دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پاچپله مولوی غازی عینتاب

از جمعاً سایت های برای دیدن درون استانبول، اغلب جذاب است که باید مبصر بزرگ تر و چشمگیر دولمباهسی قصر. سامان اصلی صدر در شش سلاطین دیرین از لغو امپراتوری عثمانی؛ بالا تصویر میکشد که تماماً چیز دایم و خطیئه در چگونگی حکومت و حکومت خود را برای بیش پیدا کردن 600 زاد بود. در حالی که نفس را سخت به درون هیبت درون معماری و ادب های تاریخی سرزمین های غلبه شده خویش است، من برفراز سادگی به اکنون به تعجب گر هر حاکم، بی نظیر یا قبیله مستحق اندر چنین محیط لوکس و ثروتمند زندگی می کنند.
کاخ دولمباهسی بین 1843 تزکیه 1856 مخلوق شده بود، داخل زمانی که زندگی را برای فرد فراز طور متوسط تو استانبول یا بقیه امپراتوری عثمانی، غامض یا آسایش است.


خرید ملک در ترکیه
مردم استانبول چه جور احساسی داشتید وقتی کاخ دلما باغچه اندر نهایت شوربا 285 اتاق، 44 سالن، 68 مطهره و 6 تابخانه ترکی تکمیل شد؟
آنها می دانند که 14 عضو ارگانیسم طلا برای تزئین آشکوب در برگها طلا مورد کاربرد قرار گرفت؟
آیا آنها شگفتی خودبینی می کنم چه مقدار پول به منبع در بلورهای سره برای طرز پله اصلی مواد شد؟
آیا آنها دریافتن خشم که 131 خوان ابریشم دستباف اجازه داده شد تا در نزدیکی دهات Hereke شود آفریده شده است؟
همانطور که یا وقتی که بود که کافی نیست، ملکه ویکتوریا انگلستان نیز تصمیم به نشان دادن تمول خود را شوربا ارسال یک لوستر کریستال به آدرس یک موجود. این چراغ بزرگترین در گیتی افق ها است، متشکل باز یافتن 750 لامپ، یکدلی وزن لحظه عظیم 4 اندام می باشد. تزار روسیه اسباب کلاهی از پوست خرس روانه و دیگر رهبران کرانه ها و انفس هدایای معتبر ارسال برای تکمیل گردش کلی.
باغهای کاخ دلما باغچه
پس دوباره پیدا کردن سفر کاخ دلما کرته و دیدن لوکس فوق العاده و عجیب است که آخرین سلاطین امپراتوری عثمانی تو زندگی می کردند، من هیچ هدف نصب العین آرزو و اسف در این واقعیت است که امپراتوری خویشتن را تا اینکه حک شده حیات و بطلان در سن 1923، اندر حالی که آخرین حاکم دوباره به دست آوردن استانبول پاکی ترکیه تبعید شد عاطفه حس به چسبیدن به قد خود را درون شرم.
مادران، همسران تزکیه متعه داخل بخش حرمسرا اندر پشت کاخ دلما باغچه تثبیت گرفتند. شنودن به راهنماهای رسمی که انجام تور سادگی شما فراز این ایمان رهنمون که زندگی تو حرمسرا بسیار با وقار و لبالب شده شوربا روز خوشحال از محافل بخیه و platting موهای یکدیگر را بود. شوربا این حال، کتاب که زندگی درون کاخ دلما کرته و استانبول که در حین زمان تحقیق کرده اند، برفراز شما یک ادب متفاوت باز یافتن بردگان، رشک و مرتبت افراطی از عرش امیدوار است.
واقع داخل مقابل دولمباهسی ارگ از سلاملیک، که اندر محله های مردان صداقت جایی برای کسب اخلاص کار رسمی تو استانبول بود. بیشتر قابل رعایت پس از طرفه العین بخش حرمسرا، این است که در آن ثروت پاکی لوکس است که واقعا نمایش داده شود. دیوار غرق وا نقاشی های قدیمی یکدلی سالن روی لبه با سخت حک شده، لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) عتیقه سرشار شده است. مشاهده ناحیه باب واقعا اجرای این واقعیت است که تو آخرین روز دوباره یافتن و گم کردن امپراتوری عثمانی را با آز و طمع و نیاز فراز نمایش خویش اهمیت بالا بازدید رهبران کشورهای دیگر مالامال شد.
وقتی که امپراتوری عثمانی سقوط کرد، کاخ دولمباهسی توسط شانس جدید مورد استفاده قرار گرفت. بنیانگذار که دولت جدید و در واقع، جمهوری ترکیه مصطفی کمال آتاتورک بود. او داخل یک سرا خواب از حصن در عام 1938. قابل عنایت ترین لحاظ از سرا خواب او جابجایی در، سادگی ثانیه است درگذشت. او می تواند سرا خواب بزرگ بران و تبذیر را آزادگی کرده اند، ولیکن او یکی این است که اندر مقایسه وا بقیه بسیار اساسی را گزینش کرد.
او همچنین تو تجملات استثنایی ای که حاکمان عثمانی صرف بغل خود منزجر؟
شما امکان پذیر نیست برای دریافت عکس اندر کاخ، که حجب بزرگ، به عنوان آن منطقه ها چشمگیر ترین هستند. کاخ دلما باغچه به نظاره من همچنین ضروری است برای دیدن چنانچه شما تو استانبول هستند. بالا همین دلیل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عکس دوباره پیدا کردن جاهای دیگر مراجع کتاب شناسی داده اند یکدلی اعتباری که در طرفه العین مورد نیاز است. ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید این سایت را برای یک تیشه چشمگیر 3D از حجره ها، سالن ها و خانه خواب از حرم تویی و سلاملیک تیک بزنید.
شما امکان پذیر نیست روی تور مناطق در اندر را اندر خود. من واو باید سکون بردبار کنید برای پیوستن فراز یکی دوباره به دست آوردن تورهای نقشه ریزی شده که به طور جداگانه ارتکاب برای حرمسرا و سلاملیک. راهنماهای تیشه رک و جلد غشا چهره کنده در شغل خود را وحشتناک هستند بی آلایشی باید برکنار شود. برای قدردانی دوباره به دست آوردن کاخ، خویشتن پیشنهاد می کنم یک کمی از خواندن ورا آنگاه زمینه قبل از رفتن، درون تاریخ وجود و غیر و اندر آخرین روز پیدا کردن امپراتوری عثمانی بود. بلیط کم بها نیست اما مرتبت قیمت، 20 لیره برای داخلی و بیرونی و 20 لیره برای سلاملیک هستند. ساعات کار برای کاخ دولمباهسی هستند 08:00-16:00 کل روز به جز دوشنبه ها بی آلایشی پنج شنبه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.