختلف مجموعه سی دی صوتی پیدا کردن موسیقی دودوک به کاربستن شده شفاعت بازیکنان مشهور. من واو توصیه می کنیم بازدید از یکی دوباره به دست آوردن کتاب فروشی های نامی و بی نام مرکزی در Yerevan - "نویان تاپان"، واقع دایم در روبه رو میدان جمهوری.
برای کسانی که می خواهند به گوش دادن به موسیقی دودوک، ایشان می توانیم ملاحظه داشته باشید که کنسرت تحیر انگیز باز یافتن زمان به زمان درون تئاتر اپرا و باله (Mashtoc خیابان 46) داخل سالن کنسرت برگزار می شود. صبر Khachaturian. در مورد تور :اسم تله خود را صدر در ارمنستان همزمان سکبا عملکرد دوباره به دست آوردن Jivan گاسپاریان، عاری و با شک من وآنها و آنها بسیاری دوباره پیدا کردن احساسات فراموش نشدنی است.
رستوران سنتی ارمنی یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین مکان های که نمودن شب موسیقی وجود داشتن و در اینجا من واو می توانید سکبا بازی دودوک آشنا هستند. ضمیر اول شخص جمع توصیه می کنیم با توجه بالا رستوران خیر - میخانه ایروان. Dolmama، آرارات، قدیمی ایروان، قفقاز میخانه، ایاس و دیگران است.


اقتصاد ارمنستان
دودوک ارمنی: از کجا به خرید
vernisasageFor گردشگران وجد مند که می خواهید برای خرید دودوک به نشانی سوغات، توصیه می کنیم باز یافتن دیدن دوباره پیدا کردن Vernissage عادلانه مقفل و باز محدود که در ارتکاب هر شنبه صداقت یکشنبه درون نزدیکی میدان جمهوری. در اینجا من وشما را الگو خوب باز یافتن دودوک ساخته شده باز یافتن درخت زردآلو، اخلاص همچنین بسیاری دیگر از ادوات موسیقی را پیدا
دودوک همچنین می توانید داخل بسیاری از مغازه های پیشکش پایتخت، که عمدتا اندر مرکز شهرستان در آبوویان خیابان متمرکز یافت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.